Ja inderdaad. Lijkt mij dus slim dat ze die nieuwe motor gaan inbouwen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:37 schreef Pagan het volgende:
Als er geen kwalificatie gereden kan worden is dit de startopstelling dus.
[ afbeelding ]
Nee, als het (hard) blijft regenen tussen 9:00 en 10:00 gaat het dus niet door...quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:49 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Is het nog niet zeker dat de kwalificatie door gaat?
Olav Mol op twitter.quote:het regent nog steeds in Austin, echter veel minder dan gister. grote blaasmachines met jetmotoren blazen water van de baan. nog 5 kwartier
Er was toch een probleem met de software? Niet zozeer met de motor zelf?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Lijkt mij dus slim dat ze die nieuwe motor gaan inbouwen?
Het zou stom zijn om als de Q niet doorgaat (of Max rijdt een slechte Q) niet de nieuwe motor in te zetten.. de penalty is dan te verwaarlozen en tijdens de race is het voor zover ik kan zien droog... die extra HPs kan die dan echt wel gebruiken op dit circuit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er was toch een probleem met de software? Niet zozeer met de motor zelf?
heb je weinig aan met overvliegen. invliegen zou denk ik beter helpenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:06 schreef LWD-Godius het volgende:
Het schijnt dat ze pick-ups hebben overgevlogen met van die jet-blasters achterop om de plassen een beetje van de baan te blazen.
Klopt het dat er nu op Sky sports de Porsche Super Cup bezig is?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:35 schreef tralalala het volgende:
Kwalificatie is nu wel te zien bij RTL.
welke RTL?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:35 schreef tralalala het volgende:
Kwalificatie is nu wel te zien bij RTL.
Ja klopt, over 10minuten gaat Sky Live wordt er gezegd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt het dat er nu op Sky sports de Porsche Super Cup bezig is?
Ja, gaan 14:45 live geloof ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt het dat er nu op Sky sports de Porsche Super Cup bezig is?
Duitslandquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja klopt, over 10minuten gaat Sky Live wordt er gezegd.
nicequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
RTL duitsland heeft hier een of ander siliconen programma..... geen F1?
14.45 livequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde zo pas.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |