Primer tegen het zuigen van de muren?quote:Op woensdag 11 november 2015 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Verf is binnen, Tesa afplaktape is gehaald, allerlei rollers en kwasten zijn gekocht. Vrijdag krijgen we de sleutel en meteen beginnen
Zijn we nog wat vergeten? Betreft nieuwbouwhuis, plafonds zijn al gestuct.
We gebruiken Flexa Powerdek https://www.flexa.nl/nl/producten/powerdek-muren-plafonds, zal dat genoeg zijn?quote:Op woensdag 11 november 2015 23:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Primer tegen het zuigen van de muren?
Uit de productsheet van je eigen link: "Zuigende ondergronden, zoals spuitpleister en granol voorbehandelen met Alabastine Voorstrijk Zuiging en Hechting."quote:Op woensdag 11 november 2015 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We gebruiken Flexa Powerdek https://www.flexa.nl/nl/producten/powerdek-muren-plafonds, zal dat genoeg zijn?
Laat je de boel stucen? Of verf je over het behang klare heen?quote:Op woensdag 11 november 2015 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We gebruiken Flexa Powerdek https://www.flexa.nl/nl/producten/powerdek-muren-plafonds, zal dat genoeg zijn?
Stucen mag volgens mij niet (of alleen met toestemming), het is een huurhuis. Wordt behangklaar opgeleverd, maar hoe dat er precies uitziet zien we dus vrijdag pas.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Laat je de boel stucen? Of verf je over het behang klare heen?
Bij stuc even navragen bij de stukadoor en bij behangklaar sowieso primer gebruiken want die muren zuigen. Porex 2000 heb ik goede dingen over gelezen
Ziet eruit zoals bij ons thuis, komt door de roller, enige manier om het echt strak te krijgen is volgens mij spuiten?quote:Op donderdag 12 november 2015 08:09 schreef WeirdlyWired het volgende:
Vraagje. Schilders zijn gisteren bezig geweest om alles te voorzien van latex. Alles was opnieuw gestuct. Maar nu vinden mijn vriend en ik dat het op spachtelputz lijkt.
Uhm hoort dat?
[ afbeelding ]
Dan zou ik eerst voorstrijk gebruiken. Anders blijf je er verf opgooien vrees ik.quote:Op donderdag 12 november 2015 06:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stucen mag volgens mij niet (of alleen met toestemming), het is een huurhuis. Wordt behangklaar opgeleverd, maar hoe dat er precies uitziet zien we dus vrijdag pas.
Thnx, eens even kijken.
Er zijn rollers die een strakker resultaat geven, maar een patroontje zie je er altijd vanquote:Op donderdag 12 november 2015 08:09 schreef WeirdlyWired het volgende:
Vraagje. Schilders zijn gisteren bezig geweest om alles te voorzien van latex. Alles was opnieuw gestuct. Maar nu vinden mijn vriend en ik dat het op spachtelputz lijkt.
Uhm hoort dat?
[ afbeelding ]
Ik heb beide adressen even verwijderd. Je post namelijk in een openbaar forum, lijkt mij niet handig om je adres aan iedereen kenbaar te maken.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:06 schreef Dems het volgende:
Mag ik ook meepraten? hier ook een hoop voorpret.
We hebben onze vorige woning verkocht -knip-(weliswaar ovv financieen, maar daar wordt morgen voor getekend) en een ander huis gekocht. We gaan van de stad naar het plattelandnaar dit huis:-knip-
De opleverdatum van ons "oude" huis is 30 december a.s. De opleverdatum van het nieuwe huis wordt ergens eind jan.
En nu dus op zoek naar vloeren (pvc want vloerverwarming) en een keuken.....spannend!
Aangepast. Bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:07 schreef Puala het volgende:
Euhm, je post nu je adres op internet.. Vind je dat zelf slim?
Dat is inderdaad goed, als je een keuze geboden krijgt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:51 schreef laziness het volgende:
Ja aanwezig en ik wil ondanks glasvezel toch via coax kijken want het pakket van ziggo is veel uitgebreider dan ik bij glasvezel kan krijgen.
Dus mensen een keuze geven lijkt me juist goed ipv ze dwingen tot 1 optie.
Gefeliciteerd met jullie schuldquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:59 schreef krijgerrtje het volgende:
Het is helemaal officieelVanochtend getekend bij de notaris, nu hopen dat de bouw zsm begint
Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:59 schreef krijgerrtje het volgende:
Het is helemaal officieelVanochtend getekend bij de notaris, nu hopen dat de bouw zsm begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |