Maatje groter gekocht, maar wil ze niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:59 schreef Crumpette het volgende:
Die foto![]()
Spring hoe is het met de spenen?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:02 schreef Selvaria het volgende:
Oh, dweil me op!![]()
![]()
![]()
N. heeft door dat ze het muziekje van het speelkleed zelf aan kan doen.![]()
Ik hoop dat er inderdaad iets te regelen is. Meiden in een deken wikkelen ofzo. Het gaat erom dat die chemo natuurlijk gif is en dat het ook via de huid naar buiten komt. Want ik gun het opa zo!quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:08 schreef Risu het volgende:
Ik had die oom van jou een klap voor zijn harses gegeven. Achterlijk gedrag.
En wat sneu voor opa.is er niet iets te regelen met een monddoekje, extra handenwassen of weet ik het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft dat aangeraden Shop?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:43 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er inderdaad iets te regelen is. Meiden in een deken wikkelen ofzo. Het gaat erom dat die chemo natuurlijk gif is en dat het ook via de huid naar buiten komt. Want ik gun het opa zo!
En ja, ik had mijn mond open moeten trekken, maar ben daar nooit zo goed in. Sta niet zo sterk in mijn schoenen. Ik moet dat toch echt gaan leren! 'Gelukkig' zien we hem ook niet zo vaak. Alleen bij opa en oma! Verder hoor of zie je hem niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stond in een papier wat ze in het ziekenhuis mee hadden gekregen. Dus vandaar dat ze zich er zo streng aan houden. Maar het kan dus voor een kort moment niet heel veel kwaad?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wie heeft dat aangeraden Shop?
Vind het namelijk een heel bijzonder advies.
Ben zelf kinderoncologievpk en die kids houden we ook niet bij andere kindjes uit de buurt.
En onlangs met mijn eigen vader en chemo waren ook absoluut geen restricties.
Tuurlijk komt het in zweet/braaksel/urine en ontlasting eruit, maar daar worden de meiden niet mee besmeurt én het is zo mini minimaal het vasthouden qua zweetgehalte dat het verwaarloosbaar is voor die korte momenten.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:15 schreef ingee het volgende:
Ik hoop het ook Shop! Er moet vast een mogelijkheid zijn.Het schept verwachtingen, denk ik, nu ze alles (hopelijk tweedehands?) gekocht hebben... Tenminste, dat is bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft ook alles staan, maar Sjaak is daar minimaal 1 dag per week en daarnaast gaan we er nog vaak op bezoek, dus dan hoeven we helemaal niets mee te slepen.
Sjaak is 7,5 maand en heeft net maat 68quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
Wat een minibaby's qua matenOf ik heb gewoon een groot exemplaar. Maat 68 bij 4 maanden; rompers 74-80. Heel apart als je onze bouw ziet
Ik vind het wel cute, zo'n boeddhaatje.
Ik vond het ook grappig om te zien dat L. van Shop gewoon al groter/even groot is als Sjaak, terwijl ze zo'n stuk eerder is geboren (31 weken bedoel ik dan he...).
We hebben een baas boven baas!quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
Wat een minibaby's qua matenOf ik heb gewoon een groot exemplaar. Maat 68 bij 4 maanden; rompers 74-80. Heel apart als je onze bouw ziet
Hier ook een grote jongen hoor, zit nu met 3 maanden in maat 62/68 (hij was afgelopen week 63 cm en 6720 gram). Maar een Boeddha is hij niet, lengte en gewicht zijn in verhouding. En wij zijn allebei ook erg smal, dus was ook wel even eenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
N. is nu 11 weken en 3 dagen en is net zo zwaar en lang. Alleen was ze bij geboorte maar 3155.... 62 zit haar nu goed, maar 68 is wel echt nog te groot.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:16 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hier ook een grote jongen hoor, zit nu met 3 maanden in maat 62/68 (hij was afgelopen week 63 cm en 6720 gram). Maar een Boeddha is hij niet, lengte en gewicht zijn in verhouding. En wij zijn allebei ook erg smal, dus was ook wel even eenbij zijn geboorte (4250 gram, lengte niet gemeten maar kledingmaat 50 hebben we maar overgeslagen
).
Etos is in elk geval niksquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:35 schreef ingee het volgende:
Saskia, kan wel, maar kan ook de pasvorm zijn. Heb je al een paar merken geprobeerd?
Dat vind ik echt van die dingen die je beter tweedehands kan halen. Oké, één nieuwe voor de mooi, maar die extra maat waar ze nu nog een maandje in kan is zonde van het geld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:48 schreef Risu het volgende:
Wij hebben 50 niet overgeslagen, daar zat ze ook zes weken in. In het begin zat het zelfs wat ruim. En toch was ze 3320 bij geboorte, 48cm. Dus niet extreem klein ofzo. Ze houd gewoon een heel regelmatig lijntje aan.
Maar ik weet echt niet welke mast jas ik nu moet kopen voor de winter. Ik denk dan toch een 74, maar die was van de week in de winkel nog zo groot. 68 zal ze met december echter al uitgegroeit zijn. Zit ik nou vast aan twee jassen kopen? Dat vind mijn portomonnee niet zo leuk.
Dat doen wij, voor Sjaak kopen wij nu waarschijnlijk een nieuw jasje maat 74 en we gaan de kringlopen in voor maat 68. Of straks in Amerika kijken, daar is alles (een stuk) goedkoper.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:58 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die dingen die je beter tweedehands kan halen. Oké, één nieuwe voor de mooi, maar die extra maat waar ze nu nog een maandje in kan is zonde van het geld.
Vught, naast de milieustraat. Open op woensdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag. Bijna nieuw spul voor bijna geen geld. Rompertjes voor ¤0,30, broekjes en shirtjes voor ¤0,50. Keertje samen shoppen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:00 schreef ingee het volgende:
Waar zitten die kringlopen van jou toch MC? Die van ons in lavenland is me toch een troep!
Die moet ik onthouden, ik werk in Den Bosch, dus als ik weer aan t werk gaquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vught, naast de milieustraat. Open op woensdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag. Bijna nieuw spul voor bijna geen geld. Rompertjes voor ¤0,30, broekjes en shirtjes voor ¤0,50. Keertje samen shoppen?
EDIT: Listex is ook een goede, google daar maar eens op.
Ook niet bij Listex? La Poubelle en Portagora zijn niets nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden, ik werk in Den Bosch, dus als ik weer aan t werk ga. In Tilburg vind ik nooit iets
Hier ook geen kleintje bij geboorte (7 pond en 49 cm), morgen 6 weken en ook nog steeds maat 50. En dat past hij nog prima. Heb zoveel leuks in 56 maar dat is echt nog te ruim (als in mouwen minstens 2 keer omslaan).quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:48 schreef Risu het volgende:
Wij hebben 50 niet overgeslagen, daar zat ze ook zes weken in. In het begin zat het zelfs wat ruim. En toch was ze 3320 bij geboorte, 48cm. Dus niet extreem klein ofzo. Ze houd gewoon een heel regelmatig lijntje aan.
Maar ik weet echt niet welke mast jas ik nu moet kopen voor de winter. Ik denk dan toch een 74, maar die was van de week in de winkel nog zo groot. 68 zal ze met december echter al uitgegroeit zijn. Zit ik nou vast aan twee jassen kopen? Dat vind mijn portomonnee niet zo leuk.
Doorslaperquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:12 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hier ook geen kleintje bij geboorte (7 pond en 49 cm), morgen 6 weken en ook nog steeds maat 50. En dat past hij nog prima. Heb zoveel leuks in 56 maar dat is echt nog te ruim (als in mouwen minstens 2 keer omslaan).
Vrees dat als hij eenmaal 56 past, hij er doorheen sjeest. But we'll see.
Mijn 'ik regel mijn 6 flessen zelf' kind kwam gisteren om 23.30 uur oude tijd en vanmorgen pas om 06.00 uur nieuwe tijd. Gewoon 7,5 uur aan een stuk geslapen
. En ik ben maar 4 keer gaan luisteren of hij het nog deed...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak kan zomaar ineens los zitten sinds vandaag... Hij kon altijd zo'n 20 seconden zitten en nu ineens 5 minuten op z'n minst.Zelf zitten is ook super tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg bijna overal de info minstens tot 12 weken oud wachten met chloorwaterquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef LuDann het volgende:
Spring, wat een lieve foto.
Babyzwemmen hebben ze hier in een stuk of 5 zwembaden. Leuk, dacht ik. Blijkt het alleen doordeweeks onder de werktijd van mijn man te zijn. Das toch niet handig? Dus nu gaan we als Wolk straks wat minder verkouden is zelf maar zwemmen met zijn 3en.
Ze ligt nu onder haar speelboog en ik zit ernaast. Ze is aan het oefenen met dingen pakken maar ze vindt de boog zelf veeeel interessanter dan de speeltjes. Dus ze trekt elke keer dat hele ding om en gaat dan huilen.
En ze heeft een knisperboekje wat ze graag eet.
Jawel. Erg vroeg. Las dat ik niet de enige ben met een vlugge betreft tanden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:07 schreef Cholula het volgende:
Door 's middags gezellig naast je baby te gaan slapen, Faptist.
Fuck die stapel met was, die ligt er morgen ook nog.![]()
Zou wel vroeg zijn met 12 weken Stippel, maar bobbels betekenen niet dat er direct een tand doorkomt. Tenminste, hier niet.
Succes met clusteren Pinq en Estrys.
We hebben net besloten dat er een chiropracter gaat kijken naar Frits. Misschien zit er iets geblokkeerd waardoor hij zulke korte slaapcycli heeft.
Langer dan anderhalf uur achter elkaar slapen lukt hem gewoon niet.
Ik wilde vandaag naar baby zwemmen. Dat bleek vandaag niet te zijn, want het herfstvakantie. Serieus, wat is dat voor onzin? Baby's hebben geen herfstvakantie, ik heb geen herfstvakantie en die vier andere ouders met baby blijkbaar ook niet.
Staat op de website was de mededeling. Stond ik daar met mijn badpak onder mijn kleding omdat dat zo lekker handig.
De bobbel is wittig geworden. Net of het onder de oppervlakte zit..
Stom van het zwembad!Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:15 schreef ingee het volgende:
Ik hoop het ook Shop! Er moet vast een mogelijkheid zijn.Mijn schoonmoeder heeft een eigen babykamer die in mei al helemaal ingericht was (ik was begin augustus uitgerekend). En O gaat pas vanaf dinsdag daar een dag in de week heen, zonder logeren. Maar als zij daar blij van wordt... Het stomme is overigens wel dat ze een ledikantje, tummytub, badje, maxi-cosi etc heeft, maar de voor haar nuttige dingen voor overdag (box, kinderwagen) had ze dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hebben we een speciale kinderkringloop met alleen maar kinderspul (kleding, speelgoed en andere benodigdheden). Is wel wat duurder dan die van mevrCactus met 50 cent per romper en 1 euro per kledingstuk, maar ze hebben er wel leuke nog praktisch nieuwe dingen tussen zitten.
Ik heb een jas maat 68 gekocht. Daar past hij nu nog niet in en moet hij het voorlopig wel mee redden. Voor nu heb ik dikke vesten met een gevoerde capuchon, dat vind ik fijner dan een jas.
Wat een lange haren Krisvc! Ben jaloers, O heeft mijn haar geërfd, blond en heel erg dun dus nu nog praktisch onzichtbaar. Ziet eruit als een geslaagde middag!
LuDann, hier was het advies wachten tot de eerste inentingen. En daarna de eerste paar keer het erg kort houden omdat het snel te koud en vermoeiend voor ze wordt. Wij gaan over een maand naar centerparcs, en dat wordt O's eerste (t/m 7e) keer zwemmen. Dan is hij 15 weken.
Melk mag nog niet volgens mij. Wij vervangen het door (griekse) yoghurtquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:16 schreef ingee het volgende:
Wat een mooie dag was het trouwens! Lekker in het bos gewandeld. R heeft genoten van alle... slaap met name en wij van de kleuren en geuren. Straks lekker pannenkoeken bakken. Zou R dat mogen hebben? Het is gewoon melk, bloem en meel natuurlijk maar het lijkt me zo ongezond.
Ik heb geen idee. Wij hebben het sowieso nooit in huis dus mja...quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:20 schreef ingee het volgende:
Is melk niet omdat het anders een vervanging van babymelk wordt?
Want dat is in een baksel wel anders toch?
Ik zie nu je edit: Het valt wel mee. Banaan goed prakken en dan het ei erbij. Met bloem even kijken, eerst met een eetlepel beginnen en dan eventueel nog wat toevoegen. De pannenkoekjes worden wat dikker dan gewone, meer American Style. Maar dat houdt makkelijker vastquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:20 schreef ingee het volgende:
Is melk niet omdat het anders een vervanging van babymelk wordt?
Want dat is in een baksel wel anders toch?
Edit - maar ik heb ook een banaan! Straks eens proberen. Wordt dat niet een heel dik beslag?
Iedereen had het over winterjassen en ik vroeg me al af of ik de enige was die geen winterjas heeft voor haar kindquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:16 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb een jas maat 68 gekocht. Daar past hij nu nog niet in en moet hij het voorlopig wel mee redden. Voor nu heb ik dikke vesten met een gevoerde capuchon, dat vind ik fijner dan een jas.
Ik dacht tot gister ook zo. Tot ik een heel leuk jasje zag en nu moet ik dat hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Iedereen had het over winterjassen en ik vroeg me al af of ik de enige was die geen winterjas heeft voor haar kind. Ik had bedacht dat warme, gevoerde vestjes veel lekkerder zitten voor Twix. In de Maxi Cosi hebben we een voetenzak met capuchon, in de kinderwagen een dik deken en de afdekhoes en voor de echte kou een winterpakje van schapenvacht.
Mij lijkt een jasje zo stug voor zo'n kleintje die pas ergens in maart in het zitje van de kinderwagen mag. Of zit ik helemaal mis? Wat denken jullie?
Ik heb ook geen winterjasje hoor, warme vestjes zitten volgens mij veel lekkerder voor zo'n kleintje onder dekentjes etc. Vind een jasje meer iets voor lopende kindjes. Oh wacht we hebben wel een gekregen jasje. Maar denk niet dat ik die echt zal gebruiken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Iedereen had het over winterjassen en ik vroeg me al af of ik de enige was die geen winterjas heeft voor haar kind. Ik had bedacht dat warme, gevoerde vestjes veel lekkerder zitten voor Twix. In de Maxi Cosi hebben we een voetenzak met capuchon, in de kinderwagen een dik deken en de afdekhoes en voor de echte kou een winterpakje van schapenvacht.
Mij lijkt een jasje zo stug voor zo'n kleintje die pas ergens in maart in het zitje van de kinderwagen mag. Of zit ik helemaal mis? Wat denken jullie?
Saar heeft vorige winter ook alleen maar een dik vest gedragen, nu heeft ze wel een jas, maar gaat ook mee op de fiets enz.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Iedereen had het over winterjassen en ik vroeg me al af of ik de enige was die geen winterjas heeft voor haar kind. Ik had bedacht dat warme, gevoerde vestjes veel lekkerder zitten voor Twix. In de Maxi Cosi hebben we een voetenzak met capuchon van Maxi Cosi zelf, in de kinderwagen een dik deken en de afdekhoes en voor de echte kou een winterpakje van schapenvacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schoonmoeder heeft trouwens ook veel spullen (maar ook omdat er al 2 eerdere kleinkinderen zijn), vind ik wel makkelijk. Ik snap doe enthousiasme wat betreft kopen ook wel. Je kan mijn moeder bijvoorbeeld niet blijer maken wanneer ze kleertjes koopt voor L (van Zara mag ze alles kopen van mij).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Toch wel zo'n glimmende hè?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:46 schreef Mineola het volgende:
Ik heb anders die bomber met bontkraag al in 62 en 68 klaar liggen hoor.![]()
Je kan daar niet vroeg genoeg mee beginnen!
Oeh heeft Nickelson ook maat 62/68 ?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:46 schreef Mineola het volgende:
Ik heb anders die bomber met bontkraag al in 62 en 68 klaar liggen hoor.![]()
Je kan daar niet vroeg genoeg mee beginnen!
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Mariposas het volgende:
Hey wist niet dat er nog strandtenten open waren, Kris! Is dat de Fuut?
Wij waren een nachtje in Nijmegen zonder baby en hebben vandaag met L lekker in de bossen bij Arnhem gelopen. En gisteren zat L na 21 weken eindelijk weer eens op m'n pony.Zouden eigenlijk afbreken dit weekend, maar omdat het zulk mooi weer werd hebben ze nog snel mensen opgetrommeld en zijn ze open gegaan. Dit is Titus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schoonmoeder heeft trouwens ook veel spullen (maar ook omdat er al 2 eerdere kleinkinderen zijn), vind ik wel makkelijk. Ik snap doe enthousiasme wat betreft kopen ook wel. Je kan mijn moeder bijvoorbeeld niet blijer maken wanneer ze kleertjes koopt voor L (van Zara mag ze alles kopen van mij).
En kijk je gup nou op je pony.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
Jaa, die zag ik ook, ik wil er een jongetje door.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik dacht tot gister ook zo. Tot ik een heel leuk jasje zag en nu moet ik dat hebben.
Deze vinden we![]()
Ik heb zo'n maxi cosi voetenzak voor een tientje op Marktplaat gekocht. Hij slaapt er heerlijk in!quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef FlyingFish het volgende:
Hebben er mensen nog tips voor iets van een wikkeldoek, voetenzak of deken voor in de Maxi-cosi? Wat is handig om op te letten? Of aanraders voor niet teveel geld? We hebben bij vertrek vanuit het ziekenhuis een dekentje gebruikt maar daarna nooit meer en vond dat ook veel geprop, maar voor straks in de winter heb ik wel wat nodig. We hebben een pebble met kliksysteem, dus autogordels gebruiken we niet.
Ik heb via MP een Wallaboo voetenzak gekocht. Heerlijk warm, en bij te warm kun je de bovenkant er makkelijk af ritsen. Er staan er een stuk of 100 te koop, dus met een beetje onderhandelen kun je best een goede deal maken! (hier ook een Pebble trouwens, dus het past zeker, maar volgens mij zijn die dingen universeel)quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef FlyingFish het volgende:
Hebben er mensen nog tips voor iets van een wikkeldoek, voetenzak of deken voor in de Maxi-cosi? Wat is handig om op te letten? Of aanraders voor niet teveel geld? We hebben bij vertrek vanuit het ziekenhuis een dekentje gebruikt maar daarna nooit meer en vond dat ook veel geprop, maar voor straks in de winter heb ik wel wat nodig. We hebben een pebble met kliksysteem, dus autogordels gebruiken we niet.
Wij hebben zo'n voetenzak van Maxi Cosi. Overigens hebben wij de Pebble maar de voetenzak van een Cabriofix en dit past gewoon.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is alleen geen aanrader voor niet al te veel geld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben een voetenzak van koeka met teddystof
Oh jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat is alleen geen aanrader voor niet al te veel geld.
Jankfest 2015 is ook hier. De auto met R en schoonouders is net weg, en ik wil haar teruuhuuhuug!quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hebben sinds gister een voetenzak van het merk Kees, nieuw gekocht voor 20 euro bij Van Asten.
We hebben Sjaak overgehuisd naar zijn eigen kamer. Manmanman, dat was jankfest 2015 voor me... Net alsof ik mijn kind voor eeuwig aan de duivel af moet geven.
En nu wil hij niet slapen natuurlijk... Dat zal je altijd zien. Maar goed, net flinke dunne derrie in de luier die naar azijn rook, dus of hij heeft veel snot of er komt nu eindelijk echt een tandje aan. We zullen zien!
Wij hadden een vooruitziende blik en hadden een bak Hertog 3 chocolade-ijs gekocht. Die is nu bijna leeg. We hebben ook nog appelflappen. Deze avond is stomquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef ingee het volgende:
[..]
Jankfest 2015 is ook hier. De auto met R en schoonouders is net weg, en ik wil haar teruuhuuhuug!
Net zo erg als de eerste keer wennen bij de GO.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb via MP een Wallaboo voetenzak gekocht. Heerlijk warm, en bij te warm kun je de bovenkant er makkelijk af ritsen. Er staan er een stuk of 100 te koop, dus met een beetje onderhandelen kun je best een goede deal maken! (hier ook een Pebble trouwens, dus het past zeker, maar volgens mij zijn die dingen universeel)
Dus nu eet je elke dag een hele gevulde speculaas en een zak truffelpepernoten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik blijk ook meer zelfbeheersing te hebben dan ik dacht... Ik eet nu alleen dingen die ik echt echt echt heel lekker vind (gevulde speculaas en truffelpepernoten), en bij de rest vraag ik me af of ik echt trek heb, of dat ik me verveel en daarom wil eten... Tot nu toe werkt t, maar vraag me na de kerst nog maar eens hoe t er voor staat
Enne als t niet in huis is kan ik t ook niet eten. Vriend doet de boodschappen, en even snel naar de winkel crossen is niet zo snel als je twee kinders mee moet slepen
Maar L is ook dikkie dikquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
[..]
Sjaak is 7,5 maand en heeft net maat 68Ik vond het ook grappig om te zien dat L. van Shop gewoon al groter/even groot is als Sjaak, terwijl ze zo'n stuk eerder is geboren (31 weken bedoel ik dan he...).
R kan natuurlijk niet overal de snelste in zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:58 schreef ingee het volgende:
Kris wat heerlijk die foto's!
Ik zou een tandje ondertussen ook helemaal niet erg vinden. Eet ook wat makkelijker misschien.
Noooh, ik voel het helemaal in mijn hart. Sterktequote:Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef ingee het volgende:
[..]
Jankfest 2015 is ook hier. De auto met R en schoonouders is net weg, en ik wil haar teruuhuuhuug!
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef ingee het volgende:
[..]
Oh my, dit ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Limone het volgende:
Ik heb (juist) hele erge vreetkicks. Maar natuurlijk niets in huis dus van de week heb ik mijn vreetkick gebotvierd op 3 fruitrepen.Mijn man kan goed eten zonder aan te komen, maar moest na 'gezellig' een avond met mij meekanen toegeven dat hij best wel heel erg misselijk was. Toen ben ik in mijn eentje nog doorgegaan.
![]()
Sjaak is 2,5 week jonger dan R., maar qua UD 2 maanden jonger. Hij doet het heerlijk rustig aan hoor. Sjaak richt zich vooral op eten (heeftie van zijn moederquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb geluk met een vriend die ook echt geen snoeper is, en van andere dingen houdt dan ik (volkorenkoekjes, wat is daar nou lekker aan)... En ik leef op speculaas en pepernoten idd, ik kan t iedreen aanbevelen(nee, serieus, gewoon brood en gezond avondeten enzo, en dan af en toe als mijn lijf suiker wil de speculaas :p)
MevrC, ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw Sjaak. Ik heb namelijk een paar weken terug Ingee's supersnelle R. gezien, en jouw Sjaak is ongeveer even oud toch? R. kon dingen die mijn J. pas kon met 16 maanden. Houdt Sjaak wel een rustiger tempo aan
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als R uit de maxicosi gehaald wordt 's ochtends scharrelt er soms al een poppenmoedertje rond die pop er meteen in stopt.
Tevens herpaderp.
[ Bericht 16% gewijzigd door ingee op 26-10-2015 07:00:18 ]
Morgen 6 weken. Betekent dat wat? Hij is heel verdrietig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef ingee het volgende:
Buh Malteser. Hoe oud is Twix nu, weekje of 6, krampjeshoogtepunt?
Dat betekent dat het bijna over isquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:44 schreef Malteser het volgende:
[..]
Morgen 6 weken. Betekent dat wat? Hij is heel verdrietig.
5:00 is wel heel vroeg. Hier is 6:00 het nieuwe 7quote:Op maandag 26 oktober 2015 05:22 schreef NotTheSame het volgende:
Pffff, 5.00uur is het nieuwe 7.00uur. Mogguh
.
Het is wel vroeg jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 06:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
5:00 is wel heel vroeg. Hier is 6:00 het nieuwe 7terwijl ze met eten gisteren wel al op due nieuwe tijden zaten.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:53 schreef Selvaria het volgende:
Wij plaatsen helemaal geen foto's van N. op Facebook, behalve 1x toen ze net geboren was om te voorkomen dat we die foto tig keer via whatsapp of de mail moesten doorsturen. Ik plaats haar hier wel omdat ik haar toch graag deel, maar hier is ze N. van Selvaria en niet volledige naam N. van volledige naam mama. Ik weet dat sommigen dat krom zullen vinden, maar ik vind het fijn dat ze niet te vinden is als mensen googlen op haar echte naam, voor mijn gevoel blijft haar privacy dan toch meer gewaarborgd en mag ze als ze groter is zelf bepalen of ze zichzelf 100x op het internet slingert.
Ik hoop dat de disclaimer dat ik er niks mis mee vind als andere mensen andere keuzes voor hun eigen kind maken niet nodig is.
Speaking of which, hier is ze weer. Ik heb het filmpje al wel 20 keer gezien, zó schattig!
AahhwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nee hoor, dat is totaal niet krom. Mijn kinderen zijn hier Draak en Piranha van NTS. Ik plaats geen foto's op het forum of andere openbare plaatsen en de psz (en straks de basisschool) heeft ook die opdracht gekregen. Wij hebben nogal een familievete aan de gang en zij doen er alles aan om aan dingen te komen van onze kinderen, en daar zijn wij dus fel op tegen. Op FB plaats ik wel foto's, maar onze accounts zijn dusdanig beveiligd dat de foto's hoogstwaarschijnlijk (100% voorkomen kun je het niet) niet bij hun terecht zullen komen.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:53 schreef Selvaria het volgende:
Wij plaatsen helemaal geen foto's van N. op Facebook, behalve 1x toen ze net geboren was om te voorkomen dat we die foto tig keer via whatsapp of de mail moesten doorsturen. Ik plaats haar hier wel omdat ik haar toch graag deel, maar hier is ze N. van Selvaria en niet volledige naam N. van volledige naam mama. Ik weet dat sommigen dat krom zullen vinden, maar ik vind het fijn dat ze niet te vinden is als mensen googlen op haar echte naam, voor mijn gevoel blijft haar privacy dan toch meer gewaarborgd en mag ze als ze groter is zelf bepalen of ze zichzelf 100x op het internet slingert.
Ik hoop dat de disclaimer dat ik er niks mis mee vind als andere mensen andere keuzes voor hun eigen kind maken niet nodig is.
Speaking of which, hier is ze weer. Ik heb het filmpje al wel 20 keer gezien, zó schattig!
E ging gillen van jouw filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( positief)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
dit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 06:07 schreef AwayTL het volgende:
Vind fb wel wat anders dan een forum ingee..
Andere mensen, dus dit soort acties, zijn excact de reden dat mijn go mijn kinderen niet op fb mag zetten. Ik plaats zelf en hou daar ook zo ver mogelijk de controle over.
De kans dat mensen van hier af en toe ewn foto kunnen kopieren verwaarloos ik maar.
quote:
Thnx!quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:18 schreef AwayTL het volgende:
Wat een prachtig meisje LT! Leuk om weer een E update te zien!
nopequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:17 schreef LuDann het volgende:
Awww.
Pinq, was je nog naar de HAP geweest met je baby?
spannend en eng, ik herken dit wel. In de eerste weken dacht ik dat ook.. Maar was niks... Gelukkig!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
nopeheb t aangekeken.. spugen is gewoon een dingetje, en 's nachts lijkt alles enger en groter.
Die gierende ademhaling doet hij eigenlijk al sinds zn geboorte, en de kraamhulp vond het normaal. Het is nu alleen iets erger geworden. Volgens mij doet het spugen van dikke drab hem wel pijn, maar ik ga morgen naar het CB voor een afspraak met de arts en ga het dan meteen ter sprake brengen.
Dat zijn ademhaling stopt is volgens mij ook maar illusie, maar gaat wel echt heel traag en zacht op een gegeven moment. Best eng, maar volgens mij ook niet heel abnormaal, maar ga k morgen ook meteen vragen
quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:59 schreef Moeraskat het volgende
Ik ruim ook vaak m'n lijst op. Mensen die nooit ergens op reageren of met me chatten verwijder ik weer. Zodat ik niet het idee heb dat alles vol zit met "lurkers"
Sommige baby's hebben het nodig om te mopperen voor ze in slaap vallen, en zolang het inderdaad geen krijsen is zou ik mij niet druk maken, maaaaaar daar komt ie; Volg je gevoelquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Vraagje, hoe lang laat je een baby jengelen? Ik heb om 10 uur G. Na de voeding op bed gelegd. Hij moppert nog wat, valt af en toe in slaap en wordt af en toe mopperend wakker. Ik laat hem niet in slaap huilen, dan neem ik hem bij me, maar dat jengelen/mopperen kan toch geen kwaad?
Pinq die onzekerheid herken ik wel, hier ook wat meer spugen, luid ademen, snotteren. lief was aan het Google en kwam op het rs virus uit. Ik ga morgen ook even langs het consultatiebureau voor advies
Wat is je meisje mooi LTen welkom terug, ik miste je al (eeuwige meelezer hier)
Ik haat googlequote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Estrys het volgende:
google is echt geen goed idee als je onzeker bent. Weet je wat je kind allemaal zou kunnen hebben?
Was ist los?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Estrys het volgende:
google is echt geen goed idee als je onzeker bent. Weet je wat je kind allemaal zou kunnen hebben?
Ah oke. Ik herken het wel hoor, van de ademhaling.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
nopeheb t aangekeken.. spugen is gewoon een dingetje, en 's nachts lijkt alles enger en groter.
Die gierende ademhaling doet hij eigenlijk al sinds zn geboorte, en de kraamhulp vond het normaal. Het is nu alleen iets erger geworden. Volgens mij doet het spugen van dikke drab hem wel pijn, maar ik ga morgen naar het CB voor een afspraak met de arts en ga het dan meteen ter sprake brengen.
Dat zijn ademhaling stopt is volgens mij ook maar illusie, maar gaat wel echt heel traag en zacht op een gegeven moment. Best eng, maar volgens mij ook niet heel abnormaal, maar ga k morgen ook meteen vragen
Ha, ja dit!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:57 schreef NotTheSame het volgende:
Mooie meid Moeraskat!
Cassandra, ik denk dat mopperen best wel even mag duren. Maar persoonlijk heb ik er geen ervaring mee aangezien de mijne beiden binnen een paar seconden van 0 tot over-de-zeik gingen.
Niks zag iets van Google en rs virus voorbij komen bij Cassandra.quote:
Ha, zie je wel, andere username. Ik herkende je dochterquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Cassandra! Thnx! Nooit verwacht dat ik gemist werd.
Echt, ooit wordt t beter. Bij de een gaat t snel, bij de ander duurt t wat langer, maar t wordt ooit beterquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier en ontevreden baby. Wederom en slechte nacht. Op het moment zie ik niet hoe dit ooit gaat veranderen, wat het nogal frustrerend maakt..
Gaan de kinders nog een dagje weg of logeren oid?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Niks zag iets van Google en rs virus voorbij komen bij Cassandra.
Hier gaat het prima. Onwijs moe en enorme hoofdpijn dat wel. Maar ik moet mezelf ook dwingen om genoeg te drinken.
En nu wel alweer klaar met de herfstvakantieDat gekibbel de hele dag
Ja naar de gastouder morgen en donderdagquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:47 schreef pinquit het volgende:
[..]
Gaan de kinders nog een dagje weg of logeren oid?
Ja, ik probeer ook elke dag naar buiten te gaan. Anders word ik chagrijnig inderdaad. Eerst eens kijken of we nog en dutje kunnen doen samen..quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Echt, ooit wordt t beter. Bij de een gaat t snel, bij de ander duurt t wat langer, maar t wordt ooit beter![]()
Misschien zit je niet te wachten op tips, maar waar ik zelf van op knap is gewoon naar buiten gaan, ookal ben je doodmoe. Frisse lucht (en zon) doet wonderen voor mijn humeur. Even naar het park of bos met T in de doek een optie?
hahaquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:44 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ha, zie je wel, andere username. Ik herkende je dochternamelijk wel, maar kon me niet meer bedenken wat dan je oude naam was
Ja je moet echt rustig aan doen hoor. Ik ben deze week pas voor t eerst begonnen met draagdoeken knopen, eerder kon ik het lichamelijk ook nog niet echt aan, en dan heb ik niet eens iets van hechtingen oid. Zaterdag voor het eerst met de draagdoek naar buiten geweest.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
heerlijk! En t is er ideaal weer voor! Ik ben jaloers, wil ook zo graag. Maar ik ben al te veel over mijn grenzen hem gegaan, durf niet zo goed alleen. Morgen moet ik naar t cb,hopelijk kan ik t zo een beetje uitbreiden
Woah das goed nieuwsquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:01 schreef Krisvc het volgende:
En ik had net een sollicitatiegesprek. Deze functie wordt hem niet, maar ze willen me heel graag voor een andere (betere) functie in januari als ik dan nog niks heb.![]()
hoe oud isie nu?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb m toch maar mee naar beneden genomen, wilde maar even bij mij liggen en lift nu toch weer voor een slokje aan de borst. Hij lijkt wat verkouden te zijn. Ik hoef vandaag toch niets meer, dus we maken er maar een knuffel ochtendje van. Zo klein is t nog geen aandacht vragen. Volgens mij heeft hij last van krampjes,en wat dat betreft lijkt hij op zijn papa, blijft bij gemopper. Hij huilt alleen echt als hij honger heeft of verschoond wordt of het koud heeft tot nu toe.
quote:
ochquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
morgen 2 weken
Goed nieuws van je mogelijke baan krisvc
het rudolfpakquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:59 schreef mousemicky het volgende:
Kris, tof! Altijd goed als je een leukere/betere functie aangeboden krijgt.
Ik keek gisteren naar mijn werkrooster vanaf januari (het volgende lesblok begint na de herfstvakantie), en ik heb welgeteld 0 lessen ingeroosterd staan tot het begin van lesblok 3 (start begin februari/ na de carnavalsvakantie). Top! Heb ik lekker veel tijd om er weer in te komen![]()
Pinq, slapend overleggen in de wandelwagen, lukt dat? En flesje mee? Of gaf jij bv? Dan heb je natuurlijk sowieso bij je wat je nodig hebt. F. heeft in zijn derde week een flesje gehad terwijl ik met J. in de kring zat op de PSZ (hij mocht trakteren toen omdat z'n broertje was geboren). Peuters vonden het reuze interessant, en de juffen vonden zo'n schattige baby ook wel lief.
[..]![]()
Ik heb ook al een fout maar eigenlijk toch heel tof kerstpak, van SQ overgenomen.
Dan zal ie moeten wachten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:54 schreef pinquit het volgende:
ik moet over een half uurtje naar buiten, maar A. slaapt ook al euhh, 2,5 uur ofzo![]()
Als ie wakker wordt wil ie vast eten :/ lastige dingen
Primark?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:32 schreef Selvaria het volgende:
Ik moet ook nog een (fout) kerstpakje voor N., tips?![]()
Jaaa, leven in de brouwerij, ze is wakker!
Next heeft een keur aan foute, schattige kerstkleding: http://nl.nextdirect.com/en/girls/younger-girls/midwinter/10quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:32 schreef Selvaria het volgende:
Ik moet ook nog een (fout) kerstpakje voor N., tips?![]()
Is it a bird? No! is it a plane? No! It's supermomquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik voel me superwoman vandaag. Heb voor t gezorgd, inclusief bad. Was opgevouwen, nieuwe was opgehangen. Ik heb zelf gedouched en twee maaltijden gegeten. Boodschappen gedaan en eten zover voorbereid dat het alleen nog maar in de oven hoeft. Nu ben ik moe. Ohnee, dat was ik al..
Woohoo jager! Moe maar voldaanquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik voel me superwoman vandaag. Heb voor t gezorgd, inclusief bad. Was opgevouwen, nieuwe was opgehangen. Ik heb zelf gedouched en twee maaltijden gegeten. Boodschappen gedaan en eten zover voorbereid dat het alleen nog maar in de oven hoeft. Nu ben ik moe. Ohnee, dat was ik al..
Good job!!quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Man bellen dattie afhaal meeneemt?quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:19 schreef Malteser het volgende:
[..]
Good job!!
En meer dan ik vandaag gedaan heb... Ik had kraamvisite van 10.00 uur tot 14.00 uurAls in: mensen die dus 4 uur bleven plakken. En vanavond komt er weer visite. Damn, wat kost me dat mentaal veel energie. Er komt niks uit mijn handen nu... En straks komt man thuis en dan heb ik geen eten klaar. Hopeloos ben ik.
Maar wel met Twix naar het weeguurtje op het CB geweest: 4,5 kilo en 53 cm. Ons mannetje groeit goed
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Next heeft een keur aan foute, schattige kerstkleding: http://nl.nextdirect.com/en/girls/younger-girls/midwinter/10
Even in de spoiler, want hoort eigenlijk in het kinderkledingtopic natuurlijkMijn portemonnee wat doe je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sneeuwpop met tutu.![]()
'Ja, ehm, ik vond het heel walgelijk lelijk, dus ik heb het verkocht op fok?'quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:42 schreef Estrys het volgende:
Ik kreeg vorige week een kerstpakje. Zo'n wit velours met rode biezen, uit 1 stuk met voetjes. En een pinguïn er voor op. 'O wat leuk voor kerst, dank je' zei ik
Ergste is nog wel wat we met die mensen kerst vieren dus ze gaan er natuurlijk naar vragen. Ik ga vast smoesjes bedenken...
De kans dat iemand dat hier wil kopen acht ik niet heel groot. Ik schat jullie smaak hoger inquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:45 schreef ingee het volgende:
[..]
'Ja, ehm, ik vond het heel walgelijk lelijk, dus ik heb het verkocht op fok?'
Foto maken en dan, oh jee... Enorme poepluier vlak voor jullie weggingen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:42 schreef Estrys het volgende:
Ik kreeg vorige week een kerstpakje. Zo'n wit velours met rode biezen, uit 1 stuk met voetjes. En een pinguïn er voor op. 'O wat leuk voor kerst, dank je' zei ik
Ergste is nog wel wat we met die mensen kerst vieren dus ze gaan er natuurlijk naar vragen. Ik ga vast smoesjes bedenken...
Ik heb nog steeds een héél mooi jurkje te ruil...quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
De kans dat iemand dat hier wil kopen acht ik niet heel groot. Ik schat jullie smaak hoger in
Welke maat was die explosie van ruche die je al een paar keer hebt laten zien?quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef ingee het volgende:
Dat wordt de hit dit jaar, ik voel het!
27 december staat dit topic vol met sneeuwpopjurk foto's onder de boom.
Je zal een jongetje hebben zeg, wat moet je dan met je foute jurkjes?
Zou ik niet te snel zeggen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
De kans dat iemand dat hier wil kopen acht ik niet heel groot. Ik schat jullie smaak hoger in
Groeispurtje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Foto maken en dan, oh jee... Enorme poepluier vlak voor jullie weggingen.
Oquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:51 schreef LuDann het volgende:
[..]
Welke maat was die explosie van ruche die je al een paar keer hebt laten zien?
Ja foto sowieso. Kreeg er ook een truitje bij. 100% polyester. Dat durf ik hem met kerst niet eens aan te doen, dadelijk vat ie vlam.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Foto maken en dan, oh jee... Enorme poepluier vlak voor jullie weggingen.
Wil je die foto er nog eens bijzoeken? Wil hem aan mijn man laten zien.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:53 schreef ingee het volgende:
[..]
O
M
G
Doe nog maar eens![]()
Maat 3 months, op de foto was ze een maand of 5.
Waar kóóp je dat überhaupt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja foto sowieso. Kreeg er ook een truitje bij. 100% polyester. Dat durf ik hem met kerst niet eens aan te doen, dadelijk vat ie vlam.
Zeeman. Als je goed zoekt blijkbaarquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Waar kóóp je dat überhaupt.zelfs primark is tot mijn stomme verbazing 100% katoen.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ga over een paar weken winkelen in Amerika, dus als ik iets mee moet nemen voor iemand, dan hoor ik het welDaar hebben ze ook wanstaltige dingen...
I know maar er zijn misschien andere kleine meisjes die wel zo'n jurk keihard nodig hebben hierquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:24 schreef ingee het volgende:
Ja dat past toch heel niet meer Soes!
LuDann? Voor je Wolkje?
Oh ja die vind ik tof.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dees bijv:
[ link | afbeelding ]
Te koop
Nja, de Halloween-dingen staan nu nog online, maar daar hebben ze bijvoorbeeld dit voor:quote:
Ik zal het even aan mijn man laten zien zo.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
Pm maar bij interessemoet ook dat pakje nog voor je regelen
![]()
Het AMK wordt gebeld voor minder hoorquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nja, de Halloween-dingen staan nu nog online, maar daar hebben ze bijvoorbeeld dit voor:
[ afbeelding ]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
http://www.kohls.com/cata(...)294719462+4294719810
Nope. Sorry.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:39 schreef Mariposas het volgende:
Als grap toch hopelijk, LuDann? Toch?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:53 schreef LuDann het volgende:
Ik was eerst van plan haar deze aan te doen, rokje wat ik gehad heb. Maar denk dat ik een jurkje leuker vind.Maar die vind ik echt leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik hierbij:quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:05 schreef DJMO het volgende:
het is dat ik het véél te duur vind .. maar anders had ik deze wel willen hebben![]()
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt belachelijk nu ik dit zo zie.
Edit
Wtf waarom
Falen m'n linkjes![]()
Wtf waaromquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt belachelijk nu ik dit zo zie.
Edit
Wtf waarom
Falen m'n linkjes![]()
omdat ze belachelijk veel en lang haar heeftquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Wtf waarom
Kweekt jouw baby wel een staartje
quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tof.
Edit 2: toch gelukt.waarom werkt dit wel en de mijne niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
R niet!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn baby kan niet klappenen niet zwaaien.
Maar sinds vandaag wel trapklimmen! Drie treden![]()
Dankje pinq!
Mijn baby ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn baby kan niet klappenen niet zwaaien.
Maar sinds vandaag wel trapklimmen! Drie treden![]()
Dankje pinq!
Magic.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom werkt dit wel en de mijne niet?
Moi! Had 'm gezien, tof issie! Maar welke maat? 62/68? Hoe valt Maxomorra? Iemand ervaring?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:48 schreef mousemicky het volgende:
Wie zocht er een schattige jongenskerstsuit? Maxomorra heeft weer verse Rudolfjes! http://www.musjes.com/bab(...)it-zipper-moose.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb een foute kersttrui voor O aan mijn secret Santa gevraagd! En van die kalkoen-pakjes zoals MevrouwCactus postte vind ik ook geweldig en zou ik O zo aantrekken. Ze zijn alleen meestal veel te duur voor een dagje gebruiken.
Als de grootste maat! 74/80 had J. nog aan bij 15 maanden, dus daar zou ik niet voor kiezenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef Malteser het volgende:
[..]
Moi! Had 'm gezien, tof issie! Maar welke maat? 62/68? Hoe valt Maxomorra? Iemand ervaring?
waar haal je dat pakje vandaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voor Sjaak wil ik deze:
[ afbeelding ]
Lijkt me briljant met kerst!
Vrouw wil deze:
https://www.facebook.com/(...)5028122/?pnref=story
(hoop dat het zo werkt)
found it , thanx!quote:
I'm with M.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voor Sjaak wil ik deze:
[ afbeelding ]
Lijkt me briljant met kerst!
Vrouw wil deze:
https://www.facebook.com/(...)5028122/?pnref=story
(hoop dat het zo werkt)
nee. drinken gaat moeilijker met een verstopte neus. langer drinken kost meer moeite, dus laat ze het restje staan. niks om je zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb even een vraagje..
E. slaapt vandaag heel erg veel. Ze is wat verkouden. Op zich heeft ze genoeg gedronken,alleen niet zoals normaal. Normaal gaan de flessen wel leeg zeg maar, naar vandag houdt ze elke fles wel zon 15-20 over.. En ze doet zon 45 min over de fles..
Haar temp is goed. Is dit iets om me zorgen over te maken?
Ze spuugt net ook weer behoorlijk wat terug...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee. drinken gaat moeilijker met een verstopte neus. langer drinken kost meer moeite, dus laat ze het restje staan. niks om je zorgen over te maken.
beterschap!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ze spuugt net ook weer behoorlijk wat terug...
Der zit iets niet lekker bij haar dat is duidelijk...
lekker je eigen gevoel volgen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 06:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ze wakker is is ze wel alert?
G. Heeft gisteren de hele dag aan de borst gehangen. Met resultaat, vanochtend was hij na een kant al vol. Ik hoop zo dat hij alleen gisteren een regel dag heeft gehad en dat hij vandaag weer in zijn eigen ritme komt.
Ik moet hem laten wegen op het cb, zij hebben graag dat ik op schema voed tot ze zeker weten dat hij voldoende aankomt. Voelt vrij zinloos, zo'n interne wekker gaat inmiddels om de drie uur af
Ook mijn advies is om G. te volgen. Baby's weten heel goed wat goed voor ze is, ben ik achter gekomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 06:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja heb na de eerste week de wekker smacht weer uitgezetoverdag volgt hij dus zelf een schema.
ochquote:
moest hardop lachen!! E doet. Neinneinneinneinnein.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:13 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Mijn baby ook niettraplopen is hier wel een enorme hit.
en ze kan heul aggressief BAWBAWBAWBAWBAWBAWBAWBAW roepen
We werden heel verbaasd aangekeken op de fiets
Slechte nacht boks!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:03 schreef pinquit het volgende:
Zij die een totaal wrak zijn groeten u![]()
Woaaah wat een nacht! Maar nu ik zelfs dat heb overleefd kan ik alles aan geloof ik
Wat lief.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:32 schreef FlyingFish het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker door m'n man die dingen aan het doen was, realiseerde me toen opeens dat ik O de hele nacht niet gezien had. Ik draaide me om en daar lag hij in zijn wiegje stil met z'n handjes te spelenGewoon weer eens een hele nacht kunnen slapen
afgezien van de 1,5 uur die hij gisteren nog heeft liggen spoken toen we naar bed gingen...
Ik ben geloof ik de enige die niet weet wat je vorige account was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:41 schreef Moeraskat het volgende:
Gevalletje; E isvan eind nov. Er was rond mij een heel gewerp toen jakan het zelf amper geloven dat het jaar al bijna om is.
Ben ook wel benieuwd naar E haar datum-tweeling
ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die niet weet wat je vorige account was.
eigenlijk is dit gewoon mijn account. Maar toen ik onverwacht zwanger werd, en op FOk! ook vrienden had ( ook rl ) heb ik een kloon aangemaakt. Niemand wist het nog of mocht het weten ivm de situatie. Kort daarna single etc... Nu Elin er is maakt het niet meer uit. Ik denk ook niet dat wij elkaar echt kennen dus gek is het niet hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die niet weet wat je vorige account was.
Haha, heerlijk even een uurtje voor jezelf. Even voor je uitstaren oidquote:Op dinsdag whahahar 2015 08:38 schreef LuDann het volgende:
[..]
Slechte nacht boks!
Wolk sliep om de een of andere reden heel onrustig, zelfs toen ik haar bij me in bed had genomen. Ze wilde ook niet zo goed drinken. Dus ja, heb denk ik 2 uurtjes geslapen in totaal.
En nu zit ik in de universiteitskantine die nog niet eens open is, te wachten tot mijn les begint om 10 uur.
Ik heb wel een idee: wintertijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na wekenlang van doorslapen van 23.00 tot pak hem beet 07.00 - 07.30 komt Y afgelopen dagen ineens weer rond een uur of 05.00 in de nacht voor flesje. Geen idee waar het aan ligt. Wel even wennen weer
Kan dat te maken hebben met de wintertijd? Of is Y toe aan meer flesvoeding 's avonds? Ze zit al een maand of 2 op 150 CC per fles en groeit rap.
Heeft dat echt zoveel invloedquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee: wintertijd
Ja, voor babies wel. Die kunnen namelijk niet klokkijken, die leven compleet op hun biologische wekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft dat echt zoveel invloed?
Zelfs nog dagen daarna
Bizarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor babies wel. Die kunnen namelijk niet klokkijken, die leven compleet op hun biologische wekker
nee, dan is het nog maar een uurtjequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bizar
Maar dan nog is het verschil tussen 07.00 normaal komen en 05.00 best groot
Thanks. Ik wilde inderdaad vanavond al naar de 180 CC toe gaan om te kijken of dat zou volstaan en of ze dan meer voldaan is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan is het nog maar een uurtjeen niet te druk maken, soms is dat gewoon even. Gaat vanzelf weer voorbij, probeer het niet meteen te willen repareren, want er is niks stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |