idd die discussie werd een even geleden gevoerd @ Sky sport... erg lullig, maar de organisatoren kunnen ook niks aan het weer doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:44 schreef Beach het volgende:
Je zou maar een kaartje hebben gekocht en dan gebeurt er niks.
Amerikanen zijn dat wel enigszins gewend van NASCAR.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
idd die discussie werd een even geleden gevoerd @ Sky sport... erg lullig, maar de organisatoren kunnen ook niks aan het weer doen.
hier ook, hoofdkanaal op zwart. Wat een kutzender is het ook he.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu het beeld op zwart...dan liever taarten en breakdance.
Beeld is terug, was maar een minuutje zwart.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
hier ook, hoofdkanaal op zwart. Wat een kutzender is het ook he. :x!!!
Tot het donker wordt denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:51 schreef 907 het volgende:
Tot hoe ver (lang) kunnen ze eigenlijk volgende regels kwalificatie uitstellen?
Heb je wel genoeg bier voor vanavond?quote:
die was om 00.00 afgelopen of zoiets na gestart te zijn om 20.00 ofzo...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:52 schreef F1gamer het volgende:
Dit moet denken aan de race can Canada van een paar jaar terug. Daar duurde ook lang voordat er werd gestart
een alijke krat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg bier voor vanavond?
Hele weekend zeikt het van de regen, en tijdens de race is het dan droogquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Morgen tijdens de race is het droog volgens http://www.weather.com/weather/tenday/l/Austin+TX+USTX0057:1:US
![]()
![]()
Het moet ook alles of niks zijn hè. Gewoon lichte regen morgen svp potverdikkie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Morgen tijdens de race is het droog volgens http://www.weather.com/weather/tenday/l/Austin+TX+USTX0057:1:US
![]()
![]()
slecht verdeeld, had liever in beide wat regen gehadquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hele weekend zeikt het van de regen, en tijdens de race is het dan droog![]()
gebeurt niet. Veel te veel kans dat er eentje uitglijdt en zich blesseert.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Als je de fans zonodig iets te kijken wilt geven haal je toch ergens een bal van stal en ga je met z'n allen een potje voetballen in de pitstraat/op het rechte stuk
Gewoon droog staat er tijdens afternoonquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het moet ook het één of het ander zijn hè. Gewoon lichte regen morgen svp potverdikkie.
Is wel leuk dat teams weinig info hebben over de banden en afstelling. Wordt minder voorspelbaar dan normaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever dat dan geen race.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies. Een zondvloed waardoor de race niet door kan gaan is niet de bedoeling natuurlijk, maar waarom moet het dan nou gelijk helemaal droog blijvenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
slecht verdeeld, had liever in beide wat regen gehad
Ik houd hoop, kijkend naar deze voorspelling: http://www.buienradar.nl/weer/austin/us/4671654quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gewoon droog staat er tijdens afternoon![]()
0,2 mm. Dat is nagenoeg droogquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik houd hoop, kijkend naar deze voorspelling: http://www.buienradar.nl/weer/austin/us/4671654
Tot een uur voor de race staat tot nu toe aangegeven. Met een beetje geluk valt er een klein beetje regen, net genoeg om de boel te ontregelen. Ik teken voor wisselende omstandigheden.
"Jongens, we hebben zojuist zelf een rondje gereden en het valt allemaal best mee. Knallen maar."quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef Mano_ het volgende:
Hmm, als race control zelf gaat kijken is het waarschijnlijk einde verhaal voor vandaag..
Echt niet hilarisch! Gay it isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hilarisch ditin de Replay
bij RB!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:58 schreef hmmmz het volgende:
Lewis his earrings get rusty in this conditions![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:58 schreef hmmmz het volgende:
Lewis his earrings get rusty in this condition![]()
Als je een vergelijking wilt trekken zal dat natuurlijk juist andersom moeten zijn, dat jouw werkgever belt en zegt "Izzy, het regent, kom niet naar het werk"quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:59 schreef Izzy73 het volgende:
Volgende keer als het regent bel ik naar mijn werk: "sorry ik kan niet komen vandaag, het regent"
Wowquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mol en collega's krijgen natte voeten.
Haha damnquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Truequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vindhet wel tof dat de sfeer nog zo briljant is overal
Iemand heeft heel erg in zijn broek geplastquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
True. Zoiets zie je alleen op zulke momenten. De gespannen/kille sfeer die er logischerwijs meestal hangt valt even weg, best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is zelfs nog beter idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Als je een vergelijking wilt trekken zal dat natuurlijk juist andersom moeten zijn, dat jouw werkgever belt en zegt "Izzy, het regent, kom niet naar het werk"
Ik kan er mij nog niets bij voorstellen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Wel mooi hoe Lewis het rijden in het water omschrijft....prachtig. Riding like a snake who bites you
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
precies! Unieke beelden dit! Ik geniet er net zo van als van een Q of race!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True. Zoiets zie je alleen op zulke momenten. De gespannen/kille sfeer die er logischerwijs meestal hangt valt even weg, best leuk om te zien.
Inderdaad, prima kwali zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
precies! Unieke beelden dit! Ik geniet er net zo van als van een Q of race!
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 21:07:47This is just too good! Take a bow @ToroRossoSpy
#LetThemRace!!!! #F1 #USGP #Quali https://t.co/i86OuE9mR5 reageer retweet
zou mij verbazen als ze nog gaan rijden vandaagquote:
weer blijft niet zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef MakkieR het volgende:
Wordt er morgen geracet als het weer zo blijft?
Ga daar maar niet vanuit. Anders hadden ze nu wel gereden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef MakkieR het volgende:
Wordt er morgen geracet als het weer zo blijft?
Nope, volgens Sky even uitrusten en drogen, het kan nog wel even duren voordat het afgelast wordt (tot zo'n 11 uur NL tijd).quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze waren net marshalls aan het opladen net de schoolbus. Dus stoppen?
Tenzij Charlie er vanuit gaat dat het weer beter wordt. Het zou niet voor het eerst zijn dat er wel gereden kán worden, maar dat ze het toch wat verder uitstellen vanwege de steeds beter wordende condities.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef WEST het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit. Anders hadden ze nu wel gereden.
Sainz de rest?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:19 schreef Geralt het volgende:
Max heeft 13,5% van alle punten van TR bij elkaar gereden 😊
drainage aan het aanbrengen gok ik zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn ze met die graafmachine aan het klooien dan?
Hij werkte ze mooi de grond inquote:
soort kanaaltje aan het maken lijkt t.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn ze met die graafmachine aan het klooien dan?
mooi feitje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:19 schreef Geralt het volgende:
Max heeft 13,5% van alle punten van TR bij elkaar gereden 😊
Nog even wachten en je kunt een sloepenrace houdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:21 schreef F1gamer het volgende:
Kunnen ze niet de zeepkistenrace houden?
Ik dacht dat ze tegenwoordig een F1 kanaal hadden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Sport1 zal om 21:30 wel overschakelen naar voetbal
Niet op het racing-kanaal denk ik?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Haal de ark van Noah maar uit de garage. 2 coureurs van elk team erin en nog 40 dagen wachten op de Q.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nog even wachten en je kunt een sloepenrace houden
Serieus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
daar heeft sport1 toch een apart kanaal voor?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Haal de ark van Noah maar uit de garage. 2 coureurs van elk team erin en nog 40 dagen wachten op de Q.
Als die 1 stap in de regen zet, dan verandert het in ijsquote:
Als hij genoeg Wodka heeft gehad. Tot die tijd is geen vriezer veiligquote:
Jep, maar SD.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
daar heeft sport1 toch een apart kanaal voor?
Doet denken aan enkele jaren geleden toen hij uitviel in hevige regen. Maleisië '09 geloof ik. 5 minuten nadat hij uitviel zat hij al rustig in de garage met cola en ijs.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij genoeg Wodka heeft gehad. Tot die tijd is geen vriezer veilig
daar hintte ik ook naarquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doet denken aan enkele jaren geleden toen hij uitviel in hevige regen. Maleisië '09 geloof ik. 5 minuten nadat hij uitviel zat hij al rustig in de garage met cola en ijs.
kans is nog groter dat p3 de kwalificatie uitslag isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:25 schreef tralalala het volgende:
Grote kans op kwalificatie morgen 17:00 Nederlandse tijd dus?
Beter van nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
kans is nog groter dat p3 de kwalificatie uitslag is
Ugh das over 1,5 uurquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
Er staat net verwacht om 21:00 Gmt op sky.
Wat dacht je van GP Monaca in de begin zeroes bij McLaren. Dat hij uitviel en later in beeld was op zo'n grote boot. Niet eens terug naar zijn team ging.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doet denken aan enkele jaren geleden toen hij uitviel in hevige regen. Maleisië '09 geloof ik. 5 minuten nadat hij uitviel zat hij al rustig in de garage met cola en ijs.
vijf keer is scheepsrecht toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan is de kans wel groot dat Max de nieuwe motor krijgt
GMT-tijd is 19:27 momenteel. Die anderhalf uur zal wel puur gebaseerd zijn op hoeveel tijd Charlie het nog geeft.quote:
er is altijd morgen ochtend nog!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
kans is nog groter dat p3 de kwalificatie uitslag is
Dat verwacht ik ook. Als ik voorspelling zie voor morgen is het er na 10 uur droog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is altijd morgen ochtend nog!
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 21:07:47This is just too good! Take a bow @ToroRossoSpy
#LetThemRace!!!! #F1 #USGP #Quali https://t.co/i86OuE9mR5 reageer retweet
ik kan wel raden hoe die eruit zietquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:29 schreef tralalala het volgende:
Ik kan geen buienradar voor Austin vinden, jullie?
http://kxan.com/weather/radar/quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:29 schreef tralalala het volgende:
http://kxan.com/weather/radar/quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:29 schreef tralalala het volgende:
ik ben een seconde snellerquote:
http://www.weather.com/weather/today/l/USTX0057:1:USquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:29 schreef tralalala het volgende:
minimaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
Maar nadat ze besluiten te gaan rijden duurt het nog een half uur had ik begrepen?
Ik ben nog bij bahrein op skyquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:32 schreef tralalala het volgende:
Leuke samenvattingen van alle races nu bij Sky, Verstappen slim aan het doen in Monaco, tot je weet wel.
zie nix. alleen dansende mensenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:32 schreef tralalala het volgende:
Leuke samenvattingen van alle races nu bij Sky, Verstappen slim aan het doen in Monaco, tot je weet wel.
is daar een stre*m van?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:34 schreef MakkieR het volgende:
ik moet het slappe gelul van olav aanhoren
ik luister/kijk toevallig: naast F1quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
zie nix. alleen dansende mensen
vraag is dan hoe dat zit met uitzendtijden in Europaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef THEFXR het volgende:
kunnen ze ook morgenochtend kwali doen?
ja. Maar ze willen ook het publiek niet teleurstellen. Dus ze geven het nog een uur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef THEFXR het volgende:
kunnen ze ook morgenochtend kwali doen?
Zit er ook al ruim een uur naar te luisteren en het is een uitstekend tijdverdrijfquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:34 schreef MakkieR het volgende:
ik moet het slappe gelul van olav aanhoren
Sky zendt het in ieder geval hoe dan ook gewoon uit zeiden ze net. Ze hadden het ook over 2 PM, zou hier 15:00 zijn. Hoe ze bij die tijd komen weet ik alleen niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
vraag is dan hoe dat zit met uitzendtijden in Europa
Die zijn dan alleen maar dichter bij de tijden van races in Europaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
morgenochtend in de VS = gunstig voor de EU toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dan moet je wel een echte ECHTE race fan zijn hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit er ook al ruim een uur naar te luisteren en het is een uitstekend tijdverdrijf
Ik vind Olav gewoon wel leuk, komt misschien ook doordat ik wat F1 kijken betreft met hem ben opgegroeidquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dan moet je wel een echte ECHTE race fan zijn haha
Ah, dat is de reden dat ik nog steeds kijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Olav gewoon wel leuk, komt misschien ook doordat ik wat F1 kijken betreft met hem ben opgegroeid
Zelfde hier, hij hoort wmb bij de F1. Ja hij maakt fouten en lult soms onzin, maar het hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind Olav gewoon wel leuk, komt misschien ook doordat ik wat F1 kijken betreft met hem ben opgegroeid
Nee ze zijn niet allemaal zoals Beachquote:
Hij doet ook alles alleen op locatie dat moet je ook niet vergeten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, hij hoort wmb bij de F1. Ja hij maakt fouten en lult soms onzin, maar het hoort er gewoon bij.
Met een v.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Als je een vraag aan Olav wil stellen, dit is je kans
@olav_mol
okeequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet allemaal zoals Beach
eerlijk gezegd hoor ik de helft niet eens, alleen kern woorden als "we gaan beginnen" komen bij mij binnenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, hij hoort wmb bij de F1. Ja hij maakt fouten en lult soms onzin, maar het hoort er gewoon bij.
Precies. Ik zou gewoon geen zin hebben in BBC/RTL of wat dan ook. De enkele keer dat ik de Engelsman keek vond ik dat ook vreselijk irritant eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Klopt, Sky en BBC hebben een flink team op locatie dus dan mag je ook verwachten dat ze meer info hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij doet ook alles alleen op locatie dat moet je ook niet vergeten.
Hij is zo'n beetje F1 meubilair, omdat ik neit betaalzender kan veroorloven, doe ik het met skystreams, BBC en Veronica.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik olaf voorbij zie komen op Twitter
Jepquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:42 schreef Droopie het volgende:
Ik vind dit prima tv voor een zaterdagavond
Dat waren tijdenquote:
Ik mis de jaarclips wel.quote:
geniaalquote:
quote:
Kan het hier niet afspelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:44 schreef 907 het volgende:
http://www.skysports.com/(...)tles-with-his-brolly
Dat zeker jaquote:
nu ik net sport1 hebquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Vraag voor Olav: wanneer komt de F1 terug op RTL7 met die fantastische intro?
Ach, de Sky intro van dit jaar is wel een mooi alternatiefquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zeker ja
Vooral bij de race in Australië, dat je midden in de nacht voor de tv zat, dat hoorde en dan echt het gevoel had "we beginnen weer"
Ja na het stappen gelijk F1 kijken om 4 uur. Toen ik begon te kijken 1994 was de start van het seizoen in Brazilie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zeker ja
Vooral bij de race in Australië, dat je midden in de nacht voor de tv zat, dat hoorde en dan echt het gevoel had "we beginnen weer"
Ik schiet gelijk in F1-mode bij het horen van die introquote:
en kan het ook nog behoorlijk. Beter dan Laudaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:49 schreef Izzy73 het volgende:
Rosberg staat te voetballen in de pits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |