abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:08:42 #1
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157063389
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Artoo op 24-10-2015 16:15:23 ]
Fear is the path to the Dark Side.
pi_157063452
Goed idee van die disclaimer. :)
En dankjewel Artoo voor de succeswensen.

Ik sta de laatste 10 dagen stabiel op gewicht, maar ben wel in centimeters serieus aan het zakken (min 5 cm aan de taille, min 7 cm aan de buik/heupen sinds vijf dagen geleden), dus ik heb er alle vertrouwen in dat het gewicht binnenkort ook weer mooi daalt ;)

Het lijkt alsof ik echt de klik heb kunnen maken...

Lijstjes gisteren en vandaag. Tijdens werkdagen eet ik meestal minder, drukke job, vaak weinig tijd om te eten - of weinig zin om tijd te maken *bloos*. Maar wel een verbetering tegenover vroeger, waar ik vaak tot de middag helemaal niks at behalve een koek ofzo.

Vrijdag (92,5 kg)
O = 2 cracotten
T = 1 yoghurtje (mager)
L = ½ kom tomatensoep (Royco Minute) met broodkorstjes
T = 4 kerstomaatjes en 2 cracotten met kaas
D = Spinaziepuree met ½ kipburger
T = 1 yoghurtje (mager), 1 kiwi en 1 volkorencracotte
D(rank) = Water

Zaterdag (92,4 kg)
O = Omelet (van 2 eieren) met 2 volkorencracottes
T = 1 mager yoghurtje
B = 30 minuten fietsen
L = ¾ van een klein broodje (62,5g) in de oven met kruidenboter + twee hapjes vidée (restje)
T = yoghurtje (mager) of stuk fruit
D = Puree met 1/2 kipfilet Italiaans (met tomaat, kaas, paprika, kruiden, …) met eventueel nog iets van groenten
T = stuk fruit of volkorencracotte
D = water

Aangezien ik een banded gastric bypass heb, zijn mijn hoeveelheden absoluut niet representatief voor "gewone" personen ;)
pi_157063581
Zijn er, afgezien van de porties, dingen waar je rekening mee moet houden of niet kan/mag eten? Dan kunnen we daar rekening mee houden als we tips willen geven :)
(mocht je die willen ;) )
pi_157063623
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Zijn er, afgezien van de porties, dingen waar je rekening mee moet houden of niet kan/mag eten? Dan kunnen we daar rekening mee houden als we tips willen geven :)
Op zich mag ik alles eten (in gezonde porties). Een keertje fritjes kan geen kwaad, maar niet te vaak natuurlijk.

Tegen dingen met te veel suiker (koffiekoeken, pudding, drinkyoghurt, ...) kan ik niet tegen. Of ja, ik kan daar vier hapjes van eten, als ik meer eet, word ik sowieso slecht. In het algemeen wordt het aangeraden om suikers zo veel mogelijk te vermijden.

Ik wacht nog even met vers brood en rood vlees te proberen aangezien dat misschien slecht kan vallen.

Voor de rest is het belangrijk om genoeg goede voedingsstoffen en eiwitten etc binnen te krijgen (hoewel ik sowieso vitamine-supplementen neem hoor).

Dat is het wel zowat, denk ik...
pi_157063646
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:23 schreef Saarah het volgende:

[..]

Op zich mag ik alles eten (in gezonde porties). Een keertje fritjes kan geen kwaad, maar niet te vaak natuurlijk.

Tegen dingen met te veel suiker (koffiekoeken, pudding, drinkyoghurt, ...) kan ik niet tegen. Of ja, ik kan daar vier hapjes van eten, als ik meer eet, word ik sowieso slecht. In het algemeen wordt het aangeraden om suikers zo veel mogelijk te vermijden.

Ik wacht nog even met vers brood en rood vlees te proberen aangezien dat misschien slecht kan vallen.

Voor de rest is het belangrijk om genoeg goede voedingsstoffen en eiwitten etc binnen te krijgen (hoewel ik sowieso vitamine-supplementen neem hoor).

Dat is het wel zowat, denk ik...
Ok, dus uiteindelijk best gewoon. Suiker zullen we je toch al niet aanraden dus dat komt goed ;)
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:25:09 #6
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157063662
Oké, is je maag dan ook echt een stuk gevoeliger geworden? Dat lijkt me wel pittig, om daar een goede weg in te vinden.
pi_157063740
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:25 schreef Artoo het volgende:
Oké, is je maag dan ook echt een stuk gevoeliger geworden? Dat lijkt me wel pittig, om daar een goede weg in te vinden.
Ik weet niet wat je juist bedoelt met "gevoeliger"? Ik heb gewoon echt vééél sneller genoeg dan vroeger... En ja, tegen suikers kan ik dus niet goed tegen. Vettige dingen (fritjes bv) kan ik wel eten, maar veel minder dan gewone aardappels.

Mijn GBP is op zich ook al 6 jaar geleden, maar ik heb op 8 oktober een minimizer bandje geplaatst gekregen omdat mijn voedsel rechtstreeks van mijn maag naar de darm ging. Ik had dus geen volheidsgevoel meer en kon plots veel meer eten (terwijl mijn maagje nog even klein was als in het begin hoor)... Dat in combinatie met stoppen met roken eind 2013 zorgde ervoor dat ik wel terug wat kilo's wat bijgekomen.
Het bandje is nu geplaatst om de overgang maag/dunne darm, zodat voedsel slechts erg traag kan passeren (en als bijkomstigheid kan mijn maagje nooit uitrekken), dus nu is het terug eventjes een beetje zoeken. Rood vlees en vers brood zouden voor problemen kunnen zorgen bij het bandje (maar ook weer niet bij iedereen), dus ik stel het nog even uit om dat te proberen.

En ik zie dit echt als een allerlaatste kans, wil het nu goed doen, en heb ook het idee dat ik "eindelijk" mentaal de klik heb kunnen maken, waar dat bij mijn GBP toch nog een stuk minder was eerlijk gezegd. Mijn chirurg zei me ook dat in die tijd (2009) de begeleiding bij zulke operaties zeer miniem was in vergelijking met nu. Al is dat ook geen excuus hoor.

Hoop alleen dat ik hier niet te veel veroordelingen over mij ga krijgen (wat misschien normale reacties zijn hoor ;) ).
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:38:29 #8
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157063856
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:30 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je juist bedoelt met "gevoeliger"? Ik heb gewoon echt vééél sneller genoeg dan vroeger... En ja, tegen suikers kan ik dus niet goed tegen. Vettige dingen (fritjes bv) kan ik wel eten, maar veel minder dan gewone aardappels.

Ja, ik bedoel inderdaad gevoelig in de zin van het verdragen van bepaald voedsel. Wat je nu zegt, dat je niet zo goed (meer?) tegen suikers kunt. Dat je sneller vol zit lijkt me wel logisch :D
pi_157063908
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:38 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel inderdaad gevoelig in de zin van het verdragen van bepaald voedsel. Wat je nu zegt, dat je niet zo goed (meer?) tegen suikers kunt. Dat je sneller vol zit lijkt me wel logisch :D
Dat is vooral in het begin heel erg uitproberen. Er zijn mensen die veel problemen hebben met véél voedsel (soms zelfs met gezonde dingen...), er zijn evengoed mensen die weinig problemen hebben.
Mijn grootste probleem is dus suiker (wat absoluut niet erg is,ik heb daar ook nooit zin in daardoor). Voor de rest gaat tot nu toe alles - in beperkte hoeveelheden - , behalve dus rood vlees en brood wat ik nog moet uitproberen ;)
pi_157064088
Vandaag. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:58:59 #11
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157064243
Lijstje voor vandaag:
O: Overgeslagen, want uitgeslapen.
T: Skyr honing
L: Erwtensoep
T: Optimel Griekse stijl framboos
S: Over 10 minuten vertrekken naar een wedstrijd
D: Kikkererwtensalade

En dan mis ik nog 500-ish kcal. Dus denk nog wat soep bij de D en vanavond nog wat BWL ofzo.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157064919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:30 schreef Saarah het volgende:

[..]

Mijn GBP is op zich ook al 6 jaar geleden, maar ik heb op 8 oktober een minimizer bandje geplaatst gekregen omdat mijn voedsel rechtstreeks van mijn maag naar de darm ging. Ik had dus geen volheidsgevoel meer en kon plots veel meer eten (terwijl mijn maagje nog even klein was als in het begin hoor)... Dat in combinatie met stoppen met roken eind 2013 zorgde ervoor dat ik wel terug wat kilo's wat bijgekomen.
Het bandje is nu geplaatst om de overgang maag/dunne darm, zodat voedsel slechts erg traag kan passeren (en als bijkomstigheid kan mijn maagje nooit uitrekken), dus nu is het terug eventjes een beetje zoeken. Rood vlees en vers brood zouden voor problemen kunnen zorgen bij het bandje (maar ook weer niet bij iedereen), dus ik stel het nog even uit om dat te proberen.

En ik zie dit echt als een allerlaatste kans, wil het nu goed doen, en heb ook het idee dat ik "eindelijk" mentaal de klik heb kunnen maken, waar dat bij mijn GBP toch nog een stuk minder was eerlijk gezegd. Mijn chirurg zei me ook dat in die tijd (2009) de begeleiding bij zulke operaties zeer miniem was in vergelijking met nu. Al is dat ook geen excuus hoor.

Hoop alleen dat ik hier niet te veel veroordelingen over mij ga krijgen (wat misschien normale reacties zijn hoor ;) ).
Begeleiding vind ik nu ook nog erg weinig hoor, veel op eigen initiatief. Ik ben blij dat bij mij die knop voor mijn GBP al om is gegaan, anders had ik veel minder succes als nu.
Aids.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:58:19 #13
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157066656
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:51 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag. :')
:*
pi_157066677
Willen jullie er even bij zetten welke smileys er gebruikt worden, want ik zie ze weer niet :+ Dus die smiley die ik net plaatste ook niet :{ (sad smiley)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:02:11 #15
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157066727
Lijstje:

O: Brinta-whey pap
S: Squat/romanian deadlift superset till death :') Dat, en schouders + biceps
T: Punt kwarktaart (met kersenkwark van Optimel, heel lekker!)
L: Lekkerbekje
D: Spicy stew van gehakt, ui, paprika, champignons, fond, tabasco en worcestershire sauce met aardappelpuree on the side O+
T: Quest bar + iets lekkers op verjaardag prolly

En nog 2x 11 km fietsen om op de verjaardag en weer thuis te komen :P
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:04:55 #16
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_157066786
Ik heb deze week 5000 colorieen gespaard en die gaan vanavond allemaal op😂🍺🍔
Weer is gezellig de kroeg in.

Gelukkig vandaag wel 65 km gefietst.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:20:17 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157067062
Lijstje:

O: havermoutpap
L: restje D van gisteren (couscoussalade)
D: rijst met rendangvlees, sperziebonen en komkommersalade
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:24:33 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_157067139
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:04 schreef foetre het volgende:
Ik heb deze week 5000 colorieen gespaard en die gaan vanavond allemaal op😂🍺🍔
Weer is gezellig de kroeg in.

Gelukkig vandaag wel 65 km gefietst.
dat zijn ongeveer 50 biertjes, dat lukt je niet :+ have fun!
disclaimer
pi_157067232
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoeveel kapsalons?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:39:20 #20
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157067357
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoeveel kapsalons?
1,5 als je de goeie hebt? :P
pi_157067408
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:39 schreef Artoo het volgende:

[..]

1,5 als je de goeie hebt? :P
:9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:23:48 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157072377
Zo, met anijsmelk in bed O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_157072458
13.000 stapjes.. eindelijk weer eens gehaald :s) Rondje bos in het donker hielp ;)
  zondag 25 oktober 2015 @ 00:28:39 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_157075014
Zo, vandaag ben ik ook fier op mezelf. Spelletjes gespeeld, mijn broertjes bleven eten en vaak halen we dan vette hap, maar ik had nasi gekookt en zelf een normale portie zonder saus gegeten (ik vind satesaus verschrikkelijk :')). En 's avonds géén bier gepakt, en een afgemeten bakje chips!

O: yoghurt met banaan, muesli en lijnzaad
L: twee plakjes roggebrood met 30+ kaas
T: bakje meloen
T: drie rijstwafels smeerkaas
D: nasi, klein handje kroepoek
T: 50 gram chips
T: twee soepstengels, twee rijstwafels

Toch mooi 1800 gebleven!
disclaimer
  zondag 25 oktober 2015 @ 00:42:23 #25
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_157075243
Bier. O+

#yolo
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 25 oktober 2015 @ 06:26:40 #26
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_157077527
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het was zeker gezellig.Heb me gedragen water en 6 hapjes van bittergarnituur.
pi_157078223
Ja, 'lo.

Gisteren:
O: 2 brood met leverpastei
T: ministukje taart
L: Breaker
D: Broodje cheesesteak met champignons
T: Zak chips, appel.

:')

Vandaag:
S: Bootcamp
L: Warmgerookte zalm met sla + breaker
D: Eten op werk. Dunno. Als het smerig is haal ik pizza :P
T: Appel I guess.
pi_157078474
Lijstjens

Gisteren verjaardag van Melba, gek lijstje
O twee boterhammen met ham
T/L/T twee minicakejes, plak cake, twee lepels slagroom, paar chocolaatjes, 1 handje nootjes en een stuk of acht mini gehaktballetjes
D afhaalchinees: twee opscheplepels bami, viee gefrituurde garnalen, vier won tons (allemaal zonder saus), wat kip en groente in zwartebonensaus.

Niet echt geteld maar merkte dat ik minder at dan ik normaal zou doen op zo'n dag.

Vanochtend eindelijk weer onder de 142 *O* ik heb gisteren dan ook eindelijk weer uitstekelbaars gepoept en ben over het hoogtepunt van de sliertjes en bonkjes heen, dus helemaal top!

Morgen weer sporten!

Edit

Lijstje vandaag
O twee boterhammen met kipfilet
T een plak cake met een eetlepel slagroom (nog een keertje visite)
L twee boterhammen met beleg, komkommer
T appel
D gebakken aardappel met een slavink en wortel
Kwak
pi_157079428
O: griekse yoghurt met honing
S: 1,5 uur wandelen
L: hard broodje met gerookte zalm
D: curry met kip en broccoli
T: bites
  zondag 25 oktober 2015 @ 10:58:06 #30
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157079769
Wowzer, ik ben onverwacht de hele dag alleen O+ Kan ik helemaal los gaan met avondeten dat dude en kiddo niet lusten! :P
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:32:58 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_157080350
En, wat wordt het artoo?

Kwak, fijn dat de daling er weer in zit! Ik zou wel de slagroom skippen ;)

Mijn inhouden gisteren heeft geloond! 76,7! En gelukkig had ik dus geen bier op, want ziek kind, dus feest tot 3 uur vannacht ongeveer (nieuwe tijd) en daarna geslapen met kind naast me, dus ook niet echt uitrustend ofzo :')
disclaimer
pi_157080508
Heftige bootcamp was heftig. En tof. Ik ben nu stuk. En ik moet van 2 tot 12 werken. :')
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:41:43 #33
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157080565
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
En, wat wordt het artoo?

Ik weet het nog niet :') Ik vind dat stiekem ook heel lastig. Mijn vriend lust geen kaas, maar de meeste awesome kaas-maaltijden hebben miljoenmiljard kcals en dat wil ik dan ook weer niet. Ingewikkeld. Gelukkig heb ik nog even!
pi_157080666
BROODJE CHEESESTEAK MET CHAMPIGNONS.

En extra kaas.
  Licht Ontvlambaar zondag 25 oktober 2015 @ 12:33:22 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157081825
Huuuhhh... Er kleeft één huge nadeel aan afvallen. Dag 85G, hallo 80E :'(
pi_157081995
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:33 schreef Sjeen het volgende:
Huuuhhh... Er kleeft één huge nadeel aan afvallen. Dag 85G, hallo 80E :'(
Nou, ik kan wel wat missen :') Ik vind grote borsten niet eens mooi en die van mij zijn huge :@
80 E is toch nog steeds mooi vol, Sjeen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157082022
Hier nog steeds 80G geloof ik :')

Mijn sportkleding is wel WEER te groot. :')
pi_157082108
quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:43 schreef Lonaa het volgende:
Hier nog steeds 80G geloof ik :')

Mijn sportkleding is wel WEER te groot. :')
Mijn leuke sportkleding past weer perfect *O* (voordeel van jojo-diëten, er ligt van alles in de kast)
Alleen mijn strakke hardloopbroek is nog te klein, maar dat komt wel. Alhoewel ik toch niet meer ga hardlopen. Oh, en ik heb nog een sportbh van mijn hardloopverleden, een leuke blauwe, maar die is toch echt nog te klein 8-)
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:51:48 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157082195
Ik ga met wat pech weer van cup C naar A. Dat is pas stom. Zeker aangezien ik wel altijd een dikke reet houd.

Lijstje:

L: korsten van 3 boterhammen
D: pasta met kipfilet, spinazie en saus van boursin light.

D is niet mijn keuze, maar die van m'n ouders. Maar daardoor kan ik nu niks meer eten -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:54:45 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_157082274
Ik heb liever meer kont dan die pens+tetten. Maar volgens mij is het ook heel erg vrouw(mens?) eigen om altijd dát te begeren wat we niét hebben :')
disclaimer
pi_157082314
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb liever meer kont dan die pens+tetten. Maar volgens mij is het ook heel erg vrouw(mens?) eigen om altijd dát te begeren wat we niét hebben :')
Dat zou best kunnen :D Kleine borsten? Dan wil je grotere. Grote borsten? Je wilt kleinere. etc.
Ik ken iemand die heel slank is en ze zegt regelmatig dat ze liever een vrouwelijk figuur zoals ik heeft 8)7
pi_157082318
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
En, wat wordt het artoo?

Kwak, fijn dat de daling er weer in zit! Ik zou wel de slagroom skippen ;)

Mijn inhouden gisteren heeft geloond! 76,7! En gelukkig had ik dus geen bier op, want ziek kind, dus feest tot 3 uur vannacht ongeveer (nieuwe tijd) en daarna geslapen met kind naast me, dus ook niet echt uitrustend ofzo :')
Aww zieke mauw ;( sterkte vandaag...

En really, de slagroom skippen? Ik zounzelf eerder de cake skippen als t om kcal gaat... Eetlepel slagroom is 50 kcal.

Normaal eet ik ook geen taart op een gewone zondag maar dit is verlate verjaarsvisite dus ik doe nog een rondje mee. Rest van de cake gaat in de vriezert.
Kwak
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:56:33 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_157082322
En xm, serieus ja? Korstjes van boterhammen? Ik at laatst jouw D maar dan met zalm en dat was 700 kcal. Je gaat me niet vertellen dat je daarom dus alleen maar een korstje mag eten... schep dan wat minder op.
disclaimer
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:57:27 #44
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157082342
Grote borsten vind ik vooral ontzettend onhandig :') Het zit maar in de weg en het stuitert als je actief wil zijn. Ik vind er niks aan. Ben dan ook blij dat ik nu geen D meer heb :P

Overigens ben ik er uit! Ik ga pita's maken, met vis, paprika, spinazie en knoflooksaus als vulling. :9
pi_157082352
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga met wat pech weer van cup C naar A. Dat is pas stom. Zeker aangezien ik wel altijd een dikke reet houd.

Lijstje:

D is niet mijn keuze, maar die van m'n ouders. Maar daardoor kan ik nu niks meer eten -O-.
Kipfilet, spinazienen light boursin kan nooit een enorme ramp zijn. Als je niet teveel pasta opschept kun je heus normaal eten de rest van de dag.

Ik wil best geloven dat je laag in de kcal moet zitten om af te vallen, maar dit is toch niet vol te houden zo?
Kwak
pi_157082356
Ik zou de cake èn de slagroom skippen. Maar ik ben dan ook niet dol op cake 8-) Heb liever cheesecake of brownie of lemon merengue pie of... :9 Sorry :@
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:58:02 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157082359
Het punt is meer dat ik dan niet in verhouding ben. Enorme derriere en dan aan de voorkant twee erwten. Dat ziet er gewoon stom uit vind ik :').
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:58:56 #48
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157082382
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

Lijstje:

Alleen maar korstjes? -O-
pi_157082385
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Artoo het volgende:
Grote borsten vind ik vooral ontzettend onhandig :') Het zit maar in de weg en het stuitert als je actief wil zijn. Ik vind er niks aan. Ben dan ook blij dat ik nu geen D meer heb :P

Overigens ben ik er uit! Ik ga pita's maken, met vis, paprika, spinazie en knoflooksaus als vulling. :9
Nou, dat dus :Y :Y Gewoon onhandig. En ik vind het ook niet mooi.

Die pita's klinken lekker :9~ Wat voor vis doe je?
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:00:20 #50
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157082414
Mijn lijst:

O (laat): Brinta-whey pap
S: Half uurtje hardlopen in de zon O+
L: Groentesoep, sardientjes
T: Kwarktaart, groentesoep
D: Vispita's met paprika, spinazie, magere knoflooksaus
T: ?
pi_157082452
Die zon is goed hè O+ Ik ga zo nog een wandeling maken. Ben heen en weer naar de sportschool gelopen (was zo'n 40 min).
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:02:05 #52
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157082472
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat dus :Y :Y Gewoon onhandig. En ik vind het ook niet mooi.

Die pita's klinken lekker :9~ Wat voor vis doe je?
Het is op basis van dit recept: http://chickslovefood.com/5-or-less-vispitas/
Ik heb nog pangasius in de vriezer dus dat wordt de vis en ik voeg spinazie toe. En ik doe knoflook door de crème fraîche en leng het aan met wat magere yoghurt. :)
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:02:50 #53
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157082487
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Die zon is goed hè O+ Ik ga zo nog een wandeling maken. Ben heen en weer naar de sportschool gelopen (was zo'n 40 min).
Ja echt zo fijn! Vitamine D stralen! :D Vind het weer sowieso erg aangenaam hier vandaag. Zachte temperatuur, zon, beetje wind, yes!
pi_157082656
Net heerlijk 1,5 uur buiten gewandeld.
Had een jas aan maar dat was eigenlijk helemaal niet nodig geweest, flink gezweet in het zonnetje.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:10:48 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157082659
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Kipfilet, spinazienen light boursin kan nooit een enorme ramp zijn. Als je niet teveel pasta opschept kun je heus normaal eten de rest van de dag.

Ik wil best geloven dat je laag in de kcal moet zitten om af te vallen, maar dit is toch niet vol te houden zo?
Mijn moeder doet niet aan afwegen. Ik durf de gok niet te nemen.

En korsten van drie boterhammen he. M'n kind vertikt ze op te eten.
pi_157082686
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef Artoo het volgende:

Ja echt zo fijn! Vitamine D stralen! :D Vind het weer sowieso erg aangenaam hier vandaag. Zachte temperatuur, zon, beetje wind, yes!
Nou, dat denk ik niet meer. De zonkracht was gisteren op onbewolkte momenten 1,4 en ik verwacht dat die vandaag ook niet boven de 2 uitkomt. Voor vitamine D aanmaak heb je 3 nodig en dat halen we niet meer in deze tijd van het jaar. Maar ik word er altijd wel vrolijker van, zo'n mooi zonnetje O+
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:12:17 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_157082687
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mijn moeder doet niet aan afwegen. Ik durf de gok niet te nemen.

En korsten van drie boterhammen he. M'n kind vertikt ze op te eten.
oh nee, ja, da's wel een feestmaal :P

Kwak, ja, maar ik vind slagroom op cake ranzig :')
disclaimer
pi_157083031
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh nee, ja, da's wel een feestmaal :P

Kwak, ja, maar ik vind slagroom op cake ranzig :')
Oh haha ja nee dat is mijn zwakke plek, hmmm slagroom. Alle andere zuivel is bah.

@XM kipfilet is 100 kcal per 100 gram. 100 gram is ongeveer een kleine appel qua grootte. Dat kun je eyeballen. Een normale opscheplepel pasta is 25 gram gekookt gewicht. Ook dat kun je eyeballen. Spinazie telt niet mee voor de kcal, en boursin light kuj je opzoeken.

Eat woman!
Kwak
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:56:20 #59
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157083697
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet meer. De zonkracht was gisteren op onbewolkte momenten 1,4 en ik verwacht dat die vandaag ook niet boven de 2 uitkomt. Voor vitamine D aanmaak heb je 3 nodig en dat halen we niet meer in deze tijd van het jaar. Maar ik word er altijd wel vrolijker van, zo'n mooi zonnetje O+
Ooh :') Nou so much for that dan haha. Hoe dan ook, zo'n zonnetje is echt fijn inderdaad!
pi_157083794
het is wel erg lekker buiten iig vandaag O+

Lijstje:
O: oats met bosvruchten
B: rondje met de hond
L: paprikasalade
T: crackertje of zo iets..
D: aardappelknolselderijsoep
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:01:36 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_157083841
Eindhoven is overgeslagen, qua mooi weer :')
disclaimer
  zondag 25 oktober 2015 @ 15:13:43 #62
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157085703
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Lame ;(
  Licht Ontvlambaar zondag 25 oktober 2015 @ 15:38:13 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157086379
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik kan wel wat missen :') Ik vind grote borsten niet eens mooi en die van mij zijn huge :@
80 E is toch nog steeds mooi vol, Sjeen?
ja nou, nee... Niet mooi vol, da's het probleem eigenlijk #theezak
pi_157086406
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 15:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ja nou, nee... Niet mooi vol, da's het probleem eigenlijk #theezak
Je kan beter grote theezakken hebben dan kleine theezakjes.

Dan lijkt het tenminste nog wat in een bh!
My salvation lies in your love..
  Licht Ontvlambaar zondag 25 oktober 2015 @ 15:42:47 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157086523
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maastricht ook helaas, zelfs met vlagen regen hier...

Sun je hebt gelijk hoor :Y Maar ik ging gisteren een leuk setje scoren omdat vriendlief morgen weer thuis komt. En dat was toch wel met de neus op de feiten.
  zondag 25 oktober 2015 @ 15:45:50 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_157086636
Mijn 85F voelde ook als theezakjes na maandenlang 95G. De vorm begint gelukkig weer terug te komen sinds ik met borstvoeding ben gestopt :D
disclaimer
pi_157086945
Na zo'n 10 dagen stilstaan op min of meer hetzelfde gewicht (wel centimeters verloren), vandaag eindelijk 800 gram er af :D de 8 komt stilaan in zicht :D

Vriendlijf gaat vanavond pizza halen, ik eet spaghetti, maar als ik écht zin heb ga ik als tussendoortje wel 1 pizzapunt eten straks...

Lijstje van vandaag:
Zondag 25 oktober ( 91,6 kg)
O = 2 volkorencracotten met kaas
T = 1 peer
L = 4/5 van een klein broodje (62,5g) in de oven met kruidenboter
T = Enkele hapjes bolognaisesaus (proeven) en 1 yoghurtje (mager en ongesuikerd)
D = Spaghetti Bolognaise, zeer kleine portie
T = Pizzapunt en/of stuk fruit

D = Water

Verder heb ik nog een vraag. Ik eet bij bepaalde gerechten (vb gebakken aardappeltjes) wel een klein beetje mayonaise. Als in: een KLEIN beetje (een half koffielepeltje ofzo). Zouden jullie dit vervangen door (light)dressing, of gezien mijn beperkte calorie-iname en beperkte vet-inname het toch maar houden op gewone mayonaise?

Ik hou mijn kcal niet bij, ik kom wrs toch aan te weinig kcal dusja. Ik concentreer mij op mijn gewicht, centimeters en algemene gezondheid/goed voelen.

Ik heb een Banded gastric bypass en dus zijn mijn porties niet representatief
pi_157087446
light dressing betekent vaak: meer suiker. Ik zou het lekker bij mayo houden :Y
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:11:55 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_157087544
Mayonaise mag dan zaad van satan zijn, light mayonaise is nog vele malen verschrikkelijker ;(
disclaimer
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:26:10 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157088050
Slagroom O+
Cake O+
Met smarties :9
Simpel is het allerlekkerste

saraah, als je een sausje lekker vind dan is misschien Hela curry of een theelepel mosterd ook er lekker bij. Veel minder calorieen, veel meer smaak!

Sunny, fitbit , ik hou ervan O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_157088175
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Slagroom O+
Cake O+
Met smarties :9
Simpel is het allerlekkerste

:Y zo mochten wij vroeger cake versieren
pi_157088195
Vandaag trouwens ver over de 10,000 stappen volgens Fitbit *O*
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:32:18 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157088212
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:31 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag trouwens ver over de 10,000 stappen volgens Fitbit *O*
29400 :')
Hoe kun je vriendjes worden eiks?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_157088262
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Sunny, fitbit , ik hou ervan O+
:D ^O^ mooi zo!
pi_157088293
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat ga ik nooit halen denk ik.
Ookal zijn we het wandelen nu wel echt aan het opbouwen.
pi_157088296
quote:

[..]

Ik heb je een linkje naar mij gestuurd.. kan je mijn vriendje worden ;)
pi_157088330
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb je een linkje naar mij gestuurd.. kan je mijn vriendje worden ;)
Ow ik had mijn email doorgestuurd.
Hoe vind je die link? (vast een domme vraag)
pi_157088364
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow ik had mijn email doorgestuurd.
Hoe vind je die link? (vast een domme vraag)
Bij je profiel, dan krijg je de link naar je pagina.
pi_157088407
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Bij je profiel, dan krijg je de link naar je pagina.
Gevonden :) thanks
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2015 @ 17:12:40 #80
43556 miss_dynastie
pi_157089299
quote:

[..]

:o _O_
Dat is mij nog nooit gelukt. Niet eens in de buurt daarvan. Ik geloof dat rond de 18k het meeste is...
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:38:30 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_157090035
quote:

[..]

wowzers! _O_
disclaimer
pi_157090068
Uniek is een kilometervreter O+

Enneh hela, het was wel heule ambachtelijke zelfgebakken cake he? Geen vieze supermarktmeuk.

J staat te koken, ik ben al de hele middag aan het :r nakijken :r
Kwak
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:41:20 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_157090110
Lijstje!

O: yoghurt, banaan, muesli en lijnzaad
L: drie plakken roggebrood met 30+ kaas
T: soepstengel
D: stoofpot met rundvlees, aardappelen en veel groenten

1500 ongeveer, twijfel of ik nog wat pak. Was een behoorlijk lamme bankdag vandaag :')
disclaimer
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:41:49 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_157090119
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:39 schreef kwakz0r het volgende:
Uniek is een kilometervreter O+

Enneh hela, het was wel heule ambachtelijke zelfgebakken cake he? Geen vieze supermarktmeuk.

J staat te koken, ik ben al de hele middag aan het :r nakijken :r
natte keek :'( :r :r
disclaimer
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2015 @ 18:19:34 #85
43556 miss_dynastie
pi_157091227
Ik zou best een plakje cake lusten. Eén plakje roombotercake O+ Helaas is dat lastig als je een hele cake bakt, dus mijn cake-inname heeft zich dit jaar beperkt tot een plakje begrafeniscake na dodenherdenking :+
pi_157091407
O dubbele boterham jam
T croissant
L 2 broodjes pesto mozzarella tomaat
D zelfgemaakte tjap tjoy met rijst
T ?
pi_157092886
Focus over calorieen op 2 nu.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157093630
Aanpassing
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 15:55 schreef Saarah het volgende:

Lijstje van vandaag:
T = 1 peer
T = Enkele hapjes bolognaisesaus (proeven) en 1 yoghurtje (mager en ongesuikerd)
T = Pizzapunt en/of stuk fruit

Toch maar verstandig zijn en de pizzapunt schrappen

D = Water

Naar:

Lijstje van vandaag:
T = 1 peer
T = Pizzapunt en/of stuk fruit en/of yoghurtje (mager)

D = Water

pi_157094266
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Focus over calorieen op 2 nu.
Best leuk! Ik ben later ingeschakeld maar denk dat ik het nog wel een keer terug wil kijken. Komt aardig overeen met hoe we hier bezig zijn :)
  Licht Ontvlambaar zondag 25 oktober 2015 @ 20:07:39 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157094341
Ik ga 'm straks terugkijken :Y
pi_157094503
Geen hele grote eyeopeners wmb afgezien dan dat je biefstuk rare eten dubbel winst oplevert :+ :9
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:24:14 #92
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_157095010
Zo, ik kom weer onder mijn feest- en vakantiesteen vandaan. :W Ruim een week heeft geresulteerd in bijna 2 kilo in de plus.. Vocht O+ de beste motivator in bange dieetdagen!
Vandaag als afsluiting bij schoonouders gegeten. Niet te veel van de (witte :'( ) pasta op, maar besloot dat de vianetta "er nog wel bij kon". Maar, toen kwam de gevulde speculaas op tafel! :X En als ik iets echt heel lekker vind... Maar weer oefenen met het "Nee, dankje" zeggen tegen semi-lekkere dingen.

Heb verder niet bijgelezen. Heb ik iets spannends gemist, behalve Melba's verjaardag ( *O* )?

Plan voor morgen:
O: Smoothie van fruit en kokosmelk
L: Kwark met muesli en banaan
T: Mandarijn, BWL
S: Rondje sportschool
D: Pasta met tomatensaus en sperziebonen
pi_157095461
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Geen hele grote eyeopeners wmb afgezien dan dat je biefstuk rare eten dubbel winst oplevert :+ :9
QFT
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157099653
Ja, morgen doe ik weer gewoon ok?

Maar de pizza was lekker. En binnen dagtotaal :D
  zondag 25 oktober 2015 @ 22:12:48 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157101126
Eindstand :)

L: de korsten van 3 boterhammen, 1 maisboterham met kipfilet
T: mandarijntje
D: die pasta met spinazie enzo.

Moeders had alles in 1 grote schaal gedaan, dus kon niet echt bepalen hoeveel ik van alles nam.
Naja, ik kom op ca. 1300 uit, maar dat kan zomaar heel wat meer zijn.

Hele weekend de speculaasjes, toastjes, chips, toetjes en wijntjes afgeslagen. Heb gewoon niks genomen, totaal niet gezondigd. Daar ben ik wel trots op :).
pi_157103702
WB Stroopwafelmeisje :W De 2 kilo die ik cadeau kreeg na 2 daagjes op de Veluwe afgelopen week is inmiddels weer helemaal verdwenen, dus lang duurt dat niet 8-)
Vienneta, hoe heerlijk ouderwets en nostalgisch :D En gevulde speculaas is idd :9~ Heb tijdje geleden twee grote stukken in de supermarkt gepakt. (en aldaar ook op de weegschaal even gewogen voor het mijn mond in ging, hoezo obsessief) Ik was al lang blij dat dat het was en niet een heel pak dat ik mee naar huis had genomen O-)

En 'zondigen' vind ik zo'n stom woord voor iets nemen wat je lekker vond, XM. Alsof God's toorn je zal treffen als je zoiets doet :P
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:18:02 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_157105060
76,3 :o
disclaimer
pi_157105187
:o SQ

Ik stond vanmorgen op de weegschaal na een week op vakantie alles eten waar ik zin in had (chips, wijn, bier, kaasjes, en alleen maar wit stokbrood). Wel minder dan vroegah, maar niet omdat ik er mijn best voor deed. Maar 3 ons erbij, nog net onder de 80. Vliegtuig zal me wel veel vocht gekost hebben gister, kan me niet voorstellen dat dit klopt.
pi_157105548
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:18 schreef Stormqueen het volgende:
76,3 :o
Echt zo goed ^O^

Ik heb nog een lange weg te gaan tot dat punt.... Maar mijn bmi nu onder de 29. Ben ik weer blij mee.
Met een meidenkwartet
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:39:52 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157105559
Wow, SQ, slankerd! _O_

Planning vandaag:

O: overnight oats met bosbessen
T: banaan
L: 2 speltboterhammen, 1x kipfilet, 1x jam
T: bouillon
D: chili con carne

Opgeteld ca. 1250. Kan nog iets bij dus :).
pi_157105569
SQ _O_ _O_

79,4 hier weer gelukkig.. gaat weer de goede kant op :7
pi_157105623
90.1 :')
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:49:48 #103
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157105642
Lijstje van gisteren:

O: Wasa vezelrijk met rookvlees
L: Erwtensoep
D: Lasagne van aubergine, met gehakt en tomaat
S: Wedstrijd Turnhout - Nijmegen
T: Skyr honing

Lijstje voor vandaag:
O: Wasa vezelrijk met overgebakken kipfilet
T: Optimel griekse stijl kers
T: Komkommer
L: Lunch van de baas op kantoor
T: BWL #17
D: Voorlopig erwtensoep.

D kan nog veranderen, als mn vrouw met een goed idee komt.

Vanochtend op de weegschaal 78,6 *O*
pi_157105752
SQ en Cathmar *O*

Lonaa :P gek lijf.
pi_157105897
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:00 schreef Isabeau het volgende:
SQ en Cathmar *O*

Lonaa :P gek lijf.
Ik verdenk de pizza met geitenkaas en ansjovis. :')
pi_157105911
Hoezee voor weegschalen die de goede kant op gaan!
Ja doei.
pi_157105945
En: Maandag *O*
Ja doei.
pi_157105960
O: groene smoothie
S: 40 min fietsen
L: hard broodje met gerookte zalm
S: wandelen
D: curry
T: bites

En natuurlijk weer een poging tot 10,000 stappen
Ook fijn dat de Fitbit aangeeft hoeveel je verbrandt, geloof ik toch iets meer dan MFP.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sarabi op 26-10-2015 09:55:03 ]
pi_157106051
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Ook fijn dat de Fitbit aangeeft hoeveel je verbrandt, geloof ik toch iets meer dan MFP.
Ja, ik zit daar een beetje mee in dubio. Ik draag hem bijv ook tijdens het fietsen en sporten en dan doet ie een paar stapjes, terwijl je meer verbrandt. Maar als ik het fietsen ook invoer, dan telt het dubbel en dan klopt dat ook niet. Dus eigenlijk moet ie gewoon af met fietsen en sporten. Maar dan moet ik weer extra lopen om mijn vader bij te houden 8-)
pi_157106098
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik zit daar een beetje mee in dubio. Ik draag hem bijv ook tijdens het fietsen en sporten en dan doet ie een paar stapjes, terwijl je meer verbrandt. Maar als ik het fietsen ook invoer, dan telt het dubbel en dan klopt dat ook niet. Dus eigenlijk moet ie gewoon af met fietsen en sporten. Maar dan moet ik weer extra lopen om mijn vader bij te houden 8-)
Ow ik dacht dat ie dat wel goed bij hield en niet dubbel....
Nouja dan is het jammer, ik ga hem ook niet af doen.
pi_157106188
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:31 schreef Sarabi het volgende:

Ow ik dacht dat ie dat wel goed bij hield en niet dubbel....
Nouja dan is het jammer, ik ga hem ook niet af doen.
Nee, als ik een half uur fietst krijg ik maar iets van 500 stappen op de fitbit. Maar 500 stappen is veel minder kcal dan een half uur fietsen. En ik bedoel met dubbel als je zelf in je dashboard invult dat je ook een half uur hebt gefietst. Daar had hij die 500 stappen al voor geteld. snap je het nog een beetje?
pi_157106234
Maar als je de app gebruikt om je activiteiten te tracken telt hij wel goed als het goed is. :)
pi_157106292
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar als je de app gebruikt om je activiteiten te tracken telt hij wel goed als het goed is. :)
... kijk... ik heb geen apps 8-) Ik heb een dumbphone. Die niet eens weet dat het 2015 is.
pi_157106296
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat dacht ik dus :Y
Maar goed ik weet er dus ook nog niet zoveel van.....
pi_157106306
quote:
4s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... kijk... ik heb geen apps 8-) Ik heb een dumbphone. Die niet eens weet dat het 2015 is.
Stupidphone :+
pi_157106321
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:

Stupidphone :+
Dat ook :7

Maar ik kan er mee bellen. Dus dat is fijn.
pi_157106347
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is toch wel het belangrijkste :D
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:52:28 #118
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157106380
Ik bel haast nooit met mijn telefoon :')
pi_157106418
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pssst: K&W / Mo en Wolve's eerste koopwoning: 19e-eeuwse cottage in Yorkshire! #4
Ja doei.
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:43:53 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_157108281
*O* voor sunny, muted en cathmar! Dalende lijnen ftw!
Ook een *O* voor vanyel, dat is een nette score!
En lonaa :* zat er wel een beetje aan te komen toch? Nou hup, morgen weer er onder ;)
disclaimer
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:50:12 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157108408
Ik denk dat ik woensdag weer ga wegen. Dan is het twee weken geleden dat ik me gewogen heb. Ben benieuwd!! Maar vind het ook eng, straks valt het tegen -O-.
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:01:25 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_157108647
Komt vast goed xm! En anders gewoon niks drinken vandaag! ;)

Disclaimer: dat was geen serieus advies
disclaimer
pi_157108697
O: oats met banaan en melk en rozijnen
L: twee gebakken eitjes met ?
D: ?

Goed lijstje wel. Kom straks weer weer terug _O-
Ja doei.
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:06:43 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157108752
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Komt vast goed xm! En anders gewoon niks drinken vandaag! ;)

Disclaimer: dat was geen serieus advies
Ook al dik te laat, want heb al 3 grote bekers thee op oO<
pi_157108756
Ja hoor SQ, ik had het wel verwacht. Het was een vreemd weekend.

Vandaag:
L: 2 eiwitpannenkoeken met vijgenjam
T: Breaker kokos
D: Hachee met brood
T: ?? Fruit? Vlees? Dunno.
pi_157108761
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ook al dik te laat, want heb al 3 grote bekers thee op oO<
Daar ga je wel debiel hard van pissen, dus dat is goed.
pi_157108773
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

QFT.

heb een pot thee op (2 liter ofzo) ;( al 4 keer naar de wc geweest vanochtend :')
Ja doei.
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:08:07 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157108775
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vooralsnog niet :o. Ik ben echt master vocht vasthouden geloof ik. Het is dat ik niet geel ben, anders had ik mezelf verdacht een spons te zijn.
pi_157108786
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

QFT.

heb een pot thee op (2 liter ofzo) ;( al 4 keer naar de wc geweest vanochtend :')
Zo herkenbaar :')
pi_157108793
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vooralsnog niet :o. Ik ben echt master vocht vasthouden geloof ik. Het is dat ik niet geel ben, anders had ik mezelf verdacht een spons te zijn.
Dat is gek. :P
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:10:31 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157108831
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is gek. :P
Vervelend eerder. Ik heb 3 koppen koffie op, 3 bekers thee (à 250 ml) en thuis ook 250ml melk in mn oats. En nog geen wc-bezoek.

Enige handige is is dat ik op vakantie dus gerust een dag de hort op kan en dan plas voor vertrek en bij thuiskomst weer.
pi_157109025
Ooooh, dat wil ik ook O+
Ja doei.
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:21:55 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157109081
Ja dat is wel handig idd :P. Maar wegen moet ik dus écht voordat ik gegeten en gedronken heb, aangezien ik alles absorbeer :').
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:35:16 #134
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157109333
Lijstje!

O: Brinta-whey pap
T: Kwarktaart
L: Witvis, groentemix
S: Borst + bovenrug @ gym
D: Stamppot + plakje casselerrib
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:40:18 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_157109408
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ooooh, dat wil ik ook O+
+1. Ik moet twee keer per consumptie. Dus zelfs vier keer pissen van 2 liter thee klinkt me geweldig. Ik kan niet eens anderhalf uur auto rijden zonder pisstop :')
disclaimer
pi_157109465
Lol, ik dacht even dat ik per ongeluk in de wc-club zat, maar ik zit toch in het goede topic.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157109598
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vervelend eerder. Ik heb 3 koppen koffie op, 3 bekers thee (à 250 ml) en thuis ook 250ml melk in mn oats. En nog geen wc-bezoek.

Enige handige is is dat ik op vakantie dus gerust een dag de hort op kan en dan plas voor vertrek en bij thuiskomst weer.
Dat heb ik ook!! Ik plas een keer als ik wakker word en dan vaak 's avonds pas weer een keer :Y
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:53:30 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157109642
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat heb ik ook!! Ik plas een keer als ik wakker word en dan vaak 's avonds pas weer een keer :Y
Ah, gelukkig :D. Ik ben niet de enige met een spons als blaas :+. Hoewel, net zowaar een lichting :P.
pi_157109692
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ah, gelukkig :D. Ik ben niet de enige met een spons als blaas :+. Hoewel, net zowaar een lichting :P.
Geen spons, gewoon een groot reservoir ;)
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:02:43 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_157109829
Of jullie kwijlen en huilen veel :7
disclaimer
pi_157109892
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zweet eerder veel :X ;)
pi_157110389
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hahaha, de visual _O- _O- :D O+

quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik jank wel regelmatig. Ben echt zo'n wijf :Y

De weegschaal staat hier nog steeds stil. Net een vriendin op bezoek gehad, en ook gepraat over uiterlijk en gewicht enzo. En zij zei zelfs dat ik niet minder moet wegen, want dan word ik te dun. Ik denk zelf dat dat heel erg meevalt, maar misschien is mijn zelfbeeld gewoon zo fucked up. Dat kan ook. Vind het lastig.

En deze is zo goed O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:40:47 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_157110557
Lastig coco, ik ken je natuurlijk niet IRL dus ik kan daar ook niet over oordelen. Wat vind je zelf? Ben je tevreden met jezelf? Wat is je drijfveer om meer af te willen vallen?
disclaimer
pi_157110703
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Lastig coco, ik ken je natuurlijk niet IRL dus ik kan daar ook niet over oordelen. Wat vind je zelf? Ben je tevreden met jezelf? Wat is je drijfveer om meer af te willen vallen?
Drijfveer om meer af te vallen... Ik heb het gevoel dat het nog niet goed genoeg is. Er zitten nog rollen en vetjes. Vooral als ik mezelf naakt zie, dan zie ik vooral wat nog niet ok is.

Ik kan -los van het esthetische aspect geen andere reden bedenken zeg maar. Gezondheidtechnisch gezien is het niet nodig ofzo. Het kan gewoon beter. Ik blijf de lat verleggen denk ik.
  † In Memoriam † maandag 26 oktober 2015 @ 13:50:29 #145
43556 miss_dynastie
pi_157110725
Misschien moet je dan niet zozeer focussen op afvallen, maar op shapen? Jillian's shred, dat soort dingen?
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:57:20 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_157110853
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Drijfveer om meer af te vallen... Ik heb het gevoel dat het nog niet goed genoeg is. Er zitten nog rollen en vetjes. Vooral als ik mezelf naakt zie, dan zie ik vooral wat nog niet ok is.

Ik kan -los van het esthetische aspect geen andere reden bedenken zeg maar. Gezondheidtechnisch gezien is het niet nodig ofzo. Het kan gewoon beter. Ik blijf de lat verleggen denk ik.
Okee, andere vraag: denk je dat jouw ideaalbeeld haalbaar gaat zijn?
disclaimer
pi_157110885
Coco, anderen vinden al snel dat het genoeg/te veel is/wordt. Gewoon omdat ze jou zo anders kennen. Het is belangrijk dat je jezelf kritisch beoordeelt. In de zin van "kan ik deze beslissing zelf maken". Als het antwoord daarop ja is weet je zelf wel of je goed bezig bent of niet.

Kijk als je een geschiedenis met eetstoornissen oid hebt (sorry, ik ken jouw situatie niet) dan weet je dus dat je waarschijnlijk nooit 100% objectief kunt beoordelen of je goed bezig bent.

Het is ook goed en logisch dat je je doelen steeds verlegt. Niemand redt het om 40 kilo af te vallen. (Bij wijze van spreken.) Terwijl het heel veel mensen lukt om 15 kilo af te vallen. En dan nog eens 15, want het gaat zo lekker. En dan nog eens een hard bevochten "laatste 10, want dan heb ik ook officieel een gezond BMI met wat speling".
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:59:57 #148
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157110905
Het is natuurlijk jouw lijf, maar als t gezondheidstechnisch niet noodzakelijk is om (veel) af te vallen zou ik inderdaad de focus vooral leggen op (kracht-)training en minder op heul erg beperken van je calorie-inname.
pi_157110996
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moet je dan niet zozeer focussen op afvallen, maar op shapen? Jillian's shred, dat soort dingen?
Ik denk dat dat sowieso verstandig is, ja. 'Het' hangt allemaal wat veel. Goede opmerking. Eigenlijk wist ik dat wel, maar ik heb het even niet willen zien ofzo? Thanks.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, andere vraag: denk je dat jouw ideaalbeeld haalbaar gaat zijn?
Haalbaar wel. Of haalbaar, haalbaar voor mij zeg maar. Een droomfiguur ga ik nooit krijgen, daar ben ik veel te recht voor.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Coco, anderen vinden al snel dat het genoeg/te veel is/wordt. Gewoon omdat ze jou zo anders kennen. Het is belangrijk dat je jezelf kritisch beoordeelt. In de zin van "kan ik deze beslissing zelf maken". Als het antwoord daarop ja is weet je zelf wel of je goed bezig bent of niet.

Kijk als je een geschiedenis met eetstoornissen oid hebt (sorry, ik ken jouw situatie niet) dan weet je dus dat je waarschijnlijk nooit 100% objectief kunt beoordelen of je goed bezig bent.

Het is ook goed en logisch dat je je doelen steeds verlegt. Niemand redt het om 40 kilo af te vallen. (Bij wijze van spreken.) Terwijl het heel veel mensen lukt om 15 kilo af te vallen. En dan nog eens 15, want het gaat zo lekker. En dan nog eens een hard bevochten "laatste 10, want dan heb ik ook officieel een gezond BMI met wat speling".
Geen eetstoornissen gehad. Wel een onrealistisch zelfbeeld (althans, dat zegt men, Ik vind mezelf heel lelijk. Volgens anderen is dat onzin. Ik zie alleen wat ik zie, zeg maar).

Ik weet zeker dat ik nog af kan vallen zonder dat het een probleem gaat zijn. Maar het zal waarschijnlijk ook een deel zelfacceptatie zijn.

Bedankt allemaal.
pi_157111008
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:59 schreef MutedFaith het volgende:
Het is natuurlijk jouw lijf, maar als t gezondheidstechnisch niet noodzakelijk is om (veel) af te vallen zou ik inderdaad de focus vooral leggen op (kracht-)training en minder op heul erg beperken van je calorie-inname.
Gezondheidtechnisch gezien denk ik dat ik goed zit. Krachttraining is een goed idee. Thx.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:09:31 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_157111069
Zolang je maar onthoudt dat je 30+ bent met twee kinderen en niet het lichaam van een achttienjarige ambieert klinkt het allemaal nog best normaal ;) :*
disclaimer
pi_157111181
En ook het lichaam van een 18 jarige (dan ga ik er voor het gemak even van uit dat je niet mijn 18 jarige lichaam bedoelt :') ) moet kunnen. In dat geval moet je je echter concentreren op het trainen van je bankrekening en niet je lijf.
pi_157111226
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ook het lichaam van een 18 jarige (dan ga ik er voor het gemak even van uit dat je niet mijn 18 jarige lichaam bedoelt :') ) moet kunnen. In dat geval moet je je echter concentreren op het trainen van je bankrekening en niet je lijf.
:D
pi_157111244
quote:

Vind het soms wel lastig hoor. Ergens vind ik het namelijk geen 'excuus' dat ik twee kinderen heb. Ja, dat zijn wel redenen geweest waardoor ik ben aangekomen. Maar nu vind ik dat niet meer meetellen. Wel dat ik 30+ ben, niet alles is meer even strak en ik zal er meer moeite voor moeten doen. Dat klopt. Maar stiekem ambieer ik dat 18-jarige lijf wel hoor :Y Weet echter ook dat dat niet heel realistisch is ;)
pi_157111273
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vind het soms wel lastig hoor. Ergens vind ik het namelijk geen 'excuus' dat ik twee kinderen heb. Ja, dat zijn wel redenen geweest waardoor ik ben aangekomen. Maar nu vind ik dat ergens niet meer meetellen. Wel dat ik 30+ ben, niet alles is meer even strak en ik zal er meer moeite voor moeten doen. Dat klopt. Maar stiekem ambieer ik dat 18-jarige lijf wel hoor :Y Weet echter ook dat dat niet heel realistisch is ;)
Alles kan he. Je ziet echt wel voorbeelden van mensen die een transformatie ondergaan waar je kaak van op de vloer valt. Het kost je alleen een hoop. De vraag is wat heb je er voor over? Om echt ver te gaan in die metamorfose is het imo nodig dat je het echt leuk vindt. Dat je de vibe echt te pakken hebt. Dat je dus lol hebt in het proces, de weg naar dat lichaam toe. Als je dat niet hebt, tja... dan is het het wmb al snel niet waard...
pi_157111291
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Alles kan he. Je ziet echt wel voorbeelden van mensen die een transformatie ondergaan waar je kaak van op de vloer valt. Het kost je alleen een hoop. De vraag is wat heb je er voor over? Om echt ver te gaan in die metamorfose is het imo nodig dat je het echt leuk vindt. Dat je de vibe echt te pakken hebt. Dat je dus lol hebt in het proces, de weg naar dat lichaam toe. Als je dat niet hebt, tja... dan is het het wmb al snel niet waard...
Dat dus. Dat maakt het voor mij niet realistisch. Dan moet ik zoveel (meer) gaan sporten en op mijn eten gaan letten. Gaat 'm niet worden. Is alleen zoeken naar de balans; wanneer vind ik het wel goed genoeg?
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:25:04 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_157111333
quote:
nee, niet na twee kinderen. Tenzij coco streepvrij is,maar gezien haar buiken geloof ik daar niet in :')
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 26 oktober 2015 @ 14:34:37 #158
43556 miss_dynastie
pi_157111492
Ik was op m'n achttiende niet eens streepvrij :o :'(
pi_157111579
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, niet na twee kinderen. Tenzij coco streepvrij is,maar gezien haar buiken geloof ik daar niet in :')
Met genoeg overtollig vel kun je het gestreepte stuk misschien laten verwijderen bij je tummytuck?
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:42:16 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157111635
Coco is een knapperd :7 Met en zonder extra kilootjes.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was op m'n achttiende niet eens streepvrij :o :'(
Ik kreeg mijn eerste streep toen ik 11 was O+ :')

(Het zijn er met de jaren gelukkig op de buik niet veel meer geworden :+ en gek genoeg wittige, geen rode/paarse?)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_157111707
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Strepen zijn niet zozeer het probleem. Wel 2x keizersnede, dus dat stukje buik is wat flubbiger dan de rest :P Tevens, zie dm voor foto.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
O+ *; Right back at you, jeweettoch :*
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:49:06 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_157111757
Coco doet aan jaloersmakende ooguitsteekDM's :D
disclaimer
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:49:30 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_157111766
mijn buik ziet er uit als een sinaasappel die te lang in de schaal ligt :')
disclaimer
pi_157112053
Mijn buik als brooddeeg *O*

Zonder kinderen *O*
pi_157112065
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn buik als brooddeeg *O*

Zonder kinderen *O*
*boks*
Ja doei.
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:05:10 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_157112080
Na plaatjes googlen komt brooddeeg inderdaad dichter in de buurt :D
disclaimer
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:07:39 #167
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157112110
Ik heb geen idee waar mijn buik op lijkt.

Iets met haar in elk geval.
pi_157112118
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:15:59 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_157112247
disclaimer
pi_157112531
Sprekend *O*
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:46:40 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157112730
Ja idem. Maar dan meerdere bollen ;(.
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:48:55 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157112777
quote:

Dat.

quote:

[q](Het zijn er met de jaren gelukkig op de buik niet veel meer geworden :+ en gek genoeg wittige, geen rode/paarse?)
Ik heb er een paar op m'n bovenbenen, van voor de zwangerschap. Die ik overigens streeploos ben doorgekomen :7.
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:59:42 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157113017
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat.

[..]

Ik heb er een paar op m'n bovenbenen, van voor de zwangerschap. Die ik overigens streeploos ben doorgekomen :7.
Geen tijgerbollen dus iig, dat scheelt toch weer! O+

Als ik naar mijn mammaatje kijk dan verwacht ik bij eventuele baby's een tijgerbuikjen.
pi_157113076
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buik ziet er uit als een sinaasappel die te lang in de schaal ligt :')
Furry groen? :o of is dat weer te lang.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:02:28 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157113086
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Shrek :')
pi_157113258
Ik zie eruit als een watermeloen, helemaal gestreept. Toen ik dertien was, ben ik gewoon gebarsten.

Buik, billen, borsten, benen, bovenarmen, onderrug, bijna alles.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157113287
quote:

[..]

Hier ook.
Maar ze vallen mij eigenlijk helemaal niet meer op.
In de spiegel zie ik ze 9 van de 10x niet.
pi_157114321
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Shrek :')
Yo, mijn moeder is met jouw 'dozige hobby' begonnen, en binnenkort jarig, dus ik wil d'r zo'n boek opsturen. Nog aanraders? Bij voorkeur iets wat op bol.com staat, want dan pakken ze 't ook voor je in :')
Ja doei.
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:13:16 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_157114501
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Visual ;(
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 26 oktober 2015 @ 17:48:42 #180
43556 miss_dynastie
pi_157115078
Watermeloen O+ Dat wordt helaas wachten tot ergens volgend jaar ;(

[ Bericht 64% gewijzigd door miss_dynastie op 26-10-2015 20:17:44 ]
pi_157115552
Wat is een dozige hobby? :?

Ik geloof dat ik mijn afvalpatroon ontdekt heb: tijd stil staan - veel er af - aankomen - tijd stil staan - veel er af - aankomen :+
pi_157115620
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:19 schreef Isabeau het volgende:

Ik geloof dat ik mijn afvalpatroon ontdekt heb: tijd stil staan - veel er af - aankomen - tijd stil staan - veel er af - aankomen :+
Patronen zijn er om te doorbreken :7
pi_157115634
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:

Patronen zijn er om te doorbreken :7
Neuh, de netto uitkomst is dat ik afval. Gaat prima zo!
pi_157115659
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neuh, de netto uitkomst is dat ik afval. Gaat prima zo!
Maar dat aankomen is toch zonde?? ;)
pi_157115668
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar dat aankomen is toch zonde?? ;)
Nou, vet is het niet hoor :D

edit: je moet dat 'aankomen' overigens niet te zwaar (hihi) opvatten.

Qua getallen (niet echt): 100 - 98 - 99 - 99- 99- 96- 97 - 97 etc
pi_157115740
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:19 schreef Isabeau het volgende:

Van die kleurplaten voor volwassenen. XM noemt dat op FB d'r 'dozige hobby' :+
Ja doei.
pi_157115762
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Van die kleurplaten voor volwassenen. XM noemt dat op FB d'r 'dozige hobby' :+
Oh, die op die doos! :Y
pi_157115795
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, vet is het niet hoor :D

edit: je moet dat 'aankomen' overigens niet te zwaar (hihi) opvatten.

Qua getallen (niet echt): 100 - 98 - 99 - 99- 99- 96- 97 - 97 etc
Ah.. ik zat aan een groter patroon te denken ;)
pi_157115869
M'n rugblessure lijkt weer terug te zijn 'in full swing', dus komende weken moet sporten op een zeer laag pitje en weer ontzettend aangepast. Beter ga ik hier met de PT overheen komen, want ik heb me net een partij zitten janken, :') dat wil ik echt niet elke week moeten doen :(

#attentionwhore #noexcuse #positivethinking
Ja doei.
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:49:11 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157116182
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yo, mijn moeder is met jouw 'dozige hobby' begonnen, en binnenkort jarig, dus ik wil d'r zo'n boek opsturen. Nog aanraders? Bij voorkeur iets wat op bol.com staat, want dan pakken ze 't ook voor je in :')
Haha! Houdt ze van natuur? Of mandala's? Ik vind zelf de mandalaboeken van bbnc erg mooi. Als ze meer van bos/bloemen/natuur houdt, is idd de geheime tuin leuk of dat nieuwste boek, de verborgen oceaan. Ik ben daar zelf niet zo kapot van omdat ik zelf niet snel afwijk van realistische kleuren en ja, dan ben je al snel door je groen en blauw heen :').
pi_157116238
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Haha! Houdt ze van natuur? Of mandala's? Ik vind zelf de mandalaboeken van bbnc erg mooi. Als ze meer van bos/bloemen/natuur houdt, is idd de geheime tuin leuk of dat nieuwste boek, de verborgen oceaan. Ik ben daar zelf niet zo kapot van omdat ik zelf niet snel afwijk van realistische kleuren en ja, dan ben je al snel door je groen en blauw heen :').
Géén idee. Ik wil ook niet teveel vragen, want dan wordt ze achterdochtig, en 't moet een verrassing blijven _O-

Mandaladingen heb ik voorbij zien komen en zien er wel tof uit! Ze heeft volgens mij sowieso pas één zo'n boek, maar wil ook niet 't risico lopen om haar hét introductieboek te geven ofzo dat ze dus net al heeft :X
Ja doei.
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:03:32 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157116552
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Géén idee. Ik wil ook niet teveel vragen, want dan wordt ze achterdochtig, en 't moet een verrassing blijven _O-

Mandaladingen heb ik voorbij zien komen en zien er wel tof uit! Ze heeft volgens mij sowieso pas één zo'n boek, maar wil ook niet 't risico lopen om haar hét introductieboek te geven ofzo dat ze dus net al heeft :X
Deze is wel mooi:

http://www.bol.com/nl/p/h(...)ek/9200000040332114/

En anders deze, die heeft ze dan vast nog niet :)

http://www.bol.com/nl/p/h(...)en/9200000040332090/

Das beetje van alles wat, maar geen mandala's.
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:15:19 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157116902
On en ontopic, ik heb de ibood-deal van vandaag besteld! Ben heel benieuwd :Y.
pi_157116988
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het strijkijzer?
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:23:36 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157117184
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het strijkijzer?
Ja eentje die m'n stappen telt en m'n slaap monitort O+. Elke avond m'n strijkijzer mee naar bed *O*.
pi_157117602
quote:
6s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja eentje die m'n stappen telt en m'n slaap monitort O+. Elke avond m'n strijkijzer mee naar bed *O*.
Jawbone, mooie deal ^O^
pi_157118219
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tof *O*

Vandaag ruim 11,000 stappen.
Er komt nog wel een extra broodje met smeerkaas & komkommer op mijn lijstje (past ruim in de kcal).
pi_157118405
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:

Ah.. ik zat aan een groter patroon te denken ;)
Dat patroon heb ik hopelijk definitief achter me gelaten.

Vandaag veel te weinig gegeten. Nu even een dutje doen en dan nog een smoothie met volle melk, banaan en bosbessen voor ik naar mijn werk ga :') En brood mee voor vannacht (gisteren niets mee genomen, dat helpt ook niet).
pi_157118638
Wel goed eten hoor Isa :)

Mijn lijst:
O: Moblo-Oats (440)
L: mexicaanse salade (540)
D: aardappel knolselderijsoep (550)
T: koekjes bij de thee (140)
1570 totaal..
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:10:16 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157118869
Werk ze Isa :).

Hier eindstand rond de 1400/1500. Vriendlief had gekookt, dus eindtotaal van D met een slag om de arm. De oats met bosbessen staan alweer in de koelkast voor morgenochtend.
pi_157119687
Hier is de eindstand 1650kcal.
Met 40min fietsen en 40min wandelen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:42:02 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_157119858
Nette totalen!

Ik zit op 1700, misschien straks nog iets!

O: yoghurt, frambozen, cranberries, muesli, lijnzaad
T: bakje honingmeloen
L: 4,5 boterham met 30+ komijn
T: tomaatjes/wortels
D: couscous met boontjes, wortel en gehakt
T: rijstwafel
disclaimer
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:45:37 #203
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157119999
Ik ben me een partij moe vandaag ;( Gisteren hectische shift gewerkt en daardoor veel te laat in bed gekomen. 4 uur slaap. Au :')
Ik kan nu ook nog niet naar huis omdat ik nog een extra band wil werven voor mijn afstudeeronderzoek. Zucht.

Lijstje dan maar:
O: Brinta-whey papje
T: Kwarktaart
L: 250g sperzieboontjes, 180g witvis
S: Deadlift PR *O* en UB
T: Bloemkoolpap (300g bloemkool, kaneel, Waldenfarm's siroop, 20g whey)
D: Koude zuurkool ;(
T: Whey brownie + nog iets lekkers
pi_157120633
Maandag 26 oktober ( 92,2 kg)
O = 2 volkorencracotten
T = 1 yoghurtje (mager en ongesuikerd)
L = Zeer kleine portie spaghetti bolognaise
T = 1 yoghurtje (mager)
D = Puree met ½ kipfilet krokant
T = Klein stukje kipfilet krokant en 1 banaan
Drank = water

Ik heb een GBP en dus zijn mijn porties niet representatief
pi_157121972
Mijn lijst:

O: cracker met 30+ kaas
T: Rijst met worteltjes
L: 1 cracker kipfilet, 1 cracker 30+ kaas
T: Liga evergreen
D: Kip met roerbakgroenten, klein beetje woksaus en opscheplepel volkoren pasta
T: Kwark met een baneen.
Drank: Optimel, slimpie en een cola light
Sport: Matig, kilometer of 15 gefietst.
Aids.
pi_157122005
Oh, in mijn geval dus ook een GBP menu!
Aids.
  Licht Ontvlambaar maandag 26 oktober 2015 @ 22:22:05 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157124121
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
M'n rugblessure lijkt weer terug te zijn 'in full swing', dus komende weken moet sporten op een zeer laag pitje en weer ontzettend aangepast. Beter ga ik hier met de PT overheen komen, want ik heb me net een partij zitten janken, :') dat wil ik echt niet elke week moeten doen :(

#attentionwhore #noexcuse #positivethinking
lieve MoBlo, wat heb je precies? Hetzelfde als ik had zal het niet zijn, want dat was een indirect gevolg van de bevalling. Maar ik ben er na dik tien jaar wel ver vanaf, gelukkig.
pi_157125724
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

lieve MoBlo, wat heb je precies? Hetzelfde als ik had zal het niet zijn, want dat was een indirect gevolg van de bevalling. Maar ik ben er na dik tien jaar wel ver vanaf, gelukkig.
'wear and tear' door scoliosis (milde) + rennen. Moet op den duur mee te leven zijn zodra m'n core sterker is en de boel genezen, maar moet beide doen: sterker maken én genezen, en dat gaat niet altijd even goed samen tegelijkertijd ;( :')
Ja doei.
pi_157126358
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:01 schreef Saarah het volgende:
Maandag 26 oktober ( 92,2 kg)
O = 2 volkorencracotten
T = 1 yoghurtje (mager en ongesuikerd)
L = Zeer kleine portie spaghetti bolognaise
T = 1 yoghurtje (mager)
D = Puree met ½ kipfilet krokant
T = Klein stukje kipfilet krokant en 1 banaan
Drank = water

Ik heb een GBP en dus zijn mijn porties niet representatief
Kan je groente goed verdragen? Want nu heb je alleen een beetje tomaat van de bolognesesaus gehad en dat is alles. En in een banaan zit ook weinig vitamine C :+
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 06:48:40 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_157128050
Mo :* rugaids zuigt!
disclaimer
pi_157128099
83,8!! *O* *O*
Mijlpaaltje! Want 83,8 voor mij = BMI 25! Ik heb een 'gezond gewicht'!

Nu nog iets minder, om een marge op te bouwen, en gewoon voor de mooi :)
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:11:44 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_157128112
Oh wow shandaly! Dat is echt super!! *O* ik ben fier! Hoeveel kilo is er nu totaal af?

Ik wilde net komen juichen dat mijn BMI sinds negen jaar eindelijk weer onder de 27 is, maar jouw mijlpaal wint :D
disclaimer
pi_157128131
Ongeveer 15, begingewicht niet heel nauwkeurig gemeten. Weegschaal schommelde toen tussen 98,9 en 99,0 :o en die bijna-drie-digits, daar schrok ik nogal van...

Ik kan me ook niet meer herinneren ooit onder de 85 gewogen te hebben... zal minstens 20 jaar geleden zijn :@
pi_157128158
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wow shandaly! Dat is echt super!! *O* ik ben fier! Hoeveel kilo is er nu totaal af?

Ik wilde net komen juichen dat mijn BMI sinds negen jaar eindelijk weer onder de 27 is, maar jouw mijlpaal wint :D
Overigens komt het door jou :P *; jouw succesverhalen tijdens de lunchwandelingen (die stiekem steeds langer werden ;) )
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:32:10 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157128182
Goed nieuws shandaly :)

Edit. Laat maar.

[ Bericht 46% gewijzigd door XcUZ_Me op 27-10-2015 08:31:55 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:39:48 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157128213
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'wear and tear' door scoliosis (milde) + rennen. Moet op den duur mee te leven zijn zodra m'n core sterker is en de boel genezen, maar moet beide doen: sterker maken én genezen, en dat gaat niet altijd even goed samen tegelijkertijd ;( :')
ow, damn... Nee, ja, dat is anders dan bij mij. Heel veel sterkte :*

En Shandaly *O*
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:51:59 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_157128294
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 07:23 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Overigens komt het door jou :P *; jouw succesverhalen tijdens de lunchwandelingen (die stiekem steeds langer werden ;) )
nee het komt door jezelf! *O*
Ik heb hoogstens misschien een vlammetje aangewakkerd :P
disclaimer
pi_157128329
:* voor MoBlo en d'r rug.

*O* voor de positieve resultaten die ik lees :o

Ik sluit me schoorvoetend weer bij jullie aan, er begint iets van een patroon duidelijk te worden qua eten en bewegen, dat toch zal moeten gaan leiden tot gewichtsverlies... Kan nog niet zeggen dat ik er weer ECHT lekker in zit, maar het gaat goed die kant op.
pi_157128407
*O* Shandaly
Mooie mijlpaal.

En :* :* voor DP, kom je maar snel laten zien zodat ik de voortgang hier kan rapporteren.

Hier tegen alle verwachting in lichter dan gisteren. Zondag thuisgekomen en nog geen vakantiekilo's
*O*
pi_157128412
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:09 schreef Vanyel het volgende:
*O* Shandaly
Mooie mijlpaal.

En :* :* voor DP, kom je maar snel laten zien zodat ik de voortgang hier kan rapporteren.

Hier tegen alle verwachting in lichter dan gisteren. Zondag thuisgekomen en nog geen vakantiekilo's
*O*
Moek zeker de hele tijd naar jouw slanke kont kijken? :(
pi_157128420
90.1 :')
pi_157128433
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 07:07 schreef Shandaly het volgende:
83,8!! *O* *O*

Wat goed!!! Knap gedaan joh.

Even snel gerekend dat ik nog 12 kilo moet voor een bmi van 25. En mijn streefgewicht ligt blijkbaar bij een bmi van 26. Daar moet ik nog eens goed naar kijken. Ik kan me nl niet heugen dat ik ooit zo weinig woog als bij een bmi van 25 :@
Met een meidenkwartet
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:15:37 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_157128440
Dan zijn ze er misschien wel gewoon niet, vanyel! Woop!!!

Dp, fijn om te horen! Ik ben overigens zo benieuwd hoe jij er nou eigenlijk uit ziet! In mijn hoofd ben je namelijk je avatar :')

Lonaa, stom :( :*
disclaimer
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:16:04 #224
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157128446
*O* voor lagere BMI'tjes
pi_157128448
quote:

[..]

Jee zeg. Sterkte. Ik hoop dat je nu echt snel aan het herstel kunt gaan werken.
Ik heb zelf een jarenlang durende hernia en daar word ik al helemaal gek van soms.
Met een meidenkwartet
pi_157128456
En Vanyel. Goed joh!
Met een meidenkwartet
pi_157128464
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dan zijn ze er misschien wel gewoon niet, vanyel! Woop!!!

Dp, fijn om te horen! Ik ben overigens zo benieuwd hoe jij er nou eigenlijk uit ziet! In mijn hoofd ben je namelijk je avatar :')

Lonaa, stom :( :*
Hou die gedachte vast *O*
pi_157128467
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 07:07 schreef Shandaly het volgende:
83,8!! *O* *O*

Oooh, wat goed joh! *O* *O* Mooi getalletje ;) Maar eh, hoe lang ben jij wel niet dan :o

DP, kleine stapjes de goede kant op is ook de goede kant op ;) Als je weet dat je gezond bezig bent (nou ja, zo'n 80% van de tijd), dan doe je het gewoon goed. Nu moet het gevoel nog mee komen.
pi_157128475
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dat heb ik ook bij jou _O- Jij ziet er gewoon zo uit!
pi_157128482
Ik heb dat overigens niet bij SQ. Wel bij Sjeen *O*
pi_157128508
Dit is wel mijn thinspiration :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf de behoefte om te weten hoe iemand er uit ziet echt totaal niet. Voor mij is iemand online gewoon dat beeld wat hij/zij laat zien.
pi_157128517
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Moek zeker de hele tijd naar jouw slanke kont kijken? :(
:Y
BMI 24.6 })
pi_157128529
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:Y
BMI 24.6 })
Laten we op maart/april mikken, dan kunnen we weer met goed fatsoen naast elkaar lopen denk ik.

O+
pi_157128532
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je groente goed verdragen? Want nu heb je alleen een beetje tomaat van de bolognesesaus gehad en dat is alles. En in een banaan zit ook weinig vitamine C :+
Ja hoor, gisteren was qua groenten een waardeloze dag idd. Maar m'n avondeten moest snel gaan (puree alleen op te warmen want die had m'n vriend 's middags gemaakt, snel kipfilet bakken) en had geen tijd/zin om ook nog groenten erbij te eten *oops* (rauwkost was op).
pi_157128544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:25 schreef Saarah het volgende:
Ja hoor, gisteren was qua groenten een waardeloze dag idd. Maar m'n avondeten moest snel gaan (puree alleen op te warmen, snel kipfilet bakken) en had geen tijd/zin om ook nog groenten erbij te eten *oops* (rauwkost was o).
Dat verklaart het :Y Kon zijn dat je nog minder kan eten als je ook groente eet en dat je dan echt te weinig energie binnen krijgt. Dat vroeg ik me zo af.
pi_157128562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat verklaart het :Y Kon zijn dat je nog minder kan eten als je ook groente eet en dat je dan echt te weinig energie binnen krijgt. Dat vroeg ik me zo af.
Veel groenten eet ik niet bij mijn hoofdmaaltijd, daar probeer ik 3/4 vlees of vis te eten (omwille van de broodnodige eiwitten) en 1/4 groenten en aardappelen/rijst/.... Maar ik eet ze dus wel ;)
pi_157128583
Kom je met wat je kunt eten eigenlijk enigszins aan je benodigde vitamines etc of heb je structureel supplementen nodig?
pi_157128635
Pfff.. eindelijk weer sporten zo *O* *O*

Oh een *O* voor de resultaten weer hier :D
Ik dacht gister dat het weer de goede kant op ging, maar vanochtend viel het toch weer tegen.. *hanging in there*
pi_157128652
Lijstje vandaag:
O: tosti met 30+ kaas en ketchup
S: Iets in de sportschool. Niet te heftig want spierpijn :')
T: Breaker kokos :9
L: Hachee met brood :9
D: Mexicaanse salade
T: Druiven.

Dan kom ik op 1803. Dikke prima.
pi_157128664
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 07:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed nieuws shandaly :)

Edit. Laat maar.
Ik had het wel gelezen :s)
Ik zou je echt aanraden net iets hoger te gaan zitten qua kcal. Je lijf ff wakker schudden. Was jij nu ook beperkt in bewegen? Want dat heeft mij erg geholpen: genoeg eten en dan korte tijd iets heftiger sporten. Even een 'shock' geven zodat de boel weer in beweging komt.
pi_157128670
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. eindelijk weer sporten zo *O* *O*

Oh een *O* voor de resultaten weer hier :D
Ik dacht gister dat het weer de goede kant op ging, maar vanochtend viel het toch weer tegen.. *hanging in there*
Als je de goede dingen doet, hoef je je echt geen zorgen te maken *O*

En lekker, sporten. Ik ga denk ik vanmiddag wel als ik uit bed kom. En geen idee wat ik zondag heb gedaan (nou ja, dat weet ik wel, maar niet precies welke oefeningen) maar mijn billen, hamstrings en kuiten doen pijn (spierpijn dus). De hele keten aan de achterkant en aan de voorkant niets :')
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:44:06 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157128699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik had het wel gelezen :s)
Ik zou je echt aanraden net iets hoger te gaan zitten qua kcal. Je lijf ff wakker schudden. Was jij nu ook beperkt in bewegen? Want dat heeft mij erg geholpen: genoeg eten en dan korte tijd iets heftiger sporten. Even een 'shock' geven zodat de boel weer in beweging komt.
Ik ben behoorlijk beperkt in bewegen helaas.

En ik ben gewoon een beetje down. Heb vanaf 01:30 niet meer geslapen, ben doodop en dit was even de spreekwoordelijke druppel vanochtend.

En toen kwam ik beneden, had de kat blijkbaar nog kak aan z'n gat hangen en had een poepspoor door de kamer getrokken en vervolgens gevochten met z'n zus, OVERAL vlokken haar.

Dus. Even teveel.
pi_157128716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En lekker, sporten. Ik ga denk ik vanmiddag wel als ik uit bed kom. En geen idee wat ik zondag heb gedaan (nou ja, dat weet ik wel, maar niet precies welke oefeningen) maar mijn billen, hamstrings en kuiten doen pijn (spierpijn dus). De hele keten aan de achterkant en aan de voorkant niets :')
Veel squats gedaan?? Daar krijg ik kontpijn van :+
Ja heerlijk een uurtje X-coën zo. Is lang geleden.. Komende tijd heb ik iets vaker dinsdag en woensdag ochtenden tijd zodat ik X-co en Club Power weer kan volgen :s)
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:47:26 #244
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_157128738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vandaag buik, borst en armen, dus! ;)

Ik heb gister zo veel doperwten gegeten, dat ik geen ruimte meer had in de calorieën voor een blokje chocolade ;( #firstworldproblems

Lijstje van vandaag:
O: Overnight oats met banaan en handje rozijnen
L: Kwark met muesli of een salade
T: Fruit
D: Stamppot van zoete aardappel, andijvie, zongedroogde tomaten, feta en een runderworstje
En aan beweging dag twee van de 30 dagen challenge yoga (die ik uitspreid over de dagen dat ik niet sport dus wat langer duurt dan 30 dagen :+ )

Wel al weer de eerste vochtonsjes kwijt: -0.7! *O* nog maar 1,5 kilo en ik zit op waar ik zat voor vocht-en-vakantie :')

En nog een *O* voor alle goede resultaten die ik langs zag komen maar van wie ik niet meer precies weet wie het waren! *O*
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:48:36 #245
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157128761
Ik moet nog een D vinden van ongeveer 800 kcal. Anders wordt t nog een keer erwtensoep.

Gisteren overigens de D gewisseld voor McDonalds. Dus ik dacht dat ik nu wel al *AL* het vocht vast zou houden, maar weegschaal bleef netjes gelijk.
pi_157128784
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
D: Stamppot van zoete aardappel, andijvie, zongedroogde tomaten, feta en een runderworstje
Wat een lekkere D! Ik denk dat ik daar ook wel zin in heb! :9 (maar dan zonder feta...dat vind ik niet zo geweldig in stamppot)

Ik heb nog tamme kastanjes, zou dat er door kunnen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 27-10-2015 08:58:31 ]
pi_157129157
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 07:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ow, damn... Nee, ja, dat is anders dan bij mij. Heel veel sterkte :*

En Shandaly *O*
Ja, puur genieten :D :')

Dank :P Het lijkt wel wat minder te zijn gelukkig na een vrij dramatische nacht O+
Ja doei.
pi_157129764
Vanochtend gaf ie alweer 89 aan *O*
Het gaat langzaam, het schommelt, maar het gaat nu toch wel zeker naar beneden :D
pi_157130138
O: kokosmelk/banaan/aardbei :9 en een volkoren wrap met spinazie, tomaten en komijnenkaas
L: 2 x rijstwafel met 2 x ei/spinazie/tomaat
T: appel
D: Denk kipfilet met linzen en courgette

Als ik kcal overhou nog een wortelmuffin.

Volgens mij is dit wel verantwoord zo.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:34:55 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_157130203
Ziet er goed uit stimorol!

Sarabi, yay! Nog veel achter de komma? Nu er onder blijven! *O*

XM,
SPOILER
disclaimer
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:37:13 #251
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_157130234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een lekkere D! Ik denk dat ik daar ook wel zin in heb! :9 (maar dan zonder feta...dat vind ik niet zo geweldig in stamppot)

Ik heb nog tamme kastanjes, zou dat er door kunnen?
Ja! Wij doen er ook nog wat noten doorheen, volgens mij.. En de vorige keer hadden we er zachte geitenkaas doorheen, maar dat is te overheersend, dus dat raad ik je niet aan!
pi_157130889
quote:

[..]

Herkenbaar. Mijn knie rust geven en trainen tegelijk lukt ook niet altijd. :-/
pi_157131087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

Sarabi, yay! Nog veel achter de komma? Nu er onder blijven! *O*

,0 *)
Maar ik weet dat ik waarschijnlijk ergens wel weer een keertje er boven ga schommelen.
Maar ik zie nu een patroon in mijn trendlijn dus daar schrik ik niet van.
Zolang de meeste dagen maar onder de 90 zijn :)
pi_157131133
S: 50 min fietsen
Late O: groene smoothie
L: kikkererwtensalade
T: Bites
D: gehakt schnitzel, krieltjes en kidneybonen
S: wandelen om aan de 10,000 stappen te komen

Kan niet wachten totdat ik weer echt kan sporten, maar het is slimmer om nu even rust te houden.
pi_157131710
Nieuwe sportBH gekocht in maat
SPOILER
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:09:02 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_157131806
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

,0 *)
Maar ik weet dat ik waarschijnlijk ergens wel weer een keertje er boven ga schommelen.
Maar ik zie nu een patroon in mijn trendlijn dus daar schrik ik niet van.
Zolang de meeste dagen maar onder de 90 zijn :)
oh, ,0 zijn de beste! (Ok, en ,9 vaak :'))

Lonaa, 70??? Wowzers! Dunne :D ik heb 85 :D
disclaimer
pi_157131973
Hij zit wel dondersstrak, dus hij is een beetje op de krimp, zeg maar. Maar ze kwam wel op omvang 70 uit. Ik vond het maar gek. :P

Ik kocht voor m'n halloween outfit ook een panty op de markt. Ze pakt er 1 en zegt, deze past. Maat L, 40-44. Hij valt wel ruim.

WAT? :') Ik vind mn nieuwe maat maar moeilijk :P
pi_157132013
Mijn gewone BH is 80, maar die is wel ruim in de omtrek, dus het zal wel kloppen :')
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:21:09 #259
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157132046
Ik snap zo helemaal niks van die maten he :')
pi_157132100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:21 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ook niet. :')
pi_157132104
Er moet ook een extra gaatje in m'n nieuwe riem. :7
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:24:38 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_157132127
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:21 schreef MutedFaith het volgende:
Is heel simpel, de getallen staan gelijk aan je onderwijdte, met een centimeter strak onder je tieten gemeten. De letter geeft het verschil aan tussen je onderwijdte de omtrek van je tieten zelf.

Iemand met 100B heeft dus grotere tieten dan iemand met 60B, doorgaans.
disclaimer
pi_157132233
Volgens mij klopt er geen kak van dat plaatje. :')
pi_157132243
Ok, well, bye. Ik ga m'n vlooienbaal uitlaten.
pi_157132245
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:19 schreef Lonaa het volgende:
Mijn gewone BH is 80, maar die is wel ruim in de omtrek, dus het zal wel kloppen :')
BH's lubberen snel uit he... dus niet gek dat die ruim zit. ;)
Ik heb 75-80.. hangt een beetje van het model af..
pi_157132770
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Scheelt ook niet veel toch ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:19:14 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157133209
Hi.
Ik ben ook nog steeds dik. -O- Of eigenlijk 'weer'. -O-
En hoewel ik een jaar geleden gezworen heb hier nooit meer te posten lees ik al een tijdje weer regelmatig mee en lijkt de rust redelijk weer gekeerd. :) *O*
Ik zie iig veel fijne tips en goede suggesties langs komen. :Y

Eens kijken of meeposten hier weer het zetje in de goede richting gaat geven.

Stats krijgen jullie niet, die vind ik zelf nog te horrifying om hardop te zeggen. :@ ;)

Oh, en mag ik dan meteen een vraag stellen? Kan iemand me het recept geven van de ontbijt-kwarktaart die ik regelmatig voorbij zie komen in lijstjes? Ik ben zeer geintrigeerd! :Y
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:21:13 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_157133238
BE O+ welkom terug!
disclaimer
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:22:34 #269
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157133263
Welkom terug Brighteyes!

Hier de taart: http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/
pi_157133296
:W BE
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:25:05 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157133308
Be! O+ :W

Ik ga deze binnenkort maken.

http://www.phood.nl/monchoutaart-gezonde-variant/

En SQ, ik werd emo van je spoiler. Er wordt aan gewerkt, maar het valt allemaal niet mee.
pi_157133488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hi.
Ik ben ook nog steeds dik. -O- Of eigenlijk 'weer'. -O-
En hoewel ik een jaar geleden gezworen heb hier nooit meer te posten lees ik al een tijdje weer regelmatig mee en lijkt de rust redelijk weer gekeerd. :) *O*
Ik zie iig veel fijne tips en goede suggesties langs komen. :Y

Eens kijken of meeposten hier weer het zetje in de goede richting gaat geven.

Stats krijgen jullie niet, die vind ik zelf nog te horrifying om hardop te zeggen. :@ ;)

Oh, en mag ik dan meteen een vraag stellen? Kan iemand me het recept geven van de ontbijt-kwarktaart die ik regelmatig voorbij zie komen in lijstjes? Ik ben zeer geintrigeerd! :Y
Hoi :W
Je gaat de goede kant weer op door het (weer) in te zien. Tenminste, dat herken ik van mezelf.
Succes ^O^
Met een meidenkwartet
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:38:22 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157133598
Tx allen!

Ik zie het al een tijdje in Cathmar, maar de rem is zeer ver te zoeken.
Nadeel blijft dat reizen voor mijn werk, erg leuk, maar het gooit alle goede voornemens zo vaak door de war. Ik doe echt mijn best dan, maar 3-4-5 dagenlang non-stop mee uit eten genomen worden, ook al neem je geen desserts etc. het zet hoe dan ook aan. En dan moet je ook al die zooi weer uit je lijf zien te krijgen etc.

Anyway, zondag teruggekomen van voorlopig even mijn laatste tripje, pas eind November hoef ik weer weg, dus we gaan nu maar eens even goed de kiezen op elkaar gooien. Klaar ermee!

Groot nadeel, en voordeel (kom er maar in Johan!) zijn al die spiegels op hotelkamers. Tering wat confronterend! Wij hebben thuis maar 1 grote passpiegel en daar gaat dus nu ook verandering in komen. De eerstevolgende keer dat we bij Ikea zijn ga ik een berg van die plakspiegels kopen en ik ga er een compleet porno-spiegel-paleis van maken! 8-)

En XM! Wij gaan binnekort echt-echt-echt daten he! :Y Eerst maar ergens lekker theedrinken maar daarna ook maar eens wandelplannen concreet maken, ok?
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:39:20 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_157133627
Omg BE, ik heb visuals :D :')
disclaimer
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:43:59 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157133746
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Omg BE, ik heb visuals :D :')
Vork nodig? ;)

Tx voor de taartrecepten trouwens, ik ga morgen gelijk aan de slag. Groot voordeel is wel dat mijn lieftallige echtgenoot er ook flink wat af wil . Hij is van de whey enzo, dus die jat ik dan wel van hem. ;)
pi_157134105
Hi BE :W
pi_157134231
Hej BE!

Met stroopwafelmeisje erbij zijn we gewoon met vier Goudse chicks nu :o vette stad dit :')
Kwak
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:09:43 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157134295
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
Hej BE!

Met stroopwafelmeisje erbij zijn we gewoon met vier Goudse chicks nu :o vette stad dit :')
Gouda's Glorie :')

Be, we gaan appen!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:11:32 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157134333
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij klopt er geen kak van dat plaatje. :')
wat klopt niet Lonaa?

BE :W
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:23:15 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_157134580
met je stroopwafel in de Gouda's Glorie scoopen O+
disclaimer
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:31:02 #281
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157134715
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vork nodig? ;)

Tx voor de taartrecepten trouwens, ik ga morgen gelijk aan de slag. Groot voordeel is wel dat mijn lieftallige echtgenoot er ook flink wat af wil . Hij is van de whey enzo, dus die jat ik dan wel van hem. ;)
Tenzij je specifieke doelen hebt in je eiwitinname kun je de whey ook prima weg laten! :) Ikzelf heb bijvoorbeeld behoorlijk wat eiwitten nodig in mijn voedingspatroon door krachttraining en dan is whey door de kwark gooien wel handig, maar als dat allemaal niet zo relevant is dan is zo'n taart ook goed te doen zonder whey. 'Kost' 'ie ook gelijk weer minder in je kcal-budget :P
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:35:44 #282
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157134810
Ik maak 'm inderdaad ook niet altijd met whey. En als ik dat wel doe (bijvoorbeeld als ik 'm niet alleen als ontbijt, maar ook als pre-game meal wil eten) dan ga ik eerst langs m'n ouders om daar whey van m'n broertje te jatten :')
pi_157134811
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hi.

Hai O+ goed om je hier ook weer te zien
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:36:07 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157134816
Hi! :W
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:31 schreef Artoo het volgende:

[..]

Tenzij je specifieke doelen hebt in je eiwitinname kun je de whey ook prima weg laten! :) Ikzelf heb bijvoorbeeld behoorlijk wat eiwitten nodig in mijn voedingspatroon door krachttraining en dan is whey door de kwark gooien wel handig, maar als dat allemaal niet zo relevant is dan is zo'n taart ook goed te doen zonder whey. 'Kost' 'ie ook gelijk weer minder in je kcal-budget :P
^O^
Helemaal beter. Hij heeft chocoladesmaak geloof ik en die combi leek me sws al weer minder.

*nadenken BE! Omdat het er staat betekent nog niet dat het moet! :@

En Gouda rules! *)
Damn, Punselies! O+ En stroopwafelijs en... en... en... Maar no more!

Had ik al verteld dat Van Delft een heuse 'pop-up pepernoten winkel' geopend heeft op de markt in Gouda :')
Gelukkig mag ik van mezelf sws geen pepernoten tot de beste kerel echt in NL is! *O*
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:36:25 #285
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157134822
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
met je stroopwafel in de Gouda's Glorie scoopen O+
Daar krijg ik hele rare voorstellingen bij.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:37:55 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157134852
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hi! :W

[..]

^O^
Helemaal beter. Hij heeft chocoladesmaak geloof ik en die combi leek me sws al weer minder.

*nadenken BE! Omdat het er staat betekent nog niet dat het moet! :@

En Gouda rules! *)
Damn, Punselies! O+ En stroopwafelijs en... en... en... Maar no more!

Had ik al verteld dat Van Delft een heuse 'pop-up pepernoten winkel' geopend heeft op de markt in Gouda :')
Gelukkig mag ik van mezelf sws geen pepernoten tot de beste kerel echt in NL is! *O*
in Maastricht ook... En geen pepernoot te vinden in die zaak, alleen maar kruidnoten :P
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:42:42 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157134961
Ik kom totdat die winkel dicht is niet op de markt.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:44:50 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_157135006
* Stormqueen kauwt ondertussen wat tomaatjes weg
Met je stroopkoeken! :9~

Zal nog es een lijstje doen.
O: Yoghurt, muesli, lijnzaad, frambozen & cranberries
T: Bakje meloen
L: Vier grof volkoren 30+ kaas
T: 30 gram pico's, bakje wortelen / tomaatjes
D: Ik twijfel nog tussen tagliatelle met spinazie, champignons, zalm en roomkaas of broccoli met gebakken aardappeltjes en worst :9
disclaimer
pi_157135081
Ipv kikkererwtensalade een boterham met avocado als lunch :9
pi_157135191
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:31 schreef Vanyel het volgende:
Kom je met wat je kunt eten eigenlijk enigszins aan je benodigde vitamines etc of heb je structureel supplementen nodig?
Ik krijg sowieso levenslang B-12 injecties (1x per maand).
Ook neem ik dagelijks algemene vitamine-supplementen in (als ik het niet vergeet :@ ).

Verder laat ik halfjaarlijks mijn bloed onderzoeken of er ergens toch nog tekorten zijn.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:53:28 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157135196
Lijstje

O: overnight oats met bosbessen
T: 2 mandarijntjes
L: 2 speltboterhammen, 1x kipfilet, 1x jam
D: restje chili con carne, geen volledige portie
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:01:45 #292
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157135358
Oeh. Chili con carne. Dat moet ik ergens deze week ook nog eens maken.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:02:16 #293
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_157135371
Goudaboks! Al was ik al een fattie lang voordat ik naar Gouda kwam.. Die stroopwafels hielpen alleen niet :')

En ik had de kwarktaart gemaakt zonder whey, maar miste wel wat smaak. Was daardoor wel heel naturelkwarkig.. En whey is natuurlijk ook vrij *understatement* zoet.
pi_157135454
OK, ik ben ook weer terug. Heb me de laatste maand niet zo netjes gedragen als ik zou willen: sportschool is er een beetje bij ingeschoten (ben gemiddels 1 keer in de week geweest ipv de voorheen 3 keer per week), ik stopte weer speculaasjes in mijn mond, lunchte weer in restaurantjes tijdens het winkelen, dronk weer regelmatig een bokbiertje of glaasje wijn (te veel), en de kapotte keukenweegschaal staat al bijna 2 weken kapot te zijn. Ik had de motivatie niet om hem te vervangen nog niet gevonden.

Gelukkig heb ik niet alles in mijn gezicht geschoven wat ik zag, heb ook op verjaardagen netjes taart afgeslagen, en heb geen enkele avond een tweede keer opgeschept (en nee, ook niet de eerste keer extra groot opgeschept voor mijn gevoel).

Dit alles heeft geresulteerd in een mindere daling van gewicht dan ik zou willen: stand van vanmorgen 103.9 kg.

Dus, vanmiddag na het werken eerst even langs de blokker voor een keukenweegschaal, daarna weer netjes doen.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:06:45 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_157135459
ik weet niet eens wat whey is maar volgens mij mis ik er weinig aan.
disclaimer
pi_157135482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
+1

Welkom terug SB :)
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:08:25 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157135485
quote:
Ik ken het van wordfeud.
pi_157135498
quote:
eiwitpoeder dacht ik.

SPOILER
Vaak overigens bekend als 'weipoeder'. Zit ook in bijvoorbeeld Taksi en. En dat weet ik dan weer omdat mijn broertjes en dochter koemelkeiwitallergie hadden en dus ook geen wei(poeder) mochten. Dan ga je etikettenlezen en van de Taksi vond ik het nog wel het opmerkelijkst
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:11:28 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_157135559
SB, klinkt alsof je iig niet bent aangekomen, dus dat is op zich al positief! En je keukenweegschaal is je beste vriend :D

lol @ oudemannenzaad, visual van poederblusser :')
disclaimer
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:12:26 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157135584
quote:
Eiwitpoeder idd, mijn mister is er nu mee begonnen voor bij het fitnessen en ik proefde gisteren, had ie niet goed geschud en had ik een waffel vol poederklontjes :') meteen genezen van het idee :+
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:12:31 #301
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157135586
Whey is poedervormig geconcentreerd eiwit, gewonnen uit wei (bijproduct dat ontstaat bij productie van kaas uit koemelk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')