als het puur om zang zou gaan was suzan niet naar huis gestuurd maar nora en niet alleen mbt zangprestatie van vandaagquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik verwacht echt Nora. Lisa heeft tot nu toe (ondanks alle kritiek op haar) in al haar optredens top gezongen dus die haalt het. Die is in staat om elke week een topprestatie te leveren. Demi ben ik eigenlijk wel klaar mee, die vind ik ook een beetje gehyped.
Het viel mij op dat ze 2 weken geleden echt heel vals zong met die Vlaamse zangcoaches en dat die toch vrolijk beweerden dat ze fantastisch zong. Dat vond ik wel echt doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het vervelende is dat we Hanne nu helemaal niet kunnen beoordelen. Dat vind ik wel echt een probleem met deze opzet.
Zit er verschil tussen VTM en sbs danquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef Djeez het volgende:
Gezien op VTM, een verademing na SBS. Maar wat een doorgestoken kaart met die lelijke Marokkaanse. Maar wel ff genoten van de dijlaarzen van Josje
Hanne en Marthequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vraag is ook wat ze nu gaan doen. Acht is lastig voor trio's.
Alledrie de optredens waren om te huilen maarja, wat wil je met zulke nummers. De eerste 2 nummers behoren echt tot de allerslechtste van K3 en dan maak je er nog zo'n zaadversie van ook. Beetje jammer. Bij de politie is veel geschikter voor een groepsoptreden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:51 schreef female81 het volgende:
Suzan eruit, en nog steeds Nora (die volgens mij nog geen half concert vol houdt) Jindra (gewoon vervelend) erin. Bah.
Jindra wordt nogal een hand boven het hoofd gehouden. Elke willekeurige persoon die met Hanne in één groepje belandt is al automatisch door naar volgende week, zelfs al zou het drietal er niks van bakken. En erg veel deed dit optreden me niet (o.k., de zang was in orde).
Ik was nogal team Suzan, en vond haar wel degelijk in de K3-rol groeien.
ja maar dat k3meisje zou ze niet halen. Ze zoeken een k3Meisje, geen dijk van een wijf. Die zitten nu in de jury.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:51 schreef female81 het volgende:
Suzan eruit, en nog steeds Nora (die volgens mij nog geen half concert vol houdt) Jindra (gewoon vervelend) erin. Bah.
Jindra wordt nogal een hand boven het hoofd gehouden. Elke willekeurige persoon die met Hanne in één groepje belandt is al automatisch door naar volgende week, zelfs al zou het drietal er niks van bakken. En erg veel deed dit optreden me niet (o.k., de zang was in orde).
Ik was nogal team Suzan, en vond haar wel degelijk in de K3-rol groeien.
Lauren, Hanne en Jindra/Klaasje. 100%quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:49 schreef tralalala het volgende:
Klaasje, Marthe en Lauren. Ik zou er zelfs geld op durven zetten. :-)
Sowieso Hanne idd. Al gaan ze daar wel spijt van krijgen. Die kan nooit een sterk K3tje worden denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lauren, Hanne en Jindra/Klaasje. 100%
Groepjes 1 en 2 vond ik prima, 2 zelfs echt goed, maar ja - Hanne zat in groepje 3. Dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Alledrie de optredens waren om te huilen maarja, wat wil je met zulke nummers. De eerste 2 nummers behoren echt tot de allerslechtste van K3 en dan maak je er nog zo'n zaadversie van ook. Beetje jammer. Bij de politie is veel geschikter voor een groepsoptreden.
De hele show is nepquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het was ook wel echt een avondje om je even lekker aan alles en iedereen te irriteren. Grootste irritaties:
1. Hanne die met 2 regels zang fluitend wordt doorgestemd.
2. Jindra die nog steeds verschrikkelijk nep overkomt.
3. Gert en Karen die overdreven theatraal in huilen uitbarsten bij het nummer van Marthe.
4. Nora die zo vals als een kraai zingt en toch doorgaat.
5. De eerste twee groepsnummers die echt waardeloos waren.
6. Demi's mond als ze lacht.
Groepje 1? Tja er zit weinig zang in het nummer en ik ben geen liefhebber van trommels. Plus een waardeloos nummer van K3. Dan wordt het al moeilijk om positief te zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Groepjes 1 en 2 vond ik prima, 2 zelfs echt goed, maar ja - Hanne zat in groepje 3. Dan weet je het wel.
Ik vond in optreden 3 geen ziel zitten.
ik weet niet of ze het aandurven met hanne, op zeker k3meisje, maar of ze k3 aankan? Lauren wel en ook op en top k3meisje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lauren, Hanne en Jindra/Klaasje. 100%
mijn kinderen vinden dat een superleuk nummer. Ik word er ook wel vrolijk van, een van de weinige nummers die ik meezing.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Groepje 1? Tja er zit weinig zang in het nummer en ik ben geen liefhebber van trommels. Plus een waardeloos nummer van K3. Dan wordt het al moeilijk om positief te zijn.
Hebben ze tot nu toe al wel eens iets negatiefs gezegd over Hanne? Echt nog geen woord, dat zegt eigenlijk wel alles want er was genoeg om kritisch op te zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet of ze het aandurven met hanne, op zeker k3meisje, maar of ze k3 aankan? Lauren wel en ook op en top k3meisje.
Jindra versus klaasje, ik zie klaasje liever, maar jindra zingt beter.
Ik houd juist van percussie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Groepje 1? Tja er zit weinig zang in het nummer en ik ben geen liefhebber van trommels. Plus een waardeloos nummer van K3. Dan wordt het al moeilijk om positief te zijn.
Nog niet...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef showtimer het volgende:
Staan de repetities van Hanne, Lauren en Jindra al ergens online?
Best een lekker wijf. En ze is echt in alles oerhollands, dus ik vond haar wel leuk. Maar eerlijk is eerlijk, geen K3.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:05 schreef rowan634 het volgende:
Suzan had trouwen wel echt een goed broodtrommel-hoofd
[ afbeelding ]
das waar jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Best een lekker wijf. En ze is echt in alles oerhollands, dus ik vond haar wel leuk. Maar eerlijk is eerlijk, geen K3.
Dát.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:05 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Die had in een ander pittig meidengroepje gepast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:05 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |