SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Even de punten ophalen? Even compleet weggespeeld worden, gaat denk ik dichter bij de waarheid liggen. Helaas.![]()
Niet doen. Unibet ziet dat als een niet geldige bet en kan je inzet afnemen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lieg niet hoorBenut je kans!
Dit, dus.![]()
Ik krijg echt aids van spelers die de bal verliezen en er daarna achteraan sjokken
Zag Bazoer het al doen en net Gudelj ook weer![]()
Totaal geen scherpte. Ajax gaat er gewoon vanaf met een nulletje of 4.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:43 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg echt aids van spelers die de bal verliezen en er daarna achteraan sjokken
Zag Bazoer het al doen en net Gudelj ook weer![]()
Maar dat mogen ze nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet doen. Unibet ziet dat als een niet geldige bet en kan je inzet afnemen.![]()
![]()
Nou we zullen zien. Ze zullen het gewoon annuleren dan denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je bet gaat echt niet door, hoor. Ghazi moet toch starten?Proberen waard
![]()
![]()
Meh weet niet. In principe zou je denken van wel maar ik zie het ook wel zo gebeuren dat we lucky met 0-1 winnenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totaal geen scherpte. Ajax gaat er gewoon vanaf met een nulletje of 4.![]()
Ze mogen zomaar geld afnemen omdat zij fout zitten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zeker wel, al is het maar omdat je als minderjarige aan het betten bent.![]()
![]()
Het spijt me, maar is er al een bal aangekomen van achteruit? Veltman stapelt fout op fout en Riedewald ziet er de laatste weken ook steeds meer als een bang jongetje uit.![]()
Ik heb nog geen enkele normale aanval gezien, van Ajax danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft meer mee te maken met een middenveld dat al jaren veel te diep staat onder De Boer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:48 schreef Fargo het volgende:
Het spijt me, maar is er al een bal aangekomen van achteruit? Veltman stapelt fout op fout en Riedewald ziet er de laatste weken ook steeds meer als een bang jongetje uit.![]()
Ik had ook niet anders verwacht met deze opstelling.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nog geen enkele normale aanval gezien, van Ajax danVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze zijn toch gewoon verschrikkelijk uit vorm?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heeft meer mee te maken met een middenveld dat al jaren veel te diep staat onder De Boer.![]()
We spelen al meer dan 20 minuten, ik heb geen spits normaal aangespeeld zien worden. Dat zou de Graafschap niet eens minder doenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht met deze opstelling.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Spits..? Die hebben we helemaal nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We spelen al meer dan 20 minuten, ik heb geen spits normaal aangespeeld zien worden. Dat zou de Graafschap niet eens minder doen![]()
![]()
Fischer en Klaassen, lekker in de 4-4-2quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:52 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Spits..? Die hebben we helemaal niet
Het is toch ook van de zotte dat je als trainer steeds je spelers moet motiveren om druk te zetten.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat drukzetten van Ajax ziet er ook echt niet uit he.. Sjokken een beetje plichtmatig naar hun tegenstander toe zonder dat ze echt het geloof uitstralen dat ze die bal ook daadwerkelijk kunnen afpakken.![]()
Vind ik vandaag niet in elk geval. Mag ook weer als een debiel op rechtsbuiten komen opdraven. Lekker voor hem...quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:54 schreef zealot het volgende:
Die Sinkgraven is ook zo lui als de tering![]()
Met geel op zakquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:54 schreef Heeinz het volgende:
Gudelj denkt dat het verstandig is om een sliding van achteren in te zetten
Domme idiootMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom verdedigt ie niet mee terug of zet druk op zn directe tegenstander? Dat heeft echt niks met je positie te maken. Dat is gewoon luiheid cq motivatiegebrekquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:55 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vind ik vandaag niet in elk geval. Mag ook weer als een debiel op rechtsbuiten komen opdraven. Lekker voor hem...![]()
Geen enkele speler zet druk, dus waarom hij er nu wordt uitgepikt...quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:57 schreef zealot het volgende:
[..]
Waarom verdedigt ie niet mee terug of zet druk op zn directe tegenstander? Dat heeft echt niks met je positie te maken. Dat is gewoon luiheid cq motivatiegebrek![]()
Hij kon hier in mijn ogen niet heel veel meer dan tegen de bal aan lopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef OllieWilliams het volgende:
Bazoer moet wel echt nog werken aan zijn afwerking... vaak te druistig en onnauwkeurig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Net op n moment dat dat dus wel gebeurd doet ie niet meequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Geen enkele speler zet druk, dus waarom hij er nu wordt uitgepikt...![]()
![]()
Hier niet echt, maar in t algemeen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij kon hier in mijn ogen niet heel veel meer dan tegen de bal aan lopen.![]()
Goed is het niet maar ik had erger verwachtquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:04 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het zo lees , is het dus weer niet om aan te gluren ?![]()
Dat is juist, al krijgt Ajax het laatste kwartier iets meer gripquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:04 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het zo lees , is het dus weer niet om aan te gluren ?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dan die commentator net die zegt dat 'ie een spektakelstuk had verwacht. Wat een grapjas.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goed is het niet maar ik had erger verwacht![]()
Het wordt inderdaad iets beter, maar je merkt voorin toch heel erg dat het zoeken is omdat hoge voorzetten geen zin hebben.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dan na 90 minuten 4-1 verliezen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Nou ja , we worden niet vernederd , dat is al iets![]()
![]()
Maar dat hebben ze in principe ook niet met Milik, wel iets meer uiteraardquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:08 schreef Monolith het volgende:
Het wordt inderdaad iets beter, maar je merkt voorin toch heel erg dat het zoeken is omdat hoge voorzetten geen zin hebben.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
2-0quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan na 90 minuten 4-1 verliezen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Met Milik en El Ghazi heb je toch meer lengte voorin.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze in principe ook niet met Milik, wel iets meer uiteraardVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jazeker, maar ook dan moet je het niet van de voorzetten hebben bedoel ik meer. Ook dan zou over grond het eerste alternatief moeten zijn imoquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met Milik en El Ghazi heb je toch meer lengte voorin.
En dan ook nog wat lucky.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:41 schreef Heeinz het volgende:
Zoveel belachelijke dingen die weer eens fout gaan voor een tegendoelpunt
Om te kotsenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelukkig zitten er nog 4 verdedigers op de bank zodat we deze achterstand nog wel even om gaan draaien.![]()
Bedanktquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dus? Weer eens aan jezelf te wijten.![]()
Mikey in de spits, is toch heerlijk manquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:43 schreef OllieWilliams het volgende:
Gelukkig zitten er nog 4 verdedigers op de bank zodat we deze achterstand nog wel even om gaan draaien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoals gezegd is de goal gewoon lucky en eerlijk gezegd krijgt Vitesse ook niet echt grote kansen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt, dacht eerder dat de wedstrijd op een 0-0 aan het afstevenen was.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals gezegd is de goal gewoon lucky en eerlijk gezegd krijgt Vitesse ook niet echt grote kansen.Amen.![]()
Beetje mad jochie? Vooraf kun je incalculeren dat Ajax hier niet gaat winnen, valt het alleen nog maar mee.quote:![]()
Dom kalfquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje mad jochie? Vooraf kun je incalculeren dat Ajax hier niet gaat winnen, valt het alleen nog maar mee.![]()
Ze spelen niet eens heel slecht vandaag, maar de aanval is gewoon te zwak om iets uit te kunnen richten.Amen.![]()
Of een bevlieging van Youness of Fischer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:47 schreef Heeinz het volgende:
Volgens mij kunnen we maar beter hopen op een vrije trap op een gunstige positie voor SchöneVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die Gudelj vervolgens het stadion uit ramtquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:47 schreef Heeinz het volgende:
Volgens mij kunnen we maar beter hopen op een vrije trap op een gunstige positie voor SchöneMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax is de onderliggende partij, dan is het wachten op een goal voor Vitesse. Weinig lucky aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals gezegd is de goal gewoon lucky en eerlijk gezegd krijgt Vitesse ook niet echt grote kansen.Dit, dus.![]()
Van mij mogen Overmars en De Boer vandaag nog ontslagen worden. Het is al jarenlang te kansloos voor woorden qua aankoopbeleid en spel.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Het is voor ons het enige stukje positiviteit op de wedstrijddagquote:
Wachten op de goal was behoorlijk overdreven.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajax is de onderliggende partij, dan is het wachten op een goal voor Vitesse. Weinig lucky aan.![]()
Tja ik vind het ook afgrijselijk allemaal maar ik zou niet weten wie het beter zouden doenquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:53 schreef Morendo het volgende:
Van mij mogen Overmars en De Boer vandaag nog ontslagen worden. Het is al jarenlang te kansloos voor woorden qua aankoopbeleid en spel.![]()
Ik luister Radio1 op het werk.
Bij het lezen van de opstelling kreeg ik al oog-aids. Nu ook aan de oortjes dus.
Flikker dan de spits van de A1 er in. Nee Visser, Younes en tuinkabouter.
#FraxitNarf!![]()
Dat juichen alsof ze de CL gewonnen hebben
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Qua aankoopbeleid? Iedere puber die Football Manager speelt bijv?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja ik vind het ook afgrijselijk allemaal maar ik zou niet weten wie het beter zouden doenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Fischer lijkt me dan wel een jongen die er altijd vol voor gaat en kan me wel voorstellen dat hij dan flink blij is na een goalquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:57 schreef Seam het volgende:
Dat juichen alsof ze de CL gewonnen hebben![]()
Compleet misplaatst jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bakt er helemaal niks van deze wedstrijdRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat de fuckHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dankzij Frank en Marc eindelijk weer eens punten pakken tegen Vitesse.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Die kun je ook nog in de spits gooien mocht het nodig zijn, ik zeg doenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die hebben wel een contractverlenging verdiend na vandaag ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef Seam het volgende:
Dankzij Frank en Marc eindelijk weer eens punten pakken tegen Vitesse.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
heitinga voor younes en de boel dicht houdenquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Vind er toch wel een paar aardige spelers bij zitten hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fietstas is echt niks bijzonders. Vorig jaar die Traore die was goed.![]()
Dat was inderdaad een klasse speler. Nu staan er misschien geen toppers in, maar het is echt een sterk collectief, waar je niet zomaar van wint.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fietstas is echt niks bijzonders. Vorig jaar die Traore die was goed.![]()
Dat sowieso. Maar Traore was iemand die het 'talentendom' al wat ontstegen was. Die presteerde bijna iedere wedstrijd zeer goed.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind er toch wel een paar aardige spelers bij zitten hoorDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Mwoah awel aardig maar niks wat de top in Nederland gaat halen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind er toch wel een paar aardige spelers bij zitten hoor![]()
Familie van?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Sam Hendriks ... een nieuw dieptepunt is bereiktgraag op anoniem![]()
Danny Hoesen heeft ook nog een tijdje mee mogen doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Sam Hendriks ... een nieuw dieptepunt is bereikt![]()
Heerlijk he als zo'n linksbuiten van een tegenstander de bal heeft en Tete staat er tegenover dat je dan gewoon heel rustig kan blijven zitten![]()
![]()
Tegen Barca gescoord jaaaaaa!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Danny Hoesen heeft ook nog een tijdje mee mogen doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tegen Barca-thuis was hij heel goed. Die jongen kon best wel iets.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Danny Hoesen heeft ook nog een tijdje mee mogen doen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Barca steeg iedereen torenhoog boven zichzelf uitquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tegen Barca-thuis was hij heel goed. Die jongen kon best wel iets.![]()
Dat is zo, maar hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Barca steeg iedereen torenhoog boven zichzelf uitDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Na een Europese uitwedstrijd ook nog.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Win je toch uiteindelijk vrij makkelijk hier.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Wilde net vragen of iemand Pizzageit nog gezien had.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frank voor 10 jaar vastleggenCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Badderkneus komt zo ook nog even onzin uit kramen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wilde net vragen of iemand Pizzageit nog gezien had.![]()
Dit had ik niet durven dromenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Luckyquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch ongelooflijk hoe lucky jullie altijd zijn![]()
alsof...![]()
Zegt de fan van de ploeg die zeker 8 punten cadeau heeft gekregen. Ja, ik hap...quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
5-0, minstensquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:15 schreef Heeinz het volgende:
Dan moet Feyenoord uit al helemaal een makkie worden![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Achja PizzaGeit, het komt wel goed!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zonder hulp van de scheidsrechter of de tuchtcommissie tenminste.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch ongelooflijk hoe lucky jullie altijd zijn
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ach, welnee... Ze hielden Vitesse ver van de goal af. Wat had Cillessen nu voor die 1-0 te doen gehad? We waren zelf slordig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze gingen pas na de 1-0 voetballen.![]()
Het middenveld met Bazoer, Klaassen en Gudelj lijkt mij in ieder geval een mislukt experiment geworden.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Klaassen spits.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het middenveld met Bazoer, Klaassen en Gudelj lijkt mij in ieder geval een mislukt experiment geworden.![]()
Ik had eerder 3-1 dan 1-3 verwacht. Veerkracht viel mij mee, al kan het spel nog een stuk beter, met name in de eerste helftquote:
Kun je je voorstellen als je hier had gestaan met Van Rhijn en Boilesenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:21 schreef KingRoland het volgende:
Tete is wel echt een genot man man man![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:22 schreef coronatus het volgende:
Jan van Halst: "Dit gaat Ajax niet redden zonder een echte spits"...![]()
![]()
Nee, die vielen me ook wel aardig tegen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:21 schreef Wave103 het volgende:
Vond Vitesse overigens niet echt indruk makenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vitesse beter materiaal dan Ajax
-Johan d
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Rijp voor de sloopt zei hij nog voor de wedstrijd! Niet dat 'ie ongelijk had, maar het zet de zege wel in een ander daglicht. Echt heel knap hoe ze het laatste half uur gespeeld hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:22 schreef coronatus het volgende:
Jan van Halst: "Dit gaat Ajax niet redden zonder een echte spits"...![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tja, PSV en Feyenoord moeten ook nog naar Vitesse.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zo, punten even opgehaald in Arnhem. Dik verdiend overigens over de hele wedstrijd gezien, verdedigend weer een prima pot. Als ze nu ook nog aanvallend beter gaan worden dan zijn we helemaal niet meer te stoppen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij is niet de meest belangrijke speler momenteel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:36 schreef Tagliano het volgende:
Klaassen waarschijnlijk woensdag er niet bijDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat klopt, niet echt in vorm op het moment. Kan toch wel een aanjager zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is niet de meest belangrijke speler momenteel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jammer, maar kan er niet echt mee zitten. Weekje extra rust is ook prima, zo'n beker interesseert me sowieso niet echt heel veel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:36 schreef Tagliano het volgende:
Klaassen waarschijnlijk woensdag er niet bij
Gewoon met half B-team spelen, niets mis mee !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, da's best zorgwekkend, die vormdip van hem. Want echt passeren zal De Boer hem niet doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is niet de meest belangrijke speler momenteel.![]()
Ik mis hem ook liever in de beker dan in Europa jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer, maar kan er niet echt mee zitten. Weekje extra rust is ook prima, zo'n beker interesseert me sowieso niet echt heel veel.
Gewoon met half B-team spelen, niets mis mee !
Toch blijft een Klassieker altijd wel speciaalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lekker hoor incognito juichen op Zuid
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Knap resultaat. Zal weinig teams gegeven in Arnhem.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zet Schöne voorlopig maar even op 10.
Twee keer zo'n klap op je schedel kan niet goed zijn + Klaassen is toch niet in vorm.
Spannende pot trouwens![]()
![]()
Hing blijkbaar een 'JHK' spandoek in het stadion.
https://twitter.com/dublanqebogarde/status/658307480049614848Amen.![]()
Heerlijke zege! Weinig kansen weggegeven,zelf aanvankelijk ook vrijwel niets creeren en dan zo'n zeikgoal tegen krijgen. Vorig seizoen kon je zo'n wedstrijd echt niet meer kantelen maar je ziet nu wat je met een beetje strijd, geloof en inzet nog voor elkaar krijgt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Deze zege had ik niet verwacht. Het was een en al 'meh' tot aan de 1-0. De 1-1 was leuk en gaf iets van hoop, maar daarna werd ik met ultieme blijdschap vervult door de 1-2. Een hele fijne zege is dit!![]()
Geeft iemand daar wat om? Het is niet eens goed te zienquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:53 schreef Jivis het volgende:
Hing blijkbaar een 'JHK' spandoek in het stadion.
https://twitter.com/dublanqebogarde/status/658307480049614848![]()
Je boy LitmanenAFCA had het toch maar goed voorspeld. Werkelijk geen moment in de problemen geweest.![]()
Alwetendequote:Op zondag 25 oktober 2015 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je boy LitmanenAFCA had het toch maar goed voorspeld. Werkelijk geen moment in de problemen geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker bezig Stef.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moeten kampioen worden van de KNVB dit jaar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef truedestiny het volgende:
Wat heeft dat Feyenoord een mazzel vandaag.![]()
Die blazen zichzelf nog wel op door hun kansloze wanhoop naar een prijsquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef truedestiny het volgende:
Wat heeft dat Feyenoord een mazzel vandaag.RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet in de problemen is overdreven natuurlijk maar je had het wel goed. Had jij 0-3 voorspeld of was dat iemand anders?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in. Dat wordt gewoon 2x winnen in t kuipie. Kijk hoeveel ruimte en kansen AZ krijgt.![]()
Hehequote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als ik schuimbekkende malloten wil zien zap ik wel naar Knoop in mijn Zakdoek.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeten kampioen worden van de KNVB dit jaar.![]()
![]()
Als jullie verliezen waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen idee maar als we winnen zal het ongetwijfeld aan hem liggen![]()
Ik voorspel 2 onterechte penalties voor Ajax, belachelijke rode kaart voor Feyenoord en een buitenspelgoal in de 93e minuut voor Ajax.quote:![]()
Dat is na Makkelie de slechtste keuze, maar het Beker-toernooi interesseert me toch niet zoveel.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Schitterende overwinning vandaag.
Blij dat ze in elk geval meer strijd leverden dan in de voorgaande wedstrijden. Nog niet geweldig qua voetbal, maar 1-3 winnen bij Vitesse is gewoon geweldig resultaat.
Nu benieuwd naar de wedstrijd tegen Feyenoord
Oh.![]()
Ik ben 32, de laatste speler die ik op mn shirt gehad heb is Litmanen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer is zo'n ontiegelijke baas. Net 19 en nu al dé man op het middenveld. Kan ook gewoon alles.
Maar Bazoer zou ik met trots dragen.
Wat een beest Rijkaard 3.0Narf!![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer is zo'n ontiegelijke baas. Net 19 en nu al dé man op het middenveld. Kan ook gewoon alles.![]()
Zou zomaar kunnen. Ajax gaat denk wel spelers rust geven as woensdag, met een half B-elftal kunnen we het ook wel af.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik voorspel 2 onterechte penalties voor Ajax, belachelijke rode kaart voor Feyenoord en een buitenspelgoal in de 93e minuut voor Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik maar denken dat Feyenoord dit jaar het recht heeft op onterechte penalties.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik voorspel 2 onterechte penalties voor Ajax, belachelijke rode kaart voor Feyenoord en een buitenspelgoal in de 93e minuut voor Ajax.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Denk het ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ajax gaat denk wel spelers rust geven as woensdag, met een half B-elftal kunnen we het ook wel af.
4-0.![]()
Bazoer moet eigenlijk alleen nog meer rendement krijgen en dan is hij al klaar eigenlijk hier.
Niet normaal dat hij zo geweldig blijft spelen in pas zijn eerste volledige seizoenOh.![]()
Ergens ook wel vervelend dat die het al zo goed doet, des te korter blijft die hierquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bazoer moet eigenlijk alleen nog meer rendement krijgen en dan is hij al klaar eigenlijk hier.
Niet normaal dat hij zo geweldig blijft spelen in pas zijn eerste volledige seizoen![]()
![]()
![]()
18 Jaar pas ook. Die gaat voor minimaal 30 miljoen vertrekken. Hopelijk hier na nog een seizoen bij Ajax en dan zal ie wel vertrekken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet normaal dat hij zo geweldig blijft spelen in pas zijn eerste volledige seizoenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Net 19.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
18 Jaar pas ook. Die gaat voor minimaal 30 miljoen vertrekken. Hopelijk hier na nog een seizoen bij Ajax en dan zal ie wel vertrekken.![]()
quote:Ik voorspel 2 onterechte penalties voor Ajax, belachelijke rode kaart voor Feyenoord en een buitenspelgoal in de 93e minuut voor Ajax.Voor Ajax dus.quote:![]()
Jij denkt dat er een club 30+ miljoen gaat betalen voor een 21-jarige speler van Ajax, na volgend seizoen? Ambitieus.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
18 Jaar pas ook. Die gaat voor minimaal 30 miljoen vertrekken. Hopelijk hier na nog een seizoen bij Ajax en dan zal ie wel vertrekken.![]()
De bedragen die betaald worden voor niet al te fantastische spelers worden steeds gekker, dus ik denk dat ook wel jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een club 30+ miljoen gaat betalen voor een 21-jarige speler van Ajax, na volgend seizoen? Ambitieus.![]()
Yep, dat denk ik. Voor een talent ala Bazoer worden die prijzen wel betaald. Bovendien kan Ajax het hard spelen, ze hoeven niet te verkopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een club 30+ miljoen gaat betalen voor een 21-jarige speler van Ajax, na volgend seizoen? Ambitieus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met een contract tot 2020 laat Ajax hem niet gaan voor minder dan 40 miljoen. Waarom zouden ze in godsnaam?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een club 30+ miljoen gaat betalen voor een 21-jarige speler van Ajax, na volgend seizoen? Ambitieus.![]()
Lijkt me heel sterk. Zeker als je bedenkt dat Depay (als aanvaller sowieso meer waard dan een verdediger die "net zo goed" is) niet verkocht werd voor 30 terwijl United bergen cash had om uit te geven.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, dat denk ik. Voor een talent ala Bazoer worden die prijzen wel betaald. Bovendien kan Ajax het hard spelen, ze hoeven niet te verkopen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: