Gewaagd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie Chelsea dit niet meer winnen.
Reuzendoder wil je het ook weer niet noemen. Staan niet voor de gein tweede op het moment.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:54 schreef Kopsterk het volgende:
West Ham de reuzendoder. Hoewel, Chelsea stond 12e.
Het lag aan Wengerquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lag aan doellijntechnologie
Het lag aan scheids
Het lag niet aan de IQ van Nemanja Matic
Het IQ.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lag aan doellijntechnologie
Het lag aan scheids
Het lag niet aan de IQ van Nemanja Matic
Goede ploeg, vooral Payet en Sakho. En Bilic lijkt mij ook een goede trainer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reuzendoder wil je het ook weer niet noemen. Staan niet voor de gein tweede op het moment.
Vrijwel altijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:05 schreef KingRoland het volgende:
West HamGODEN
Rickert is het weer met mij eens.
twitter:GWijnaldum twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 20:26:59Can't wait till Tomorrow , The Tyne-Wear derby WE ARE READY ! #howaythelads #NUFC @premierleague https://t.co/pbGzrUv8CI reageer retweet
Shit is going downtwitter:SurfCafeTM twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 21:23:48@GWijnaldum the entire team and backroom staff can eat for free forever at our place if you win tomorrow. Spread the word! HOWAY THE LADS reageer retweet
Verdedigend erg zwak ja, vaak concentratieverlies in de 2e helft. Maar sinds ze 4-4-2 zijn gaan spelen gaat het aanvallend in ieder geval steeds beter.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Newcastle heeft een prima team, waarom falen ze dan steeds? Verdediging?
Janmaatquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Anita te lang laten staan ten faveure van Tioté. Colback vind ik niet zo goed. Backs zijn gewoon niet heel goed, al speelt hij vandaag met Dummet. Mbemba vind ik echt heel erg tegenvallen tot nu toe. Ayoze en Sissoko vind ik in potentie wel erg goed. Wijnaldum heeft natuurlijk heel veel diepgang en is sterk. Mitrovic is een ongeleid projectiel. Wanneer je die in het gareel kunt houden heb je daar natuurlijk een topspits aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:39 schreef Slobeend het volgende:
OKE BEDANKT VOOR DE INFO!quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
SHERWOOD ONTSLAGEN BIJ ASTON VILLA
Schijnt dat ze nu Moyes willen.
Tioté was vorige week de slechtste speler van het veld, maar Anita is ook niet veel inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anita te lang laten staan ten faveure van Tioté. Colback vind ik niet zo goed. Backs zijn gewoon niet heel goed, al speelt hij vandaag met Dummet. Mbemba vind ik echt heel erg tegenvallen tot nu toe. Ayoze en Sissoko vind ik in potentie wel erg goed. Wijnaldum heeft natuurlijk heel veel diepgang en is sterk. Mitrovic is een ongeleid projectiel. Wanneer je die in het gareel kunt houden heb je daar natuurlijk een topspits aan.
0 wedstrijdritme hè.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tioté was vorige week de slechtste speler van het veld, maar Anita is ook niet veel inderdaad.
Kan zo naar Twente dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:13 schreef Dos37 het volgende:
Sherwood wat een mafkees, echt zo'n pedant mannetje die denkt dat ie het spel heeft uitgevonden
twitter:SuviKashalj twitterde op zondag 25-10-2015 om 13:50:22Robert Madley, you're a dead man! #SUNNEW reageer retweet
twitter:Kevin_Eriksen twitterde op zondag 25-10-2015 om 13:50:21Ref. Clearly been paid for. Yellow for Tiote early while nothing all of cattermole. Then a penaly+red for shoulder..... #2pl #NUFC #sunnew reageer retweet
twitter:JackRobshawLUFC twitterde op zondag 25-10-2015 om 13:50:01You see that exact challenge by defenders every week. It never gets given in that situation. Terrible refereeing. #SUNNEW reageer retweet
Het is ook geen penalty, gewoon een schouderduw en daarnaast had hij nooit meer kunnen scoren, doelman had de bal alquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:56 schreef dolf1010 het volgende:
Penalty ja, rood nee. Dat wijnaldum er maar weer 4 mag maken
Ik vond het ook erg zwaar voor een penalty, zeker in zo'n derby.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:56 schreef dolf1010 het volgende:
Penalty ja, rood nee. Dat wijnaldum er maar weer 4 mag maken
Dat het een derby is maakt natuurlijk niets uit. Maar het was vrij onbesuisd, dus een penalty kan je geven. Rood is het natuurlijk nooit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg zwaar voor een penalty, zeker in zo'n derby.
Mhm, Valencia staat er puur in vanwege zijn snelheid. Jammer dat Darmian niet speeltquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:06 schreef Rickertman96 het volgende:
#mufc XI: De Gea; Valencia, Jones, Smalling, Rojo; Schweinsteiger, Schneiderlin, Herrera; Mata, Rooney, Martial.
City XI: Hart, Sagna, Kompany (C), Otamendi, Kolarov, Fernando, Fernandinho, Toure, Sterling, De Bruyne, Bony
Valencia rechtsachterquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:06 schreef Rickertman96 het volgende:
#mufc XI: De Gea; Valencia, Jones, Smalling, Rojo; Schweinsteiger, Schneiderlin, Herrera; Mata, Rooney, Martial.
City XI: Hart, Sagna, Kompany (C), Otamendi, Kolarov, Fernando, Fernandinho, Toure, Sterling, De Bruyne, Bony
BPL natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik twijfel tussen Vitesse Ajax en de derby
Hij deed het in het begin toch prima als spits terwijl Rooney er vrij weinig van bakte?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:53 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Omdat hij daar vaker heeft gespeeld
Klopt maar van gaal wilt rooney eigenlijk achter een spits, waar hij naar mijn mening ook het beste speelt. Dus dan zou je die achter martial kunnen zetten maar dan is er eigenlijk geen plek meer voor herrera en die speelt laatste tijd ook erg goed. Ik vind dit een prima oplossing aangezien martial ook bij zn oude club op links heeft gespeeldquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij deed het in het begin toch prima als spits terwijl Rooney er vrij weinig van bakte?
Wint ook echt nul duelsquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:49 schreef Morendo het volgende:
Dat Rooney twee jaar geleden die contractverlenging kon tekenen is toch ook wel een flinke blunder gebleken.
Krijgt wel 300.000 pond per week, voor nog een hele lange periode.quote:
Zag er op zijn 21ste al 30 uit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Krijgt wel 300.000 pond per week, voor nog een hele lange periode.
Ik heb ook het gevoel dat hij fysiek en mentaal een beetje 'op' is.
okquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:57 schreef Cikx het volgende:
De Bruyne gaat United eigenhandig helemaal slopen
Dat is al van speeldag 2 duidelijk dat City kampioen ging worden. Man U en Arsenal eindigen wel top 4, de vraag is wie er zich daar nog bijvoegd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:56 schreef Morendo het volgende:
Met Agüero en Silva had City gewonnen. City wordt kampioen.
WHU zou wel leuk zijn. Spurs gun ik het ook wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:57 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Dat is al van speeldag 2 duidelijk dat City kampioen ging worden. Man U en Arsenal eindigen wel top 4, de vraag is wie er zich daar nog bijvoegd.
Ja, je kijkt er makkelijk over heen hé.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Clasie in de basis zie ik trouwens nu
Toch gaan we allemaal kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke topper op Stamford Bridge staat gelijk aan oogaids.
"topper"quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke topper op Stamford Bridge staat gelijk aan oogaids.
Dat is gewoon een gok. Niks zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:23 schreef Oriente het volgende:
Liverpool over 4.5 corners, beetje realistisch? Verwacht dat Chelsea verdedigend niet ineens superb zal zijn
Milner was in principe toch ook een excuusvoetballer voor City.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:41 schreef Sked het volgende:
Dan ben je Liverpool en dan is je aanvoerder een afdankertje van City
Dan is het toch gênant dat zo iemand voor Liverpool een belangrijke speler is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milner was in principe toch ook een excuusvoetballer voor City.
Nou ga er maar eens goed voor zitten dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Brecht en ik kijken uit naar Hazard vandaag.
Hard voor jequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Overigens een middenveld met Ramires en Mikel
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:01 schreef Cavaliers het volgende:
Lampard is een van de meest overschatte spelers ooit.
geweldige clubspelerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:01 schreef Cavaliers het volgende:
Lampard is een van de meest overschatte spelers ooit.
Dan moet je Gerrard ook overschat vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Typisch Brits voetballertje. Walgelijk.
Wat is de profielschets van een Brits voetballertje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Typisch Brits voetballertje. Walgelijk.
Klopt helemaal. Alleen Scholes had wel iets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan moet je Gerrard ook overschat vinden.
Moeilijk te omschrijven, maar ik kan het best een voorbeeld geven: James Milner of zo. Er waren tijden dat Gerrard en Lampard in de discussie genoemd werden met Iniesta en zo. Gelachen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de profielschets van een Brits voetballertje?
Stream?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen FOX kijk
Eens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Meer dat ik wel geld heb maar niet wil betalen voor dat zooitje bij FOX
Ik bedoel meer de wijze hoe ze de PL uitzenden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij betaalt toch voor alle Eredivisierommel?
Ik ben toch alleen maar geïnteresseerd in de wedstrijd zelfquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de wijze hoe ze de PL uitzenden.
Ze mogen toch maar één 16:00 wedstrijd uitzenden bijvoorbeeld? Dat vind ik wel jammerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de wijze hoe ze de PL uitzenden.
Daar kunnen ze niets aan doen, maar de wedstrijdkeuze is zo enorm debiel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze mogen toch maar één 16:00 wedstrijd uitzenden bijvoorbeeld? Dat vind ik wel jammer
Ja, klopt. Als United tegen Soton speelt gaan ze helemaal los omdat er toevallig 2 Nederlandse managers zijn. Bah.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niets aan doen, maar de wedstrijdkeuze is zo enorm debiel.
TRquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
http://watch.nba.com/vide(...)21-mia-cle-play5.nba
hooo jongens
Betere verdediger dan de LFC defensie samenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
hooo jongens
7.5/10 block. Die Bosh ging wel heel YOLO naar de basket, geen vooractie ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
hooo jongens
In Engeland mag er helemaal geen wedstrijd worden uitgezonden. Dus wees blij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze mogen toch maar één 16:00 wedstrijd uitzenden bijvoorbeeld? Dat vind ik wel jammer
Miss via satelliet of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Anders wordt het vrij lastig vanuit Nederland ja
Huh?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Engeland mag er helemaal geen wedstrijd worden uitgezonden. Dus wees blij.
Nu doet hij weer 5 wedstrijden niksquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
Kaka is geselecteerd voor het Braziliaanse elftal.
Coutinho niet.
Dunga is dan ook vrij moeilijk serieus te nemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
Renato Augusto is geselecteerd. Coutinho niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:34 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nu doet hij weer 5 wedstrijden niks
We weten toch al tijden dat Dunga een enorme flapdrol is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Renato Augusto is geselecteerd. Coutinho niet.
Elias is geselecteerd. Coutinho niet.
Lucas Lima is geselecteerd. Coutinho niet.
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We weten toch al tijden dat Dunga een enorme flapdrol is.
Kaka, samen met Robihno wss de meest overschatte voetballers ooit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
Coutinho niet.
Eens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kaka, samen met Robihno wss de meest overschatte voetballers ooit.
Robinho wel, Kaka nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kaka, samen met Robihno wss de meest overschatte voetballers ooit.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Kaka is echt een blind paard.
Had natuurlijk nooit naar Real moeten gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]Wat
Dat hij zoals het een Braziliaan betaamt zijn hoogtepunt al vroeg kende in zijn carriere en het daarna berg afwaarts is gegaan staat verder wel vast.
Al sinds de jaren '60 mag er in Engeland geen enkele 'zaterdag 16:00 uur' wedstrijd live worden uitgezonden. Zodat meer supporters naar het stadion gaan (hopen ze).quote:
vsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea, Darmian, Blind, Smalling, Rojo, Schneiderlin, Schweinsteiger, Herrera, Mata, Martial, Rooney.
Blindquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea, Darmian, Blind, Smalling, Rojo, Schneiderlin, Schweinsteiger, Herrera, Mata, Martial, Rooney.
quote:Hart, Sagna, Kompany (C), Otamendi, Kolarov, Toure, Fernandinho, Navas, De Bruyne, Bony, Iheanacho
Ruddy; Bennett, Martin (c), Bassong; Brady, Mulumbu, Tettey, Olsson; Howson, Jarvis, Jerome
Echt waarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al sinds de jaren '60 mag er in Engeland geen enkele 'zaterdag 16:00 uur' wedstrijd live worden uitgezonden. Zodat meer supporters naar het stadion gaan (hopen ze).
Nope. Beiden zijn zwaar overschatte voetballers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Robinho wel, Kaka niet
2007 neukte hij iedereen
Zou dat echt daar mee te maken hebben. En hoezo alleen zaterdagmiddag wedstrijden eigenlijk?quote:
Je zal maar fan zijn van Bournemouth en een godsvermogen aan een sky-abonnement uitgeven om je ploeg 5 keer in een seizoen te kunnen zien spelen.quote:
Die ook weer een godsvermogen kosten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zal maar fan zijn van Bournemouth en een godsvermogen aan een sky-abonnement uitgeven om je ploeg 5 keer in een seizoen te kunnen zien spelen.
Aan de andere kant: dan moet je maar een seizoenkaart kopen.
Mwah, in Engeland kan je voor redelijke prijzen een seizoenkaart krijgen bij een hoop clubs.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die ook weer een godsvermogen kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |