Was Klaasje een bitch? Die zag ik niet aankomen. Jindra vond ik er afgelopen vrijdag echt vreselijk slecht uitzien haha.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind Demi dan weer wel leuk. Karen is sowieso super gay voor haar. En ik denk dat Gert haar ook wel ziet zitten, vooral omdat ze iets anders is en gewoon een sterke zangeres. Ik bedoel als ze zo graag een poc willen, kiezen ze Demi ipv Nora. Als ze echt een Moslima hadden ze beter gezocht, Nora gaat die 3 shows per dag tijdens de tour niet aan kunnen.
Tegen Jindra ben ik opgewarmd, ze ziet er opener en vriendelijker uit zonder pony. Klaasje lijkt me in t echt een bitch (was ze ook toen ik der ontmoette na de eerste liveshow) en ze zingt eigenlijk niet goed genoeg.
Als derde kies ik dan voor Lauren, omdat naast Jindra en Demi gewoon de beste zangeres is. Als je haar jongens zijn gek en roar repetities ziet zingt ze het allemaal zo effortless.
We zullen wel zie hoe deze 3 sterkte persoonlijkheden het in een groepje gaan doen, niemand zal dan in iedergeval kunnen zeggen dat de K3 leden niet kunnen zingen.
Verder is Hanne een onwijs lief leuk mens, maar nee ik snap de hype niet. Ze is nog te onvervaren voor K3, Beter stoppen ze haar met Nora + andere chicks die afgevallen zijn in een nieuwe groep en laten ze die rustig beginnen. Lisa is leuk maar is vergeet ik steeds. Marthe mag ook in die nieuwe groep met Hanne en Nora, ze lijkt me meer de K3 doepgroep ipv een K3 lid.
Nu ben ik toch best wel nieuwsgierig,quote:[b]Op zondag 25 oktober 2015 22:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Klaasje lijkt me in t echt een bitch (was ze ook toen ik der ontmoette na de eerste liveshow) en ze zingt eigenlijk niet goed genoeg.
Kom maar op! We willen alle sappige detailsquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:55 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Nu ben ik toch best wel nieuwsgierig,
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kom maar op! We willen alle sappige details
[ afbeelding ]
De werkweek zit er helaas weer aan te komen, dus ik ben bang dat mensen willen gaan slapen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kom maar op! We willen alle sappige details
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk non-argument, want dat wisten ze bij haar auditie natuurlijk nog niet..quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Laura - Zat ik mee in de trein terug, super kut voor der, ze kreeg als reden dat ze eigenlijk te oud was voor K3.
Wat praat je raar over Klaasje, ALS JE AAN KLAASJE KOMT KOM JE AAN MIJ HOOR JE ME? HOOR JE ME?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Hahaha jaa helaaas ik moet werken.
Nee hier even de downlow op alle meisjes waarmee ik heb gepraat na de show, heb onwijs leuke selfies haha.
Demi - M'n favoriet was super leuk en spontaan, ik heb het gevoel dat ze zich als grap ingeshcreven heeft met het idee niet ver te komen. Maar ze is het leuk gaan vinden dan ze dacht. Als Karen der leuk vind vind ik het goed.
Lauren - M'n andere favo; is facking klein in het echt. Ook leuk en inderdaad wat mensen kunnen opvatten als gemaakt is meer iets van "Ow ik denk 5x na over wat m'n volgende zet is/ik denk na over wat ik zeg". En sowieso is ze gay voor Klaasje.
Jindra - Jaa nee, vast wel aardig. Maar ze praatte tegen iedereen alsof je bij de klantenservice was. 'Heel erg bedankt en tot de volgende keer". Afschuwlijk. Misschien is ze leuker als de spanning van deze show eraf is.
Lisa - Ook super leuk mens, ze nam echt de tijd voor iedereen om selfie's te nemen en een praatje maken.
Marthe - Is leuker als je der gezien hebt; op het eerste zicht komt ze over als een 14jarige maar leuk 'kind'.
Nora - Zo schattig in het echt. Ze bedoelt het allemaal heel goed alleen echt de minste zangeres![]()
Zelfde voor die Roschel (het 'Indische' uit India) super lief en echt. Studio 100 moet hun gewoon op een ander project zetten.
Hanne - Super lief, gewoon echt lief. Lekker selfietjes met der gemaakt haha.
Klaasje - Al haar vervelende hockeyende kerk huppelkutjes zaten voor me, verschrikkelijk. En maar gillen de hele tijd. Ze was heel erg met hun, een vriend van me wou een selfie met der nemen en ze beet hem een beetje af.
Suzan - Ook gewoon leuk mens wat ik zag, vind der verder niet interessant genoeg.
Laura - Zat ik mee in de trein terug, super kut voor der, ze kreeg als reden dat ze eigenlijk te oud was voor K3.
Dusja nee, en verder lekker kut als je naar de liveshow gaat de wifi is alleen voor pers. Verder heb ik een wazige selfie met Karen, meeste mensen in publiek kwam ook voor foto's met de echte K3tjes maar die waren natuurlijk al vlug na hun pers fotos met hun privejet terug naar Belgie. Snap ik wel, als die ineens opduiken terwijl iedereen foto's maakt met de kandidaten krijgen hun geen aandacht mer. K3 ftw.
Ze waren al in België.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Dusja nee, en verder lekker kut als je naar de liveshow gaat de wifi is alleen voor pers. Verder heb ik een wazige selfie met Karen, meeste mensen in publiek kwam ook voor foto's met de echte K3tjes maar die waren natuurlijk al vlug na hun pers fotos met hun privejet terug naar Belgie. Snap ik wel, als die ineens opduiken terwijl iedereen foto's maakt met de kandidaten krijgen hun geen aandacht mer. K3 ftw.
Teenspeak...quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze waren al in België.
En wat bedoel je met 'gay zijn op'. Wat een vreemde manier van zeggen dat iemand je goed ligt.
Jaa inderdaad, ik hoopte dat echt dat ze t zou worden..,maar blijkbaar gaan ze toch voor Hanne -.-quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:23 schreef UltraR het volgende:
Over Demi. De jury lijkt behoorlijk weg van haar te zijn. Sowieso Karen.
En bij het commentaar na haar auditie twijfelden ze erg over haar werkhouding, of ze serieus genoeg was voor het harde werken dat K3 vereist. Blijkbaar heeft ze daarin dus zeer overtuigd, ook gezien de wildcard die ze kreeg in de bootcamp.
https://twitter.com/CKlaartje/status/658001349842485248quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Lol spijt me, ik zit te veel op tumblr soms.
Lees net tweets dat ze al brooddozen met Lauren, Hanne en Jindra hebben gemaakt. I'm out. Als ze toch al gekozen hebben -.-
Het is toch juist ontzettend voorspelbaar dat er zulke geruchten zouden komen en vervolgens een eigen leven gaan leiden?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:41 schreef female81 het volgende:
[..]
https://twitter.com/CKlaartje/status/658001349842485248
En Belgen zijn dus net zo slecht in Nederlands als Nederlandersquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:41 schreef female81 het volgende:
[..]
https://twitter.com/CKlaartje/status/658001349842485248
Ik word er echt sip van als ik lees dat een moeder tweet dat haar kinderen met deze samenstelling niet meer naar K3 mogen luisteren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is toch juist ontzettend voorspelbaar dat er zulke geruchten zouden komen en vervolgens een eigen leven gaan leiden?
Is dat niet gewoon gelul? Beetje dom wat roepen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word er echt sip van als ik lees dat een moeder tweet dat haar kinderen met deze samenstelling niet meer naar K3 mogen luisteren.
Hopelijk wel, anders verdient ze een stomp.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon gelul? Beetje dom wat roepen.
Keet? Dat is zelf nog een kind.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word er echt sip van als ik lees dat een moeder tweet dat haar kinderen met deze samenstelling niet meer naar K3 mogen luisteren.
Oh jij was er dus ook de eerste liveshow? Dan heb ik misschien wel naast je gestaan!quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg alsjeblieft graag hahaha ik ging echt dood zonder wifi (ik moest met mensen praten ahaha) :p waar zat jij?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:16 schreef Toeps het volgende:
Oh jij was er dus ook de eerste liveshow? Dan heb ik misschien wel naast je gestaan!
Ik DM je de volgende keer de wificode wel
In eerste instantie gewoon in de perskamer, pas tegen het eind mochten we naar beneden. (Heb er ook een blog over geschreven: http://www.fashionmilk.com/recap/hallo-k3)quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:57 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Omg alsjeblieft graag hahaha ik ging echt dood zonder wifi (ik moest met mensen praten ahaha) :p waar zat jij?
Ooh hey jij! ik heb je stukjes gelezen! Je schrijft echt leuk! Ik zat in t publiek xD weet niet of je t me dan nog mag dmen hahaquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:04 schreef Toeps het volgende:
[..]
In eerste instantie gewoon in de perskamer, pas tegen het eind mochten we naar beneden. (Heb er ook een blog over geschreven: http://www.fashionmilk.com/recap/hallo-k3)
Yolooo!quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:09 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ooh hey jij! ik heb je stukjes gelezen! Je schrijft echt leuk! Ik zat in t publiek xD weet niet of je t me dan nog mag dmen haha
Ik tweet je zo wel ff haha :p ga je elke week?quote:
Nee pas de finale weer!quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:25 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik tweet je zo wel ff haha :p ga je elke week?
Jij gelooft alles wat op internet (laat staan Twitter) staat?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Lol spijt me, ik zit te veel op tumblr soms.
Lees net tweets dat ze al brooddozen met Lauren, Hanne en Jindra hebben gemaakt. I'm out. Als ze toch al gekozen hebben -.-
Aah ik wrs ook (als ik tickets win haha) hoop echt dat mn faves er dan nog in zitten :pquote:
Dat is een nieuwe uitdrukking voor me.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Lauren - M'n andere favo; is facking klein in het echt. Ook leuk en inderdaad wat mensen kunnen opvatten als gemaakt is meer iets van "Ow ik denk 5x na over wat m'n volgende zet is/ik denk na over wat ik zeg". En sowieso is ze gay voor Klaasje.
Dat was bij de bootcampafleveringen al duidelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:58 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe uitdrukking voor me.![]()
Maar je zou best een punt kunnen hebben. Ik bedenk me nu dat het me bij hun optreden bij q-music opviel dat Lauren echt haar ogen niet van Klaasje af kon houden. En er is een duidelijk momentje tussen ze als Lauren zingt "ik geef je een stiekeme zoen" en weer als Klaasje zingt "m'n hart staat in vuur en in vlam als je mij verwent".Tot zover het onschuldige kindergroepje.
![]()
twitter:Loefie_ twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 21:48:43De vraag is: heeft Lauren een girl crush op Klaasje? #k3zoektk3 reageer retweet
twitter:laurenderuyck twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 21:57:09Ja!! 😄 @Klaasje_Meijer https://t.co/FP9v9c7Xj0 reageer retweet
In het geval van Lauren is het ook gewoon slimheid hoor. Op dit moment (zo vlak voor de definitieve K3 bekend wordt) ben ik niet zo overtuigd van oprechte vriendschappen tussen de dames. Het is gewoon de survival of the fittest, en iedereen probeert de favorieten te vriend te houden. Daarom trekt Lauren op met Hanne en Klaasje, iets wat Marthe volgens mij ook probeert.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:22 schreef female81 het volgende:
Tja, geef Lauren eens ongelijk.
Had ik op veertien/vijftien-jarige leeftijd ook bij het onbekende model uit de Yes/Fancy dat destijds zo ontzettend veel op Klaasje leek (al eens ooit gepost in deze topicreeks). Geen lesbische neigingen verder, sommige vrouwen zijn gewoon heel mooi. Het is meer bewóndering.
Ik heb echt het idee dat Demi er zelf totaal niet in gelooft en het zelf ook doet om flink in de schijnwerpers te staan. Dat laatste bedoel ik niet per se negatief, want volgens mij is het een aardige meid. Maar K3 gaat em echt niet worden voor haar, sorry.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef bogtrotter het volgende:
Aaaargh! Demi is obviously mijn favorietje, maar ze is niet waanzinnig goed bezig. 't Is te zeggen, in de wedstrijd zelf doet ze het heel goed: de jury ziet haar zitten en ze kiest nummers waarin ze bewijst wat voor talent ze heeft. Ik denk dat de meeste mensen niet veel in Demi als K3'tje zien omdat zij zichzelf ook niet profileert in combinatie met de andere meisjes. Sowieso is ze niet zo actief op de sociale media, terwijl Jindra nu juist probeert om die veel slimmer te gebruiken door positieve berichtjes te plaatsen en positieve gevoelens los te maken.
Uiteraard zien we vooral foto's van de meisjes die samen in een kleedkamer zitten. Daarom dus Lisa met Jindra en daarom Demi met Suzan.
Een paar meisjes zijn heel slim geweest op hun instagram door foto's te maken met heel veel verschillende meisjes, zodat de mensen zien hoe hun favorietjes misschien toch samen passen met Lauren of Nora misschien wél heel goed naast Hanne staat, en zo verder. Demi heb ik zo nog niet zien opduiken. Ik hoop dat ze niet slecht in de groep ligt ofzo, maar op basis daarvan begrijp ik dus wel dat men haar nog niet meteen in K3 ziet.
Wat je niet plaatst, kan ook niet breed uitgemeten worden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:13 schreef UltraR het volgende:
Die totale stilte op sociale media is wel echt erg dom van Demi. Verbaast me dat niemand haar daar blijkbaar op wijst vanuit Studio 100. Tenzij ze haar inderdaad sowieso al niet als serieuze optie zien.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef bogtrotter het volgende:
Aaaargh! Demi is obviously mijn favorietje, maar ze is niet waanzinnig goed bezig. 't Is te zeggen, in de wedstrijd zelf doet ze het heel goed: de jury ziet haar zitten en ze kiest nummers waarin ze bewijst wat voor talent ze heeft. Ik denk dat de meeste mensen niet veel in Demi als K3'tje zien omdat zij zichzelf ook niet profileert in combinatie met de andere meisjes. Sowieso is ze niet zo actief op de sociale media, terwijl Jindra nu juist probeert om die veel slimmer te gebruiken door positieve berichtjes te plaatsen en positieve gevoelens los te maken.
Uiteraard zien we vooral foto's van de meisjes die samen in een kleedkamer zitten. Daarom dus Lisa met Jindra en daarom Demi met Suzan.
Een paar meisjes zijn heel slim geweest op hun instagram door foto's te maken met heel veel verschillende meisjes, zodat de mensen zien hoe hun favorietjes misschien toch samen passen met Lauren of Nora misschien wél heel goed naast Hanne staat, en zo verder. Demi heb ik zo nog niet zien opduiken. Ik hoop dat ze niet slecht in de groep ligt ofzo, maar op basis daarvan begrijp ik dus wel dat men haar nog niet meteen in K3 ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |