SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Artoo op 24-10-2015 16:15:23 ]Fear is the path to the Dark Side.
Op zich mag ik alles eten (in gezonde porties). Een keertje fritjes kan geen kwaad, maar niet te vaak natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Zijn er, afgezien van de porties, dingen waar je rekening mee moet houden of niet kan/mag eten? Dan kunnen we daar rekening mee houden als we tips willen geven
Ok, dus uiteindelijk best gewoon. Suiker zullen we je toch al niet aanraden dus dat komt goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:23 schreef Saarah het volgende:
[..]
Op zich mag ik alles eten (in gezonde porties). Een keertje fritjes kan geen kwaad, maar niet te vaak natuurlijk.
Tegen dingen met te veel suiker (koffiekoeken, pudding, drinkyoghurt, ...) kan ik niet tegen. Of ja, ik kan daar vier hapjes van eten, als ik meer eet, word ik sowieso slecht. In het algemeen wordt het aangeraden om suikers zo veel mogelijk te vermijden.
Ik wacht nog even met vers brood en rood vlees te proberen aangezien dat misschien slecht kan vallen.
Voor de rest is het belangrijk om genoeg goede voedingsstoffen en eiwitten etc binnen te krijgen (hoewel ik sowieso vitamine-supplementen neem hoor).
Dat is het wel zowat, denk ik...
Ik weet niet wat je juist bedoelt met "gevoeliger"? Ik heb gewoon echt vééél sneller genoeg dan vroeger... En ja, tegen suikers kan ik dus niet goed tegen. Vettige dingen (fritjes bv) kan ik wel eten, maar veel minder dan gewone aardappels.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:25 schreef Artoo het volgende:
Oké, is je maag dan ook echt een stuk gevoeliger geworden? Dat lijkt me wel pittig, om daar een goede weg in te vinden.
Ja, ik bedoel inderdaad gevoelig in de zin van het verdragen van bepaald voedsel. Wat je nu zegt, dat je niet zo goed (meer?) tegen suikers kunt. Dat je sneller vol zit lijkt me wel logischquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:30 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je juist bedoelt met "gevoeliger"? Ik heb gewoon echt vééél sneller genoeg dan vroeger... En ja, tegen suikers kan ik dus niet goed tegen. Vettige dingen (fritjes bv) kan ik wel eten, maar veel minder dan gewone aardappels.
Dat is vooral in het begin heel erg uitproberen. Er zijn mensen die veel problemen hebben met véél voedsel (soms zelfs met gezonde dingen...), er zijn evengoed mensen die weinig problemen hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel inderdaad gevoelig in de zin van het verdragen van bepaald voedsel. Wat je nu zegt, dat je niet zo goed (meer?) tegen suikers kunt. Dat je sneller vol zit lijkt me wel logisch
Begeleiding vind ik nu ook nog erg weinig hoor, veel op eigen initiatief. Ik ben blij dat bij mij die knop voor mijn GBP al om is gegaan, anders had ik veel minder succes als nu.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:30 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je juist bedoelt met "gevoeliger"? Ik heb gewoon echt vééél sneller genoeg dan vroeger... En ja, tegen suikers kan ik dus niet goed tegen. Vettige dingen (fritjes bv) kan ik wel eten, maar veel minder dan gewone aardappels.
Mijn GBP is op zich ook al 6 jaar geleden, maar ik heb op 8 oktober een minimizer bandje geplaatst gekregen omdat mijn voedsel rechtstreeks van mijn maag naar de darm ging. Ik had dus geen volheidsgevoel meer en kon plots veel meer eten (terwijl mijn maagje nog even klein was als in het begin hoor)... Dat in combinatie met stoppen met roken eind 2013 zorgde ervoor dat ik wel terug wat kilo's wat bijgekomen.
Het bandje is nu geplaatst om de overgang maag/dunne darm, zodat voedsel slechts erg traag kan passeren (en als bijkomstigheid kan mijn maagje nooit uitrekken), dus nu is het terug eventjes een beetje zoeken. Rood vlees en vers brood zouden voor problemen kunnen zorgen bij het bandje (maar ook weer niet bij iedereen), dus ik stel het nog even uit om dat te proberen.
En ik zie dit echt als een allerlaatste kans, wil het nu goed doen, en heb ook het idee dat ik "eindelijk" mentaal de klik heb kunnen maken, waar dat bij mijn GBP toch nog een stuk minder was eerlijk gezegd. Mijn chirurg zei me ook dat in die tijd (2009) de begeleiding bij zulke operaties zeer miniem was in vergelijking met nu. Al is dat ook geen excuus hoor.
Hoop alleen dat ik hier niet te veel veroordelingen over mij ga krijgen (wat misschien normale reacties zijn hoor).
dat zijn ongeveer 50 biertjes, dat lukt je nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:04 schreef foetre het volgende:
Ik heb deze week 5000 colorieen gespaard en die gaan vanavond allemaal op😂🍺🍔
Weer is gezellig de kroeg in.
Gelukkig vandaag wel 65 km gefietst.
Hoeveel kapsalons?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn ongeveer 50 biertjes, dat lukt je niethave fun!
quote:
Het was zeker gezellig.Heb me gedragen water en 6 hapjes van bittergarnituur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn ongeveer 50 biertjes, dat lukt je niethave fun!
Ik weet het nog nietquote:
Nou, ik kan wel wat missenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:33 schreef Sjeen het volgende:
Huuuhhh... Er kleeft één huge nadeel aan afvallen. Dag 85G, hallo 80E
Mijn leuke sportkleding past weer perfectquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:43 schreef Lonaa het volgende:
Hier nog steeds 80G geloof ik![]()
Mijn sportkleding is wel WEER te groot.
Dat zou best kunnenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb liever meer kont dan die pens+tetten. Maar volgens mij is het ook heel erg vrouw(mens?) eigen om altijd dát te begeren wat we niét hebben
Aww zieke mauwquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
En, wat wordt het artoo?
Kwak, fijn dat de daling er weer in zit! Ik zou wel de slagroom skippen
Mijn inhouden gisteren heeft geloond! 76,7! En gelukkig had ik dus geen bier op, want ziek kind, dus feest tot 3 uur vannacht ongeveer (nieuwe tijd) en daarna geslapen met kind naast me, dus ook niet echt uitrustend ofzo
Kipfilet, spinazienen light boursin kan nooit een enorme ramp zijn. Als je niet teveel pasta opschept kun je heus normaal eten de rest van de dag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga met wat pech weer van cup C naar A. Dat is pas stom. Zeker aangezien ik wel altijd een dikke reet houd.
Lijstje:
O: havermoutpap
L: korsten van 3 boterhammen
D: pasta met kipfilet, spinazie en saus van boursin light.
D is niet mijn keuze, maar die van m'n ouders. Maar daardoor kan ik nu niks meer eten.
Alleen maar korstjes?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga met wat pech weer van cup C naar A. Dat is pas stom. Zeker aangezien ik wel altijd een dikke reet houd.
Lijstje:
O: havermoutpap
L: korsten van 3 boterhammen
D: pasta met kipfilet, spinazie en saus van boursin light.
D is niet mijn keuze, maar die van m'n ouders. Maar daardoor kan ik nu niks meer eten.
Nou, dat dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Artoo het volgende:
Grote borsten vind ik vooral ontzettend onhandigHet zit maar in de weg en het stuitert als je actief wil zijn. Ik vind er niks aan. Ben dan ook blij dat ik nu geen D meer heb
Overigens ben ik er uit! Ik ga pita's maken, met vis, paprika, spinazie en knoflooksaus als vulling.
Het is op basis van dit recept: http://chickslovefood.com/5-or-less-vispitas/quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat dus![]()
Gewoon onhandig. En ik vind het ook niet mooi.
Die pita's klinken lekkerWat voor vis doe je?
Ja echt zo fijn! Vitamine D stralen!quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Die zon is goed hèIk ga zo nog een wandeling maken. Ben heen en weer naar de sportschool gelopen (was zo'n 40 min).
Mijn moeder doet niet aan afwegen. Ik durf de gok niet te nemen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kipfilet, spinazienen light boursin kan nooit een enorme ramp zijn. Als je niet teveel pasta opschept kun je heus normaal eten de rest van de dag.
Ik wil best geloven dat je laag in de kcal moet zitten om af te vallen, maar dit is toch niet vol te houden zo?
Nou, dat denk ik niet meer. De zonkracht was gisteren op onbewolkte momenten 1,4 en ik verwacht dat die vandaag ook niet boven de 2 uitkomt. Voor vitamine D aanmaak heb je 3 nodig en dat halen we niet meer in deze tijd van het jaar. Maar ik word er altijd wel vrolijker van, zo'n mooi zonnetjequote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef Artoo het volgende:
Ja echt zo fijn! Vitamine D stralen!Vind het weer sowieso erg aangenaam hier vandaag. Zachte temperatuur, zon, beetje wind, yes!
oh nee, ja, da's wel een feestmaalquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn moeder doet niet aan afwegen. Ik durf de gok niet te nemen.
En korsten van drie boterhammen he. M'n kind vertikt ze op te eten.
Oh haha ja nee dat is mijn zwakke plek, hmmm slagroom. Alle andere zuivel is bah.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, ja, da's wel een feestmaal
Kwak, ja, maar ik vind slagroom op cake ranzig
Oohquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet meer. De zonkracht was gisteren op onbewolkte momenten 1,4 en ik verwacht dat die vandaag ook niet boven de 2 uitkomt. Voor vitamine D aanmaak heb je 3 nodig en dat halen we niet meer in deze tijd van het jaar. Maar ik word er altijd wel vrolijker van, zo'n mooi zonnetje
Lamequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven is overgeslagen, qua mooi weer
ja nou, nee... Niet mooi vol, da's het probleem eigenlijk #theezakquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel wat missenIk vind grote borsten niet eens mooi en die van mij zijn huge
![]()
80 E is toch nog steeds mooi vol, Sjeen?
Je kan beter grote theezakken hebben dan kleine theezakjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja nou, nee... Niet mooi vol, da's het probleem eigenlijk #theezak
Maastricht ook helaas, zelfs met vlagen regen hier...quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven is overgeslagen, qua mooi weer
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Slagroom
Cake
Met smarties
Simpel is het allerlekkerste
29400quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:31 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag trouwens ver over de 10,000 stappen volgens Fitbit
Dat ga ik nooit halen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
29400
Hoe kun je vriendjes worden eiks?
Ik heb je een linkje naar mij gestuurd.. kan je mijn vriendje wordenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
29400
Ow ik had mijn email doorgestuurd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb je een linkje naar mij gestuurd.. kan je mijn vriendje worden
Bij je profiel, dan krijg je de link naar je pagina.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow ik had mijn email doorgestuurd.
Hoe vind je die link? (vast een domme vraag)
Gevondenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij je profiel, dan krijg je de link naar je pagina.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
29400
wowzers!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
29400
natte keekquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:39 schreef kwakz0r het volgende:
Uniek is een kilometervreter
Enneh hela, het was wel heule ambachtelijke zelfgebakken cake he? Geen vieze supermarktmeuk.
J staat te koken, ik ben al de hele middag aan hetnakijken
Naar:quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:55 schreef Saarah het volgende:
Lijstje van vandaag:
Zondag 25 oktober ( 91,6 kg)
O = 2 volkorencracotten met kaas
T = 1 peer
L = 4/5 van een klein broodje (62,5g) in de oven met kruidenboter
T = Enkele hapjes bolognaisesaus (proeven) en 1 yoghurtje (mager en ongesuikerd)
D = Spaghetti Bolognaise, zeer kleine portie
T = Pizzapunt en/of stuk fruit
Toch maar verstandig zijn en de pizzapunt schrappen
D = Water
Ik heb een Banded gastric bypass en dus zijn mijn porties niet representatief
Best leuk! Ik ben later ingeschakeld maar denk dat ik het nog wel een keer terug wil kijken. Komt aardig overeen met hoe we hier bezig zijnquote:
QFTquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Geen hele grote eyeopeners wmb afgezien dan dat je biefstuk rare eten dubbel winst oplevert![]()
Echt zo goedquote:
Ja, ik zit daar een beetje mee in dubio. Ik draag hem bijv ook tijdens het fietsen en sporten en dan doet ie een paar stapjes, terwijl je meer verbrandt. Maar als ik het fietsen ook invoer, dan telt het dubbel en dan klopt dat ook niet. Dus eigenlijk moet ie gewoon af met fietsen en sporten. Maar dan moet ik weer extra lopen om mijn vader bij te houdenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Ook fijn dat de Fitbit aangeeft hoeveel je verbrandt, geloof ik toch iets meer dan MFP.
Ow ik dacht dat ie dat wel goed bij hield en niet dubbel....quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik zit daar een beetje mee in dubio. Ik draag hem bijv ook tijdens het fietsen en sporten en dan doet ie een paar stapjes, terwijl je meer verbrandt. Maar als ik het fietsen ook invoer, dan telt het dubbel en dan klopt dat ook niet. Dus eigenlijk moet ie gewoon af met fietsen en sporten. Maar dan moet ik weer extra lopen om mijn vader bij te houden
Nee, als ik een half uur fietst krijg ik maar iets van 500 stappen op de fitbit. Maar 500 stappen is veel minder kcal dan een half uur fietsen. En ik bedoel met dubbel als je zelf in je dashboard invult dat je ook een half uur hebt gefietst. Daar had hij die 500 stappen al voor geteld. snap je het nog een beetje?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:31 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik dacht dat ie dat wel goed bij hield en niet dubbel....
Nouja dan is het jammer, ik ga hem ook niet af doen.
... kijk... ik heb geen appsquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar als je de app gebruikt om je activiteiten te tracken telt hij wel goed als het goed is.
Dat dacht ik dusquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar als je de app gebruikt om je activiteiten te tracken telt hij wel goed als het goed is.
Stupidphonequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
... kijk... ik heb geen appsIk heb een dumbphone. Die niet eens weet dat het 2015 is.
Dat ookquote:
Dat is toch wel het belangrijkstequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ook
Maar ik kan er mee bellen. Dus dat is fijn.
Pssst: K&W / Mo en Wolve's eerste koopwoning: 19e-eeuwse cottage in Yorkshire! #4quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ook
Maar ik kan er mee bellen. Dus dat is fijn.
Ook al dik te laat, want heb al 3 grote bekers thee opquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Komt vast goed xm! En anders gewoon niks drinken vandaag!
Disclaimer: dat was geen serieus advies
Daar ga je wel debiel hard van pissen, dus dat is goed.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook al dik te laat, want heb al 3 grote bekers thee op
QFT.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar ga je wel debiel hard van pissen, dus dat is goed.
Vooralsnog nietquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar ga je wel debiel hard van pissen, dus dat is goed.
Zo herkenbaarquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
QFT.
heb een pot thee op (2 liter ofzo)al 4 keer naar de wc geweest vanochtend
Dat is gek.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Ik ben echt master vocht vasthouden geloof ik. Het is dat ik niet geel ben, anders had ik mezelf verdacht een spons te zijn.
Vervelend eerder. Ik heb 3 koppen koffie op, 3 bekers thee (à 250 ml) en thuis ook 250ml melk in mn oats. En nog geen wc-bezoek.quote:
+1. Ik moet twee keer per consumptie. Dus zelfs vier keer pissen van 2 liter thee klinkt me geweldig. Ik kan niet eens anderhalf uur auto rijden zonder pisstopquote:
Dat heb ik ook!! Ik plas een keer als ik wakker word en dan vaak 's avonds pas weer een keerquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vervelend eerder. Ik heb 3 koppen koffie op, 3 bekers thee (à 250 ml) en thuis ook 250ml melk in mn oats. En nog geen wc-bezoek.
Enige handige is is dat ik op vakantie dus gerust een dag de hort op kan en dan plas voor vertrek en bij thuiskomst weer.
Ah, gelukkigquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!! Ik plas een keer als ik wakker word en dan vaak 's avonds pas weer een keer
Geen spons, gewoon een groot reservoirquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik ben niet de enige met een spons als blaas
. Hoewel, net zowaar een lichting
.
Hahaha, de visualquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Ik ben echt master vocht vasthouden geloof ik. Het is dat ik niet geel ben, anders had ik mezelf verdacht een spons te zijn.
Ik jank wel regelmatig. Ben echt zo'n wijfquote:
Drijfveer om meer af te vallen... Ik heb het gevoel dat het nog niet goed genoeg is. Er zitten nog rollen en vetjes. Vooral als ik mezelf naakt zie, dan zie ik vooral wat nog niet ok is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Lastig coco, ik ken je natuurlijk niet IRL dus ik kan daar ook niet over oordelen. Wat vind je zelf? Ben je tevreden met jezelf? Wat is je drijfveer om meer af te willen vallen?
Okee, andere vraag: denk je dat jouw ideaalbeeld haalbaar gaat zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Drijfveer om meer af te vallen... Ik heb het gevoel dat het nog niet goed genoeg is. Er zitten nog rollen en vetjes. Vooral als ik mezelf naakt zie, dan zie ik vooral wat nog niet ok is.
Ik kan -los van het esthetische aspect geen andere reden bedenken zeg maar. Gezondheidtechnisch gezien is het niet nodig ofzo. Het kan gewoon beter. Ik blijf de lat verleggen denk ik.
Ik denk dat dat sowieso verstandig is, ja. 'Het' hangt allemaal wat veel. Goede opmerking. Eigenlijk wist ik dat wel, maar ik heb het even niet willen zien ofzo? Thanks.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moet je dan niet zozeer focussen op afvallen, maar op shapen? Jillian's shred, dat soort dingen?
Haalbaar wel. Of haalbaar, haalbaar voor mij zeg maar. Een droomfiguur ga ik nooit krijgen, daar ben ik veel te recht voor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, andere vraag: denk je dat jouw ideaalbeeld haalbaar gaat zijn?
Geen eetstoornissen gehad. Wel een onrealistisch zelfbeeld (althans, dat zegt men, Ik vind mezelf heel lelijk. Volgens anderen is dat onzin. Ik zie alleen wat ik zie, zeg maar).quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Coco, anderen vinden al snel dat het genoeg/te veel is/wordt. Gewoon omdat ze jou zo anders kennen. Het is belangrijk dat je jezelf kritisch beoordeelt. In de zin van "kan ik deze beslissing zelf maken". Als het antwoord daarop ja is weet je zelf wel of je goed bezig bent of niet.
Kijk als je een geschiedenis met eetstoornissen oid hebt (sorry, ik ken jouw situatie niet) dan weet je dus dat je waarschijnlijk nooit 100% objectief kunt beoordelen of je goed bezig bent.
Het is ook goed en logisch dat je je doelen steeds verlegt. Niemand redt het om 40 kilo af te vallen. (Bij wijze van spreken.) Terwijl het heel veel mensen lukt om 15 kilo af te vallen. En dan nog eens 15, want het gaat zo lekker. En dan nog eens een hard bevochten "laatste 10, want dan heb ik ook officieel een gezond BMI met wat speling".
Gezondheidtechnisch gezien denk ik dat ik goed zit. Krachttraining is een goed idee. Thx.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:59 schreef MutedFaith het volgende:
Het is natuurlijk jouw lijf, maar als t gezondheidstechnisch niet noodzakelijk is om (veel) af te vallen zou ik inderdaad de focus vooral leggen op (kracht-)training en minder op heul erg beperken van je calorie-inname.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ook het lichaam van een 18 jarige (dan ga ik er voor het gemak even van uit dat je niet mijn 18 jarige lichaam bedoelt) moet kunnen. In dat geval moet je je echter concentreren op het trainen van je bankrekening en niet je lijf.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ook het lichaam van een 18 jarige (dan ga ik er voor het gemak even van uit dat je niet mijn 18 jarige lichaam bedoelt) moet kunnen. In dat geval moet je je echter concentreren op het trainen van je bankrekening en niet je lijf.
Alles kan he. Je ziet echt wel voorbeelden van mensen die een transformatie ondergaan waar je kaak van op de vloer valt. Het kost je alleen een hoop. De vraag is wat heb je er voor over? Om echt ver te gaan in die metamorfose is het imo nodig dat je het echt leuk vindt. Dat je de vibe echt te pakken hebt. Dat je dus lol hebt in het proces, de weg naar dat lichaam toe. Als je dat niet hebt, tja... dan is het het wmb al snel niet waard...quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind het soms wel lastig hoor. Ergens vind ik het namelijk geen 'excuus' dat ik twee kinderen heb. Ja, dat zijn wel redenen geweest waardoor ik ben aangekomen. Maar nu vind ik dat ergens niet meer meetellen. Wel dat ik 30+ ben, niet alles is meer even strak en ik zal er meer moeite voor moeten doen. Dat klopt. Maar stiekem ambieer ik dat 18-jarige lijf wel hoorWeet echter ook dat dat niet heel realistisch is
Dat dus. Dat maakt het voor mij niet realistisch. Dan moet ik zoveel (meer) gaan sporten en op mijn eten gaan letten. Gaat 'm niet worden. Is alleen zoeken naar de balans; wanneer vind ik het wel goed genoeg?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alles kan he. Je ziet echt wel voorbeelden van mensen die een transformatie ondergaan waar je kaak van op de vloer valt. Het kost je alleen een hoop. De vraag is wat heb je er voor over? Om echt ver te gaan in die metamorfose is het imo nodig dat je het echt leuk vindt. Dat je de vibe echt te pakken hebt. Dat je dus lol hebt in het proces, de weg naar dat lichaam toe. Als je dat niet hebt, tja... dan is het het wmb al snel niet waard...
nee, niet na twee kinderen. Tenzij coco streepvrij is,maar gezien haar buiken geloof ik daar niet inquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met genoeg overtollig vel kun je het gestreepte stuk misschien laten verwijderen bij je tummytuck?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet na twee kinderen. Tenzij coco streepvrij is,maar gezien haar buiken geloof ik daar niet in
Ik kreeg mijn eerste streep toen ik 11 wasquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was op m'n achttiende niet eens streepvrij![]()
Strepen zijn niet zozeer het probleem. Wel 2x keizersnede, dus dat stukje buik is wat flubbiger dan de restquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet na twee kinderen. Tenzij coco streepvrij is,maar gezien haar buiken geloof ik daar niet in
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco is een knapperdMet en zonder extra kilootjes.
*boks*quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn buik als brooddeeg
Zonder kinderen
Dat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco is een knapperdMet en zonder extra kilootjes.
Ik heb er een paar op m'n bovenbenen, van voor de zwangerschap. Die ik overigens streeploos ben doorgekomenquote:Ik kreeg mijn eerste streep toen ik 11 was![]()
[q](Het zijn er met de jaren gelukkig op de buik niet veel meer gewordenen gek genoeg wittige, geen rode/paarse?)
Geen tijgerbollen dus iig, dat scheelt toch weer!quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
[..]
Ik heb er een paar op m'n bovenbenen, van voor de zwangerschap. Die ik overigens streeploos ben doorgekomen.
Furry groen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buik ziet er uit als een sinaasappel die te lang in de schaal ligt
Shrekquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Furry groen?of is dat weer te lang.
Hier ook.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste streep toen ik 11 was![]()
![]()
Yo, mijn moeder is met jouw 'dozige hobby' begonnen, en binnenkort jarig, dus ik wil d'r zo'n boek opsturen. Nog aanraders? Bij voorkeur iets wat op bol.com staat, want dan pakken ze 't ook voor je inquote:
Visualquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Furry groen?of is dat weer te lang.
Patronen zijn er om te doorbrekenquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is een dozige hobby?
Ik geloof dat ik mijn afvalpatroon ontdekt heb: tijd stil staan - veel er af - aankomen - tijd stil staan - veel er af - aankomen
Neuh, de netto uitkomst is dat ik afval. Gaat prima zo!quote:
Maar dat aankomen is toch zonde??quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, de netto uitkomst is dat ik afval. Gaat prima zo!
Nou, vet is het niet hoorquote:
Van die kleurplaten voor volwassenen. XM noemt dat op FB d'r 'dozige hobby'quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is een dozige hobby?
Ik geloof dat ik mijn afvalpatroon ontdekt heb: tijd stil staan - veel er af - aankomen - tijd stil staan - veel er af - aankomen
Oh, die op die doos!quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Van die kleurplaten voor volwassenen. XM noemt dat op FB d'r 'dozige hobby'
Ah.. ik zat aan een groter patroon te denkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, vet is het niet hoor
edit: je moet dat 'aankomen' overigens niet te zwaar (hihi) opvatten.
Qua getallen (niet echt): 100 - 98 - 99 - 99- 99- 96- 97 - 97 etc
Haha! Houdt ze van natuur? Of mandala's? Ik vind zelf de mandalaboeken van bbnc erg mooi. Als ze meer van bos/bloemen/natuur houdt, is idd de geheime tuin leuk of dat nieuwste boek, de verborgen oceaan. Ik ben daar zelf niet zo kapot van omdat ik zelf niet snel afwijk van realistische kleuren en ja, dan ben je al snel door je groen en blauw heenquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yo, mijn moeder is met jouw 'dozige hobby' begonnen, en binnenkort jarig, dus ik wil d'r zo'n boek opsturen. Nog aanraders? Bij voorkeur iets wat op bol.com staat, want dan pakken ze 't ook voor je in![]()
Géén idee. Ik wil ook niet teveel vragen, want dan wordt ze achterdochtig, en 't moet een verrassing blijvenquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha! Houdt ze van natuur? Of mandala's? Ik vind zelf de mandalaboeken van bbnc erg mooi. Als ze meer van bos/bloemen/natuur houdt, is idd de geheime tuin leuk of dat nieuwste boek, de verborgen oceaan. Ik ben daar zelf niet zo kapot van omdat ik zelf niet snel afwijk van realistische kleuren en ja, dan ben je al snel door je groen en blauw heen.
Deze is wel mooi:quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Géén idee. Ik wil ook niet teveel vragen, want dan wordt ze achterdochtig, en 't moet een verrassing blijven![]()
Mandaladingen heb ik voorbij zien komen en zien er wel tof uit! Ze heeft volgens mij sowieso pas één zo'n boek, maar wil ook niet 't risico lopen om haar hét introductieboek te geven ofzo dat ze dus net al heeft
Het strijkijzer?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
On en ontopic, ik heb de ibood-deal van vandaag besteld! Ben heel benieuwd.
Ja eentje die m'n stappen telt en m'n slaap monitortquote:
Jawbone, mooie dealquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja eentje die m'n stappen telt en m'n slaap monitort. Elke avond m'n strijkijzer mee naar bed
.
Tofquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
On en ontopic, ik heb de ibood-deal van vandaag besteld! Ben heel benieuwd.
Dat patroon heb ik hopelijk definitief achter me gelaten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah.. ik zat aan een groter patroon te denken
lieve MoBlo, wat heb je precies? Hetzelfde als ik had zal het niet zijn, want dat was een indirect gevolg van de bevalling. Maar ik ben er na dik tien jaar wel ver vanaf, gelukkig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
M'n rugblessure lijkt weer terug te zijn 'in full swing', dus komende weken moet sporten op een zeer laag pitje en weer ontzettend aangepast. Beter ga ik hier met de PT overheen komen, want ik heb me net een partij zitten janken,dat wil ik echt niet elke week moeten doen
#attentionwhore #noexcuse #positivethinking
'wear and tear' door scoliosis (milde) + rennen. Moet op den duur mee te leven zijn zodra m'n core sterker is en de boel genezen, maar moet beide doen: sterker maken én genezen, en dat gaat niet altijd even goed samen tegelijkertijdquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lieve MoBlo, wat heb je precies? Hetzelfde als ik had zal het niet zijn, want dat was een indirect gevolg van de bevalling. Maar ik ben er na dik tien jaar wel ver vanaf, gelukkig.
Kan je groente goed verdragen? Want nu heb je alleen een beetje tomaat van de bolognesesaus gehad en dat is alles. En in een banaan zit ook weinig vitamine Cquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:01 schreef Saarah het volgende:
Maandag 26 oktober ( 92,2 kg)
O = 2 volkorencracotten
T = 1 yoghurtje (mager en ongesuikerd)
L = Zeer kleine portie spaghetti bolognaise
T = 1 yoghurtje (mager)
D = Puree met ½ kipfilet krokant
T = Klein stukje kipfilet krokant en 1 banaan
Drank = water
Ik heb een GBP en dus zijn mijn porties niet representatief
Overigens komt het door jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wow shandaly! Dat is echt super!!ik ben fier! Hoeveel kilo is er nu totaal af?
Ik wilde net komen juichen dat mijn BMI sinds negen jaar eindelijk weer onder de 27 is, maar jouw mijlpaal wint
ow, damn... Nee, ja, dat is anders dan bij mij. Heel veel sterktequote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'wear and tear' door scoliosis (milde) + rennen. Moet op den duur mee te leven zijn zodra m'n core sterker is en de boel genezen, maar moet beide doen: sterker maken én genezen, en dat gaat niet altijd even goed samen tegelijkertijd![]()
nee het komt door jezelf!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:23 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Overigens komt het door jou![]()
jouw succesverhalen tijdens de lunchwandelingen (die stiekem steeds langer werden
)
Moek zeker de hele tijd naar jouw slanke kont kijken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:09 schreef Vanyel het volgende:
Shandaly
Mooie mijlpaal.
En![]()
voor DP, kom je maar snel laten zien zodat ik de voortgang hier kan rapporteren.
Hier tegen alle verwachting in lichter dan gisteren. Zondag thuisgekomen en nog geen vakantiekilo's
Wat goed!!! Knap gedaan joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:07 schreef Shandaly het volgende:
83,8!!![]()
Mijlpaaltje! Want 83,8 voor mij = BMI 25! Ik heb een 'gezond gewicht'!
Nu nog iets minder, om een marge op te bouwen, en gewoon voor de mooi
Jee zeg. Sterkte. Ik hoop dat je nu echt snel aan het herstel kunt gaan werken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'wear and tear' door scoliosis (milde) + rennen. Moet op den duur mee te leven zijn zodra m'n core sterker is en de boel genezen, maar moet beide doen: sterker maken én genezen, en dat gaat niet altijd even goed samen tegelijkertijd![]()
Hou die gedachte vastquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dan zijn ze er misschien wel gewoon niet, vanyel! Woop!!!
Dp, fijn om te horen! Ik ben overigens zo benieuwd hoe jij er nou eigenlijk uit ziet! In mijn hoofd ben je namelijk je avatar
Lonaa, stom![]()
Oooh, wat goed joh!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:07 schreef Shandaly het volgende:
83,8!!![]()
Mijlpaaltje! Want 83,8 voor mij = BMI 25! Ik heb een 'gezond gewicht'!
Nu nog iets minder, om een marge op te bouwen, en gewoon voor de mooi
Dat heb ik ook bij jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zelf de behoefte om te weten hoe iemand er uit ziet echt totaal niet. Voor mij is iemand online gewoon dat beeld wat hij/zij laat zien.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Moek zeker de hele tijd naar jouw slanke kont kijken?
Laten we op maart/april mikken, dan kunnen we weer met goed fatsoen naast elkaar lopen denk ik.quote:
Ja hoor, gisteren was qua groenten een waardeloze dag idd. Maar m'n avondeten moest snel gaan (puree alleen op te warmen want die had m'n vriend 's middags gemaakt, snel kipfilet bakken) en had geen tijd/zin om ook nog groenten erbij te eten *oops* (rauwkost was op).quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je groente goed verdragen? Want nu heb je alleen een beetje tomaat van de bolognesesaus gehad en dat is alles. En in een banaan zit ook weinig vitamine C
Dat verklaart hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:25 schreef Saarah het volgende:
Ja hoor, gisteren was qua groenten een waardeloze dag idd. Maar m'n avondeten moest snel gaan (puree alleen op te warmen, snel kipfilet bakken) en had geen tijd/zin om ook nog groenten erbij te eten *oops* (rauwkost was o).
Veel groenten eet ik niet bij mijn hoofdmaaltijd, daar probeer ik 3/4 vlees of vis te eten (omwille van de broodnodige eiwitten) en 1/4 groenten en aardappelen/rijst/.... Maar ik eet ze dus welquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat verklaart hetKon zijn dat je nog minder kan eten als je ook groente eet en dat je dan echt te weinig energie binnen krijgt. Dat vroeg ik me zo af.
Ik had het wel gelezenquote:
Als je de goede dingen doet, hoef je je echt geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. eindelijk weer sporten zo![]()
![]()
Oh eenvoor de resultaten weer hier
Ik dacht gister dat het weer de goede kant op ging, maar vanochtend viel het toch weer tegen.. *hanging in there*
Ik ben behoorlijk beperkt in bewegen helaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen![]()
Ik zou je echt aanraden net iets hoger te gaan zitten qua kcal. Je lijf ff wakker schudden. Was jij nu ook beperkt in bewegen? Want dat heeft mij erg geholpen: genoeg eten en dan korte tijd iets heftiger sporten. Even een 'shock' geven zodat de boel weer in beweging komt.
Veel squats gedaan?? Daar krijg ik kontpijn vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de goede dingen doet, hoef je je echt geen zorgen te maken
En lekker, sporten. Ik ga denk ik vanmiddag wel als ik uit bed kom. En geen idee wat ik zondag heb gedaan (nou ja, dat weet ik wel, maar niet precies welke oefeningen) maar mijn billen, hamstrings en kuiten doen pijn (spierpijn dus). De hele keten aan de achterkant en aan de voorkant niets
Vandaag buik, borst en armen, dus!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de goede dingen doet, hoef je je echt geen zorgen te maken
En lekker, sporten. Ik ga denk ik vanmiddag wel als ik uit bed kom. En geen idee wat ik zondag heb gedaan (nou ja, dat weet ik wel, maar niet precies welke oefeningen) maar mijn billen, hamstrings en kuiten doen pijn (spierpijn dus). De hele keten aan de achterkant en aan de voorkant niets
Wat een lekkere D! Ik denk dat ik daar ook wel zin in heb!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
D: Stamppot van zoete aardappel, andijvie, zongedroogde tomaten, feta en een runderworstje
Ja, puur genietenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ow, damn... Nee, ja, dat is anders dan bij mij. Heel veel sterkte
En Shandaly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja! Wij doen er ook nog wat noten doorheen, volgens mij.. En de vorige keer hadden we er zachte geitenkaas doorheen, maar dat is te overheersend, dus dat raad ik je niet aan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een lekkere D! Ik denk dat ik daar ook wel zin in heb!(maar dan zonder feta...dat vind ik niet zo geweldig in stamppot)
Ik heb nog tamme kastanjes, zou dat er door kunnen?
Herkenbaar. Mijn knie rust geven en trainen tegelijk lukt ook niet altijd. :-/quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
,0quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Sarabi, yay! Nog veel achter de komma? Nu er onder blijven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
oh, ,0 zijn de beste! (Ok, en ,9 vaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
,0![]()
Maar ik weet dat ik waarschijnlijk ergens wel weer een keertje er boven ga schommelen.
Maar ik zie nu een patroon in mijn trendlijn dus daar schrik ik niet van.
Zolang de meeste dagen maar onder de 90 zijn
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:21 schreef MutedFaith het volgende:
Ik snap zo helemaal niks van die maten he
Is heel simpel, de getallen staan gelijk aan je onderwijdte, met een centimeter strak onder je tieten gemeten. De letter geeft het verschil aan tussen je onderwijdte de omtrek van je tieten zelf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:21 schreef MutedFaith het volgende:
Ik snap zo helemaal niks van die maten he
BH's lubberen snel uit he... dus niet gek dat die ruim zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:19 schreef Lonaa het volgende:
Mijn gewone BH is 80, maar die is wel ruim in de omtrek, dus het zal wel kloppen
Scheelt ook niet veel tochquote:
Hoiquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hi.
Ik ben ook nog steeds dik.Of eigenlijk 'weer'.
En hoewel ik een jaar geleden gezworen heb hier nooit meer te posten lees ik al een tijdje weer regelmatig mee en lijkt de rust redelijk weer gekeerd.![]()
Ik zie iig veel fijne tips en goede suggesties langs komen.![]()
Eens kijken of meeposten hier weer het zetje in de goede richting gaat geven.
Stats krijgen jullie niet, die vind ik zelf nog te horrifying om hardop te zeggen.![]()
Oh, en mag ik dan meteen een vraag stellen? Kan iemand me het recept geven van de ontbijt-kwarktaart die ik regelmatig voorbij zie komen in lijstjes? Ik ben zeer geintrigeerd!
Vork nodig?quote:
Gouda's Gloriequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
Hej BE!
Met stroopwafelmeisje erbij zijn we gewoon met vier Goudse chicks nuvette stad dit
wat klopt niet Lonaa?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij klopt er geen kak van dat plaatje.
Tenzij je specifieke doelen hebt in je eiwitinname kun je de whey ook prima weg laten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vork nodig?
Tx voor de taartrecepten trouwens, ik ga morgen gelijk aan de slag. Groot voordeel is wel dat mijn lieftallige echtgenoot er ook flink wat af wil . Hij is van de whey enzo, dus die jat ik dan wel van hem.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Tenzij je specifieke doelen hebt in je eiwitinname kun je de whey ook prima weg laten!Ikzelf heb bijvoorbeeld behoorlijk wat eiwitten nodig in mijn voedingspatroon door krachttraining en dan is whey door de kwark gooien wel handig, maar als dat allemaal niet zo relevant is dan is zo'n taart ook goed te doen zonder whey. 'Kost' 'ie ook gelijk weer minder in je kcal-budget
Daar krijg ik hele rare voorstellingen bij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
met je stroopwafel in de Gouda's Glorie scoopen
in Maastricht ook... En geen pepernoot te vinden in die zaak, alleen maar kruidnotenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hi!
[..]
Helemaal beter. Hij heeft chocoladesmaak geloof ik en die combi leek me sws al weer minder.
*nadenken BE! Omdat het er staat betekent nog niet dat het moet!
En Gouda rules!
Damn, Punselies!En stroopwafelijs en... en... en... Maar no more!
Had ik al verteld dat Van Delft een heuse 'pop-up pepernoten winkel' geopend heeft op de markt in Gouda![]()
Gelukkig mag ik van mezelf sws geen pepernoten tot de beste kerel echt in NL is!
Ik krijg sowieso levenslang B-12 injecties (1x per maand).quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:31 schreef Vanyel het volgende:
Kom je met wat je kunt eten eigenlijk enigszins aan je benodigde vitamines etc of heb je structureel supplementen nodig?
+1quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet eens wat whey is maar volgens mij mis ik er weinig aan.
Ik ken het van wordfeud.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
eiwitpoeder dacht ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaak overigens bekend als 'weipoeder'. Zit ook in bijvoorbeeld Taksi en. En dat weet ik dan weer omdat mijn broertjes en dochter koemelkeiwitallergie hadden en dus ook geen wei(poeder) mochten. Dan ga je etikettenlezen en van de Taksi vond ik het nog wel het opmerkelijkst
Eiwitpoeder idd, mijn mister is er nu mee begonnen voor bij het fitnessen en ik proefde gisteren, had ie niet goed geschud en had ik een waffel vol poederklontjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |