abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157107431
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon gelul? Beetje dom wat roepen.
Hopelijk wel, anders verdient ze een stomp.
pi_157107439
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik word er echt sip van als ik lees dat een moeder tweet dat haar kinderen met deze samenstelling niet meer naar K3 mogen luisteren.
Keet? Dat is zelf nog een kind. :P
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:06:11 #178
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157107580
Geruchtenmolen gonna geruchtenmolen. :9
Schapen zijn relax.
pi_157107742
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Dusja nee, en verder lekker kut als je naar de liveshow gaat de wifi is alleen voor pers. Verder heb ik een wazige selfie met Karen, meeste mensen in publiek kwam ook voor foto's met de echte K3tjes maar die waren natuurlijk al vlug na hun pers fotos met hun privejet terug naar Belgie. Snap ik wel, als die ineens opduiken terwijl iedereen foto's maakt met de kandidaten krijgen hun geen aandacht mer. K3 ftw.
Oh jij was er dus ook de eerste liveshow? Dan heb ik misschien wel naast je gestaan!
Ik DM je de volgende keer de wificode wel :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2015 11:17:41 ]
pi_157108563
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:16 schreef Toeps het volgende:
Oh jij was er dus ook de eerste liveshow? Dan heb ik misschien wel naast je gestaan!
Ik DM je de volgende keer de wificode wel
Omg alsjeblieft graag hahaha ik ging echt dood zonder wifi (ik moest met mensen praten ahaha) :p waar zat jij?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157108719
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:57 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Omg alsjeblieft graag hahaha ik ging echt dood zonder wifi (ik moest met mensen praten ahaha) :p waar zat jij?
In eerste instantie gewoon in de perskamer, pas tegen het eind mochten we naar beneden. (Heb er ook een blog over geschreven: http://www.fashionmilk.com/recap/hallo-k3)
pi_157108795
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:04 schreef Toeps het volgende:

[..]

In eerste instantie gewoon in de perskamer, pas tegen het eind mochten we naar beneden. (Heb er ook een blog over geschreven: http://www.fashionmilk.com/recap/hallo-k3)
Ooh hey jij! ik heb je stukjes gelezen! Je schrijft echt leuk! Ik zat in t publiek xD weet niet of je t me dan nog mag dmen haha
pi_157108853
Tbh ik vind het echt geweldig en belachelijk tegelijk dat 2 landen helemaal apeshit gaan over de samenstelling van een kinderpopgroep (nja to be fair eigenlijk ben ik t met Karen eens "Pop muziek dat toevallig kinderen aanspreekt), Prachtig hoe serieus we het nemen hoe 3 meisjes de legacy van K3 gaan voort brengen.
pi_157108856
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:09 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ooh hey jij! ik heb je stukjes gelezen! Je schrijft echt leuk! Ik zat in t publiek xD weet niet of je t me dan nog mag dmen haha
Yolooo! :')
pi_157109154
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:11 schreef Toeps het volgende:
Yolooo!
Ik tweet je zo wel ff haha :p ga je elke week? :D
pi_157109168
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:25 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik tweet je zo wel ff haha :p ga je elke week? :D
Nee pas de finale weer! :D
pi_157109180
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Lol spijt me, ik zit te veel op tumblr soms.

Lees net tweets dat ze al brooddozen met Lauren, Hanne en Jindra hebben gemaakt. I'm out. Als ze toch al gekozen hebben -.-
Jij gelooft alles wat op internet (laat staan Twitter) staat?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157109827
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:26 schreef Toeps het volgende:
Nee pas de finale weer!
Aah ik wrs ook (als ik tickets win haha) hoop echt dat mn faves er dan nog in zitten :p
pi_157111526
Net nog even Hannes repetitie gezien, maar die was opnieuw heel erg matig. Ging eigenlijk gewoon nergens over. En in deze video heeft ze ook echt totaal geen K3-uitstraling. Zie ook de reacties onder de video, de sfeer begint nu misschien toch een beetje om te slaan. (hoop ik)

pi_157111967
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:

Lauren - M'n andere favo; is facking klein in het echt. Ook leuk en inderdaad wat mensen kunnen opvatten als gemaakt is meer iets van "Ow ik denk 5x na over wat m'n volgende zet is/ik denk na over wat ik zeg". En sowieso is ze gay voor Klaasje.

Dat is een nieuwe uitdrukking voor me. ):O
Maar je zou best een punt kunnen hebben. Ik bedenk me nu dat het me bij hun optreden bij q-music opviel dat Lauren echt haar ogen niet van Klaasje af kon houden. En er is een duidelijk momentje tussen ze als Lauren zingt "ik geef je een stiekeme zoen" en weer als Klaasje zingt "m'n hart staat in vuur en in vlam als je mij verwent". O+ Tot zover het onschuldige kindergroepje. :P

Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157112102
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:58 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dat is een nieuwe uitdrukking voor me. ):O
Maar je zou best een punt kunnen hebben. Ik bedenk me nu dat het me bij hun optreden bij q-music opviel dat Lauren echt haar ogen niet van Klaasje af kon houden. En er is een duidelijk momentje tussen ze als Lauren zingt "ik geef je een stiekeme zoen" en weer als Klaasje zingt "m'n hart staat in vuur en in vlam als je mij verwent". O+ Tot zover het onschuldige kindergroepje. :P

Dat was bij de bootcampafleveringen al duidelijk. ;)

Loefie_ twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 21:48:43 De vraag is: heeft Lauren een girl crush op Klaasje? #k3zoektk3 reageer retweet
pi_157112345
Tja, geef Lauren eens ongelijk.

Had ik op veertien/vijftien-jarige leeftijd ook bij het onbekende model uit de Yes/Fancy dat destijds zo ontzettend veel op Klaasje leek (al eens ooit gepost in deze topicreeks). Geen lesbische neigingen verder, sommige vrouwen zijn gewoon heel mooi. Het is meer bewóndering. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2015 15:23:55 ]
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:40:03 #193
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_157112607
dat wordt scharen!! :9~
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_157112898
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:22 schreef female81 het volgende:
Tja, geef Lauren eens ongelijk.

Had ik op veertien/vijftien-jarige leeftijd ook bij het onbekende model uit de Yes/Fancy dat destijds zo ontzettend veel op Klaasje leek (al eens ooit gepost in deze topicreeks). Geen lesbische neigingen verder, sommige vrouwen zijn gewoon heel mooi. Het is meer bewóndering. :)
In het geval van Lauren is het ook gewoon slimheid hoor. Op dit moment (zo vlak voor de definitieve K3 bekend wordt) ben ik niet zo overtuigd van oprechte vriendschappen tussen de dames. Het is gewoon de survival of the fittest, en iedereen probeert de favorieten te vriend te houden. Daarom trekt Lauren op met Hanne en Klaasje, iets wat Marthe volgens mij ook probeert.

Lisa zag ik daarentegen regelmatig naar Jindra trekken in filmpjes. Niet slim, want die 2 gaan sowieso niet samen in K3 komen. Met wie Demi een speciale band heeft weet ik niet zo.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:01:33 #195
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157113060
Aaaargh! Demi is obviously mijn favorietje, maar ze is niet waanzinnig goed bezig. 't Is te zeggen, in de wedstrijd zelf doet ze het heel goed: de jury ziet haar zitten en ze kiest nummers waarin ze bewijst wat voor talent ze heeft. Ik denk dat de meeste mensen niet veel in Demi als K3'tje zien omdat zij zichzelf ook niet profileert in combinatie met de andere meisjes. Sowieso is ze niet zo actief op de sociale media, terwijl Jindra nu juist probeert om die veel slimmer te gebruiken door positieve berichtjes te plaatsen en positieve gevoelens los te maken.

Uiteraard zien we vooral foto's van de meisjes die samen in een kleedkamer zitten. Daarom dus Lisa met Jindra en daarom Demi met Suzan.

Een paar meisjes zijn heel slim geweest op hun instagram door foto's te maken met heel veel verschillende meisjes, zodat de mensen zien hoe hun favorietjes misschien toch samen passen met Lauren of Nora misschien wél heel goed naast Hanne staat, en zo verder. Demi heb ik zo nog niet zien opduiken. Ik hoop dat ze niet slecht in de groep ligt ofzo, maar op basis daarvan begrijp ik dus wel dat men haar nog niet meteen in K3 ziet.
pi_157113260
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef bogtrotter het volgende:
Aaaargh! Demi is obviously mijn favorietje, maar ze is niet waanzinnig goed bezig. 't Is te zeggen, in de wedstrijd zelf doet ze het heel goed: de jury ziet haar zitten en ze kiest nummers waarin ze bewijst wat voor talent ze heeft. Ik denk dat de meeste mensen niet veel in Demi als K3'tje zien omdat zij zichzelf ook niet profileert in combinatie met de andere meisjes. Sowieso is ze niet zo actief op de sociale media, terwijl Jindra nu juist probeert om die veel slimmer te gebruiken door positieve berichtjes te plaatsen en positieve gevoelens los te maken.

Uiteraard zien we vooral foto's van de meisjes die samen in een kleedkamer zitten. Daarom dus Lisa met Jindra en daarom Demi met Suzan.

Een paar meisjes zijn heel slim geweest op hun instagram door foto's te maken met heel veel verschillende meisjes, zodat de mensen zien hoe hun favorietjes misschien toch samen passen met Lauren of Nora misschien wél heel goed naast Hanne staat, en zo verder. Demi heb ik zo nog niet zien opduiken. Ik hoop dat ze niet slecht in de groep ligt ofzo, maar op basis daarvan begrijp ik dus wel dat men haar nog niet meteen in K3 ziet.
Ik heb echt het idee dat Demi er zelf totaal niet in gelooft en het zelf ook doet om flink in de schijnwerpers te staan. Dat laatste bedoel ik niet per se negatief, want volgens mij is het een aardige meid. Maar K3 gaat em echt niet worden voor haar, sorry.
pi_157113355
Die totale stilte op sociale media is wel echt erg dom van Demi. Verbaast me dat niemand haar daar blijkbaar op wijst vanuit Studio 100. Tenzij ze haar inderdaad sowieso al niet als serieuze optie zien.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:16:36 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157113435
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:13 schreef UltraR het volgende:
Die totale stilte op sociale media is wel echt erg dom van Demi. Verbaast me dat niemand haar daar blijkbaar op wijst vanuit Studio 100. Tenzij ze haar inderdaad sowieso al niet als serieuze optie zien.
Wat je niet plaatst, kan ook niet breed uitgemeten worden.
pi_157113500
Ze zei al dat ze niet zo goed in zich zelf te promoten, en dat merk je ook. Die anderen gaan haar echt niet erop wijzen; stel je voor Demi was ook nog super leuk op social media met haar talent. Ik ben benieuwd!

Ik heb niet het gevoel dat ze is van "ow dit doe ik omdat ik famous wil worden" maar meer van "ze kiezen me toch niet" of misschien houdt studio 100 haar juist stil omdat ze hun zwarte paard is. Ze doen alsof Hanne hun zwarte paard is maar die heeft gewoon niet Demi's talent.

Ik denk dat ze gewoon niet zo van de social media is, tijdens de shows zie je dat ze wel close is met Suzan, goed kan vinden met Nora en overweg kan met Jindra en Klaasje.
pi_157115280
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef bogtrotter het volgende:

PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')