Als jongste F1-rijder ooit een tweet de wereld ingestuurd na FP2.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:33 schreef THEFXR het volgende:
twitter:Max33Verstappen twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 00:03:38Disappointed after hitting the wall in #FP2. Will keep pushing in FP3! #MexicoGP #F1 https://t.co/FPb4UaHuse reageer retweet
Het knapste vind ik toch wel dat hij als jongste F1-rijder ooit op 31 oktober 2015 uit zijn bed zal stappen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als jongste F1-rijder ooit een tweet de wereld ingestuurd na FP2.
Als jongste F1-rijder ooit die een papiertje onder zijn wagen kreeg in FP2.
Als jongste F1-rijder ooit die er een paar op stang kreeg na een crash in FP2.
Als jongste F1-rijder ooit die er een op stang kreeg nadat ie telkens ''Als jongste F1-rijder ooit...'' genoemd werd.
[ afbeelding ]
Klopt niet helemaal. Daar staat dat hij kort aan de leiding gereden heeft, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Of ik was toen net bier halen en heb dat gemist.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:22 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
leuk stukje over Maks:
http://www.tibsnews.com/b(...)e-of-max-verstappen/
Hij heb toch niet aan de leiding gelegen?quote:He has gone on to score points in seven more races and has two 4th places to his name including an excellent ride in last week’s US Grand Prix where he briefly led the race.
Ik denk wel dat Mercedes de komende 3 jaren nog het beste team is dus daar zou je als coureur een contract moeten willen hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef JimmyManna het volgende:
Hoop btw wel dat hij na volgend jaar Rosberg zal vervangen.
Die twee moeten gewoon de race uit donderenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:14 schreef Fopje het volgende:
Ach dat is allemaal toekomstmuziek, ik hoop dat ie morgenavond Grosjean en Hulkenberg voor blijft
Tenzij het regent. Dan is er vanalles mogelijk. En zover ik begreep staat er dit weekend nog flink wat regen op het menu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee moeten gewoon de race uit donderen
1-2 Mercedes
3-4 Ferrari
5-6 Williams
7-8 Red Bull
9-10 ???
Negende zou in dat opzicht het maximale moeten zijn wat überhaupt mogelijk is
Gaat om het kampioenschap, niet om de racequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:43 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Tenzij het regent. Dan is er vanalles mogelijk. En zover ik begreep staat er dit weekend nog flink wat regen op het menu.
Hij heeft Hülkenberg gepakt, en 19 punten over 3 races is alles behalve onoverbrugbaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:46 schreef Fopje het volgende:
Lijkt me sterk dat ie Perez nog kan pakken, maar je weet maar nooit
Owww. Dan had het dus het hele kampioenschap moeten regenen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat om het kampioenschap, niet om de race
Behalve dan dat Perez sinds die b-spec bergen punten aan het scoren is. Volgens mij hebben in de laatste 5~7 races alleen hamilton rosberg en vettel meer punten gescoord dan perez, die ook nog eens een thuisrace rijdt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft Hülkenberg gepakt, en 19 punten over 3 races is alles behalve onoverbrugbaar
Er staat nog een mooie regenrace op het programma, Brazillië kan misschien nog leuk worden en Abu Dhabi is echt een baan voor Toro Rosso. Geheel onmogelijk is het dus niet
Wil je als negentien jarige Hamilton als teamgenoot? Moet je niet willen. Zie Jos in '94 met Schumacher.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef JimmyManna het volgende:
Hoop btw wel dat hij na volgend jaar Rosberg zal vervangen.
Hij ziet het zelf wel zitten. Dat is denk ik belangrijker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wil je als negentien jarige Hamilton als teamgenoot? Moet je niet willen. Zie Jos in '94 met Schumacher.
Iets met illegale software plus iets met Jos die niet zo goed is als Max.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wil je als negentien jarige Hamilton als teamgenoot? Moet je niet willen. Zie Jos in '94 met Schumacher.
Jos debuteerde in dat jaar en maakte nog beginnersfoutjes, de bijnaam "zandbak" heeft ook zo zijn redenen, al ben ik ervan overtuigd dat dat ook weer meeviel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Jos heeft nooit een eerlijke kans gekregen, omdat Benetton twee totaal verschillende wagens had. Daarnaast hielp het ook niet mee dat hij een hork van een manager hadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jos debuteerde in dat jaar en maakte nog beginnersfoutjes, de bijnaam "zandbak" heeft ook zo zijn redenen, al ben ik ervan overtuigd dat dat ook weer meeviel.
Eens, ik gaf het ook aan om te schetsen dat de situatie van Max een totaal andere is dan die van Jos. Mocht het zijn dat Mercedes hem wil, dan zou dat geweldig zijn. En Jos (en Max) met zijn ervaring kan echt wel een goede afweging maken. Het zou me overigens niets verbazen als Mercedes Max wil inlijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jos heeft nooit een eerlijke kans gekregen, omdat Benetton twee totaal verschillende wagens had. Daarnaast hielp het ook niet mee dat hij een hork van een manager had
Hork is nog een eer, voor dat gespuisquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jos heeft nooit een eerlijke kans gekregen, omdat Benetton twee totaal verschillende wagens had. Daarnaast hielp het ook niet mee dat hij een hork van een manager had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |