95 van der 100 keer doe ik. Dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Doe niet zo vermoeiend tong... echt... plaats gewoon even de bronvermelding onder je artikelen zodat mensen gewoon even naar de originele site kunnen gaan!
Link dump. Zonder eigen mening.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:18 schreef Nattekat het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-show-op-aarde.dhtml
Als ie nou in full hd wasquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie trouwens ook 'n mooie Max Wallpaper? Ik wel![]()
![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Ja toch?quote:
Ja, maar nu een normale videosite. Die ander was echt verschrikkelijkquote:
1e sector zal de grootste zwakte vormen, alles van bocht 6 tot 13 is in het voordeel van high-downforcewagens, niet zo zeer op motorvermogen. Het stuk in het stadion twijfel ik over, als TR op dat stuk niet harder door de laatste bocht kan dan de rest, lijkt het een kansloze zaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft ie een beetje kans op top 6 zondag als het droog is? Het circuit ziet er wel wel heel snel uit:
[ afbeelding ]
Dit is de originele/oude versie van het circuit volgens mij. Dat was er nu staat is stevig verbouwd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft ie een beetje kans op top 6 zondag als het droog is? Het circuit ziet er wel wel heel snel uit:
[ afbeelding ]
Klopt:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:45 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dit is de originele/oude versie van het circuit volgens mij. Dat was er nu staat is stevig verbouwd.
Dit jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Negeer wat ik heb gezegd over S2, dit is echt geen baan waar je een tekort aan motorvermogen wil hebben. Danku FIA voor het vernaggelen van een op papier prachtige baan.
Je kan volgas over de oude baan in de laatste bochtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ja
Die enorme run-off areas ook. Je kunt in theorie bocht 2, 8, 10 en 11 zo overslaan
Degene die dat doet zal vermoedelijk wel een forse straf gaan krijgenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ja
Die enorme run-off areas ook. Je kunt in theorie bocht 2, 8, 10 en 11 zo overslaan
Johquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Degene die dat doet zal vermoedelijk wel een forse straf gaan krijgen
betere en langere staat ook op joetoepquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar nu een normale videosite. Die ander was echt verschrikkelijk
Duits spreekt ie ook prima vind ik. Zeker gezien zijn leeftijdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:28 schreef glasshole het volgende:
Max groeit, z'n engels is ook vloeiend:
wel met een stopwoordjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:28 schreef glasshole het volgende:
Max groeit, z'n engels is ook vloeiend:
volgens mij is het 9-7 voor Sainzquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:21 schreef aesop het volgende:
Weet iemand de officiele stand in het kwalificatieduel tussen Max en Sainz? Ikben er zelf van overtuigd dat Max inmiddels minimaal gelijkwaardig is, na de eerste paar Gp's waar Sainz nog de its snellere leek.
Puur naar startpositie gekeken is de stand 8-8, zie http://grandprixrankings.(...)pen-versus-sainz-jr/
Maar hierin zijn de motorenstraffen niet meegenomen. Elders lees ik dat het 8-6 staat in het voordeel van Sainz, maar dat klopt volgens mij ook niet, want dan mis ik twee GP's.
Dit, waarbij zowel Max (Italië) en Sainz (Rusland) een keer geen tijd gezet hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij is het 9-7 voor Sainz
Nope.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet gekeken maar ik gok op "i mean"
quote:
quote:
From there on.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh, normaal zegt hij dat om de twee zinnen.vrij irritant.
Zolang het niet de kwalificatie is heb je er niks aan maar het is wel leuk.twitter:F1 twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 19:43:12Max Verstappen has made history - the youngest #F1 driver ever to top a timed session #MexicoGP #FP1 https://t.co/ekVatYUq0v reageer retweet
twitter:Max33Verstappen twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 00:03:38Disappointed after hitting the wall in #FP2. Will keep pushing in FP3! #MexicoGP #F1 https://t.co/FPb4UaHuse reageer retweet
Ja echt wat een klootzak om alles als jongste ooit te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:59 schreef JimmyManna het volgende:
Jongste ooit die als jongste ooit in Mexico reed. Ik word gek van dat jongste ooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |