abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157078798
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Selvaria op 25-10-2015 09:50:27 ]
pi_157078881
Hap bellen kan nooit kwaad. Ik heb daar ook al eens huilend aan de telefoon gezeten. Achteraf voor niks en dat wist ik ook wel, maar als je er middenin zit is alles eng voor je kleine baby.
En ook een keer bij de hap gezeten met een vrolijke maar moeie baby, want mama maakt zich zorgen, baby speelt gewoon verder.
Hoe dan ook, het is altijd fijn dat er naar je kind gekeken wordt, ook als je er voor niks komt. Ze nemen je altijd serieus, want jij bent mama.
Maar goed, dit is ook niet niks, ik zou ook bellen. Zeggen dat je je zorgen maakt en dan mag je vaak wel langskomen.
pi_157078964
Die foto :')

Spring hoe is het met de spenen?
pi_157079103
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:59 schreef Crumpette het volgende:
Die foto :')

Spring hoe is het met de spenen?
Maatje groter gekocht, maar wil ze niet. :)

Maar vannacht heb ik r twee voedingen gegeven en heeft ze tussendoor wel beter geslapen. Zonder elke tien seconden dr speen eruit te gooien dus. Mss is dat het wel gewoon. :D

Thanks for asking!
pi_157079586
Kwak! Gefeliciteerd! Ik heb het linkje voor de tipi opgeslagen. Ik zag er ook een leuk kartonnen huisje. Vindt mijn M. vast fantastisch. 8-)
pi_157079592
Leuk hoor, wintertijd.
Y is dus echt wel een uur 'vroeger' moe, en nu is ze dus weer wakker op het moment dat ze normaal naar bed gaat. Zal me niks verbazen als ze nou ineens 3 dutjes heeft.
Hmm, misschien is dat zelfs wel een oplossing..
pi_157079705
Hier niet zoveel van gemerkt, maar van een echt vast ritme is hier toch nog niet te spreken. Ik ben wel benieuwd of ze vanavond om 9 uur ipv 10 uur moe is, ik hoop het wel. :D
pi_157079816
Oh, dweil me op! O+ O+ O+

N. heeft door dat ze het muziekje van het speelkleed zelf aan kan doen. :D O+
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:03:38 #9
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157079838
Zo daar ben ik weer. Ik zag leuke filmpjes en foto's O+
We zijn gisteren op kraamvisite geweest bij mijn broertje. Hun kleintje is dan echt een kleintje. N en L zijn dan ineens reuzen ;) Daarna naar de verjaardag van mijn oma. Mijn oom is echt een *&%@*$@. De meiden slapen al moeilijk ergens anders. En steeds als ze dan bijna in slaap vielen, maakte hij expres kabaal. Ze hebben gelukkig allebei even bij mijn tantes geslapen. Maar ze waren wel heel moe aan het einde van de dag. Het was heel de week al prut met slapen overdag. 's Nachts sliepen ze gelukkig gewoon.

Wat ik wel heel lastig vind, is dat mijn opa de meiden niet vast mag houden. Hij is gestart met chemo en het advies is om geen kleine kinderen vast te houden. (Bij de ene zeggen ze dus helemaal niet en bij de andere zeggen ze dat het na een aantal dagen wel mag). Alleen zal hij niet beter worden, maar is de chemo om hem een 'boost' te geven. Hij heeft 10 kuren achter elkaar en dat zou betekenen dat hij ze meer dan een half jaar niet vast kan houden. Als hij nog zo lang blijft leven tenminste. Hij vindt het heel erg en ik zou ook graag willen dat hij nog van de meiden kan genieten. Nu heb ik naar onze eigen arts in het ziekenhuis een mailtje gestuurd of er geen mogelijkheid is dat hij de meiden toch af en toe even vast kan houden, want dat gun ik hem zo!
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:04:05 #10
360012 Shopaholic1984
pi_157079844
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:02 schreef Selvaria het volgende:
Oh, dweil me op! O+ O+ O+

N. heeft door dat ze het muziekje van het speelkleed zelf aan kan doen. :D O+
O+ O wat leuk!!!!
pi_157079908
Ik had die oom van jou een klap voor zijn harses gegeven. Achterlijk gedrag.
En wat sneu voor opa. ;( is er niet iets te regelen met een monddoekje, extra handenwassen of weet ik het?
pi_157079939
Oke, ik had hem geen klap gegeven, ik ben een watje, maar ik zou het wel willen en ik zou er wat van gezegd hebben. Deed hij het dan nog een keer, dan ging ik naar huis, sorry oma, we komen op een ander tijdstip wel weer even langs.
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:43:47 #13
360012 Shopaholic1984
pi_157080611
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:08 schreef Risu het volgende:
Ik had die oom van jou een klap voor zijn harses gegeven. Achterlijk gedrag.
En wat sneu voor opa. ;( is er niet iets te regelen met een monddoekje, extra handenwassen of weet ik het?
Ik hoop dat er inderdaad iets te regelen is. Meiden in een deken wikkelen ofzo. Het gaat erom dat die chemo natuurlijk gif is en dat het ook via de huid naar buiten komt. Want ik gun het opa zo!
En ja, ik had mijn mond open moeten trekken, maar ben daar nooit zo goed in. Sta niet zo sterk in mijn schoenen. Ik moet dat toch echt gaan leren! 'Gelukkig' zien we hem ook niet zo vaak. Alleen bij opa en oma! Verder hoor of zie je hem niet!
pi_157081356
Ik hoop het ook Shop! Er moet vast een mogelijkheid zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157081547
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:43 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Ik hoop dat er inderdaad iets te regelen is. Meiden in een deken wikkelen ofzo. Het gaat erom dat die chemo natuurlijk gif is en dat het ook via de huid naar buiten komt. Want ik gun het opa zo!
En ja, ik had mijn mond open moeten trekken, maar ben daar nooit zo goed in. Sta niet zo sterk in mijn schoenen. Ik moet dat toch echt gaan leren! 'Gelukkig' zien we hem ook niet zo vaak. Alleen bij opa en oma! Verder hoor of zie je hem niet!
Wie heeft dat aangeraden Shop?
Vind het namelijk een heel bijzonder advies.
Ben zelf kinderoncologievpk en die kids houden we ook niet bij andere kindjes uit de buurt.
En onlangs met mijn eigen vader en chemo waren ook absoluut geen restricties.
Tuurlijk komt het in zweet/braaksel/urine en ontlasting eruit, maar daar worden de meiden niet mee besmeurt én het is zo mini minimaal het vasthouden qua zweetgehalte dat het verwaarloosbaar is voor die korte momenten.
pi_157081573
Ik snap het wel hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157082086
Wat een minibaby's qua maten :o Of ik heb gewoon een groot exemplaar. Maat 68 bij 4 maanden; rompers 74-80. Heel apart als je onze bouw ziet :D Ik vind het wel cute, zo'n boeddhaatje.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:54:11 #18
360012 Shopaholic1984
pi_157082258
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:22 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Wie heeft dat aangeraden Shop?
Vind het namelijk een heel bijzonder advies.
Ben zelf kinderoncologievpk en die kids houden we ook niet bij andere kindjes uit de buurt.
En onlangs met mijn eigen vader en chemo waren ook absoluut geen restricties.
Tuurlijk komt het in zweet/braaksel/urine en ontlasting eruit, maar daar worden de meiden niet mee besmeurt én het is zo mini minimaal het vasthouden qua zweetgehalte dat het verwaarloosbaar is voor die korte momenten.
Het stond in een papier wat ze in het ziekenhuis mee hadden gekregen. Dus vandaar dat ze zich er zo streng aan houden. Maar het kan dus voor een kort moment niet heel veel kwaad?
pi_157082354
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:15 schreef ingee het volgende:

SPOILER
Het schept verwachtingen, denk ik, nu ze alles (hopelijk tweedehands?) gekocht hebben... Tenminste, dat is bij mij :) Mijn moeder heeft ook alles staan, maar Sjaak is daar minimaal 1 dag per week en daarnaast gaan we er nog vaak op bezoek, dus dan hoeven we helemaal niets mee te slepen.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
Wat een minibaby's qua maten :o Of ik heb gewoon een groot exemplaar. Maat 68 bij 4 maanden; rompers 74-80. Heel apart als je onze bouw ziet :D Ik vind het wel cute, zo'n boeddhaatje.
Sjaak is 7,5 maand en heeft net maat 68 ;) Ik vond het ook grappig om te zien dat L. van Shop gewoon al groter/even groot is als Sjaak, terwijl ze zo'n stuk eerder is geboren (31 weken bedoel ik dan he...).
pi_157082463
quote:
We hebben een baas boven baas! _O_ Ik dacht dat Ketel de grootste was, maar hij past met 4 maanden nog niet in 74-80 rompers hoor! Hij groeit nu wel langzaam maar zeker in 74. Deze week zijn eerste setje aangehad en het was maar ietsjes aan de ruime kant. Maar 68 gaat over het algemeen ook nog goed.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:16:28 #21
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157082759
quote:
Hier ook een grote jongen hoor, zit nu met 3 maanden in maat 62/68 (hij was afgelopen week 63 cm en 6720 gram). Maar een Boeddha is hij niet, lengte en gewicht zijn in verhouding. En wij zijn allebei ook erg smal, dus was ook wel even een :? bij zijn geboorte (4250 gram, lengte niet gemeten maar kledingmaat 50 hebben we maar overgeslagen :D ).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157083079
OMG mijn eigen vent gaat gewoon even met één of ander lawaaiklusapparaat aan de gang 5 meter van R af tijdens haar middagslaapje. :(
Ze is pas bijna 8 maanden, je zou toch zeggen dat hij nu wel zou weten dat dat niet handig is.
pi_157083148
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:16 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Hier ook een grote jongen hoor, zit nu met 3 maanden in maat 62/68 (hij was afgelopen week 63 cm en 6720 gram). Maar een Boeddha is hij niet, lengte en gewicht zijn in verhouding. En wij zijn allebei ook erg smal, dus was ook wel even een :? bij zijn geboorte (4250 gram, lengte niet gemeten maar kledingmaat 50 hebben we maar overgeslagen :D ).
N. is nu 11 weken en 3 dagen en is net zo zwaar en lang. Alleen was ze bij geboorte maar 3155.... 62 zit haar nu goed, maar 68 is wel echt nog te groot.
Overigens lekken haar luiers maat 3 steeds, maar het kan toch niet dat die nu al te klein zijn?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157083176
Saskia, kan wel, maar kan ook de pasvorm zijn. Heb je al een paar merken geprobeerd?
pi_157083480
Wij hebben 50 niet overgeslagen, daar zat ze ook zes weken in. In het begin zat het zelfs wat ruim. En toch was ze 3320 bij geboorte, 48cm. Dus niet extreem klein ofzo. Ze houd gewoon een heel regelmatig lijntje aan.
Maar ik weet echt niet welke mast jas ik nu moet kopen voor de winter. Ik denk dan toch een 74, maar die was van de week in de winkel nog zo groot. 68 zal ze met december echter al uitgegroeit zijn. Zit ik nou vast aan twee jassen kopen? Dat vind mijn portomonnee niet zo leuk. :{
pi_157083517
Ze draagt nu overigens een maat 62 (groot vallend en nu pas goed passend) herfst jasje. Die kan voor nu nog wel, maar is straks te koud denk ik.
pi_157083540
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:35 schreef ingee het volgende:
Saskia, kan wel, maar kan ook de pasvorm zijn. Heb je al een paar merken geprobeerd?
Etos is in elk geval niks :( Kruidvat gaat wel.
Maar ik denk dat we hem strakker om moeten doen ook.
pi_157083569
De plakkers kunnen over elkaar.
Die zitten bij Y ook vaak over elkaar. Nu wat minder vaak, want ze krijgt een bol buikje. O+
pi_157083740
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:48 schreef Risu het volgende:
Wij hebben 50 niet overgeslagen, daar zat ze ook zes weken in. In het begin zat het zelfs wat ruim. En toch was ze 3320 bij geboorte, 48cm. Dus niet extreem klein ofzo. Ze houd gewoon een heel regelmatig lijntje aan.
Maar ik weet echt niet welke mast jas ik nu moet kopen voor de winter. Ik denk dan toch een 74, maar die was van de week in de winkel nog zo groot. 68 zal ze met december echter al uitgegroeit zijn. Zit ik nou vast aan twee jassen kopen? Dat vind mijn portomonnee niet zo leuk. :{
Dat vind ik echt van die dingen die je beter tweedehands kan halen. Oké, één nieuwe voor de mooi, maar die extra maat waar ze nu nog een maandje in kan is zonde van het geld.
pi_157083788
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:58 schreef ingee het volgende:

[..]

Dat vind ik echt van die dingen die je beter tweedehands kan halen. Oké, één nieuwe voor de mooi, maar die extra maat waar ze nu nog een maandje in kan is zonde van het geld.
Dat doen wij, voor Sjaak kopen wij nu waarschijnlijk een nieuw jasje maat 74 en we gaan de kringlopen in voor maat 68. Of straks in Amerika kijken, daar is alles (een stuk) goedkoper.
pi_157083813
Waar zitten die kringlopen van jou toch MC? Die van ons in lavenland is me toch een troep!
pi_157083859
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:00 schreef ingee het volgende:
Waar zitten die kringlopen van jou toch MC? Die van ons in lavenland is me toch een troep!
Vught, naast de milieustraat. Open op woensdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag. Bijna nieuw spul voor bijna geen geld. Rompertjes voor ¤0,30, broekjes en shirtjes voor ¤0,50. Keertje samen shoppen?

EDIT: Listex is ook een goede, google daar maar eens op.
pi_157083904
Mijn kleine man heeft vooral en groot lijf. Rompers maat 56 kunnen bijna niet meer dicht, maar armen en benen passen nog goed.. Ik vind met 5 werken naar maar 62 ook wel vroeg..
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:10:17 #34
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157084072
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:02 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Vught, naast de milieustraat. Open op woensdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag. Bijna nieuw spul voor bijna geen geld. Rompertjes voor ¤0,30, broekjes en shirtjes voor ¤0,50. Keertje samen shoppen?

EDIT: Listex is ook een goede, google daar maar eens op.
Die moet ik onthouden, ik werk in Den Bosch, dus als ik weer aan t werk ga ^O^ . In Tilburg vind ik nooit iets :(
pi_157084112
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:10 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Die moet ik onthouden, ik werk in Den Bosch, dus als ik weer aan t werk ga ^O^ . In Tilburg vind ik nooit iets :(
Ook niet bij Listex? La Poubelle en Portagora zijn niets nee.
pi_157084127
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:48 schreef Risu het volgende:
Hier ook geen kleintje bij geboorte (7 pond en 49 cm), morgen 6 weken en ook nog steeds maat 50. En dat past hij nog prima. Heb zoveel leuks in 56 maar dat is echt nog te ruim (als in mouwen minstens 2 keer omslaan).
Vrees dat als hij eenmaal 56 past, hij er doorheen sjeest. But we'll see.

Mijn 'ik regel mijn 6 flessen zelf' kind kwam gisteren om 23.30 uur oude tijd en vanmorgen pas om 06.00 uur nieuwe tijd *G*. Gewoon 7,5 uur aan een stuk geslapen :o. En ik ben maar 4 keer gaan luisteren of hij het nog deed...
pi_157084239
Dat noem ik gewoon doorslapen Malteser, wat lekker zeg!

Hier past maat 56 kleding ook nog goed. Wel hetzelfde als bij Jagar, ook hier worden rompers in 56 wat strak. En pakjes aan een stuk dus ook.
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:18:14 #38
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157084260
Malteser, jouw kind neemt een slaapsprint, wat fijn! Hier nog gewoon een nachtvoeding :(

MevrC, Listex kende ik niet, eens kijken of we daar binnenkort tijd voor hebben!
pi_157085155
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:12 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hier ook geen kleintje bij geboorte (7 pond en 49 cm), morgen 6 weken en ook nog steeds maat 50. En dat past hij nog prima. Heb zoveel leuks in 56 maar dat is echt nog te ruim (als in mouwen minstens 2 keer omslaan).
Vrees dat als hij eenmaal 56 past, hij er doorheen sjeest. But we'll see.

Mijn 'ik regel mijn 6 flessen zelf' kind kwam gisteren om 23.30 uur oude tijd en vanmorgen pas om 06.00 uur nieuwe tijd *G*. Gewoon 7,5 uur aan een stuk geslapen :o. En ik ben maar 4 keer gaan luisteren of hij het nog deed...
Doorslaper O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak kan zomaar ineens los zitten sinds vandaag... Hij kon altijd zo'n 20 seconden zitten en nu ineens 5 minuten op z'n minst.

SPOILER
Zelf zitten is ook super tof!

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef LuDann het volgende:
Spring, wat een lieve foto. O+

Babyzwemmen hebben ze hier in een stuk of 5 zwembaden. Leuk, dacht ik. Blijkt het alleen doordeweeks onder de werktijd van mijn man te zijn. Das toch niet handig? Dus nu gaan we als Wolk straks wat minder verkouden is zelf maar zwemmen met zijn 3en.

Ze ligt nu onder haar speelboog en ik zit ernaast. Ze is aan het oefenen met dingen pakken maar ze vindt de boog zelf veeeel interessanter dan de speeltjes. Dus ze trekt elke keer dat hele ding om en gaat dan huilen. :')

En ze heeft een knisperboekje wat ze graag eet. :9
Krijg bijna overal de info minstens tot 12 weken oud wachten met chloorwater ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:07 schreef Cholula het volgende:
Door 's middags gezellig naast je baby te gaan slapen, Faptist.
Fuck die stapel met was, die ligt er morgen ook nog. ;)

Zou wel vroeg zijn met 12 weken Stippel, maar bobbels betekenen niet dat er direct een tand doorkomt. Tenminste, hier niet.

Succes met clusteren Pinq en Estrys.

We hebben net besloten dat er een chiropracter gaat kijken naar Frits. Misschien zit er iets geblokkeerd waardoor hij zulke korte slaapcycli heeft.
Langer dan anderhalf uur achter elkaar slapen lukt hem gewoon niet.

Ik wilde vandaag naar baby zwemmen. Dat bleek vandaag niet te zijn, want het herfstvakantie. Serieus, wat is dat voor onzin? Baby's hebben geen herfstvakantie, ik heb geen herfstvakantie en die vier andere ouders met baby blijkbaar ook niet.
Staat op de website was de mededeling. Stond ik daar met mijn badpak onder mijn kleding omdat dat zo lekker handig. :(
Jawel. Erg vroeg. Las dat ik niet de enige ben met een vlugge betreft tanden.
De bobbel is wittig geworden. Net of het onder de oppervlakte zit..

Stom van het zwembad!
Schudden voor gebruik
pi_157086456
L. zit ook al in 68. En ik heb niet het vermoeden dat ze daar heel lang in zal zitten.

We hadden hier ook bobbeltjes op het tandvlees, maar dat bleken talgkliertjes te zijn. Gelukkig nog geen tand te bekennen en dat mag ook nog wel even duren van me. :Y

Wij maakten gebruik van het heerlijke weer vandaag.
SPOILER
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 25 oktober 2015 @ 15:57:32 #41
409579 LuDann
All the way
pi_157087008
Wat vervelend van je oom, Shop. Hij deed het echt met opzet, zo van leuk de baby's wakker houden? Wat raar. En ik hoop dat je opa je kindjes wel gewoon vast kan houden straks.

Inge, ik snap wel dat je je eraan kunt ergeren hoor. Soms is het niet zozeer wat mensen doen, maar meer de combinatie van wat ze doen + welke mensen het doen. Ofzo. :') Mijn ouders hebben ook allerlei spullen aangeschaft maar ik was daar zelf heel blij mee juist, omdat ze nogal weinig interesse leken te tonen in de eerste instantie.

Mijn baby zit nu met 11 weken goed in maatje 62. Denk dat ze daar nu sinds een week of 3 in past. Ze groeit niet heel hard dus ik denk dat ze hier nog wel een paar weken in zit, hoewel de HEMA pakjes en die van de V&D al te krap zitten. Dus wie weet. :P Ik heb nog vrijwel niks in 68 in huis.

@Stippel: de adviezen wisselen nogal wat betreft de minimale leeftijd. In onze omgeving wordt 10 weken aangehouden. Maar volgende week als we gaan starten is ze 12 weken, dus dat is sowieso prima. :)

Wat heerlijk Kris!
pi_157087701
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:15 schreef ingee het volgende:

SPOILER
Mijn schoonmoeder heeft een eigen babykamer die in mei al helemaal ingericht was (ik was begin augustus uitgerekend). En O gaat pas vanaf dinsdag daar een dag in de week heen, zonder logeren. Maar als zij daar blij van wordt... Het stomme is overigens wel dat ze een ledikantje, tummytub, badje, maxi-cosi etc heeft, maar de voor haar nuttige dingen voor overdag (box, kinderwagen) had ze dan weer niet.

Hier hebben we een speciale kinderkringloop met alleen maar kinderspul (kleding, speelgoed en andere benodigdheden). Is wel wat duurder dan die van mevrCactus met 50 cent per romper en 1 euro per kledingstuk, maar ze hebben er wel leuke nog praktisch nieuwe dingen tussen zitten.

Ik heb een jas maat 68 gekocht. Daar past hij nu nog niet in en moet hij het voorlopig wel mee redden. Voor nu heb ik dikke vesten met een gevoerde capuchon, dat vind ik fijner dan een jas.

Wat een lange haren Krisvc! Ben jaloers, O heeft mijn haar geërfd, blond en heel erg dun dus nu nog praktisch onzichtbaar. Ziet eruit als een geslaagde middag!

LuDann, hier was het advies wachten tot de eerste inentingen. En daarna de eerste paar keer het erg kort houden omdat het snel te koud en vermoeiend voor ze wordt. Wij gaan over een maand naar centerparcs, en dat wordt O's eerste (t/m 7e) keer zwemmen. Dan is hij 15 weken.
pi_157088506
Mijn moeder heeft alleen een campingbedje en een kinderstoel. Allebei oude dingen van onze oudste.

Bleh A lag net in de box te slapen en ik was op de bank in slaap gevallen met mijn zieke meisje. Komt m'n schoonzusje en gaat mijn man A uit de box halen omdat zij hem vast wil houden. Kind natuurlijk wakker... :( kan er sowieso nog niet zo goed tegen dat andere hem vasthouden merk ik.

Over twee weken een drukke verjaardag van mijn schoonvader. Ik ga maar eens even snel een draagdoek op de kop tikken. Anders zie ik de bui alweer hangen met al die tantes.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157088845
SPOILER
pi_157088905
Kris wat heerlijk die foto's!

Ik zou een tandje ondertussen ook helemaal niet erg vinden. Eet ook wat makkelijker misschien.
pi_157088990
Oh grappig, Ingee

SPOILER
pi_157089096
SPOILER
pi_157089416
Wat een mooie dag was het trouwens! Lekker in het bos gewandeld. R heeft genoten van alle... slaap met name en wij van de kleuren en geuren. Straks lekker pannenkoeken bakken. Zou R dat mogen hebben? Het is gewoon melk, bloem en meel natuurlijk maar het lijkt me zo ongezond.
pi_157089480
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:16 schreef ingee het volgende:
Wat een mooie dag was het trouwens! Lekker in het bos gewandeld. R heeft genoten van alle... slaap met name en wij van de kleuren en geuren. Straks lekker pannenkoeken bakken. Zou R dat mogen hebben? Het is gewoon melk, bloem en meel natuurlijk maar het lijkt me zo ongezond.
Melk mag nog niet volgens mij. Wij vervangen het door (griekse) yoghurt :) Of: 1 banaan, 1 ei en een grote eetlepel bloem --> pannenkoekjes! Sjaak vindt die echt briljant lekker.
Gister heb ik in de keuken gestaan om dingetjes voor hem klaar te maken, ik voelde me zo heerlijk huislijk O+
pi_157089525
Is melk niet omdat het anders een vervanging van babymelk wordt?
Want dat is in een baksel wel anders toch?

Edit - maar ik heb ook een banaan! Straks eens proberen. Wordt dat niet een heel dik beslag?
pi_157089579
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:20 schreef ingee het volgende:
Ik heb geen idee. Wij hebben het sowieso nooit in huis dus mja...
pi_157089606
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:20 schreef ingee het volgende:

Edit - maar ik heb ook een banaan! Straks eens proberen. Wordt dat niet een heel dik beslag?
Ik zie nu je edit: Het valt wel mee. Banaan goed prakken en dan het ei erbij. Met bloem even kijken, eerst met een eetlepel beginnen en dan eventueel nog wat toevoegen. De pannenkoekjes worden wat dikker dan gewone, meer American Style. Maar dat houdt makkelijker vast ^O^
pi_157089615
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:16 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik heb een jas maat 68 gekocht. Daar past hij nu nog niet in en moet hij het voorlopig wel mee redden. Voor nu heb ik dikke vesten met een gevoerde capuchon, dat vind ik fijner dan een jas.

Iedereen had het over winterjassen en ik vroeg me al af of ik de enige was die geen winterjas heeft voor haar kind :@. Ik had bedacht dat warme, gevoerde vestjes veel lekkerder zitten voor Twix. In de Maxi Cosi hebben we een voetenzak met capuchon van Maxi Cosi zelf, in de kinderwagen een dik deken en de afdekhoes en voor de echte kou een winterpakje van schapenvacht.
Mij lijkt een jasje zo stug voor zo'n kleintje die pas ergens in maart in het zitje van de kinderwagen mag. Of zit ik helemaal mis? Wat denken jullie?
pi_157089717
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:22 schreef Malteser het volgende:

[..]

Iedereen had het over winterjassen en ik vroeg me al af of ik de enige was die geen winterjas heeft voor haar kind :@. Ik had bedacht dat warme, gevoerde vestjes veel lekkerder zitten voor Twix. In de Maxi Cosi hebben we een voetenzak met capuchon, in de kinderwagen een dik deken en de afdekhoes en voor de echte kou een winterpakje van schapenvacht.
Mij lijkt een jasje zo stug voor zo'n kleintje die pas ergens in maart in het zitje van de kinderwagen mag. Of zit ik helemaal mis? Wat denken jullie?
Ik dacht tot gister ook zo. Tot ik een heel leuk jasje zag en nu moet ik dat hebben.
Deze vinden we O+
pi_157089746
Een liggende baby pak je vrij makkelijk in natuurlijk. R had ook geen jas de eerste maanden en is van februari. Wel een berenpakje, die heeft ze 2 keer aan gehad.
Dit jaar is het echt nodig, maar ik verwacht ook nog wel een zellufloperd deze winter.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:27:09 #56
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157089758
quote:

[..]

Iedereen had het over winterjassen en ik vroeg me al af of ik de enige was die geen winterjas heeft voor haar kind :@. Ik had bedacht dat warme, gevoerde vestjes veel lekkerder zitten voor Twix. In de Maxi Cosi hebben we een voetenzak met capuchon, in de kinderwagen een dik deken en de afdekhoes en voor de echte kou een winterpakje van schapenvacht.
Ik heb ook geen winterjasje hoor, warme vestjes zitten volgens mij veel lekkerder voor zo'n kleintje onder dekentjes etc. Vind een jasje meer iets voor lopende kindjes. Oh wacht we hebben wel een gekregen jasje. Maar denk niet dat ik die echt zal gebruiken.

Edit nav gm87: en voor op de fiets idd!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mariposas op 25-10-2015 17:41:42 ]
pi_157089955
quote:

[..]

Iedereen had het over winterjassen en ik vroeg me al af of ik de enige was die geen winterjas heeft voor haar kind :@. Ik had bedacht dat warme, gevoerde vestjes veel lekkerder zitten voor Twix. In de Maxi Cosi hebben we een voetenzak met capuchon van Maxi Cosi zelf, in de kinderwagen een dik deken en de afdekhoes en voor de echte kou een winterpakje van schapenvacht.
Saar heeft vorige winter ook alleen maar een dik vest gedragen, nu heeft ze wel een jas, maar gaat ook mee op de fiets enz.
Voetenzak hebben we wel maar is eigenlijk te klein
S. 2014
J. 2016
pi_157090130
Nee hoor, Malteser, groot gelijk heb je.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157090253
Ik heb anders die bomber met bontkraag al in 62 en 68 klaar liggen hoor. :{w
Je kan daar niet vroeg genoeg mee beginnen!
pi_157090427
Wij hebben voornamelijk zachte vestjes voor N., maar ook wel een winterjasje. Wel een hele zachte, maar die is meer voor als het echt heel koud is.
pi_157090454
Oh jaa bananen pannenkoeken! Zonder melk en meel. Ik had een recept met alleen banaan en ei. Wel rijpe banaan pakken. Staat wel op internet. Heel gezond alternatief. Moet ik ook nodig werd eens maken..

Oh toen R kleine baby was, vorig jaar winter 3 maanden, hadden we gewoon omslagdoek erom heen of in wagenbak onder deken. Was genoeg, maar daar waren we wel wat anders in dan andere geloof ikb :+
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:56:36 #62
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157090490
Hey wist niet dat er nog strandtenten open waren, Kris! Is dat de Fuut?

Wij waren een nachtje in Nijmegen zonder baby en hebben vandaag met L lekker in de bossen bij Arnhem gelopen. En gisteren zat L na 21 weken eindelijk weer eens op m'n pony. :D
SPOILER
Mijn schoonmoeder heeft trouwens ook veel spullen (maar ook omdat er al 2 eerdere kleinkinderen zijn), vind ik wel makkelijk. Ik snap doe enthousiasme wat betreft kopen ook wel. Je kan mijn moeder bijvoorbeeld niet blijer maken wanneer ze kleertjes koopt voor L (van Zara mag ze alles kopen van mij :P ).
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:01:45 #63
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157090661
Hier ook geen winterjas hoor, vestjes in 68 en 74 op voorraad, en twee warme draagpakken in 62 en kleine 74. J kreeg ook pas in zijn tweede winter een jas, die is van januari.

Iemand nog interesse in een (meisjes/uni) jumpsuit in 56? Ligt hier maar te liggen, zie V&A
pi_157091086
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:46 schreef Mineola het volgende:
Toch wel zo'n glimmende hè?
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:18:58 #65
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157091199
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:46 schreef Mineola het volgende:
Oeh heeft Nickelson ook maat 62/68 ? O+ 😍
pi_157091214
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Mariposas het volgende:
Hey wist niet dat er nog strandtenten open waren, Kris! Is dat de Fuut?

Wij waren een nachtje in Nijmegen zonder baby en hebben vandaag met L lekker in de bossen bij Arnhem gelopen. En gisteren zat L na 21 weken eindelijk weer eens op m'n pony. :D
SPOILER
Mijn schoonmoeder heeft trouwens ook veel spullen (maar ook omdat er al 2 eerdere kleinkinderen zijn), vind ik wel makkelijk. Ik snap doe enthousiasme wat betreft kopen ook wel. Je kan mijn moeder bijvoorbeeld niet blijer maken wanneer ze kleertjes koopt voor L (van Zara mag ze alles kopen van mij :P ).
Zouden eigenlijk afbreken dit weekend, maar omdat het zulk mooi weer werd hebben ze nog snel mensen opgetrommeld en zijn ze open gegaan. Dit is Titus.

En kijk je gup nou op je pony. O+
pi_157091257
Mijn kind is zo moe en jengelig dat ik d'r maar op bed ga leggen geloof ik. :o

Toch een voordeel van de wintertijd? :P
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:47:59 #68
409579 LuDann
All the way
pi_157091918
Baby L op de pony. O+

Ik heb een berenpak en een jasje voor Wolk maar die gebruiken we amper. Zowel de maxi cosi als de babywagen zijn van lava dus ze wil alleen in de draagdoek (in de auto gaat ze wel in de cosi natuurlijk, dan is het huilen bij elk stoplicht, wat wel iets aandoenlijks heeft in haar berenpakje). Ik heb een draagjas dus die gaat over haar heen. Geen extra kleertjes of een jasje nodig dus.

Het avondlijke krijsfestijn is weer begonnen hier en er is me iets opgevallen. Zodra het donker wordt buiten zet Wolk het op een krijsen. Helemaal als we dan ook het licht uit doen in de slaapkamer. Gaat het licht weer aan dan is ze na veel gedoe wel te troosten maar als je dan denkt dat ze slaapt en je doet het licht uit dan is het weer huilen.

Zou ze nu al bang zijn voor het donker? :?
pi_157091930
Inge
SPOILER
pi_157091954
N. ligt ook al op bed Kris! Gisteren en eergisteren ging dit slaapje niet zo goed, wie weet vandaag wel. Ze slaapt iig al een kwartier, hopelijk hoest ze zichzelf dit keer niet wakker. }:|
pi_157091994
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:26 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik dacht tot gister ook zo. Tot ik een heel leuk jasje zag en nu moet ik dat hebben.
Deze vinden we O+
Jaa, die zag ik ook, ik wil er een jongetje door.
De meisjesversie zag ik voor Y en die vond ik ook al zo O+ maar van die is maat 74 (kleinste maat) dus nog veel te groot ik twijfel nog even door. Maar ik had met mijn maart baby toen het nog koud was ook geen jas voor haar hoor. In de wagenbak met een deken is het prima.
pi_157092646
Ze ligt nu knock out op bed. Ik verwacht d'r morgenochtend rond een uur of 6/7 weer. :P (Of zal je zien dat ze vannacht een paar keer komt, ik heb morgen een sollicitatiegesprek, dus dat zal wel :') )
pi_157093094
Hebben er mensen nog tips voor iets van een wikkeldoek, voetenzak of deken voor in de Maxi-cosi? Wat is handig om op te letten? Of aanraders voor niet teveel geld? We hebben bij vertrek vanuit het ziekenhuis een dekentje gebruikt maar daarna nooit meer en vond dat ook veel geprop, maar voor straks in de winter heb ik wel wat nodig. We hebben een pebble met kliksysteem, dus autogordels gebruiken we niet.
pi_157093140
Mijnes zweette altijd de MC uit in de auto dus booit wat gebruikt, ook in de winter niet.

Bij erg koud buiten een extra vestje en mutsje en een dekentje over. In de auto muts af en deken af.
Kwak
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:30:32 #75
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157093169
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef FlyingFish het volgende:
Hebben er mensen nog tips voor iets van een wikkeldoek, voetenzak of deken voor in de Maxi-cosi? Wat is handig om op te letten? Of aanraders voor niet teveel geld? We hebben bij vertrek vanuit het ziekenhuis een dekentje gebruikt maar daarna nooit meer en vond dat ook veel geprop, maar voor straks in de winter heb ik wel wat nodig. We hebben een pebble met kliksysteem, dus autogordels gebruiken we niet.
Ik heb zo'n maxi cosi voetenzak voor een tientje op Marktplaat gekocht. Hij slaapt er heerlijk in!
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:34:27 #76
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157093290
quote:
Ik heb via MP een Wallaboo voetenzak gekocht. Heerlijk warm, en bij te warm kun je de bovenkant er makkelijk af ritsen. Er staan er een stuk of 100 te koop, dus met een beetje onderhandelen kun je best een goede deal maken! (hier ook een Pebble trouwens, dus het past zeker, maar volgens mij zijn die dingen universeel)
pi_157093321
Hier ook een Wallaboo via Marktplaats gescoord, 20 euro was 'ie. In de maxicosi gebruik ik hem niet, veel te warm! Maar zowel in de reiswieg als in de wandelwagen is hij heerlijk. O+
pi_157093544
quote:
Wij hebben zo'n voetenzak van Maxi Cosi. Overigens hebben wij de Pebble maar de voetenzak van een Cabriofix en dit past gewoon.

Deze hebben wij, passend bij de MC:
SPOILER
pi_157093566
Wij hebben sinds gister een voetenzak van het merk Kees :') , nieuw gekocht voor 20 euro bij Van Asten.

We hebben Sjaak overgehuisd naar zijn eigen kamer. Manmanman, dat was jankfest 2015 voor me... Net alsof ik mijn kind voor eeuwig aan de duivel af moet geven.
En nu wil hij niet slapen natuurlijk... Dat zal je altijd zien :') . Maar goed, net flinke dunne derrie in de luier die naar azijn rook, dus of hij heeft veel snot of er komt nu eindelijk echt een tandje aan. We zullen zien!
pi_157094271
Wij hebben een voetenzak van koeka met teddystof O+
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:09:50 #81
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157094423
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben een voetenzak van koeka met teddystof O+
Dat is alleen geen aanrader voor niet al te veel geld. :P
pi_157094540
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:09 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Dat is alleen geen aanrader voor niet al te veel geld. :P
Oh ja :@
pi_157094598
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hebben sinds gister een voetenzak van het merk Kees :') , nieuw gekocht voor 20 euro bij Van Asten.

We hebben Sjaak overgehuisd naar zijn eigen kamer. Manmanman, dat was jankfest 2015 voor me... Net alsof ik mijn kind voor eeuwig aan de duivel af moet geven.
En nu wil hij niet slapen natuurlijk... Dat zal je altijd zien :') . Maar goed, net flinke dunne derrie in de luier die naar azijn rook, dus of hij heeft veel snot of er komt nu eindelijk echt een tandje aan. We zullen zien!
Jankfest 2015 is ook hier. De auto met R en schoonouders is net weg, en ik wil haar teruuhuuhuug! :'(
Net zo erg als de eerste keer wennen bij de GO. :(
pi_157094888
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef ingee het volgende:

[..]

Jankfest 2015 is ook hier. De auto met R en schoonouders is net weg, en ik wil haar teruuhuuhuug! :'(
Wij hadden een vooruitziende blik en hadden een bak Hertog 3 chocolade-ijs gekocht. Die is nu bijna leeg. We hebben ook nog appelflappen. Deze avond is stom :*
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:34:13 #85
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157095459
Oh, ijs, dat wil ik ook!

Maar wij hebben niks in huis, op mijn eigen verzoek, want ik wil die laatste 5 zwangerschapskilo's echt kwijt, en t liefst nog 3 meer ook. Tot nu toe met gezonder eten en drastisch minderen met snoepen alweer 2 kilo kwijt (de eerste 10 gingen vanzelf in de 3 weken na F.'s geboorte, maar daarna stond t dus stil...). O ja, en ik sport weer een beetje, pilates, vind t nog leuk ook, wie had dat ooit gedacht _O-
pi_157095590
Oh ik wil nog 20 kg kwijt, maar dat wil ik al een half jaar... Lukt voorlopig nog niet helaas.
pi_157095787
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik heb via MP een Wallaboo voetenzak gekocht. Heerlijk warm, en bij te warm kun je de bovenkant er makkelijk af ritsen. Er staan er een stuk of 100 te koop, dus met een beetje onderhandelen kun je best een goede deal maken! (hier ook een Pebble trouwens, dus het past zeker, maar volgens mij zijn die dingen universeel)
:o zo hallo ik ben dement! Wij hadden ook een wallaboo :o

Heel.fijn ja, via MP voor twintig euro gekocht.
Kwak
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:41:37 #88
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157095876
Ik blijk ook meer zelfbeheersing te hebben dan ik dacht... Ik eet nu alleen dingen die ik echt echt echt heel lekker vind (gevulde speculaas en truffelpepernoten), en bij de rest vraag ik me af of ik echt trek heb, of dat ik me verveel en daarom wil eten... Tot nu toe werkt t, maar vraag me na de kerst nog maar eens hoe t er voor staat ;)

Enne als t niet in huis is kan ik t ook niet eten. Vriend doet de boodschappen, en even snel naar de winkel crossen is niet zo snel als je twee kinders mee moet slepen ;)
pi_157095892
Ik weeg mezelf niet, kan het iedereen aanraden ^O^

Man is een paar dagen naar het buitenland met zijn band en ik heb er een nog dieper respect voor alleenstaande moeders bij gekregen. Jezus wat is zo'n kind een hoop werk in je eentje! Ben doodop. :O Gelukkig snapt Ketel wintertijd toch niet en liggen we al lekker in bed. O+
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:43:30 #90
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157095993
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik blijk ook meer zelfbeheersing te hebben dan ik dacht... Ik eet nu alleen dingen die ik echt echt echt heel lekker vind (gevulde speculaas en truffelpepernoten), en bij de rest vraag ik me af of ik echt trek heb, of dat ik me verveel en daarom wil eten... Tot nu toe werkt t, maar vraag me na de kerst nog maar eens hoe t er voor staat ;)

Enne als t niet in huis is kan ik t ook niet eten. Vriend doet de boodschappen, en even snel naar de winkel crossen is niet zo snel als je twee kinders mee moet slepen ;)
Dus nu eet je elke dag een hele gevulde speculaas en een zak truffelpepernoten? :Y)
pi_157096291
Hier sinds 2 weken weer aan het opletten wat ik eet en sindsdien 5 kilo kwijt. Teller staat nu op -23 na de bevalling. Nog 8 te gaan (en daarna nog 8 :') ).

L. kon net niet slapen door snot. Dus even rechtop knuffelen op d'r kamertje. Viel ze al duimend tegen m'n borst aan in slaap. Zo ontzettend schattig. En fijn, want ze wil haar hoofdje nooit neerleggen. Klein stokstaartje wil liever alles in de gaten houden. O+
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:13:45 #92
360012 Shopaholic1984
pi_157097710
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

[..]

Sjaak is 7,5 maand en heeft net maat 68 ;) Ik vond het ook grappig om te zien dat L. van Shop gewoon al groter/even groot is als Sjaak, terwijl ze zo'n stuk eerder is geboren (31 weken bedoel ik dan he...).
Maar L is ook dikkie dik ;) die zit al op de gemiddelde lijn van de groeicurve. Prematuur? Niets meer van te zien.
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:18:23 #93
360012 Shopaholic1984
pi_157098036
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:58 schreef ingee het volgende:
Kris wat heerlijk die foto's!

Ik zou een tandje ondertussen ook helemaal niet erg vinden. Eet ook wat makkelijker misschien.
R kan natuurlijk niet overal de snelste in zijn ;) die tanden krijgt ze pas als ze 1 wordt....
pi_157098344
Ik heb (juist) hele erge vreetkicks. Maar natuurlijk niets in huis dus van de week heb ik mijn vreetkick gebotvierd op 3 fruitrepen. ;( Mijn man kan goed eten zonder aan te komen, maar moest na 'gezellig' een avond met mij meekanen toegeven dat hij best wel heel erg misselijk was. Toen ben ik in mijn eentje nog doorgegaan. :'( :')
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:23:46 #95
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157098356
Ik heb geluk met een vriend die ook echt geen snoeper is, en van andere dingen houdt dan ik (volkorenkoekjes, wat is daar nou lekker aan)... En ik leef op speculaas en pepernoten idd, ik kan t iedreen aanbevelen ;) (nee, serieus, gewoon brood en gezond avondeten enzo, en dan af en toe als mijn lijf suiker wil de speculaas :9~)

MevrC, ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw Sjaak. Ik heb namelijk een paar weken terug Ingee's supersnelle R. gezien, en jouw Sjaak is ongeveer even oud toch? R. kon dingen die mijn J. pas kon met 16 maanden ;( . Houdt Sjaak wel een rustiger tempo aan ;)?
pi_157098470
quote:

[..]

Noooh, ik voel het helemaal in mijn hart. Sterkte :*
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:26:16 #97
360012 Shopaholic1984
pi_157098521
LuDann, mijn oom (broer van mijn moeder) doet het echt expres. Hij is ook een aparte. Hij is zelf opa en heeft zijn kleindochter al wel 1x gezien. Ze is ondertussen al 2. Hij vindt zichzelf erg geweldig en leuk, maar ik heb er niks mee. Gelukkig zie ik hem maar 2-3x pee haar. Meer dan genoeg. Morgen ga ik naar zijn ex vrouw met de meiden. Zij is wel leuk!
pi_157098547
Shop, ik denk dat je gelijk hebt. :)

MC, toevallig heb ik ook een bak ijs ingeslagen ja! Zen has been restored, net een telefoontje gehad, ze leggen haar bij hen op de kamer. :)
En morgen kan ik gewoon een half uur in de badkamer doorbrengen voor het werk. :o

Die kilo's komen ooit wel. Of niet. :+
pi_157098581
quote:

[..]

:*
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:27:30 #100
409579 LuDann
All the way
pi_157098608
quote:
11s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Limone het volgende:
Ik heb (juist) hele erge vreetkicks. Maar natuurlijk niets in huis dus van de week heb ik mijn vreetkick gebotvierd op 3 fruitrepen. ;( Mijn man kan goed eten zonder aan te komen, maar moest na 'gezellig' een avond met mij meekanen toegeven dat hij best wel heel erg misselijk was. Toen ben ik in mijn eentje nog doorgegaan. :'( :')
Oh my, dit ja. :')

Ik word ook echt heel erg chagrijnig als ik niet op tijd genoeg kan eten. Ik ga me bijna fysiek ziek ervan voelen gewoon. Dit heb ik echt nog nooit gehad, ik had juist altijd problemen met eten, altijd ondergewicht enzo.
Komt door de borstvoeding misschien? Ik hoop dat het weer overgaat want ik vind die obsessie met eten helemaal niet fijn. :')
pi_157098722
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb geluk met een vriend die ook echt geen snoeper is, en van andere dingen houdt dan ik (volkorenkoekjes, wat is daar nou lekker aan)... En ik leef op speculaas en pepernoten idd, ik kan t iedreen aanbevelen ;) (nee, serieus, gewoon brood en gezond avondeten enzo, en dan af en toe als mijn lijf suiker wil de speculaas :p)

MevrC, ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw Sjaak. Ik heb namelijk een paar weken terug Ingee's supersnelle R. gezien, en jouw Sjaak is ongeveer even oud toch? R. kon dingen die mijn J. pas kon met 16 maanden ;( . Houdt Sjaak wel een rustiger tempo aan ;)?
Sjaak is 2,5 week jonger dan R., maar qua UD 2 maanden jonger. Hij doet het heerlijk rustig aan hoor. Sjaak richt zich vooral op eten (heeftie van zijn moeder ;) ) en babbelen.
pi_157098883
Oh, MM, dat herinnert me er aan:

SPOILER
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:34:03 #103
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157099075
Ingee O+

En MevrC, das een geruststelling, geen prestatiedruk voor F _O_ (hij kan al heel lief lachen O+)
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:34:23 #104
409579 LuDann
All the way
pi_157099094
Wat bizar Shop. Maar goed dat je hem niet vaak ziet dan.

En ingee, wat sneu. :*

Ik heb nooit moeten huilen omdat ik Wolk moest afgeven, maar haar op het KDV achterlaten voelt toch wel even 10 keer kutter dan gewoon bij mijn moeder of schoonmoeder.

Ik zit nu na een discussie met wat studiegenoten uit Finland met een steen in mijn maag omdat ik haar morgen weer naar het KDV breng. Daar krijgen moeders minimaal 12 maanden vrij om thuis voor hun baby te zorgen (en vaak rekken ze het tot 18 maanden). Ze vinden het idee dat mijn baby nu al naar het KDV gaat zó bizar dat ik er een beetje aangeslagen door ben. Ze bedoelden het niet gemeen ofzo, maar die oprechte verbijstering...
pi_157099367
LuDann, ik snap dat wel, het is ook maar net wat je gewend bent.
Ik zie de foto's van de GO en hoeveel pret ze daar hebben, denk echt dat R er wat aan heeft. Laatst waren we op visite bij 2 peuters en dan merk ik echt dat R daarheen trekt en ze nadoet. Dat kunnen wij haar niet bieden.

Wolk is nog een flink stuk kleiner natuurlijk, maar dat komt bij jullie ook!
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:48:44 #106
409579 LuDann
All the way
pi_157099843
Ja je hebt wel gelijk hoor Inge. Had alleen gewild dat ze wat ouder was geweest. Maar die sociale interactie die ze gaat leren straks daar ben ik echt wel voorstander van.

En in sommige culturen worden baby's letterlijk door het hele dorp opgevoed, dus ik probeer het maar als zoiets te zien. :P
pi_157100667
Kijk hoe gezellig!

SPOILER
Als R uit de maxicosi gehaald wordt 's ochtends scharrelt er soms al een poppenmoedertje rond die pop er meteen in stopt. :)

Tevens herpaderp. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door ingee op 26-10-2015 07:00:18 ]
  zondag 25 oktober 2015 @ 22:12:01 #108
409579 LuDann
All the way
pi_157101071
Awww. Wat lief. O+ Fijn dat ze het zo leuk heeft.
pi_157101119
Inge leuke foto's weer!

LuDann ik snap je gevoel! (Hoewel ik er eigenlijk totaal geen moeite meer mee heb om M weg te brengen en zelf weer aan de slag te zijn. Terwijl ik een maand geleden nog zat te grienen omdat ik bijna weer moest werken en mij dan drie dagen alleeeheeeheen zou zijn.)

Kris succes morgen!

Ik ben net heerlijk uit eten geweest met een vriendinnetje O+ Lekker bijgekletst. M was bij papa en ze had bedacht dat als mama toch niet thuis is, je best de hele avond wakker kunt blijven :') Ze heeft ergens tussendoor een minidutje gedaan en voor de rest was ze klaarwakker. Net als de rest van de dag eerder overigens.. Ik verwacht dus een monsterslaap vannacht (maar dat zal wel weer niet :P )
pi_157102072
Hier sinds 20.00 uur een jammerende Twix. Huilen, kronkelen met zijn lijfje en dan weer even stil. Krampjes, ik vind het zo sneu... :'(
pi_157102325
Buh Malteser. Hoe oud is Twix nu, weekje of 6, krampjeshoogtepunt? :*
pi_157102519
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef ingee het volgende:
Buh Malteser. Hoe oud is Twix nu, weekje of 6, krampjeshoogtepunt? :*
Morgen 6 weken. Betekent dat wat? Hij is heel verdrietig.
pi_157103825
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:44 schreef Malteser het volgende:

[..]

Morgen 6 weken. Betekent dat wat? Hij is heel verdrietig.
Dat betekent dat het bijna over is *O* je zit alleen nu op de piek qua krampjes. O heeft er na 8 weken geen last meer van gehad.
  maandag 26 oktober 2015 @ 05:22:29 #114
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_157104859
Pffff, 5.00uur is het nieuwe 7.00uur }:|. Mogguh :O.
  maandag 26 oktober 2015 @ 06:05:38 #115
360012 Shopaholic1984
pi_157104903
LuDann, voel je niet schuldig. Je woont in Nederland en niet in Finland. Hier is het echt normaal dat baby's vrij snel naar een GO of KDV gaan. Daar leren ze ook heel veel en kunnen ze ook lekker met andere kindjes spelen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 06:06:44 #116
360012 Shopaholic1984
pi_157104909
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 05:22 schreef NotTheSame het volgende:
Pffff, 5.00uur is het nieuwe 7.00uur }:|. Mogguh :O.
5:00 is wel heel vroeg. Hier is 6:00 het nieuwe 7 :'( terwijl ze met eten gisteren wel al op due nieuwe tijden zaten.
  maandag 26 oktober 2015 @ 06:07:58 #117
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_157104911
Vind fb wel wat anders dan een forum ingee..

Andere mensen, dus dit soort acties, zijn excact de reden dat mijn go mijn kinderen niet op fb mag zetten. Ik plaats zelf en hou daar ook zo ver mogelijk de controle over.

De kans dat mensen van hier af en toe ewn foto kunnen kopieren verwaarloos ik maar.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 26 oktober 2015 @ 06:17:44 #118
348178 NotTheSame
pi_157104928
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 06:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

5:00 is wel heel vroeg. Hier is 6:00 het nieuwe 7 :'( terwijl ze met eten gisteren wel al op due nieuwe tijden zaten.
Het is wel vroeg ja :O. Ik heb al gekscherend tegen manlief gezegd dat hij Piranha maar mee naar z'n werk moest nemen, hij begint namelijk om 5.30uur ;).

Maar het is een faaaaaaase! Dat 'uitslapen' komt wel weer.

As we speak is meneer aan de borst in slaap gevallen :'), dus dan gaan we zometeen maar wisseling van de wacht doen. Piranha erin, Draak eruit.
pi_157105262
Wij plaatsen helemaal geen foto's van N. op Facebook, behalve 1x toen ze net geboren was om te voorkomen dat we die foto tig keer via whatsapp of de mail moesten doorsturen. Ik plaats haar hier wel omdat ik haar toch graag deel, maar hier is ze N. van Selvaria en niet volledige naam N. van volledige naam mama. Ik weet dat sommigen dat krom zullen vinden, maar ik vind het fijn dat ze niet te vinden is als mensen googlen op haar echte naam, voor mijn gevoel blijft haar privacy dan toch meer gewaarborgd en mag ze als ze groter is zelf bepalen of ze zichzelf 100x op het internet slingert.

Ik hoop dat de disclaimer dat ik er niks mis mee vind als andere mensen andere keuzes voor hun eigen kind maken niet nodig is. ;)

Speaking of which, hier is ze weer. Ik heb het filmpje al wel 20 keer gezien, zó schattig! :D O+
SPOILER
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:13:58 #120
348178 NotTheSame
pi_157105389
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:53 schreef Selvaria het volgende:
Wij plaatsen helemaal geen foto's van N. op Facebook, behalve 1x toen ze net geboren was om te voorkomen dat we die foto tig keer via whatsapp of de mail moesten doorsturen. Ik plaats haar hier wel omdat ik haar toch graag deel, maar hier is ze N. van Selvaria en niet volledige naam N. van volledige naam mama. Ik weet dat sommigen dat krom zullen vinden, maar ik vind het fijn dat ze niet te vinden is als mensen googlen op haar echte naam, voor mijn gevoel blijft haar privacy dan toch meer gewaarborgd en mag ze als ze groter is zelf bepalen of ze zichzelf 100x op het internet slingert.

Ik hoop dat de disclaimer dat ik er niks mis mee vind als andere mensen andere keuzes voor hun eigen kind maken niet nodig is. ;)

Speaking of which, hier is ze weer. Ik heb het filmpje al wel 20 keer gezien, zó schattig! :D O+
SPOILER
Aahhww O+!

Nee hoor, dat is totaal niet krom. Mijn kinderen zijn hier Draak en Piranha van NTS. Ik plaats geen foto's op het forum of andere openbare plaatsen en de psz (en straks de basisschool) heeft ook die opdracht gekregen. Wij hebben nogal een familievete aan de gang en zij doen er alles aan om aan dingen te komen van onze kinderen, en daar zijn wij dus fel op tegen. Op FB plaats ik wel foto's, maar onze accounts zijn dusdanig beveiligd dat de foto's hoogstwaarschijnlijk (100% voorkomen kun je het niet) niet bij hun terecht zullen komen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:54:42 #121
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157105692
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:53 schreef Selvaria het volgende:

SPOILER
E ging gillen van jouw filmpje :D ( positief)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_157105708
O+ O+ O+

N. gilt en kraait er zelf ook van. :D
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:57:45 #123
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157105731
Hahahaha wat een heerlijke lach O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:59:43 #124
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157105748
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 06:07 schreef AwayTL het volgende:
Vind fb wel wat anders dan een forum ingee..

Andere mensen, dus dit soort acties, zijn excact de reden dat mijn go mijn kinderen niet op fb mag zetten. Ik plaats zelf en hou daar ook zo ver mogelijk de controle over.

De kans dat mensen van hier af en toe ewn foto kunnen kopieren verwaarloos ik maar.
dit.

Ik zet elin ook zelf op Facebook en anders vragen mensen of het mag. Mijn Facebook zit ook dicht. Behalve wat openbare dingen toen ze geboren was maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan.

Ik ruim ook vaak m'n lijst op. Mensen die nooit ergens op reageren of met me chatten verwijder ik weer. Zodat ik niet het idee heb dat alles vol zit met "lurkers"

Verder geen foto's waar haar onderkantje naakt op staat. Zwembroeken kan nog net. Maar misschien ben ik daar preuts in of zo.

Ze is bijna 1 en weet niet hoe ik dat verder in de toekomst ga doen overigens. Maar nu ze nog zo klein is...
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:06:38 #125
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157105815
Spam :@

Ik vind haar écht nog een baby :@ maar over een maand is ze 1 :{w

Net wakker :+

Efteling
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:13:20 #126
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157105870
nou, geef toe, op die eftelingfoto is ze toch bijna 1 O+ O+ die oooogen!
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:17:40 #127
409579 LuDann
All the way
pi_157105913
Awww. O+

Pinq, was je nog naar de HAP geweest met je baby?
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:18:47 #128
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_157105929
Wat een prachtig meisje LT! Leuk om weer een E update te zien!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_157106158
LT/MK, ik was helemaal in de war :'( Wat is E toch mooi O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:43:16 #130
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157106237
:D ja sorry!

Toen ik zwanger was had ik een kloon gemaakt. Wilde met m'n verhaal niet meteen vindbaar zijn onder m'n fok-vrienden. Ze wisten het nog niet eens. En nooit verwacht dat ik zo met jullie zou blijven posten :@ en nu ben ik eigenlijk te lui om elke keer te switchen :@ dus heb ik LT even achterwegen gelaten :+

Ja die Efteling foto, daar is ze duidelijk "ouder" terwijl de foto's in hetzelfde weekend genomen zijn.
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:44:13 #131
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157106257
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:13 schreef pinquit het volgende:
O+ O+ die oooogen!
:@ ja he, alleen komen ze op die foto's niet zo goed uit.

Kijk :@

maandag 26 oktober 2015 @ 09:45:56 #132
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157106278
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:18 schreef AwayTL het volgende:
Wat een prachtig meisje LT! Leuk om weer een E update te zien!
Thnx!

En ja! Lees vaak wel mee maar echt posten is het soms wat druk voor ( in mijn privé privé leven, dat staat stiekem het laatste half jaar behoorlijk op z'n kop maar dat is nu beter aan het worden -> meer tijd )
  maandag 26 oktober 2015 @ 10:14:24 #133
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157106742
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:17 schreef LuDann het volgende:
Awww. O+

Pinq, was je nog naar de HAP geweest met je baby?
nope :) heb t aangekeken.. spugen is gewoon een dingetje, en 's nachts lijkt alles enger en groter.
Die gierende ademhaling doet hij eigenlijk al sinds zn geboorte, en de kraamhulp vond het normaal. Het is nu alleen iets erger geworden. Volgens mij doet het spugen van dikke drab hem wel pijn, maar ik ga morgen naar het CB voor een afspraak met de arts en ga het dan meteen ter sprake brengen.
Dat zijn ademhaling stopt is volgens mij ook maar illusie, maar gaat wel echt heel traag en zacht op een gegeven moment. Best eng, maar volgens mij ook niet heel abnormaal, maar ga k morgen ook meteen vragen :)
  maandag 26 oktober 2015 @ 10:17:32 #134
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157106797
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:14 schreef pinquit het volgende:

[..]

nope :) heb t aangekeken.. spugen is gewoon een dingetje, en 's nachts lijkt alles enger en groter.
Die gierende ademhaling doet hij eigenlijk al sinds zn geboorte, en de kraamhulp vond het normaal. Het is nu alleen iets erger geworden. Volgens mij doet het spugen van dikke drab hem wel pijn, maar ik ga morgen naar het CB voor een afspraak met de arts en ga het dan meteen ter sprake brengen.
Dat zijn ademhaling stopt is volgens mij ook maar illusie, maar gaat wel echt heel traag en zacht op een gegeven moment. Best eng, maar volgens mij ook niet heel abnormaal, maar ga k morgen ook meteen vragen :)
spannend en eng, ik herken dit wel. In de eerste weken dacht ik dat ook.. Maar was niks... Gelukkig!
Hoop dat het bij jou ook niks is! :*
pi_157107290
Vraagje, hoe lang laat je een baby jengelen? Ik heb om 10 uur G. Na de voeding op bed gelegd. Hij moppert nog wat, valt af en toe in slaap en wordt af en toe mopperend wakker. Ik laat hem niet in slaap huilen, dan neem ik hem bij me, maar dat jengelen/mopperen kan toch geen kwaad?

Pinq die onzekerheid herken ik wel, hier ook wat meer spugen, luid ademen, snotteren. lief was aan het Google en kwam op het rs virus uit. Ik ga morgen ook even langs het consultatiebureau voor advies

Wat is je meisje mooi LT O+ en welkom terug, ik miste je al (eeuwige meelezer hier)
pi_157107368
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:59 schreef Moeraskat het volgende

Ik ruim ook vaak m'n lijst op. Mensen die nooit ergens op reageren of met me chatten verwijder ik weer. Zodat ik niet het idee heb dat alles vol zit met "lurkers"

:{
En wat een prachtige ogen heeft ze! O+

Ik ben best makkelijk met het posten van foto's van de kids. Op Facebook vooral, maar ook wel op een forum. Zie niet in waarom anderen die niet zouden mogen zien. Naaktfoto's zet ik principieel niet op internet, zelfs niet via app.
Hun naam gebruik ik ook gewoon, maar ze hebben wel beide een alledaagse naam, anders zou ik dat misschien niet doen.

Wat een heerlijk filmpje van N. O+
pi_157107407
Zolang het jengelen / mopperen is laat ik haar gewoon eventjes. Wordt het huilen / verdriet ga ik gelijk naar haar toe.

Mevrouw dramaqueen heeft weer wat nieuws hoor. :') Niet even pruttelen of smakken als ze 's nachts wakker wordt, maar echt gelijk de volumeknop vol open. We zitten elke keer bijna rechtop in bed, zeker nu ze nog steeds voor 2 nachtvoedingen en 1 vroege ochtendvoeding komt. :(
pi_157107449
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Vraagje, hoe lang laat je een baby jengelen? Ik heb om 10 uur G. Na de voeding op bed gelegd. Hij moppert nog wat, valt af en toe in slaap en wordt af en toe mopperend wakker. Ik laat hem niet in slaap huilen, dan neem ik hem bij me, maar dat jengelen/mopperen kan toch geen kwaad?

Pinq die onzekerheid herken ik wel, hier ook wat meer spugen, luid ademen, snotteren. lief was aan het Google en kwam op het rs virus uit. Ik ga morgen ook even langs het consultatiebureau voor advies

Wat is je meisje mooi LT O+ en welkom terug, ik miste je al (eeuwige meelezer hier)
Sommige baby's hebben het nodig om te mopperen voor ze in slaap vallen, en zolang het inderdaad geen krijsen is zou ik mij niet druk maken, maaaaaar daar komt ie; Volg je gevoel :*
S. 2014
J. 2016
  maandag 26 oktober 2015 @ 10:57:15 #139
348178 NotTheSame
pi_157107456
Mooie meid Moeraskat!

Cassandra, ik denk dat mopperen best wel even mag duren. Maar persoonlijk heb ik er geen ervaring mee aangezien de mijne beiden binnen een paar seconden van 0 tot over-de-zeik gingen :+.
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:00:02 #140
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157107497
Cassandra! Thnx! Nooit verwacht dat ik gemist werd.

Ik/wij ( O+ )
Laten E wel huilen savonds... Hangt van het huiltje af. Inslaap laten mopperen doe ik wel. Normaal huilen ook. Als ik zeker weet dat er niks is ( honger luier pijn )... Als ik haar oppak en ze stopt met huilen dan leg ik haar gewoon terug want aandacht....
Binnen het half uur is ze 9/10 stil/ slaapt ze.
pi_157107703
Ik heb m toch maar mee naar beneden genomen, wilde maar even bij mij liggen en lift nu toch weer voor een slokje aan de borst. Hij lijkt wat verkouden te zijn. Ik hoef vandaag toch niets meer, dus we maken er maar een knuffel ochtendje van. Zo klein is t nog geen aandacht vragen. Volgens mij heeft hij last van krampjes,en wat dat betreft lijkt hij op zijn papa, blijft bij gemopper. Hij huilt alleen echt als hij honger heeft of verschoond wordt of het koud heeft tot nu toe.
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:32:47 #142
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_157108037
Ik laat J. ook wel een beetje jengelen/mopperen, meestal slaapt ie weer na een paar minuten. Als het echt huilen wordt ga ik hem wel troosten en als dat niet lukt pak ik hem uit bed :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157108164
google is echt geen goed idee als je onzeker bent. Weet je wat je kind allemaal zou kunnen hebben?
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:39:40 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157108193
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Estrys het volgende:
google is echt geen goed idee als je onzeker bent. Weet je wat je kind allemaal zou kunnen hebben?
Ik haat google :')
pi_157108202
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Estrys het volgende:
Was ist los?
pi_157108225
Hier en ontevreden baby. Wederom en slechte nacht. Op het moment zie ik niet hoe dit ooit gaat veranderen, wat het nogal frustrerend maakt..
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:41:55 #147
409579 LuDann
All the way
pi_157108237
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:14 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ah oke. Ik herken het wel hoor, van de ademhaling.
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:57 schreef NotTheSame het volgende:
Mooie meid Moeraskat!

Cassandra, ik denk dat mopperen best wel even mag duren. Maar persoonlijk heb ik er geen ervaring mee aangezien de mijne beiden binnen een paar seconden van 0 tot over-de-zeik gingen :+.
Ha, ja dit! :+ Ik was laatst bij een vriendin en haar baby was aan het mopperen. Dat ken ik helemaal niet, hier is het of stil of keihard krijsen, er is geen tussenstand. Dus ja, dan heb je ook weinig keus wat betreft laten liggen. Dat is geen optie met een baby die helemaal over de rooie is. :P
pi_157108297
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Was ist los?
Niks zag iets van Google en rs virus voorbij komen bij Cassandra.

Hier gaat het prima. Onwijs moe en enorme hoofdpijn dat wel. Maar ik moet mezelf ook dwingen om genoeg te drinken.
En nu wel alweer klaar met de herfstvakantie :') Dat gekibbel de hele dag
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:44:50 #149
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157108303
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Cassandra! Thnx! Nooit verwacht dat ik gemist werd.
Ha, zie je wel, andere username. Ik herkende je dochter O+ namelijk wel, maar kon me niet meer bedenken wat dan je oude naam was :D
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:47:48 #150
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157108362
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier en ontevreden baby. Wederom en slechte nacht. Op het moment zie ik niet hoe dit ooit gaat veranderen, wat het nogal frustrerend maakt..
Echt, ooit wordt t beter. Bij de een gaat t snel, bij de ander duurt t wat langer, maar t wordt ooit beter :*

Misschien zit je niet te wachten op tips, maar waar ik zelf van op knap is gewoon naar buiten gaan, ookal ben je doodmoe. Frisse lucht (en zon) doet wonderen voor mijn humeur. Even naar het park of bos met T in de doek een optie?
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:47:49 #151
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157108364
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Niks zag iets van Google en rs virus voorbij komen bij Cassandra.

Hier gaat het prima. Onwijs moe en enorme hoofdpijn dat wel. Maar ik moet mezelf ook dwingen om genoeg te drinken.
En nu wel alweer klaar met de herfstvakantie :') Dat gekibbel de hele dag
Gaan de kinders nog een dagje weg of logeren oid?

Genoeg drinken lukt hier aardig, ik krijg echt gruwelijke dorst van die BV! er gaat 's nachts bij elke voeding zo'n 50ml flesje doorheen. Overdag is een ander verhaal :+ Maar ik zet een pot thee 's ochtends en die wil ik gewoon leeg.
pi_157108395
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:47 schreef pinquit het volgende:

[..]

Gaan de kinders nog een dagje weg of logeren oid?
Ja naar de gastouder morgen en donderdag *O*
pi_157108418
Pot thee is een goed idee. Ik drink te weinig en mijn eetlust is helemaal ver te zoeken. Denk ook dat ik alweer een heel eind richting m'n oude gewicht ben.
pi_157108422
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:47 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Echt, ooit wordt t beter. Bij de een gaat t snel, bij de ander duurt t wat langer, maar t wordt ooit beter :*

Misschien zit je niet te wachten op tips, maar waar ik zelf van op knap is gewoon naar buiten gaan, ookal ben je doodmoe. Frisse lucht (en zon) doet wonderen voor mijn humeur. Even naar het park of bos met T in de doek een optie?
Ja, ik probeer ook elke dag naar buiten te gaan. Anders word ik chagrijnig inderdaad. Eerst eens kijken of we nog en dutje kunnen doen samen..
pi_157108566
Oh Jagär, heb je een e-reader? Dat helpt mij om niet volkomen gek te worden. Voor overdag 'hoge' literatuur en voor s nachts een chicklit of literaire thriller. ;)
pi_157108684
Ik Google zelf ook niet, bewust daarom. Morgen moet hij toch gewogen worden, vraag ik het geluk even na.

Heb m nu heerlijk in de caboo zitten O+ nog even wennen, t zitje zit te hoog maar meestal zakt dat wat uit. Maar ooh wat is dit knus O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:12:08 #157
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157108876
Ik was vandaag voor t eerst de grote naar school brengen met de kleine in de draagdoek *O*
Echt O+ zo O+ heerlijk O+

Was totaal bezweet toen ik thuis kwam :') mehehehe combinatie van mn slechte conditie, hormonen en pakketje liefde tegen me aan geplakt :D
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:13:06 #158
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157108887
Maar t voelt zo goed, en t voelt ook goed voor m'n conditie en m'n lijf :) Is toch elke dag weer een kwartier heen + kwartier terug + zelfde verhaal voor ophalen, dus een uur wandelen *O*
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:27:31 #159
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157109176
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:44 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ha, zie je wel, andere username. Ik herkende je dochter O+ namelijk wel, maar kon me niet meer bedenken wat dan je oude naam was :D
haha :D babies herkennen is echt super handig!
pi_157109183
*O* heerlijk! En t is er ideaal weer voor! Ik ben jaloers, wil ook zo graag. Maar ik ben al te veel over mijn grenzen hem gegaan, durf niet zo goed alleen. Morgen moet ik naar t cb,hopelijk kan ik t zo een beetje uitbreiden
pi_157109207
Ik kreeg mail dat we in december mogen starten met baby zwemmen :o klinkt zo vroeg nog haha. Terwijl er een hele wachtlijst stond. Gaat mijn man doen O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:30:56 #162
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157109252
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
*O* heerlijk! En t is er ideaal weer voor! Ik ben jaloers, wil ook zo graag. Maar ik ben al te veel over mijn grenzen hem gegaan, durf niet zo goed alleen. Morgen moet ik naar t cb,hopelijk kan ik t zo een beetje uitbreiden
Ja je moet echt rustig aan doen hoor. Ik ben deze week pas voor t eerst begonnen met draagdoeken knopen, eerder kon ik het lichamelijk ook nog niet echt aan, en dan heb ik niet eens iets van hechtingen oid. Zaterdag voor het eerst met de draagdoek naar buiten geweest.
Neem de tijd, luister naar je lijf!
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:31:26 #163
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157109263
wuahahaah

pi_157109300
Mijn baby is nog niet buiten geweest. Gisteren mocht ie eigenlijk wel maar zit ik met een ziek kind. Vandaag ook nog. Morgen dan maar of zo
pi_157109813
Helleu :W

L. sliep van 7 tot half 7 met één korte onderbreking 's avonds. Prima dus, ondanks wintertijd. :)

Pinq, ik wil dat pakje. O+

Ik vond dat zo leuk, met zo'n kleintje naar buiten. En o wee dat niet iedereen stil bleef staan om te kijken hoe tof, awesome, mooi en perfect mijn kind was.

En ik had net een sollicitatiegesprek. Deze functie wordt hem niet, maar ze willen me heel graag voor een andere (betere) functie in januari als ik dan nog niks heb. *O*
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:05:47 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157109883
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:01 schreef Krisvc het volgende:

En ik had net een sollicitatiegesprek. Deze functie wordt hem niet, maar ze willen me heel graag voor een andere (betere) functie in januari als ik dan nog niks heb. *O*
Woah das goed nieuws :D *O*
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:07:53 #167
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157109919
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb m toch maar mee naar beneden genomen, wilde maar even bij mij liggen en lift nu toch weer voor een slokje aan de borst. Hij lijkt wat verkouden te zijn. Ik hoef vandaag toch niets meer, dus we maken er maar een knuffel ochtendje van. Zo klein is t nog geen aandacht vragen. Volgens mij heeft hij last van krampjes,en wat dat betreft lijkt hij op zijn papa, blijft bij gemopper. Hij huilt alleen echt als hij honger heeft of verschoond wordt of het koud heeft tot nu toe.
hoe oud isie nu?
pi_157110022
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:07 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

hoe oud isie nu?
morgen 2 weken

Goed nieuws van je mogelijke baan krisvc *O*
pi_157110776
Wat fijn Kris! *O*

Google is inderdaad niet je beste vriend als je een beetje ziek bent en je de symptomen niet herkent. :') Ik ben er mee gestopt, zowel voor mezelf als voor N. Als ik het niet vertrouw bel ik de dokter wel.

Ik wil ook naar buiten! Maar N. slaapt al 2 uur met een onderbreking van een kwartiertje. Ach, ik heb wel mooi even kunnen gamen. *O* Ik heb zowaar al 1,5 spel gespeeld sinds ze er is. :D
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:54:48 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157110811
ik moet over een half uurtje naar buiten, maar A. slaapt ook al euhh, 2,5 uur ofzo :X :') Als ie wakker wordt wil ie vast eten :/ lastige dingen :')
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:59:50 #171
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157110903
Kris, tof! Altijd goed als je een leukere/betere functie aangeboden krijgt.

Ik keek gisteren naar mijn werkrooster vanaf januari (het volgende lesblok begint na de herfstvakantie), en ik heb welgeteld 0 lessen ingeroosterd staan tot het begin van lesblok 3 (start begin februari/ na de carnavalsvakantie). Top! Heb ik lekker veel tijd om er weer in te komen :Y

Pinq, slapend overleggen in de wandelwagen, lukt dat? En flesje mee? Of gaf jij bv? Dan heb je natuurlijk sowieso bij je wat je nodig hebt ;). F. heeft in zijn derde week een flesje gehad terwijl ik met J. in de kring zat op de PSZ (hij mocht trakteren toen omdat z'n broertje was geboren). Peuters vonden het reuze interessant, en de juffen vonden zo'n schattige baby ook wel lief.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef pinquit het volgende:
wuahahaah

[ afbeelding ]
_O-

Ik heb ook al een fout maar eigenlijk toch heel tof kerstpak, van SQ overgenomen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:25:40 #172
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157111344
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

morgen 2 weken

Goed nieuws van je mogelijke baan krisvc *O*
och O+
Nee dan verwen je nog niet :)
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:27:22 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_157111375
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:59 schreef mousemicky het volgende:
Kris, tof! Altijd goed als je een leukere/betere functie aangeboden krijgt.

Ik keek gisteren naar mijn werkrooster vanaf januari (het volgende lesblok begint na de herfstvakantie), en ik heb welgeteld 0 lessen ingeroosterd staan tot het begin van lesblok 3 (start begin februari/ na de carnavalsvakantie). Top! Heb ik lekker veel tijd om er weer in te komen :Y

Pinq, slapend overleggen in de wandelwagen, lukt dat? En flesje mee? Of gaf jij bv? Dan heb je natuurlijk sowieso bij je wat je nodig hebt ;). F. heeft in zijn derde week een flesje gehad terwijl ik met J. in de kring zat op de PSZ (hij mocht trakteren toen omdat z'n broertje was geboren). Peuters vonden het reuze interessant, en de juffen vonden zo'n schattige baby ook wel lief.

[..]

_O-

Ik heb ook al een fout maar eigenlijk toch heel tof kerstpak, van SQ overgenomen.
het rudolfpak O+
disclaimer
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:28:25 #174
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157111394
Ja Rudolf O+

Ik denk dat ie rond kerst ook precies zal passen!
pi_157111453
Ik moet ook nog een (fout) kerstpakje voor N., tips? *)

Jaaa, leven in de brouwerij, ze is wakker! *O*
pi_157111924
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:54 schreef pinquit het volgende:
ik moet over een half uurtje naar buiten, maar A. slaapt ook al euhh, 2,5 uur ofzo :X :') Als ie wakker wordt wil ie vast eten :/ lastige dingen :')
Dan zal ie moeten wachten. :) dat is het lot van een tweede kind. Hoe vaak ik niet aan het schoolplein heb gestaan met en hongerig kind. Show must go on he ;)
pi_157112036
Baby en ik sliepen twee uur *O* Daar knapt een mens van op :)
pi_157112354
Ik maak R dan wakker om te voeden. :)

Lekker, Estrys! Ik heb, met twee voedingen tussendoor, 13 uur geslapen vannacht. :') Ik ben er helemaal ellendig van. Gierende koppijn.

En R heeft wat nieuws: kreunende oergeluiden, gewoon omdat het kan. Ik kan me herinneren dat ik zo klonk tijdens de persweeën. 8-)
pi_157112495
Het is totaal nutteloos om hier in huis iemand wakker te maken. Dan weigeren ze alle dienst :P

13 uur, lekker. Jammer van dat gevoel dat je overreden bent door een vrachtwagen daarna ;)
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:53:58 #180
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157112893
Ik heb m wakker gemaakt ;) even slapend wat tietlurken, hop de doek in en Max halen, en terug thuis voeding afgemaakt *O*
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:17:12 #181
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157113449
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:32 schreef Selvaria het volgende:

Jaaa, leven in de brouwerij, ze is wakker! *O*
Primark?

Kris, gefeliciteerd met je nieuwe baan! *O*
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:31:27 #182
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157113818
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:32 schreef Selvaria het volgende:
Next heeft een keur aan foute, schattige kerstkleding: http://nl.nextdirect.com/en/girls/younger-girls/midwinter/10

Even in de spoiler, want hoort eigenlijk in het kinderkledingtopic natuurlijk ;)
SPOILER
pi_157114221
Ik voel me superwoman vandaag. Heb voor t gezorgd, inclusief bad. Was opgevouwen, nieuwe was opgehangen. Ik heb zelf gedouched en twee maaltijden gegeten. Boodschappen gedaan en eten zover voorbereid dat het alleen nog maar in de oven hoeft. Nu ben ik moe. Ohnee, dat was ik al.. :')
pi_157114394
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik voel me superwoman vandaag. Heb voor t gezorgd, inclusief bad. Was opgevouwen, nieuwe was opgehangen. Ik heb zelf gedouched en twee maaltijden gegeten. Boodschappen gedaan en eten zover voorbereid dat het alleen nog maar in de oven hoeft. Nu ben ik moe. Ohnee, dat was ik al.. :')
Is it a bird? No! is it a plane? No! It's supermom *O*
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:06:30 #185
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157114412
quote:
Woohoo jager! Moe maar voldaan *O*
pi_157114586
quote:
Good job!!

En meer dan ik vandaag gedaan heb... Ik had kraamvisite van 10.00 uur tot 14.00 uur ;( Als in: mensen die dus 4 uur bleven plakken. En vanavond komt er weer visite. Damn, wat kost me dat mentaal veel energie. Er komt niks uit mijn handen nu... En straks komt man thuis en dan heb ik geen eten klaar. Hopeloos ben ik.

Maar wel met Twix naar het weeguurtje op het CB geweest: 4,5 kilo en 53 cm. Ons mannetje groeit goed O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:29:25 #187
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_157114766
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:19 schreef Malteser het volgende:

[..]

Good job!!

En meer dan ik vandaag gedaan heb... Ik had kraamvisite van 10.00 uur tot 14.00 uur ;( Als in: mensen die dus 4 uur bleven plakken. En vanavond komt er weer visite. Damn, wat kost me dat mentaal veel energie. Er komt niks uit mijn handen nu... En straks komt man thuis en dan heb ik geen eten klaar. Hopeloos ben ik.

Maar wel met Twix naar het weeguurtje op het CB geweest: 4,5 kilo en 53 cm. Ons mannetje groeit goed O+
Man bellen dattie afhaal meeneemt?

Wel herkenbaar hoor! Of dat ik wel alles klaar had en dat hij vroeg 'eten we alweer makkelijk?..'

:( :( :( :{w
pi_157114859
Hoezo makkelijk :(

Ik ben woensdag voor het eerst de hele dag alleen met drie kinderen. Ik verwacht een pyamadag :)
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:39:27 #189
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_157114932
Doperwtjes uit blik, aardappels uit een zakje en kipsnitzel :P . Ik varieerde wel eens met een gehaktsnitzel/hamburger en de groenten..

Ach, er was voedsel :') .
pi_157115533
Oh dat moet mijn man niet zeggen. Hij moet sowieso niets zeggen, hij is sinds hij weer werkt niet voor half negen thuis :( ik heb m en week gegeven, daarna gaan er koppen rollen ~O>
pi_157115775
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:31 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Next heeft een keur aan foute, schattige kerstkleding: http://nl.nextdirect.com/en/girls/younger-girls/midwinter/10

Even in de spoiler, want hoort eigenlijk in het kinderkledingtopic natuurlijk ;)
SPOILER
Mijn portemonnee wat doe je! :(
Die sneeuwpop met tutu. O+
pi_157115785
Ik merk dat A. sinds gisterenochtend veel beter drinkt aan de borst. *O* Ik ben nu begonnen met het bijvoeden een klein beetje gaan minderen. Kijken of hij daar ook tevreden mee is. Volgens mij wel :) Maar niet te snel alles loslaten denk ik.

Morgen komt de Wvk voor de intake. Als het goed is brengt ze een weegschaal mee. Ben benieuwd. Hopelijk kunnen we het kolven en bijvoeden binnenkort afbouwen. :)
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:35:57 #193
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157115885
Kerstpakjes. Ik had voor elin vorig jaar een over de top kerst jurk *;

Zal even een foto zoeken. Misschien heeft iemand er wat aan.
pi_157116030
Ik ben benieuwd!

En die sneeuwpopjurk! :D
pi_157116045
Ik kreeg vorige week een kerstpakje. Zo'n wit velours met rode biezen, uit 1 stuk met voetjes. En een pinguïn er voor op. 'O wat leuk voor kerst, dank je' zei ik :')
Ergste is nog wel wat we met die mensen kerst vieren dus ze gaan er natuurlijk naar vragen. Ik ga vast smoesjes bedenken...
pi_157116069
Dat wordt de hit dit jaar, ik voel het!

27 december staat dit topic vol met sneeuwpopjurk foto's onder de boom. ;)

Je zal een jongetje hebben zeg, wat moet je dan met je foute jurkjes? :')
pi_157116113
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:42 schreef Estrys het volgende:
Ik kreeg vorige week een kerstpakje. Zo'n wit velours met rode biezen, uit 1 stuk met voetjes. En een pinguïn er voor op. 'O wat leuk voor kerst, dank je' zei ik :')
Ergste is nog wel wat we met die mensen kerst vieren dus ze gaan er natuurlijk naar vragen. Ik ga vast smoesjes bedenken...
'Ja, ehm, ik vond het heel walgelijk lelijk, dus ik heb het verkocht op fok?'
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:49:08 #198
409579 LuDann
All the way
pi_157116176
Oh ik ga ook eens rondkijken binnenkort. Ik wil iets lekker over the top. :9

Tot nu toe leeft ze in jumpsuitjes, dus dan mag ik haar best heerlijk overdreven jurkje aantrekken. O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:49:10 #199
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157116181
Wat goed estrys! ^O^

Op de dagen dat ik L heb kom ik ook nergens aan toe. Jammer dan. Ben meestal ook een groot gedeelte van de dag met hem op pad.
En eten, 9 van de 10 keer kookt mijn man terwijl ik L voed.
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:49:43 #200
409579 LuDann
All the way
pi_157116190
Wat fijn Estrys! Ik hoop dat het zo doorzet.
pi_157116193
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:45 schreef ingee het volgende:

[..]

'Ja, ehm, ik vond het heel walgelijk lelijk, dus ik heb het verkocht op fok?'
De kans dat iemand dat hier wil kopen acht ik niet heel groot. Ik schat jullie smaak hoger in :P
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:49:58 #202
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157116195
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:42 schreef Estrys het volgende:
Foto maken en dan, oh jee... Enorme poepluier vlak voor jullie weggingen. O-)
pi_157116215
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Estrys het volgende:

[..]

De kans dat iemand dat hier wil kopen acht ik niet heel groot. Ik schat jullie smaak hoger in :P
Ik heb nog steeds een héél mooi jurkje te ruil...
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:51:15 #204
409579 LuDann
All the way
pi_157116220
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef ingee het volgende:
Dat wordt de hit dit jaar, ik voel het!

27 december staat dit topic vol met sneeuwpopjurk foto's onder de boom. ;)

Je zal een jongetje hebben zeg, wat moet je dan met je foute jurkjes? :')
Welke maat was die explosie van ruche die je al een paar keer hebt laten zien? :@
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:51:53 #205
409579 LuDann
All the way
pi_157116241
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zou ik niet te snel zeggen. *O*
pi_157116245
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Groeispurtje. :)
pi_157116270
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:51 schreef LuDann het volgende:

[..]

Welke maat was die explosie van ruche die je al een paar keer hebt laten zien? :@
O
M
G

Doe nog maar eens :@

;)

Maat 3 months, op de foto was ze een maand of 5.
pi_157116295
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja foto sowieso. Kreeg er ook een truitje bij. 100% polyester. Dat durf ik hem met kerst niet eens aan te doen, dadelijk vat ie vlam.
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:00:07 #209
409579 LuDann
All the way
pi_157116468
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:53 schreef ingee het volgende:

[..]

O
M
G

Doe nog maar eens :@

;)

Maat 3 months, op de foto was ze een maand of 5.
Wil je die foto er nog eens bijzoeken? Wil hem aan mijn man laten zien. :P
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:03:02 #210
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157116539
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja foto sowieso. Kreeg er ook een truitje bij. 100% polyester. Dat durf ik hem met kerst niet eens aan te doen, dadelijk vat ie vlam.
Waar kóóp je dat überhaupt. :o zelfs primark is tot mijn stomme verbazing 100% katoen.
pi_157116707
Ons kind werkte mee! Heeft drie kwartier rond liggen kijken in de box, zodat ik boontjes kon doppen en aardappels kon schillen. En toen man thuis kwam, stond het eten op tafel.

Kerstkleding, ik ga op zoek naar een toffe jumpsuit denk ik :).
pi_157116765
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Waar kóóp je dat überhaupt. :o zelfs primark is tot mijn stomme verbazing 100% katoen.
Zeeman. Als je goed zoekt blijkbaar ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 oktober 2015 @ 19:12:18 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157116815
iemand vroeg om baby kerstkleding? klik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_157117009
Ik ga over een paar weken winkelen in Amerika, dus als ik iets mee moet nemen voor iemand, dan hoor ik het wel ;) Daar hebben ze ook wanstaltige dingen...
pi_157117053
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ga over een paar weken winkelen in Amerika, dus als ik iets mee moet nemen voor iemand, dan hoor ik het wel ;) Daar hebben ze ook wanstaltige dingen...
:o

Noem es wat?
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:22:09 #216
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157117144
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:19 schreef ingee het volgende:

[..]

Noem es wat?
Dees bijv:

Te koop :P
pi_157117205
Ja dat past toch heel niet meer Soes!

LuDann? Voor je Wolkje? :@
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:25:29 #218
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157117262
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:24 schreef ingee het volgende:
Ja dat past toch heel niet meer Soes!

LuDann? Voor je Wolkje? :@
I know maar er zijn misschien andere kleine meisjes die wel zo'n jurk keihard nodig hebben hier :7
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:26:46 #219
409579 LuDann
All the way
pi_157117307
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:22 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dees bijv:

[ link | afbeelding ]

Te koop :P
Oh ja die vind ik tof. O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:27:54 #220
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157117351
Pm maar bij interesse *O* moet ook dat pakje nog voor je regelen :@
pi_157117429
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:19 schreef ingee het volgende:

[..]

Noem es wat?
Nja, de Halloween-dingen staan nu nog online, maar daar hebben ze bijvoorbeeld dit voor:

Of zoiets:

http://www.kohls.com/cata(...)294719462+4294719810
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:32:16 #222
409579 LuDann
All the way
pi_157117515
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
Pm maar bij interesse *O* moet ook dat pakje nog voor je regelen :@
Ik zal het even aan mijn man laten zien zo. :Y
pi_157117700
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:29 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Nja, de Halloween-dingen staan nu nog online, maar daar hebben ze bijvoorbeeld dit voor:

[ afbeelding ]

Of zoiets:

[ afbeelding ]

http://www.kohls.com/cata(...)294719462+4294719810
Het AMK wordt gebeld voor minder hoor :')
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:39:37 #224
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157117807
Als grap toch hopelijk, LuDann? Toch? ;(
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:47:33 #225
409579 LuDann
All the way
pi_157118111
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:39 schreef Mariposas het volgende:
Als grap toch hopelijk, LuDann? Toch? ;(
Nope. Sorry. :7

Of nou ja, niet sorry natuurlijk, moet ik lekker zelf weten.

Ik vind dat zwarte jurkje van Soesa echt schattig. Met maillotje erbij, helemaal lief. Eens per jaar mag ik mijn wanstaltige smaak aan haar opdringen vind ik. Nu kan ze nog niet protesteren. 8-)
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:48:10 #226
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157118145
Wie zocht er een schattige jongenskerstsuit? Maxomorra heeft weer verse Rudolfjes! http://www.musjes.com/bab(...)it-zipper-moose.html O+

O, en LuDann, die zwarte vind ik ook nog wel leuk-fout. Dat ding van Ingee echter :X
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:48:23 #227
409579 LuDann
All the way
pi_157118153
Dat gezegd hebbende, dat ding van Inge gaat ook mij wat te ver hoor. :')

Hoewel ik wel benieuwd ben wat mijn man zou zeggen als ik dat voor zou stellen. :P
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:53:13 #228
409579 LuDann
All the way
pi_157118323
Ik was eerst van plan haar deze aan te doen, rokje wat ik gehad heb. Maar denk dat ik een jurkje leuker vind.

SPOILER
pi_157118453
Wat een griezelige pakje MC!

[ Bericht 92% gewijzigd door ingee op 26-10-2015 20:05:27 ]
pi_157118639
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:53 schreef LuDann het volgende:
Ik was eerst van plan haar deze aan te doen, rokje wat ik gehad heb. Maar denk dat ik een jurkje leuker vind.

SPOILER
Maar die vind ik echt leuk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 oktober 2015 @ 20:05:15 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157118678
het is dat ik het véél te duur vind .. maar anders had ik deze wel willen hebben _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 26 oktober 2015 @ 20:08:23 #232
409579 LuDann
All the way
pi_157118803
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:03 schreef ingee het volgende:

[..]

Maar die vind ik echt leuk!
You sure? Tis paars denim velours he. :P
pi_157118831
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:05 schreef DJMO het volgende:
het is dat ik het véél te duur vind .. maar anders had ik deze wel willen hebben _O-
[ afbeelding ]
Dat heb ik hierbij:

http://mamabee.com/30-abs(...)rst-christmas-photo/

De 3e foto. O+
pi_157119063
Kerst. Hoe fouter hoe beter. O+
L. had van de week d'r eerste kerstmuts al op. Babyroze met My 1st Christmas. Iemand zei dat het te vroeg was voor kerst dus daar was ik het beleefd mee oneens. Het allereerste cadeautje dat ik kreeg voor L. waren kerstsokken. Rood wit gestreept met Ho Ho Ho op de onderkant van de voeten. Maargoed, ik begin in februari dan ook al te roepen dat het bijna kerst is. :s)
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:17:03 #235
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157119081

_O- echt belachelijk nu ik dit zo zie.

Edit
Wtf waarom
Falen m'n linkjes ;(

[ Bericht 64% gewijzigd door Moeraskat op 26-10-2015 20:23:49 ]
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:30:49 #236
409579 LuDann
All the way
pi_157119501
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Edit
Wtf waarom
Falen m'n linkjes ;(

Tof. O+

Edit 2: toch gelukt.

SPOILER
pi_157119615
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Edit
Wtf waarom
Falen m'n linkjes ;(

Wtf waarom
Kweekt jouw baby wel een staartje ;(
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:37:22 #238
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_157119695
Je baby kan niet alles hebben Ingee :{w ze loopt al en kan klappen :o

Dit jaar voor het eerst zin in kerst. Al gaan we geen kerst vieren maar haar eerste verjaardag O+
Hijs haar dan natuurlijk in de allermooiste verjaardagsjurk
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:47:17 #239
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157120057
Ommegot moeras, die tweede foto is zo cute en mooi O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:06:06 #240
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157120814
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:34 schreef ingee het volgende:

[..]

Wtf waarom
Kweekt jouw baby wel een staartje ;(
omdat ze belachelijk veel en lang haar heeft :@

Ze heeft nu echt een mega palmboom op d'r kop :D
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:08:26 #241
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157120894
Mijn baby kan niet klappen :'( en niet zwaaien.

Maar sinds vandaag wel trapklimmen! Drie treden :o

Dankje pinq! O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:11:47 #242
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157121029
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:30 schreef LuDann het volgende:

[..]

Tof. O+

Edit 2: toch gelukt.

SPOILER
waarom werkt dit wel en de mijne niet?
pi_157121075
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:08 schreef Moeraskat het volgende:

Dankje pinq! O+

R niet!
Ze is te kort. :D
pi_157121107
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:08 schreef Moeraskat het volgende:

Dankje pinq! O+

Mijn baby ook niet :') traplopen is hier wel een enorme hit. :+ en ze kan heul aggressief BAWBAWBAWBAWBAWBAWBAWBAW roepen :P We werden heel verbaasd aangekeken op de fiets
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:15:48 #245
409579 LuDann
All the way
pi_157121194
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:11 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

waarom werkt dit wel en de mijne niet?
Magic. *)

Ik zat achter de computer net, heb de plaatjes in een nieuw tabblad geopend en de link daarvan deed het wel.
pi_157121659
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:48 schreef mousemicky het volgende:
Wie zocht er een schattige jongenskerstsuit? Maxomorra heeft weer verse Rudolfjes! http://www.musjes.com/bab(...)it-zipper-moose.html O+
Moi! Had 'm gezien, tof issie! Maar welke maat? 62/68? Hoe valt Maxomorra? Iemand ervaring?
pi_157121660
:W

Werk is weer leuk, maar ook druk! De verscheidenheid waardoor ik mijn werk zo tof vind is na vier maanden verlof en met een hormonenhoofd ook wel een flinke uitdaging :+ dis ben te murw om bij te lezen, maar zag een paar O+ foto's.
Onze herfstvakantie was heel fijn en ik ben dolverliefd op onze blije baby O+ Omrollen is niet meer cool, op je vingers sabbelen juist tha bomb.. En vliegtuigje ook! Morgen weer CB, benieuwd wat ze weegt!
pi_157124413
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad! Ik laat O 1 dag alleen bij z'n vader en hij heeft zijn eerste slechte gewoonte al geleerd...

SPOILER
En ik heb een foute kersttrui voor O aan mijn secret Santa gevraagd! En van die kalkoen-pakjes zoals MevrouwCactus postte vind ik ook geweldig en zou ik O zo aantrekken. Ze zijn alleen meestal veel te duur voor een dagje gebruiken.
pi_157124465
Ook hier :W

Las iets over ademhaling bij slapen bij Pinq, gisteravond viel Q in slaap bij me op schoot en had hem eventjes zo vast. (drama-avond + nacht. Vast omdat ie z'n middagslaapje oversloeg en toen ie kort sliep kwam sm langs. Werd ie wakker van, niet meer slapen, maar meegenomen zodat oma nog even een tijdje kon knuffelen (donderdag is ze echt weg :'( ),weer net in slaap, wat lawaai, weer krijsen en doen. Maar weer even mee. Uiteindelijk slapen maar veeel wakker.. Denk gewoon overprikkeld.. Hij slaapt nu weer laat want oom was er en hij was even erg wakker. Hoop op een betere nacht nu! ) maargoed, hij kwam snel in een droomfase en toen ademde hij ook wat onregelmatig. Dan weer wat oppervlakkiger, soms ook een paar sec niet en dan een zucht erna en weer door. Schrok er ietsje van, maar ging er vanuit dat het door die droomfase kwam? Volgens mij doet m'n kat dat ook als ie ligt te slapen namelijk (goed voorbeeld :') )

Hier geen kerstpakje, vindt vriend niks :P Tijdens het leeghalen van de schuur bij de verhuizing vroeg ie of die kerstboom ook weg mocht.. Nee! Nou kan ie juist weer goed in de woonkamer staan, dan komt ie er ook weer hoor :P

Paar dagen terug berichtje van iemand die nog kleding van z'n zoontje over had. Nou breng maar langs! Wat een berg zeg :o Q heeft voorlopig weer even genoeg zeg maar! Lading 74 en 80 (hij gaat hard richting 74 nu :o ) en ook 86 en 92. We kunnen even vooruit zeg!

Verder steeds bezig, beetje hier en daar wat bijgelezen.. Zag dat LT nu MK is en E ( O+ ) ook al bijna een jaar? Wat een leegloop ineens zeg! Weet nog wel dat er toen heel veel rond dezelfde tijd uitgerekend waren ja!

Ook gewoon nog even een algemene O+ voor al jullie toffe kindjes die ik langs zag komen!
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:36:36 #250
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157124506
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef Malteser het volgende:

[..]

Moi! Had 'm gezien, tof issie! Maar welke maat? 62/68? Hoe valt Maxomorra? Iemand ervaring?
Als de grootste maat! 74/80 had J. nog aan bij 15 maanden, dus daar zou ik niet voor kiezen ;)
pi_157124711
Voor Sjaak wil ik deze:

Lijkt me briljant met kerst!

Vrouw wil deze:
https://www.facebook.com/(...)5028122/?pnref=story
(hoop dat het zo werkt)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 oktober 2015 @ 22:47:10 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157124730
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voor Sjaak wil ik deze:
[ afbeelding ]

Vrouw wil deze:
(hoop dat het zo werkt)
waar haal je dat pakje vandaan? :D

pi_157124738
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

waar haal je dat pakje vandaan? :D
Babies 'R' Us :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 oktober 2015 @ 22:54:27 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157124898
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Babies 'R' Us
found it , thanx!

pi_157125319
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voor Sjaak wil ik deze:
[ afbeelding ]

Vrouw wil deze:
(hoop dat het zo werkt)
I'm with M. :D
Geniaal!
pi_157125476
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:09 schreef ingee het volgende:

[..]

I'm with M. :D
Geniaal!
:D
R. zal die dino ook wel rocken ja :D
pi_157127081
Ik heb even een vraagje..
E. slaapt vandaag heel erg veel. Ze is wat verkouden. Op zich heeft ze genoeg gedronken,alleen niet zoals normaal. Normaal gaan de flessen wel leeg zeg maar, naar vandag houdt ze elke fles wel zon 15-20 over.. En ze doet zon 45 min over de fles..
Haar temp is goed. Is dit iets om me zorgen over te maken?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 27 oktober 2015 @ 01:02:46 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157127210
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb even een vraagje..
E. slaapt vandaag heel erg veel. Ze is wat verkouden. Op zich heeft ze genoeg gedronken,alleen niet zoals normaal. Normaal gaan de flessen wel leeg zeg maar, naar vandag houdt ze elke fles wel zon 15-20 over.. En ze doet zon 45 min over de fles..
Haar temp is goed. Is dit iets om me zorgen over te maken?
nee. drinken gaat moeilijker met een verstopte neus. langer drinken kost meer moeite, dus laat ze het restje staan. niks om je zorgen over te maken.

pi_157127347
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 01:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

nee. drinken gaat moeilijker met een verstopte neus. langer drinken kost meer moeite, dus laat ze het restje staan. niks om je zorgen over te maken.
Ze spuugt net ook weer behoorlijk wat terug...
Der zit iets niet lekker bij haar dat is duidelijk...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 06:51:26 #260
409579 LuDann
All the way
pi_157128057
Als je je zorgen maakt zou ik even contact opnemen met HA of CB, Joycie.
pi_157128059
Als ze wakker is is ze wel alert?

G. Heeft gisteren de hele dag aan de borst gehangen. Met resultaat, vanochtend was hij na een kant al vol :'). Ik hoop zo dat hij alleen gisteren een regel dag heeft gehad en dat hij vandaag weer in zijn eigen ritme komt.

Ik moet hem laten wegen op het cb, zij hebben graag dat ik op schema voed tot ze zeker weten dat hij voldoende aankomt. Voelt vrij zinloos, zo'n interne wekker gaat inmiddels om de drie uur af :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 27 oktober 2015 @ 06:56:03 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157128071
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 01:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ze spuugt net ook weer behoorlijk wat terug...
Der zit iets niet lekker bij haar dat is duidelijk...
beterschap!
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 06:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ze wakker is is ze wel alert?

G. Heeft gisteren de hele dag aan de borst gehangen. Met resultaat, vanochtend was hij na een kant al vol :'). Ik hoop zo dat hij alleen gisteren een regel dag heeft gehad en dat hij vandaag weer in zijn eigen ritme komt.

Ik moet hem laten wegen op het cb, zij hebben graag dat ik op schema voed tot ze zeker weten dat hij voldoende aankomt. Voelt vrij zinloos, zo'n interne wekker gaat inmiddels om de drie uur af :')
lekker je eigen gevoel volgen!

pi_157128075
Ja heb na de eerste week de wekker smacht weer uitgezet :+ overdag volgt hij dus zelf een schema.
pi_157128089
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 06:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja heb na de eerste week de wekker smacht weer uitgezet :+ overdag volgt hij dus zelf een schema.
Ook mijn advies is om G. te volgen. Baby's weten heel goed wat goed voor ze is, ben ik achter gekomen.

Joyce, ook bij jou je gevoel volgen. Als er nog gedronken wordt en er voldoende plasluiers zijn, dan is er niets aan de hand. En als je twijfelt, bel je naar de huisarts. Beter teveel dan te weinig :*
pi_157128350
Mijn baby sliep en sliep en sliep gisteren. En ik ook :)
Bij de nachtvoeding dit keer eens het bijvoeden overgeslagen eens kijken of hij tevreden was met alleen borst. Zonder problemen ging hij weer slapen daarna *O* Straks wegen, zal mij benieuwen.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:03:26 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157128367
Zij die een totaal wrak zijn groeten u :')
Woaaah wat een nacht! Maar nu ik zelfs dat heb overleefd kan ik alles aan geloof ik ;)
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:32:00 #267
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157128586
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:12 schreef ingee het volgende:

[..]

R niet!
Ze is te kort. :D
och :@ hoelang is ze? :D !!
pi_157128596
Ik werd vanmorgen wakker door m'n man die dingen aan het doen was, realiseerde me toen opeens dat ik O de hele nacht niet gezien had. Ik draaide me om en daar lag hij in zijn wiegje stil met z'n handjes te spelen :D Gewoon weer eens een hele nacht kunnen slapen *O* afgezien van de 1,5 uur die hij gisteren nog heeft liggen spoken toen we naar bed gingen...
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:37:30 #269
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157128643
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:13 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Mijn baby ook niet :') traplopen is hier wel een enorme hit. :+ en ze kan heul aggressief BAWBAWBAWBAWBAWBAWBAWBAW roepen :P We werden heel verbaasd aangekeken op de fiets
moest hardop lachen!! E doet. Neinneinneinneinnein. :') niemand is Duits ... En ze hist zoals een kat. En kan heel goed: HHHHHHHNNNNNNNGGGGGGGG :( !!! En dat uren volhouden, ook buiten.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:38:40 #270
409579 LuDann
All the way
pi_157128654
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:03 schreef pinquit het volgende:
Zij die een totaal wrak zijn groeten u :')
Woaaah wat een nacht! Maar nu ik zelfs dat heb overleefd kan ik alles aan geloof ik ;)
Slechte nacht boks!

Wolk sliep om de een of andere reden heel onrustig, zelfs toen ik haar bij me in bed had genomen. Ze wilde ook niet zo goed drinken. Dus ja, heb denk ik 2 uurtjes geslapen in totaal.

En nu zit ik in de universiteitskantine die nog niet eens open is, te wachten tot mijn les begint om 10 uur. :')
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:41:04 #271
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157128678
Gevalletje; E isvan eind nov. Er was rond mij een heel gewerp toen ja :D kan het zelf amper geloven dat het jaar al bijna om is.

Ben ook wel benieuwd naar E haar datum-tweeling :D
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:41:12 #272
409579 LuDann
All the way
pi_157128681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:32 schreef FlyingFish het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker door m'n man die dingen aan het doen was, realiseerde me toen opeens dat ik O de hele nacht niet gezien had. Ik draaide me om en daar lag hij in zijn wiegje stil met z'n handjes te spelen :D Gewoon weer eens een hele nacht kunnen slapen *O* afgezien van de 1,5 uur die hij gisteren nog heeft liggen spoken toen we naar bed gingen...
Wat lief. O+

Ik vind dat zo leuk he, dat onze baby's nu gewoon af en toe iets voor zichzelf kunnen doen. Dat wakker niet noodzakelijkerwijs betekent dat je er iets mee moet doen omdat het anders huilen is. :P
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:42:02 #273
409579 LuDann
All the way
pi_157128684
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:41 schreef Moeraskat het volgende:
Gevalletje; E isvan eind nov. Er was rond mij een heel gewerp toen ja :D kan het zelf amper geloven dat het jaar al bijna om is.

Ben ook wel benieuwd naar E haar datum-tweeling :D
Ik ben geloof ik de enige die niet weet wat je vorige account was.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:42:59 #274
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157128692
:* voor de slechte nachten.
Gelukkig heb ik die maar zelden. Ik zou het niet trekken ook :@
pi_157128725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:42 schreef LuDann het volgende:

[..]

ik ook niet hoor.
En leuk he! N. slaapt nu soms langer uit dan wij; dan ligt ze in ons grote bed tot ik wat hoor mompelen en dan ligt ze gezellig te spelen O+
Hoewel ze nu al 2 dagen huilerig is en alleen door mij getroost wil worden... wel zielig voor mn man, want ik moet af en toe weg en dan zit ie uren met een huilend kind :'(
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:47:07 #276
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157128734
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:42 schreef LuDann het volgende:

[..]

eigenlijk is dit gewoon mijn account. Maar toen ik onverwacht zwanger werd, en op FOk! ook vrienden had ( ook rl ) heb ik een kloon aangemaakt. Niemand wist het nog of mocht het weten ivm de situatie. Kort daarna single etc... Nu Elin er is maakt het niet meer uit. Ik denk ook niet dat wij elkaar echt kennen dus gek is het niet hoor.

LT was ik. L.adyT.agliatelle.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:50:11 #277
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157128776
quote:
0s.gif Op dinsdag whahahar 2015 08:38 schreef LuDann het volgende:

[..]

Slechte nacht boks!

Wolk sliep om de een of andere reden heel onrustig, zelfs toen ik haar bij me in bed had genomen. Ze wilde ook niet zo goed drinken. Dus ja, heb denk ik 2 uurtjes geslapen in totaal.

En nu zit ik in de universiteitskantine die nog niet eens open is, te wachten tot mijn les begint om 10 uur. :')
Haha, heerlijk even een uurtje voor jezelf. Even voor je uitstaren oid O+

Hier heeft meneer bij elkaar zon 10 minuten in zn bed gelegen. Pfff :') En t ging vanochtend gewoon door he :+ hij ligt nu vanaf 8 in de doek te pitten.

Manlief is jarig vandaag! Mijn mama komt koken vanavond als verrassing :D chill! Sateh barbecuen onder de afzuigkap whahahaa. En lekker zelfgemaakte gadogado omg O+ nu al zin in.
Ik loop zo snel ff naar de Hema voor taert! *O*
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:50:23 #278
409579 LuDann
All the way
pi_157128777
Lief he Sas, van dat spelen. O+ Minder van het huilen, wat sneu.

Ah, Moeraskat. Thanks voor de info. *verbindt puntjes in hoofd* Edit: single een onverwachtse baby opvoeden, respect hoor! :o
pi_157128844
Gefeliciteerd met je mannetje Pinq *O*
hoe laat gaat de sateh erop? ;)

A. dronk zojuist aan allebei de kanten lang en intensief. De 50 cc bijvoeding die we warm maakte bliefde hij niet meer daarna *O* maar moet wel goei spul weggooien nu :( :P
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:01:26 #280
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157128909
Gefeliciteerd pinq!

Thnx LuDann :)

Wat fijn dat A zo goed dronk, Estrys
pi_157129775
Gaat de goede kant op Estrys! *O*

N. kwam weer voor 2 nachtvoedingen en een vroege ochtendvoeding. Ik ben er nu zo aan gewend dat ik hier gewoon fris en fruitig op mijn werk zit. :') Ze drinkt even een kwartiertje en dan slaapt ze zo weer door, ik schuif haar al slapend in de co-sleeper. :D

Nu weer werken na een week herfstvakantie. Ik wil niet. :( Vanmiddag ook gelijk scholing de hele middag, was ik eigenlijk vergeten. :@
pi_157129951
Ik hou van mijn slaapbaby! Om 20.30 uur zijn bed in na zijn badje. 23.15 uur en 4.20 uur een fles, beide keren slapend zijn fles leeg getutterd en uitgeslapen tot 9.30 uur. Slaapskills van zijn papa :z
pi_157129981
*O* voor A van Estrys en de man van Pinq

Succes Selvaria!
pi_157129996
Ik kwam alleen maar even OMG voor alle kerstpakjes roepen. Ik moet er ook eentje scoren voor M. O+ Mijn moeder heeft wel een chic jurkje gekocht maar eigenlijk wil ik iets hysterisch :P

Zo nu gauw weer bikkelen op het werk. Het is druk! En mijn collega's zijn druk! Ik kan er nog niet echt aan wennen :@
pi_157130276
Gefeliciteerd meneer Pinquit en lees dat het beter gaat met A van Estrys *O* en succes en sterkte met de scholing gelijk Selvaria..

Ik kwam eigenlijk gewoon even binnenvallen.. Redelijk geslapen vannacht (paar x Q, paar keer drukke kat..). vriend zei iets voor 7 dat Q al een tijdje lag te kletsen in bed, had ik nog niet eens gemerkt, sliep kennelijk nogal lekker :@ . Rond 7 uur werd het meer piepen, dus maar even kijken. Hij was goed wakker, wreef steeds in z'n oogjes en had een poepluier. Verschoond, kijken of ie weer wilde slapen, lukte niet. Meegenomen naar de huiskamer, eventjes in de box gezet. Was even leuk, daarna veel huilen. Duidelijk nog moe, flesje gemaakt. Legde hem nog even neer, maar was huilen want zo moehoe! Hup weer in bed, ik ook weer even liggen nog. Word ik net wat duffig wakker, alsof ik lang heb geslapen. Even later hoor ik Q weer, is het ineens al 10.15u :o :? . Kind had kennelijk slaap!

Lag ie lekker te lachen naar me in z'n
bedje voor ik em oppakte :) Keek naar z'n wang, waar hij gister een klein vlekje had. Zit er ineens nog 1 -O- En ook op z'n andere wang en z'n oor. Meh.. Probeerde een foto te maken, ging nogal lastig en nu huilt en piept Q, dus probeer het zo nog wel..

Je hebt allemaal van die zoveel-ste ziektes met vlekjes toch?
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:52:10 #286
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157130475
Gevalletje; E had ook een tijdje last van stippen/vlekken. Bleek gewoon muggenprikken te zijn. :') en er zijn nu nog muggen. Van de week al drie kapot geslagen.

Dus dat kan ook nog!
pi_157130576
Na wekenlang van doorslapen van 23.00 tot pak hem beet 07.00 - 07.30 komt Y afgelopen dagen ineens weer rond een uur of 05.00 in de nacht voor flesje. Geen idee waar het aan ligt. Wel even wennen weer :o

Kan dat te maken hebben met de wintertijd? Of is Y toe aan meer flesvoeding 's avonds? Ze zit al een maand of 2 op 150 CC per fles en groeit rap.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:01:16 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_157130651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na wekenlang van doorslapen van 23.00 tot pak hem beet 07.00 - 07.30 komt Y afgelopen dagen ineens weer rond een uur of 05.00 in de nacht voor flesje. Geen idee waar het aan ligt. Wel even wennen weer :o

Kan dat te maken hebben met de wintertijd? Of is Y toe aan meer flesvoeding 's avonds? Ze zit al een maand of 2 op 150 CC per fles en groeit rap.
Ik heb wel een idee: wintertijd :P
disclaimer
pi_157130679
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee: wintertijd :P
Heeft dat echt zoveel invloed :o ?
Zelfs nog dagen daarna :D
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:03:38 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_157130695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Heeft dat echt zoveel invloed :o ?
Zelfs nog dagen daarna :D
Ja, voor babies wel. Die kunnen namelijk niet klokkijken, die leven compleet op hun biologische wekker ;)
disclaimer
pi_157130725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, voor babies wel. Die kunnen namelijk niet klokkijken, die leven compleet op hun biologische wekker ;)
Bizar :D
Maar dan nog is het verschil tussen 07.00 normaal komen en 05.00 best groot :D
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:06:04 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_157130748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Bizar :D
Maar dan nog is het verschil tussen 07.00 normaal komen en 05.00 best groot :D
nee, dan is het nog maar een uurtje ;) en niet te druk maken, soms is dat gewoon even. Gaat vanzelf weer voorbij, probeer het niet meteen te willen repareren, want er is niks stuk :D
disclaimer
pi_157130782
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dan is het nog maar een uurtje ;) en niet te druk maken, soms is dat gewoon even. Gaat vanzelf weer voorbij, probeer het niet meteen te willen repareren, want er is niks stuk :D
Thanks. Ik wilde inderdaad vanavond al naar de 180 CC toe gaan om te kijken of dat zou volstaan en of ze dan meer voldaan is. :')
pi_157130814
Niet alleen baby's hebben er last van. Ook mijn bijna peuter is voor haar doen heel vroeg klaar met slapen. :O
pi_157130822
Dat ja... wintertijd is best een dingetje voor kindjes (hoewel ik het afklop want hier wonderwel goed doorgekomen, zowel met grote als kleine muppet).

:W En hoi terug van ferkansie in la douce france! Wat ging dat goed zeg... kleine man heeft zich super gehouden tijdens de reis maar ook on site perfect! Meteen een paar nieuwe features aangeleerd, zoals gericht grijpen, knietjes onder kont (nog geen beweging verder) en staan :o ...

Zwemmen vindt ie geweldig, zodat zijn buikje het water raakte begon ie meteen doggy-style te trappelen als een malle _O-

Verder nog niet bijgelezen, ga ik effe doen!
pi_157130943
3110 gram *O*
dat is 150 gram sinds zaterdag :)

Alleen duidelijk advies over hoe nu met de voeding kregen we niet echt. Misschien dat ik de verloskundige nog maar eens bel daarvoor.
pi_157131101
Ja Moeraskat (nog even wennen hoor!), daar dacht ik ook al aan.. Gister een mug in z'n kamer doodgeslagen. Het zit ook alleen in z'n gezicht. Maar een tijdje terug waren er ook een paar kindjes met vlekjes waarbij eerst aan muggen werd gedacht en het (geloof ik) toch wat anders was, daarom twijfel ik ;). Hij lijkt verder nergens last van te hebben en dat lange slapen zal ook wel toeval zijn geweest (wel fijn :P )

Toch gewoon de foto's dan, want al tijd geen Qfotos laten zien hier!
SPOILER
pi_157131149
Yay, fijn dat ie is aangekomen Estrys!

En F staat al met hulp!!
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:29:01 #299
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157131191
Hoi Q O+

Rode vlekjes had F ook in de kraamweek. Waren idd muggen :(. We hebben toen een klamboe over de wieg gehangen.

Ik ben blij, over 2 weken komt de huishoudelijke hulp. Een schoon huis! *O*

En ik zit nu in de zon op een leeg schoolplein met F terwijl J rondrent tussen de blaadjes 8-)
pi_157131276
Wat heb je toch een knap ventje gevalletje O+
pi_157131286
Dat groeit als kool Estrys *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')