Maatje groter gekocht, maar wil ze niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:59 schreef Crumpette het volgende:
Die foto![]()
Spring hoe is het met de spenen?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:02 schreef Selvaria het volgende:
Oh, dweil me op!![]()
![]()
![]()
N. heeft door dat ze het muziekje van het speelkleed zelf aan kan doen.![]()
Ik hoop dat er inderdaad iets te regelen is. Meiden in een deken wikkelen ofzo. Het gaat erom dat die chemo natuurlijk gif is en dat het ook via de huid naar buiten komt. Want ik gun het opa zo!quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:08 schreef Risu het volgende:
Ik had die oom van jou een klap voor zijn harses gegeven. Achterlijk gedrag.
En wat sneu voor opa.is er niet iets te regelen met een monddoekje, extra handenwassen of weet ik het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft dat aangeraden Shop?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:43 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er inderdaad iets te regelen is. Meiden in een deken wikkelen ofzo. Het gaat erom dat die chemo natuurlijk gif is en dat het ook via de huid naar buiten komt. Want ik gun het opa zo!
En ja, ik had mijn mond open moeten trekken, maar ben daar nooit zo goed in. Sta niet zo sterk in mijn schoenen. Ik moet dat toch echt gaan leren! 'Gelukkig' zien we hem ook niet zo vaak. Alleen bij opa en oma! Verder hoor of zie je hem niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stond in een papier wat ze in het ziekenhuis mee hadden gekregen. Dus vandaar dat ze zich er zo streng aan houden. Maar het kan dus voor een kort moment niet heel veel kwaad?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wie heeft dat aangeraden Shop?
Vind het namelijk een heel bijzonder advies.
Ben zelf kinderoncologievpk en die kids houden we ook niet bij andere kindjes uit de buurt.
En onlangs met mijn eigen vader en chemo waren ook absoluut geen restricties.
Tuurlijk komt het in zweet/braaksel/urine en ontlasting eruit, maar daar worden de meiden niet mee besmeurt én het is zo mini minimaal het vasthouden qua zweetgehalte dat het verwaarloosbaar is voor die korte momenten.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:15 schreef ingee het volgende:
Ik hoop het ook Shop! Er moet vast een mogelijkheid zijn.Het schept verwachtingen, denk ik, nu ze alles (hopelijk tweedehands?) gekocht hebben... Tenminste, dat is bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft ook alles staan, maar Sjaak is daar minimaal 1 dag per week en daarnaast gaan we er nog vaak op bezoek, dus dan hoeven we helemaal niets mee te slepen.
Sjaak is 7,5 maand en heeft net maat 68quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
Wat een minibaby's qua matenOf ik heb gewoon een groot exemplaar. Maat 68 bij 4 maanden; rompers 74-80. Heel apart als je onze bouw ziet
Ik vind het wel cute, zo'n boeddhaatje.
Ik vond het ook grappig om te zien dat L. van Shop gewoon al groter/even groot is als Sjaak, terwijl ze zo'n stuk eerder is geboren (31 weken bedoel ik dan he...).
We hebben een baas boven baas!quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
Wat een minibaby's qua matenOf ik heb gewoon een groot exemplaar. Maat 68 bij 4 maanden; rompers 74-80. Heel apart als je onze bouw ziet
Hier ook een grote jongen hoor, zit nu met 3 maanden in maat 62/68 (hij was afgelopen week 63 cm en 6720 gram). Maar een Boeddha is hij niet, lengte en gewicht zijn in verhouding. En wij zijn allebei ook erg smal, dus was ook wel even eenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
N. is nu 11 weken en 3 dagen en is net zo zwaar en lang. Alleen was ze bij geboorte maar 3155.... 62 zit haar nu goed, maar 68 is wel echt nog te groot.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:16 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hier ook een grote jongen hoor, zit nu met 3 maanden in maat 62/68 (hij was afgelopen week 63 cm en 6720 gram). Maar een Boeddha is hij niet, lengte en gewicht zijn in verhouding. En wij zijn allebei ook erg smal, dus was ook wel even eenbij zijn geboorte (4250 gram, lengte niet gemeten maar kledingmaat 50 hebben we maar overgeslagen
).
Etos is in elk geval niksquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:35 schreef ingee het volgende:
Saskia, kan wel, maar kan ook de pasvorm zijn. Heb je al een paar merken geprobeerd?
Dat vind ik echt van die dingen die je beter tweedehands kan halen. Oké, één nieuwe voor de mooi, maar die extra maat waar ze nu nog een maandje in kan is zonde van het geld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:48 schreef Risu het volgende:
Wij hebben 50 niet overgeslagen, daar zat ze ook zes weken in. In het begin zat het zelfs wat ruim. En toch was ze 3320 bij geboorte, 48cm. Dus niet extreem klein ofzo. Ze houd gewoon een heel regelmatig lijntje aan.
Maar ik weet echt niet welke mast jas ik nu moet kopen voor de winter. Ik denk dan toch een 74, maar die was van de week in de winkel nog zo groot. 68 zal ze met december echter al uitgegroeit zijn. Zit ik nou vast aan twee jassen kopen? Dat vind mijn portomonnee niet zo leuk.
Dat doen wij, voor Sjaak kopen wij nu waarschijnlijk een nieuw jasje maat 74 en we gaan de kringlopen in voor maat 68. Of straks in Amerika kijken, daar is alles (een stuk) goedkoper.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:58 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die dingen die je beter tweedehands kan halen. Oké, één nieuwe voor de mooi, maar die extra maat waar ze nu nog een maandje in kan is zonde van het geld.
Vught, naast de milieustraat. Open op woensdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag. Bijna nieuw spul voor bijna geen geld. Rompertjes voor ¤0,30, broekjes en shirtjes voor ¤0,50. Keertje samen shoppen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:00 schreef ingee het volgende:
Waar zitten die kringlopen van jou toch MC? Die van ons in lavenland is me toch een troep!
Die moet ik onthouden, ik werk in Den Bosch, dus als ik weer aan t werk gaquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vught, naast de milieustraat. Open op woensdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag. Bijna nieuw spul voor bijna geen geld. Rompertjes voor ¤0,30, broekjes en shirtjes voor ¤0,50. Keertje samen shoppen?
EDIT: Listex is ook een goede, google daar maar eens op.
Ook niet bij Listex? La Poubelle en Portagora zijn niets nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden, ik werk in Den Bosch, dus als ik weer aan t werk ga. In Tilburg vind ik nooit iets
Hier ook geen kleintje bij geboorte (7 pond en 49 cm), morgen 6 weken en ook nog steeds maat 50. En dat past hij nog prima. Heb zoveel leuks in 56 maar dat is echt nog te ruim (als in mouwen minstens 2 keer omslaan).quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:48 schreef Risu het volgende:
Wij hebben 50 niet overgeslagen, daar zat ze ook zes weken in. In het begin zat het zelfs wat ruim. En toch was ze 3320 bij geboorte, 48cm. Dus niet extreem klein ofzo. Ze houd gewoon een heel regelmatig lijntje aan.
Maar ik weet echt niet welke mast jas ik nu moet kopen voor de winter. Ik denk dan toch een 74, maar die was van de week in de winkel nog zo groot. 68 zal ze met december echter al uitgegroeit zijn. Zit ik nou vast aan twee jassen kopen? Dat vind mijn portomonnee niet zo leuk.
Doorslaperquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:12 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hier ook geen kleintje bij geboorte (7 pond en 49 cm), morgen 6 weken en ook nog steeds maat 50. En dat past hij nog prima. Heb zoveel leuks in 56 maar dat is echt nog te ruim (als in mouwen minstens 2 keer omslaan).
Vrees dat als hij eenmaal 56 past, hij er doorheen sjeest. But we'll see.
Mijn 'ik regel mijn 6 flessen zelf' kind kwam gisteren om 23.30 uur oude tijd en vanmorgen pas om 06.00 uur nieuwe tijd. Gewoon 7,5 uur aan een stuk geslapen
. En ik ben maar 4 keer gaan luisteren of hij het nog deed...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak kan zomaar ineens los zitten sinds vandaag... Hij kon altijd zo'n 20 seconden zitten en nu ineens 5 minuten op z'n minst.Zelf zitten is ook super tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg bijna overal de info minstens tot 12 weken oud wachten met chloorwaterquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef LuDann het volgende:
Spring, wat een lieve foto.
Babyzwemmen hebben ze hier in een stuk of 5 zwembaden. Leuk, dacht ik. Blijkt het alleen doordeweeks onder de werktijd van mijn man te zijn. Das toch niet handig? Dus nu gaan we als Wolk straks wat minder verkouden is zelf maar zwemmen met zijn 3en.
Ze ligt nu onder haar speelboog en ik zit ernaast. Ze is aan het oefenen met dingen pakken maar ze vindt de boog zelf veeeel interessanter dan de speeltjes. Dus ze trekt elke keer dat hele ding om en gaat dan huilen.
En ze heeft een knisperboekje wat ze graag eet.
Jawel. Erg vroeg. Las dat ik niet de enige ben met een vlugge betreft tanden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:07 schreef Cholula het volgende:
Door 's middags gezellig naast je baby te gaan slapen, Faptist.
Fuck die stapel met was, die ligt er morgen ook nog.![]()
Zou wel vroeg zijn met 12 weken Stippel, maar bobbels betekenen niet dat er direct een tand doorkomt. Tenminste, hier niet.
Succes met clusteren Pinq en Estrys.
We hebben net besloten dat er een chiropracter gaat kijken naar Frits. Misschien zit er iets geblokkeerd waardoor hij zulke korte slaapcycli heeft.
Langer dan anderhalf uur achter elkaar slapen lukt hem gewoon niet.
Ik wilde vandaag naar baby zwemmen. Dat bleek vandaag niet te zijn, want het herfstvakantie. Serieus, wat is dat voor onzin? Baby's hebben geen herfstvakantie, ik heb geen herfstvakantie en die vier andere ouders met baby blijkbaar ook niet.
Staat op de website was de mededeling. Stond ik daar met mijn badpak onder mijn kleding omdat dat zo lekker handig.
De bobbel is wittig geworden. Net of het onder de oppervlakte zit..
Stom van het zwembad!Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:15 schreef ingee het volgende:
Ik hoop het ook Shop! Er moet vast een mogelijkheid zijn.Mijn schoonmoeder heeft een eigen babykamer die in mei al helemaal ingericht was (ik was begin augustus uitgerekend). En O gaat pas vanaf dinsdag daar een dag in de week heen, zonder logeren. Maar als zij daar blij van wordt... Het stomme is overigens wel dat ze een ledikantje, tummytub, badje, maxi-cosi etc heeft, maar de voor haar nuttige dingen voor overdag (box, kinderwagen) had ze dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hebben we een speciale kinderkringloop met alleen maar kinderspul (kleding, speelgoed en andere benodigdheden). Is wel wat duurder dan die van mevrCactus met 50 cent per romper en 1 euro per kledingstuk, maar ze hebben er wel leuke nog praktisch nieuwe dingen tussen zitten.
Ik heb een jas maat 68 gekocht. Daar past hij nu nog niet in en moet hij het voorlopig wel mee redden. Voor nu heb ik dikke vesten met een gevoerde capuchon, dat vind ik fijner dan een jas.
Wat een lange haren Krisvc! Ben jaloers, O heeft mijn haar geërfd, blond en heel erg dun dus nu nog praktisch onzichtbaar. Ziet eruit als een geslaagde middag!
LuDann, hier was het advies wachten tot de eerste inentingen. En daarna de eerste paar keer het erg kort houden omdat het snel te koud en vermoeiend voor ze wordt. Wij gaan over een maand naar centerparcs, en dat wordt O's eerste (t/m 7e) keer zwemmen. Dan is hij 15 weken.
Melk mag nog niet volgens mij. Wij vervangen het door (griekse) yoghurtquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:16 schreef ingee het volgende:
Wat een mooie dag was het trouwens! Lekker in het bos gewandeld. R heeft genoten van alle... slaap met name en wij van de kleuren en geuren. Straks lekker pannenkoeken bakken. Zou R dat mogen hebben? Het is gewoon melk, bloem en meel natuurlijk maar het lijkt me zo ongezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |