Bewijs?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef Ramboetan het volgende:
Ik dacht even aan buitenspel, maar Schone en Leerdam staan op 1 lijn. Goed gezien.
Finale ligt binnen handbereikquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Ajax ook eens in de EL wint.
Bron?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
in de eerste 60 min had hij ontslagen moeten worden, nu moet er een standbeeld komen
Feyenoord wint dadelijk met 10-0.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, Ajax dus wederom en alsnog bovenaan, zoals het hoort.
Dat eerste heb ik nooit gezegdquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
in de eerste 60 min had hij ontslagen moeten worden, nu moet er een standbeeld komen
Volgens jou maakt de KNJB Ajax toch kampioen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:16 schreef Tortugal het volgende:
Feyenoord wordt toch wel kampioen.
Gustafson
Dan mag hij de momentjes met Nakamba even terugkijkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens jou maakt de KNJB Ajax toch kampioen?
Bedanktquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:17 schreef Coco98 het volgende:
Ik feliciteer Ajax, dit had ik niet ingecalculeerd.
Dankjewel he.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:17 schreef Coco98 het volgende:
Ik feliciteer Ajax, dit had ik niet ingecalculeerd.
Overigens heb ik jou hier niet naakt door de straten zien lopenquote:
Mad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wens Ajax de tiefus toe, gewoon omdat dat hoort.
Meeloperquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wens Ajax de tiefus toe, gewoon omdat dat hoort.
-weg-quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef Brammess het volgende:
Feyenoorders, serieuze vraag. Keept Hahn in de beker of doen jullie niet aan 2e keepers in de beker?
Die is al een tijdje gewisseldquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
nakamba tweede geel oh het was een andere neger
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax er nu nog een scoort ga ik naakt door de straat rennen.
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Toen ik de deur uit rende botste ik gelijk bijna op een groepje spelende kinderen, toen ben ik weer hard naar binnen gerend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Overigens heb ik jou hier niet naakt door de straten zien lopen
Nee vermeer keept.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef Brammess het volgende:
Feyenoorders, serieuze vraag. Keept Hahn in de beker of doen jullie niet aan 2e keepers in de beker?
Moet ik de opsomming nog 1 keer maken dan?quote:
Goed dat je ze dat niet aangedaan hebtquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik de deur uit rende botste ik gelijk bijna op een groepje spelende kinderen, toen ben ik weer hard naar binnen gerend.
Dit klopt aardigquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Moet ik de opsomming nog 1 keer maken dan?
Cillessen: Kon dit jaar naar Man U
Tete: De nieuwe Alves al vind ik hem ook wel wat weg hebben van Bogarde
Veltman: Nu al op eenzame hoogte en de enige echte topper die we hebben in de Eredivisie
Riedewald: De bruine Nesta. Zal bij AC Milan niet mistaan
Dijks: Hoef ik niet veel over te zeggen lijkt me. Iedereen ziet dat hij de beste LB in de Eredivisie is.
Bazoer: Kruising tussen Pogba en Vieira.
Klaassen: Nieuwe Bergkamp
Fischer: Nieuwe Eriksen
Gudelj: Servische sloper
El Ghazi: Nu al een speler met status. Nog ietsje minder dan Ronaldo maar scheelt niet veel meer. Barca en Real zullen naar alle waarschijnlijkheid deze zomer tegen elkaar op gaan bieden om hem binnen te hengelen
Milik: Opvolger van Lewandowski.
Als je het zo leest ga je het bijna gelovenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Moet ik de opsomming nog 1 keer maken dan?
Cillessen: Kon dit jaar naar Man U
Tete: De nieuwe Alves al vind ik hem ook wel wat weg hebben van Bogarde
Veltman: Nu al op eenzame hoogte en de enige echte topper die we hebben in de Eredivisie
Riedewald: De bruine Nesta. Zal bij AC Milan niet mistaan
Dijks: Hoef ik niet veel over te zeggen lijkt me. Iedereen ziet dat hij de beste LB in de Eredivisie is.
Bazoer: Kruising tussen Pogba en Vieira.
Klaassen: Nieuwe Bergkamp
Fischer: Nieuwe Eriksen
Gudelj: Servische sloper
El Ghazi: Nu al een speler met status. Nog ietsje minder dan Ronaldo maar scheelt niet veel meer. Barca en Real zullen naar alle waarschijnlijkheid deze zomer tegen elkaar op gaan bieden om hem binnen te hengelen
Milik: Opvolger van Lewandowski.
Grote bek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik de deur uit rende botste ik gelijk bijna op een groepje spelende kinderen, toen ben ik weer hard naar binnen gerend.
xDquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Zal ik de politie maar bellen? Schijnt dat een Amsterdamse club 3 punten heeft gestolen uit Arnhem.
Sunri5e is Feyenoord-fan ja. Alleen zit het nogal diep, om met Davy termen te spreken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:21 schreef Mani89 het volgende:
Maar is Sunri5e nou nog steeds Feyenoord supporter? Want dat vind ik dan wel een beetje ongeloofwaardig worden.
Veltman is altijd matig. Maar wel beter dan De Vrij, volgens sommigenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:22 schreef Harlekien het volgende:
Veltman was zeer matig vandaag of lag het aan mij?
Lag aan jou idd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:22 schreef Harlekien het volgende:
Veltman was zeer matig vandaag of lag het aan mij?
Syntix is de enige.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Veltman is altijd matig. Maar wel beter dan De Vrij, volgens sommigen
Beste Nederlandse verdediger. Frank de Boer gaf van de week ook nogmaals aan dat hij niet zou mistaan bij een absolute topclub. En Frank kan het weten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het gaat niet he.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oké, sorry dat ik je dit heb aangedaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me voor de gek houdt
Zou je niet zeggen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Milik, a.k.a. de nieuwe Lewandowski
Dus.. wie is het?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, sorry dat ik je dit heb aangedaan.
wat?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het behoorlijk triest dat bepaalde users van een andere club hier meteen weggaan als er een goal voor Ajax valt dat in tegenstelling tot Davy en Geo om maar een paar op te noemen.
Altijd weer die Feyenoord supporters.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het behoorlijk triest dat bepaalde users van een andere club hier meteen weggaan als er een goal voor Ajax valt dat in tegenstelling tot Davy en Geo om maar een paar op te noemen.
corpfsbalquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus.. wie is het?
Anders pijp ik je nooit meer na het douchen bij de korfbal
Laat gaan joh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat je alleen Davy en Geo noemtquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik korfbal al een tijd niet meer. Toch leuk dat je wilt sneren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus.. wie is het?
Anders pijp ik je nooit meer na het douchen bij de korfbal
Om maar een paar op te noemenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen Davy en Geo noemt
Praat beter Nederlands dan de gemiddelde turk hier in Nederland.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Fischer, altijd garant voor een leuk interview
Staat toch voor Johan heeft kanker?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef bamibij het volgende:
op twitter doen mensen huilie over een JHK spandoek (joden hebben kanker) op een vitesse vak.. iemand dat ding ook daadwerkelijk zien hangen?
Dus dit is eigenlijk het enige wat je nog hebt...quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik korfbal al een tijd niet meer. Toch leuk dat je wilt sneren.
neequote:Op zondag 25 oktober 2015 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Staat toch voor Johan heeft kanker?
Ook nog inderdaad, en zegt ook gewoon wat hij vindt vaakquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Praat beter Nederlands dan de gemiddelde turk hier in Nederland.
Korfbal is wel gay hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik korfbal al een tijd niet meer. Toch leuk dat je wilt sneren.
Deze comeback valt tegen, Rien. Probeer het nog een keer als de gemoederen bedaard zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk het enige wat je nog hebt...
Vrij sneu man, ik voel je. Als je niet wil zeggen wie je geheime boycrush is snap ik dat wel hoor.
Kappen, dit slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk het enige wat je nog hebt...
Vrij sneu man, ik voel je. Als je niet wil zeggen wie je geheime boycrush is snap ik dat wel hoor.
Alles lekker Stijn? Al klaar met de middelbare inmiddels?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze comeback valt tegen, Rien. Probeer het nog een keer als de gemoederen bedaard zijn.
Het gaat als een zonnetje. Ik ben al met een nieuwe opleiding bezig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alles lekker Stijn? Al klaar met de middelbare inmiddels?
Snap ik, ik stelde een normale vraag maar het liep uit de klauwen, mijn excuses.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kappen, dit slaat helemaal nergens op.
Kan gebeurenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Snap ik, ik stelde een normale vraag maar het liep uit de klauwen, mijn excuses.
Leuke feitjestwitter:balbezit twitterde op zondag 25-10-2015 om 16:06:26Sinds Ajax 1-0 achter kwam:80% balbezit0 schoten tegen4 schoten voor2 goals (1x houtwerk)6 dribbelsDa's wel veerkracht. #vitaja reageer retweet
Ik mis het woord 'Resilience' aan het eind van de tweetquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:36 schreef Tagliano het volgende:
Leuke feitjestwitter:balbezit twitterde op zondag 25-10-2015 om 16:06:26Sinds Ajax 1-0 achter kwam:80% balbezit0 schoten tegen4 schoten voor2 goals (1x houtwerk)6 dribbelsDa's wel veerkracht. #vitaja reageer retweet
Ajax toch net ff iets beterquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:40 schreef Sked het volgende:
Draak van een wedstrijd, tering wat waren ze allebei slecht
Allebei homoquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom denk jij precies hetzelfde als ik?
Colombiaantjes zijn voorspelbaar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom denk jij precies hetzelfde als ik?
quote:
Beter dan Ajax 40-45?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax na de 1-0 was beter dan elk ajax ooit
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax na de 1-0 was beter dan elk ajax ooit
Geilquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw toetsenbord nu.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw toetsenbord nu.
-weg-quote:
Hmm, nee. Dit vind ik niet veel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
-weg-
Dit had een weer een mooie geweest voor MrStylo productions
Die linker duwt em gewoon bij de rechter naar binnenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
-weg-
Dan hebben we dus één Jood. Maar buiten dat lijkt het me nou niet enorm gepastquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar johan heeft toch ook kanker?
Misschien benoemen ze in Arnhem gewoon graag de feiten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hebben we dus één Jood. Maar buiten dat lijkt het me nou niet enorm gepast
Ben wel benieuwd eigenlijk naar die 14/15e minuutquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blijft toch tokkie publiek hé die Feyenoorders.
En een campingelftal. Zie jij nou nog steeds het kampioenswaardige aan Feyenoord? Ik totaal niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blijft toch tokkie publiek hé die Feyenoorders.
Ze winnen ook hun kutwedstrijden, thats itquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een campingelftal. Zie jij nou nog steeds het kampioenswaardige aan Feyenoord? Ik totaal niet.
Ja ik wel hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een campingelftal. Zie jij nou nog steeds het kampioenswaardige aan Feyenoord? Ik totaal niet.
Nee, maar die heb ik nog nooit serieus genomen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Als je niet ziet dat dit een prima elftal isquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou bij Ajax of PSV in de basis staan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Als je niet ziet dat dit een prima elftal is
Stel die vraag liever andersom.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie zou bij Ajax of PSV in de basis staan?
Vermeer bij PSV welquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het begint wel steeds beter te draaien, maar er waren genoeg wedstrijden die erg moeizaam verliepen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Als je niet ziet dat dit een prima elftal is
Ras echte jood die bij Feyenoord ging spelenquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:00 schreef blup het volgende:
Hier. Feyenoord klapt voor een ras echte jood.
Iedereen watching?
Die voor Feyenoord heeft gespeeld ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:00 schreef blup het volgende:
Iedereen watching?
Ex Feyenoorder ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:00 schreef blup het volgende:
Iedereen watching?
Van Beek, El Ahmadi, Kuyt en Elia.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft gewoon wel vrijdag in het AD te kennen gegeven dat hij zeer geschokt is etc.quote:
Gustafson en Karsdorp ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Beek, El Ahmadi, Kuyt en Elia.
Ik let heel goed op. Daarom kon ik dit ook constateren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft gewoon wel vrijdag in het AD te kennen gegeven dat hij zeer geschokt is etc.
Beetje opletten.
Hahahaquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Kuyt is echt veruit de beste speler van de Eredivisie
is best wel schokkend/erg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Kuyt is echt veruit de beste speler van de Eredivisie
Pfff, nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Beek, El Ahmadi, Kuyt en Elia.
Ik houd van deze timingquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit Feyenoord is kampioenkandidaat nummer 1
Voorlopig is het 1-1.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:03 schreef PizzaGeit het volgende:
1-1quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord wint dit wel hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:04 schreef Coco98 het volgende:
Dit kan nog wel eens een topweekend worden voor Ajax.
Nou ja, ondanks de tegentreffer zie ik Feyenoord dit wel vrij eenvoudig winnen eigenlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:04 schreef Coco98 het volgende:
Dit kan nog wel eens een topweekend worden voor Ajax.
Schuimbekkende doorgesnoven havenslaven die los gaan, zelfs de dierentuin heeft minder vertier te bieden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo heerlijk om die debielen op de tribune tekeer zien gaan bij de 1-1.
Dan weten jullie dattwitter:Mkrabby twitterde op zondag 25-10-2015 om 16:54:55Opvallende combinatie in De Kuip, Willem van Hanegem en @dijkshoorn, uitgebreide reportage woensdag in @VI_nl #Feyenoord #feyaz reageer retweet
Puur genot.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schuimbekkende doorgesnoven havenslaven die los gaan, zelfs de dierentuin heeft minder vertier te bieden.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schuimbekkende doorgesnoven havenslaven die los gaan, zelfs de dierentuin heeft minder vertier te bieden.
Zitten overal maar Feyenoord heeft tenminste een stadion waarbij het publiek in de buurt van het veld kan zitten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo heerlijk om die debielen op de tribune tekeer zien gaan bij de 1-1.
Inderdaad dat kan nergens in Europa.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:06 schreef TC03 het volgende:
t tenminste een stadion waarbij het publiek in de buurt van het
Onzin, is een typisch Nederlands fenomeen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad dat kan nergens in Europa.
Feyenoord heeft de scheidsrechter aan de zijde, dan krijg je nog wel 2 gratis penals.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord heeft wat Ajaxgeluk nodig, dan wordt het zo 10-1
Laten we het allemaal hopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de scheidsrechter aan de zijde, dan krijg je nog wel 2 gratis penals.
Dit is inderdaad structureel wel zo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de scheidsrechter aan de zijde, dan krijg je nog wel 2 gratis penals.
Jij snapt echt niks van voetbal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord heeft wat Ajaxgeluk nodig, dan wordt het zo 10-1
Onzin, Amsterdam Arena is precies zo maar zit er gewoon nog een grote ring bovenop. Alleen zitten op de eerste rij in de Arena geen debielen, dat is het verschil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zitten overal maar Feyenoord heeft tenminste een stadion waarbij het publiek in de buurt van het veld kan zitten.
Precies hetzelfde inderdaad, afgezien van die woestijn aan leegte achter het doel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Onzin, Amsterdam Arena is precies zo maar zit er gewoon nog een grote ring bovenop. Alleen zitten op de eerste rij in de Arena geen debielen, dat is het verschil.
Kappen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:10 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik je vriendinnetje beledigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |