Gewaagd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie Chelsea dit niet meer winnen.
Reuzendoder wil je het ook weer niet noemen. Staan niet voor de gein tweede op het moment.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:54 schreef Kopsterk het volgende:
West Ham de reuzendoder. Hoewel, Chelsea stond 12e.
Het lag aan Wengerquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lag aan doellijntechnologie
Het lag aan scheids
Het lag niet aan de IQ van Nemanja Matic
Het IQ.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lag aan doellijntechnologie
Het lag aan scheids
Het lag niet aan de IQ van Nemanja Matic
Goede ploeg, vooral Payet en Sakho. En Bilic lijkt mij ook een goede trainer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reuzendoder wil je het ook weer niet noemen. Staan niet voor de gein tweede op het moment.
Vrijwel altijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:05 schreef KingRoland het volgende:
West HamGODEN
Rickert is het weer met mij eens.
twitter:GWijnaldum twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 20:26:59Can't wait till Tomorrow , The Tyne-Wear derby WE ARE READY ! #howaythelads #NUFC @premierleague https://t.co/pbGzrUv8CI reageer retweet
Shit is going downtwitter:SurfCafeTM twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 21:23:48@GWijnaldum the entire team and backroom staff can eat for free forever at our place if you win tomorrow. Spread the word! HOWAY THE LADS reageer retweet
Verdedigend erg zwak ja, vaak concentratieverlies in de 2e helft. Maar sinds ze 4-4-2 zijn gaan spelen gaat het aanvallend in ieder geval steeds beter.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Newcastle heeft een prima team, waarom falen ze dan steeds? Verdediging?
Janmaatquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Anita te lang laten staan ten faveure van Tioté. Colback vind ik niet zo goed. Backs zijn gewoon niet heel goed, al speelt hij vandaag met Dummet. Mbemba vind ik echt heel erg tegenvallen tot nu toe. Ayoze en Sissoko vind ik in potentie wel erg goed. Wijnaldum heeft natuurlijk heel veel diepgang en is sterk. Mitrovic is een ongeleid projectiel. Wanneer je die in het gareel kunt houden heb je daar natuurlijk een topspits aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:39 schreef Slobeend het volgende:
OKE BEDANKT VOOR DE INFO!quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
SHERWOOD ONTSLAGEN BIJ ASTON VILLA
Schijnt dat ze nu Moyes willen.
Tioté was vorige week de slechtste speler van het veld, maar Anita is ook niet veel inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anita te lang laten staan ten faveure van Tioté. Colback vind ik niet zo goed. Backs zijn gewoon niet heel goed, al speelt hij vandaag met Dummet. Mbemba vind ik echt heel erg tegenvallen tot nu toe. Ayoze en Sissoko vind ik in potentie wel erg goed. Wijnaldum heeft natuurlijk heel veel diepgang en is sterk. Mitrovic is een ongeleid projectiel. Wanneer je die in het gareel kunt houden heb je daar natuurlijk een topspits aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |