idd die discussie werd een even geleden gevoerd @ Sky sport... erg lullig, maar de organisatoren kunnen ook niks aan het weer doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:44 schreef Beach het volgende:
Je zou maar een kaartje hebben gekocht en dan gebeurt er niks.
Amerikanen zijn dat wel enigszins gewend van NASCAR.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
idd die discussie werd een even geleden gevoerd @ Sky sport... erg lullig, maar de organisatoren kunnen ook niks aan het weer doen.
hier ook, hoofdkanaal op zwart. Wat een kutzender is het ook he.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu het beeld op zwart...dan liever taarten en breakdance.
Beeld is terug, was maar een minuutje zwart.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
hier ook, hoofdkanaal op zwart. Wat een kutzender is het ook he. :x!!!
Tot het donker wordt denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:51 schreef 907 het volgende:
Tot hoe ver (lang) kunnen ze eigenlijk volgende regels kwalificatie uitstellen?
Heb je wel genoeg bier voor vanavond?quote:
die was om 00.00 afgelopen of zoiets na gestart te zijn om 20.00 ofzo...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:52 schreef F1gamer het volgende:
Dit moet denken aan de race can Canada van een paar jaar terug. Daar duurde ook lang voordat er werd gestart
een alijke krat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg bier voor vanavond?
Hele weekend zeikt het van de regen, en tijdens de race is het dan droogquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Morgen tijdens de race is het droog volgens http://www.weather.com/weather/tenday/l/Austin+TX+USTX0057:1:US
![]()
![]()
Het moet ook alles of niks zijn hè. Gewoon lichte regen morgen svp potverdikkie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Morgen tijdens de race is het droog volgens http://www.weather.com/weather/tenday/l/Austin+TX+USTX0057:1:US
![]()
![]()
slecht verdeeld, had liever in beide wat regen gehadquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hele weekend zeikt het van de regen, en tijdens de race is het dan droog![]()
gebeurt niet. Veel te veel kans dat er eentje uitglijdt en zich blesseert.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Als je de fans zonodig iets te kijken wilt geven haal je toch ergens een bal van stal en ga je met z'n allen een potje voetballen in de pitstraat/op het rechte stuk
Gewoon droog staat er tijdens afternoonquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het moet ook het één of het ander zijn hè. Gewoon lichte regen morgen svp potverdikkie.
Is wel leuk dat teams weinig info hebben over de banden en afstelling. Wordt minder voorspelbaar dan normaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever dat dan geen race.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies. Een zondvloed waardoor de race niet door kan gaan is niet de bedoeling natuurlijk, maar waarom moet het dan nou gelijk helemaal droog blijvenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
slecht verdeeld, had liever in beide wat regen gehad
Ik houd hoop, kijkend naar deze voorspelling: http://www.buienradar.nl/weer/austin/us/4671654quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gewoon droog staat er tijdens afternoon![]()
0,2 mm. Dat is nagenoeg droogquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik houd hoop, kijkend naar deze voorspelling: http://www.buienradar.nl/weer/austin/us/4671654
Tot een uur voor de race staat tot nu toe aangegeven. Met een beetje geluk valt er een klein beetje regen, net genoeg om de boel te ontregelen. Ik teken voor wisselende omstandigheden.
"Jongens, we hebben zojuist zelf een rondje gereden en het valt allemaal best mee. Knallen maar."quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef Mano_ het volgende:
Hmm, als race control zelf gaat kijken is het waarschijnlijk einde verhaal voor vandaag..
Echt niet hilarisch! Gay it isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hilarisch ditin de Replay
bij RB!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:58 schreef hmmmz het volgende:
Lewis his earrings get rusty in this conditions![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:58 schreef hmmmz het volgende:
Lewis his earrings get rusty in this condition![]()
Als je een vergelijking wilt trekken zal dat natuurlijk juist andersom moeten zijn, dat jouw werkgever belt en zegt "Izzy, het regent, kom niet naar het werk"quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:59 schreef Izzy73 het volgende:
Volgende keer als het regent bel ik naar mijn werk: "sorry ik kan niet komen vandaag, het regent"
Wowquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mol en collega's krijgen natte voeten.
Haha damnquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Truequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vindhet wel tof dat de sfeer nog zo briljant is overal
Iemand heeft heel erg in zijn broek geplastquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
True. Zoiets zie je alleen op zulke momenten. De gespannen/kille sfeer die er logischerwijs meestal hangt valt even weg, best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vindhet wel tof dat de sfeer nog zo briljant is overal
Dat is zelfs nog beter idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Als je een vergelijking wilt trekken zal dat natuurlijk juist andersom moeten zijn, dat jouw werkgever belt en zegt "Izzy, het regent, kom niet naar het werk"
Ik kan er mij nog niets bij voorstellen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Wel mooi hoe Lewis het rijden in het water omschrijft....prachtig. Riding like a snake who bites you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |