95 van der 100 keer doe ik. Dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Doe niet zo vermoeiend tong... echt... plaats gewoon even de bronvermelding onder je artikelen zodat mensen gewoon even naar de originele site kunnen gaan!
Link dump. Zonder eigen mening.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:18 schreef Nattekat het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-show-op-aarde.dhtml
Als ie nou in full hd wasquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie trouwens ook 'n mooie Max Wallpaper? Ik wel![]()
![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Ja toch?quote:
Ja, maar nu een normale videosite. Die ander was echt verschrikkelijkquote:
1e sector zal de grootste zwakte vormen, alles van bocht 6 tot 13 is in het voordeel van high-downforcewagens, niet zo zeer op motorvermogen. Het stuk in het stadion twijfel ik over, als TR op dat stuk niet harder door de laatste bocht kan dan de rest, lijkt het een kansloze zaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft ie een beetje kans op top 6 zondag als het droog is? Het circuit ziet er wel wel heel snel uit:
[ afbeelding ]
Dit is de originele/oude versie van het circuit volgens mij. Dat was er nu staat is stevig verbouwd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft ie een beetje kans op top 6 zondag als het droog is? Het circuit ziet er wel wel heel snel uit:
[ afbeelding ]
Klopt:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:45 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dit is de originele/oude versie van het circuit volgens mij. Dat was er nu staat is stevig verbouwd.
Dit jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Negeer wat ik heb gezegd over S2, dit is echt geen baan waar je een tekort aan motorvermogen wil hebben. Danku FIA voor het vernaggelen van een op papier prachtige baan.
Je kan volgas over de oude baan in de laatste bochtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ja
Die enorme run-off areas ook. Je kunt in theorie bocht 2, 8, 10 en 11 zo overslaan
Degene die dat doet zal vermoedelijk wel een forse straf gaan krijgenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ja
Die enorme run-off areas ook. Je kunt in theorie bocht 2, 8, 10 en 11 zo overslaan
Johquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Degene die dat doet zal vermoedelijk wel een forse straf gaan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |