SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
ik hoop dat hij Rossi compleet vernedert morgenquote:
als mensen zoals Jakken haar validatie blijven geven houdt het niet opquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef fathank het volgende:
[..]
En ondertussen als een volwaardig Stockholm-syndroom patiënt terug blijven komen
Srs?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Beach het volgende:
ik hoop dat hij Rossi compleet vernedert morgen
ben meer Lorenzo fanquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Srs?
Ik hoop dat Rossi hem te grazen neemt man.
Eerst maar afwachten man. Rossi kan morgen de titel winnen trouwens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
wil eigenlijk 600 euries zetten op rossi wk 2015 odds 1/5
wel nice
en dan de winst weer betten op marquez wk 2016
volges mij echt zieke cashmoney dan
en ook verliezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten man. Rossi kan morgen de titel winnen trouwens.
He Breivik. Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Beach het volgende:
als mensen zoals Jakken haar validatie blijven geven houdt het niet op
Klopt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:08 schreef seto het volgende:
klinkt alsof het echt spannend wordt morgen gasten!!!
Toet Toet grote blij.quote:
quote:Enjoyed myself at the pool👙😁 finishing my day with @teamiblends energy tea for my gym session tonight! Love it, all natural energy and ingredients
Turks is toch met knoflooksaus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:49 schreef seto het volgende:
mag ook foto van je kutje
wel kaal aub niet op zijn turks
met van die losse Lappen vleesquote:
Vorig jaar al gedaan. Kkfeestquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
wie komt samen druksen valhalla december
Dan had je niet genoeg druks opquote:
Ik ontvolg altijd wanneer mensen zo ovedreven producten gaan promoten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ow en niet te vergeten verplichte instagram riedeltje, anders krijg ze haar spullen natuurlijk niet gratis.
[..]
Nemen jullie elkaars piemel in de mond tijdens het bekijken van de race?quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:18 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG BEACH WHAT THE FUCKKKKKKKKKKKKKK
Dan moet je bij Vonkenboer in K&W zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 00:02 schreef Faeroer het volgende:
Zijn hier electriciens in de huis, of kent iemand forum ervoor?
kinderachtigquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nemen jullie elkaars piemel in de mond tijdens het bekijken van de race?
Precies. Heerlijke zacht en echt genieten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef seto het volgende:
weet niet hoor maar faeroer heeft laatst een dikke swag trui gekocht voor op kantoor
flikker opquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nemen jullie elkaars piemel in de mond tijdens het bekijken van de race?
Welke zandbak?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
flikker op
dat in jouw zandbak geen vermaak is toegestaan moet je niet gaan haten op ons
marquez echt een hufterquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
flikker op
dat in jouw zandbak geen vermaak is toegestaan moet je niet gaan haten op ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |