quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
Hier heb je ook zo'n #fitcouple. Staat dat wijf tegen dr vent te schreeuwen 'liften dan bitch'
De arme drommel.
Zo onder de plak zitten dat je wijf zelfs in het openbaar tegen je loopt te schreeuwen.
I love her. <3quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang ze maar een lekker zweepje heeft ja tog
Serieus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
Hier heb je ook zo'n #fitcouple. Staat dat wijf tegen dr vent te schreeuwen 'liften dan bitch'
De arme drommel.
Zo onder de plak zitten dat je wijf zelfs in het openbaar tegen je loopt te schreeuwen.
lijkt me wel geil opzichquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
De arme drommel.
Vriend zo ga je egt hrd lifte jonge als je zo'n chick hebquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
De arme drommel.
ja lache man erg klein erg gezellig, daarna nog ff door centrum van Amsterdam gewanderd, dat laatste kwartje om 9:00 was alleen beetje too muchquote:
whahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja lache man erg klein erg gezellig, daarna nog ff door centrum van Amsterdam gewanderd, dat laatste kwartje om 9:00 was alleen beetje too much
fixedquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:08 schreef seto het volgende:
je weet dat je een stoere jongen bent als je om 9:00 nog al drugs neemt
caffene of alcohol?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
ik ga zo denk even een drugs pakken
En ondertussen als een volwaardig Stockholm-syndroom patint terug blijven komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ja komt door ons inderdaadniet door die hele bende die hier normaal zit. Ik heb vandaag toevallig de eerste keer in jaren in ONZ gepost buiten het gymtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |