Morgen nog erger, zondag droog(er)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:18 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon compleet afgelast voor vandaag? Hoe zit dat met morgen en zondag? Ook dan regen?
Mwa het komt met momenten, dus tijdens FP3 en de kwalificatie kan het best droog zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen nog erger, zondag droog(er)
Dat schijnt morgen niet het geval te zijn. Morgen zou het volgens de voorspelling langdurig regenval zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa het komt met momenten, dus tijdens FP3 en de kwalificatie kan het best droog zijn.
Ja regen, maar zo'n storm als er net was zul je niet de hele dag hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat schijnt morgen niet het geval te zijn. Morgen zou het volgens de voorspelling langdurig regenval zijn.
Dan zal de deal met Renault of beklonken zijn of van tafel zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:40 schreef twiFight het volgende:
Hmm, lotus team boss zegt binnen een uur de tweede driver van lotus voor 2016 te komen volgens mij
Hij zei ook dat de driver keus los staat van de deal met renault. Ik weet niet helemaal of ik dat eloof.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zal de deal met Renault of beklonken zijn of van tafel zijn
Foute topicquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Alhoewel zondag een goede dag lijkt te worden, kan deze ook nog roet in het eten gooien:
[ afbeelding ]
Op dit moment de zwaarste orkaan ooit gemeten, zwakt wel af boven land maar zal nog steeds zeer krachtig zijn als het over Texas trekt.
De buien van vandaag hadden niks met die orkaan te maken trouwens, waren normale zomerse buien.
Sky F1 heeft nu de GP van Engeland 2015quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ik zit er hier een van 2012 te kijken.
Vroeger werd er met grote regelmaat een race van x jaar geleden uitgezonden in een weekend, nu zie ik enkel herhalingen van de vrije trainingenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, nou, ik zit op een Hennostream van de F1 show ofzo. Dacht dat het sky was. Ff zoeken...
Kan het zo snel niet zien, maargoed, tof te zien
Met Engels commentaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is gewoon heel 2012 in deze ep. Met hoogte- en dieptepunten, erg tof, Vettel nognin de RB, met Webber en Schumi, Alonso nog in betere dagen qua materiaal (al zijn zijn baard en haar nu vele malen beter..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |