Als dit waar is dan weet je dat deze vluchtelingenbelasting niet de enigste belasting van de EU gaat komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:42 schreef KetchupFTW het volgende:
''Europa-wijde belasting'' voor ''Meer vluchtelingen''
Ja, zo maak je je populair onder je eigen bevolking.
Het is haar plicht vanwege Duitsland haar rol in WW2.quote:
Dan moet je wat luchtverfrisser gebruiken dat helpt tegen de stank.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:14 schreef Elzies het volgende:
Ik ruik een Brexit. Ik hoop op een Nexit.
Zou best kunnen dat er veel landen (inclusief de bevolking) zit te wachten op migranten hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Zeker 15 landen zijn tegen'
Vanaf land nummer 16 hadden ze nog niet geïnformeerd denk ik. Ik weet de antwoorden wel
Ik dacht dat Merkel toch voorstelde om deze gelukzoekers eerlijk te verdelen over alle lidstaten, in plaats van alleen Duitsland, Nederland en Zweden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:16 schreef devlinmr het volgende:
Ik snap haar logica wel. Je neemt namelijk meteen de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen en je kunt t georganiseerd aanpakken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit de oplossing vind of dat ik het een goed idee vind. Enige oplossing is om orde op zaken te stellen in Syrie.
Het is gewoon een goede stap die veel landen toepassen, er zal inderdaad meer moeten gebeuren maar ik ben al blij dat men hierover aan het praten is. Niet alleen haal je de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen maar je hebt ook al registratie vooraf en weet wie je gaat binnenhalen en waarheen die mensen kunnen. De mensen die op een andere manier binnenkomen kun je dan ook beter opvangen in de huidige opvangcentra en goed controleren, het is dus ook een goede scheiding van de vluchtelingenstroom en de stroom met behoorlijke aantallen mensen die geen recht op asiel hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:16 schreef devlinmr het volgende:
Ik snap haar logica wel. Je neemt namelijk meteen de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen en je kunt t georganiseerd aanpakken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit de oplossing vind of dat ik het een goed idee vind. Enige oplossing is om orde op zaken te stellen in Syrie.
Lees even het artikel wat erbij hoort...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:11 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Alles verloopt volgens plan. Je zou echter verwachten dat het tempo ondertussen op het maximum is, maar er wordt nog gas bijgegeven.
Waar schuilt de logica om economische gelukzoekers te gaan halen naar jouw land? Bovenal, waar wil je ze nog überhaupt plaatsen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede stap die veel landen toepassen, er zal inderdaad meer moeten gebeuren maar ik ben al blij dat men hierover aan het praten is. Niet alleen haal je de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen maar je hebt ook al registratie vooraf en weet wie je gaat binnenhalen en waarheen die mensen kunnen. De mensen die op een andere manier binnenkomen kun je dan ook beter opvangen in de huidige opvangcentra en goed controleren, het is dus ook een goede scheiding van de vluchtelingenstroom en de stroom met behoorlijke aantallen mensen die geen recht op asiel hebben.
Ik weet niet over welk plan je het hebt. Economische gelukszoekers worden vaak gehaald om te werken of te ondernemen, met name omdat mensen hier ook economische gelukszoekers zijn die van hun willen profiteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waar schuilt de logica om economische gelukzoekers te gaan halen naar jouw land? Bovenal, waar wil je ze nog überhaupt plaatsen?
Met 600.000 werkloze Nederlanders hebben we geen nieuwe aanwas van uitkeringsprofiteurs nodig. Weg met die EU. Dit is een oorlog waard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik weet niet over welk plan je het hebt. Economische gelukszoekers worden vaak gehaald om te werken of te ondernemen, met name omdat mensen hier ook economische gelukszoekers zijn die van hun willen profiteren.
Die mensen waar jij over spreekt komen individueel binnen, zijn al door een bedrijf gecontacteerd en hebben hun werkvisum etc op zak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik weet niet over welk plan je het hebt. Economische gelukszoekers worden vaak gehaald om te werken of te ondernemen, met name omdat mensen hier ook economische gelukszoekers zijn die van hun willen profiteren.
Daarom zijn er ook regels voor economische gelukszoekers dat ze een baan moeten hebben die niet vervuld kunnen worden of flink moeten investeren in een onderneming. Het gaat bij economische vluchtelingen dus duidelijk niet om mensen die hier asielaanvragen en krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met 600.000 werkloze Nederlanders hebben geen nieuwe aanwas van uitkeringsprofiteurs nodig.
Ja hoor dat vind ik een uitstekend plan, dat is beter dan ze ongecontroleerd de grens over te laten komen zoals nu een feit is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen waar jij over spreekt komen individueel binnen, zijn al door een bedrijf gecontacteerd en hebben hun werkvisum etc op zak.
Jij wilt honderdduizenden onaangepasten Europa binnenvliegen?
Wil ze 6 miljoen joden gaan vervangen door moslims ? Verdomd slechte ruil.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is haar plicht vanwege Duitsland haar rol in WW2.
Zo denkt zij echt. En vele Duitsers met haar (of dat wordt iig gepretendeerd).
En die honderdduizenden spreken natuurlijk allemaal Engels of een andere Europese taal, hebben een diploma naar Europese maatstaven en gaan direct een (hoogopgeleide) baan vervullen hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja hoor dat vind ik een uitstekend plan, dat is beter dan ze ongecontroleerd de grens over te laten komen zoals nu een feit is.
Nogmaals, het zijn GEEN vluchtelingen. Enige doel is economisch motief in die landen die voor hun het meeste opleveren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook regels voor economische gelukszoekers dat ze een baan moeten hebben die niet vervuld kunnen worden of flink moeten investeren in een onderneming. Het gaat bij economische vluchtelingen dus duidelijk niet om mensen die hier asielaanvragen en krijgen.
Dat beweer ik toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En die honderdduizenden spreken natuurlijk allemaal Engels of een andere Europese taal, hebben een diploma naar Europese maatstaven en gaan direct een (hoogopgeleide) baan vervullen hier.
Dream on man
Okay jij weet nog steeds niet wat er precies onder de definitie van vluchteling staat en blijft maar onzin verkondigen. Succes dan maar en laat je vooral niet hinderen door gebrek aan kennis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn GEEN vluchtelingen. Enige doel is economisch motief in die landen die voor hun het meeste opleveren.
Elzies, laat je niet van de wijs brengen door de linkse moraalridders hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn GEEN vluchtelingen. Enige doel is economisch motief in die landen die voor hun het meeste opleveren.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:11 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Alles verloopt volgens plan. Je zou echter verwachten dat het tempo ondertussen op het maximum is, maar er wordt nog gas bijgegeven.
Heb jij nu de illusie dat die persoon ook maar een beetje luistert en leest wat de feiten zijn. Dat het vluchtelingenverdrag kijkt naar het land van herkomst en nationaliteit willen mensen gewoon niet begrijpen, jij blijkbaar ook niet. Wie heeft toch dat idiote idee de wereld in geholpen dat door veilige derde landen reizen vluchtelingen tot economische migranten maakt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Elzies, laat je niet van de wijs brengen door de linkse moraalridders hier.
Het zijn inderdaad voor 99,9% géén vluchtelingen maar economische migranten.
Om je laatste vraag te beantwoorden: de UNHCR zelf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Heb jij nu de illusie dat die persoon ook maar een beetje luistert en leest wat de feiten zijn. Dat het vluchtelingenverdrag kijkt naar het land van herkomst en nationaliteit willen mensen gewoon niet begrijpen, jij blijkbaar ook niet. Wie heeft toch dat idiote idee de wereld in geholpen dat door veilige derde landen reizen vluchtelingen tot economische migranten maakt?
Ik kan het ook bijna niet geloven, zijn bij Merkel alle stoppen doorgeslagenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:29 schreef Steinerized het volgende:
Ik geloof hier echt geen snars van.
Dit zou voor Merkel en het CDU politieke zelfmoord zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen is wereld weliswaar van iedereen, Europa is van de Europeanen en niet van de werkgeverslobby en de politici die zijn corrumperen om de welvaart nog oneerlijker te verdelen, en Nederland is van de Nederlanders en niet van belobbiede EU-ers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef D.D.W. het volgende:
Ook in Nederland zitten er heel veel op hen te wachten. Deze mensen zijn van mening dat de wereld van iedereen is en welvaart eerlijk verdeeld moet worden. Je kunt ze ook makkelijk aan het uiterlijk herkennen:
Maar zijn het wel asielzoekers als je ze ophaalt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:44 schreef Oud_student het volgende:
Als je 100.000 den gaat ophalen, dan zijn dat extra "asielzoekers".
Wat ik me vooral af vraag is waar Mutti Merkel ze wil gaan halen. Uit de kampen van Erdogan? Wat gek het blijken ineens voornamelijk Koerden, Homo's, Jihadisten en criminelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:44 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik kan het ook bijna niet geloven, zijn bij Merkel alle stoppen doorgeslagen![]()
Als je 100.000 den gaat ophalen, dan zijn dat extra "asielzoekers". De huidige stroom van mensen die eigenlijk geen recht op asiel hebben blijft natuurlijk gewoon doorgaan.
Trouwens hoe selecteer je wie wel en niet met het vliegtuig naar het beloofde land mag![]()
Ik zie weer een bloeiend verdienmodel voor allerlei tussen personen die je een plaats op Merkels vliegtuig weten te verzekeren.
Kort samengevat: een krankzinnig plan
Eens, dit "plan" roept zoveel vragen op en het maakt zoveel kapot en genereert zoveel wantrouwen, dat je je idd kan afvragen of Merkel en haar adviseurs noch wel goed bij hun hoofd zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat ik me vooral af vraag is waar Mutti Merkel ze wil gaan halen. Uit de kampen van Erdogan? Wat gek het blijken ineens voornamelijk Koerden, Homo's, Jihadisten en criminelen.
Erdogan wint overtuigend de verkiezingen, Turkije is 'gezuiverd'.
Het lijkt haast wel alsof ze lijdt aan een soort verknipte vorm van het Stockholmsyndroom ofzo... Zo iemand moet je niet aan de knoppen van je land willen laten draaienquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Eens, dit "plan" roept zoveel vragen op en het maakt zoveel kapot en genereert zoveel wantrouwen, dat je je idd kan afvragen of Merkel en haar adviseurs noch wel goed bij hun hoofd zijn.
Die zeker niet die weten wel wat de definitie van vluchteling is:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Om je laatste vraag te beantwoorden: de UNHCR zelf.
http://www.unhcr.org/4ec262df9.htmlquote:It defines a refugee as a person who
is outside his or her country of na-
tionality or habitual residence; has a
well-founded fear of being persecuted
because of his or her race, religion,
nationality, membership of a particular
social group or political opinion; and
is unable or unwilling to avail him—
or herself of the protection of that
country, or to return there, for fear
of persecution
Dan zet GeenPeil binnen de korste keren een nieuwe handtekeningenactie op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:36 schreef Nintex het volgende:
Een Europese belasting? No way dat andere Europese landen daar voor tekenen. Misschien dat ze Dijsselbloem zo ver krijgt, maar de Polen/Grieken etc. schieten dit plan direct af natuurlijk.
Maar als we die definitie aanhouden dan zijn mensen die slechts vluchten voor oorlog of IS helemaal geen vluchtelingen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die zeker niet die weten wel wat de definitie van vluchteling is:
[..]
http://www.unhcr.org/4ec262df9.html
Die weten ook wel dat veilige derde landen alleen een rol spelen bij waar het asielverzoek gedaan moet worden en niet voorkomt bij "outside his or her country of nationality or habitual residence".
Daar staat immers niets over een derde land waarin iemand is geweest.
Europa zou het Vluchtelingenverdrag moeten opzeggen en vervangen door een systeem van gecontroleerde immigratie: een Green Card-systeem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:23 schreef Buster24 het volgende:
Er komen er nog miljoenen aan.
[NORML]http://www.radio1.nl/item ... kezen-hindert-opbouw.html[/NORML]
[ afbeelding ]
Ik vrees dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is. Of wil jij helikopters sturen naar Raqqa die met een luidspreker in het Arabisch oproepen of alle homo's, christenen en atheïsten zich even willen melden op het centrale plein in verband met asiel in West-Europa? Plek voor twaalf, dus wees snel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Afgezien van de krankzinnige aantallen is het wel een goed plan om vluchtelingen te gaan halen mits iedere andere vorm van instroom wordt geblokkeerd. Op die manier kun je de echte vluchtelingen onderscheiden van de uitkeringszoekers en de aantallen in de hand houden.
Was allang bekend joh, Afrika zit hier toch al.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:23 schreef Buster24 het volgende:
Er komen er nog miljoenen aan.
[NORML]http://www.radio1.nl/item ... kezen-hindert-opbouw.html[/NORML]
[ afbeelding ]
Wel als je tegenstander bent van IS en/of Assad. Mensen die vluchten voor willekeurige bombardementen vallen er niet onder maar die krijgen subsidiaire bescherming.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar als we die definitie aanhouden dan zijn mensen die slechts vluchten voor oorlog of IS helemaal geen vluchtelingen?
Over zelfhaterij gesproken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:48 schreef totalvamp het volgende:
Europa is toch al te dode opgschreven door de policor en zelfhaterij.
Ik zou ze bij de EU en de VN allemaal een rot schop willen geven en ze naar huis sturen voor landverraad, volkverraad, eigen belangen eerst, discriminatie en stupiditeit.
Het is toch belachelijk dat die lui hiermee wegkomen zonder er zelf ooit last van te hebben.
Ik haat mezelf niet hoorquote:
Lach maar, maar Europa, Duitsland in het bijzonder, gaan nog steeds gebukt onder de vruchten van de tweede wereldoorlog. Tel daar een ''elite'' bij die compleet los staat van de samenleving en je krijgt dit soort voorstellen.quote:
Nog een mooi voorbeeld van zelfhaterij. "Bijna hopen op een burgeroorlog."quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
Waanzin, complete waanzin![]()
Het is een verschrikkelijk iets natuurlijk, oorlog, maar je zou onderhand toch bijna gaan hopen op een burgeroorlog/revolutie om een einde te maken aan deze waanzin en zelfvernietiging
Je etaleert de befaamde 'weg met ons-houding' anders prima, gezien de angst en het wantrouwen waar je mee rondloopt.quote:
Ik lach niet, ik vind het vrij opmerkelijk dat er gesproken wordt over zelfhaterij door iemand die denkt dat deze samenleving bedreigd wordt door nog geen 100.000 nieuwe inwoners. Alsof we in de afgelopen decennia een kutland zijn geworden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lach maar, maar Europa, Duitsland in het bijzonder, gaan nog steeds gebukt onder de vruchten van de tweede wereldoorlog.
Daar hoopt wel een groot deel op hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
Waanzin, complete waanzin![]()
Het is een verschrikkelijk iets natuurlijk, oorlog, maar je zou onderhand toch bijna gaan hopen op een burgeroorlog/revolutie om een einde te maken aan deze waanzin en zelfvernietiging
Weg met ons? Nee weg met hen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je etaleert de befaamde 'weg met ons-houding' anders prima, gezien de angst en het wantrouwen waar je mee rondloopt.
Dat gebeurd al naiefjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik lach niet, ik vind het vrij opmerkelijk dat er gesproken wordt over zelfhaterij door iemand die denkt dat deze samenleving bedreigd wordt door nog geen 100.000 nieuwe inwoners. Alsof we in de afgelopen decennia een kutland zijn geworden.
100.000 voor nu, met gezinshereniging en doorlopende stromen worden dat er meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik lach niet, ik vind het vrij opmerkelijk dat er gesproken wordt over zelfhaterij door iemand die denkt dat deze samenleving bedreigd wordt door nog geen 100.000 nieuwe inwoners. Alsof we in de afgelopen decennia een kutland zijn geworden.
We hebben ook problemen door andere oorzaken, als je geen problemen wil in een samenleving heb je een probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:
maar wil je echt gaan ontkennen dat we problematiek hebben door de immigratie van de vorige eeuw?
Ja, weg met ons, want wij, onze samenleving, de welvaart en alle verworvenheden zouden zogenaamd worden bedreigd door asielzoekers.quote:
Onzin, het gaat juist steeds beter. Op talloze vlakken. Dat we te maken hebben gehad met een recessie staat daar volledig los van.quote:Dat gebeurd al naiefje
...familie van johan cruyff toevallig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
We hebben ook problemen door andere oorzaken, als je geen problemen wil in een samenleving heb je een probleem.
Dat zeg ik niet, die zijn alleen te verwaarlozen. Wat criminaliteit, veiligheid, welvaart, zorg, onderwijs, infrastructuur, et cetera betreft doen we het nog steeds verdomd goed. Als ik die angstverhalen moet geloven gaan we langzamerhand achteruit maar dat is onzinnig gelul en blijkt helemaal nergens uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:
En een kutland, nee.. maar wil je echt gaan ontkennen dat we problematiek hebben door de immigratie van de vorige eeuw?
OK, maar die krijgen dus geen asiel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wel als je tegenstander bent van IS en/of Assad. Mensen die vluchten voor willekeurige bombardementen vallen er niet onder maar die krijgen subsidiaire bescherming.
http://www.unhcr.nl/unhcr-in-nederland/begrippenlijst.html
Slappe kuthouding? Suggereren dat Nederland een kutland is wat niet in staat is om deze vluchtelingenstroom op te vangen, dat is een slappe kuthouding waar alleen maar wantrouwen en angst uit spreekt. Als omliggende landen het tienvoudige op kunnen vangen zou Nederland dat niet eens kunnen zonder naar de hel en de verdoemenis te gaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
...familie van johan cruyff toevallig?
Bovendien is dit een heel makkelijk te voorkomen probleem. Gewoon niet zoveel mensen opnemen en al helemaal niet zo'n slappe kuthouding aannemen.
Volgens mij is Syrië een land waarbij men ook subsidaire bescherming heeft, dat is dus afhankelijk van hoe veilig het is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
OK, maar die krijgen dus geen asiel?
Dat zie je toch al gebeuren of heb je onder een steen geleeft afgelopen maanden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, weg met ons, want wij, onze samenleving, de welvaart en alle verworvenheden zouden zogenaamd worden bedreigd door asielzoekers.
[..]
Onzin, het gaat juist steeds beter. Op talloze vlakken. Dat we te maken hebben gehad met een recessie staat daar volledig los van.
Het gaat er niet om dat we het wel kunnen, je moet het niet willen dat is het probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Slappe kuthouding? Suggereren dat Nederland een kutland is wat niet in staat is om deze vluchtelingenstroom op te vangen, dat is een slappe kuthouding waar alleen maar wantrouwen en angst uit spreekt. Als omliggende landen het tienvoudige op kunnen vangen zou Nederland dat niet eens kunnen zonder naar de hel en de verdoemenis te gaan?
Borrelpraat op z'n best dit. Die bezuinigingen hebben niets met asielzoekers of immigranten te maken, dat is het gevolg van de recessie. En echt hard bezuinigd wordt er ook niet, want we kunnen jaarlijks nog 7 miljard in de illusie steken dat werklozen aan een baan geholpen moeten worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat zie je toch al gebeuren of heb je onder een steen geleeft afgelopen maanden?
Ja echt beter
Met al die bezuinigingen.
maar wel geld eruit trekken om ondankbare honden een opvang te geven waarna ze gratis geld krijgen terwijl ze hier ILLEGAAL zijn.
Ik zou ze het gevang in gooien totdat ze terug kunnen. We hebben daar ook zat plekken vrij nog.
Hou je land voor je eigen bevolking waar jongeren met 10+ jaar inschrijftijd niet eens aan een huisje kunnen komen.
Criminaliteit lijkt af te nemen, maar dat komt omdat niemand meer aangifte doet, politie doet er toch niks meer mee. Moest je eens kijken als je alle Afrikanen uit Nederland zou schoppen (zonder uitkering) wat we ineens een criminaliteits daling hebben.
Het gaat beter met het landja volgens corrupte politici.
Heeft er wel mee te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Borrelpraat op z'n best dit. Die bezuinigingen hebben niets met asielzoekers of immigranten te maken, dat is het gevolg van de recessie. En echt hard bezuinigd wordt er ook niet, want we kunnen jaarlijks nog 7 miljard in de illusie steken dat werklozen aan een baan geholpen moeten worden.
Dat de criminaliteit al jaren daalt wordt niet alleen ondersteund door het aantal aangiftes, ook door bijvoorbeeld enquêtes en onderzoeken binnen instanties zoals Slachtofferhulp. Er zijn meer manieren om criminaliteit in kaart te brengen.
Oké man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Heeft er wel mee te maken.
Wij moeten bezuinigen, maar wel geld voor die lui die hier massaal op ons sociale stelsel komen profiteren. Ja slim idee echtDeze mensen dragen NIKS bij aan onze samenleving, echt niks. Alleen maar ellende en een debiele kijk op normen en waarden.
Mensen zijn het zat dat ze steeds minder geld hebben en meer moeten betalen terwijl een stel illegalen alles gratis krijgt.
Veel mensen doen niks meer met de politie, ze vertrouwen er niet meer in. Dan kun je enquetes doen wat je wilt, maar geeft altijd een ander beeld. Ik doe geen aangifte meer bij iets, politie is nutteloos. ze zeggen direct "oh we komen wel een keertje langs of we hebben geen tijd".
Tenzij je zegt dat je op het punt staat een inbreker door zijn kop te schieten, dan is het ineens spoed.
maar blijf maar denken dat alles zo goed gaat in het land..
Vandaar dat zoveel mensen op Wilders stemmen.
Goed tegenargumentquote:
Als je talloze onderzoeken die bevestigen dat de criminaliteit daalt onder het tapijt veegt met "ja, maar de politie neem ik niet meer serieus" terwijl ik net heb aangegeven dat dat ook wordt ondersteund door onderzoeken die niet binnen de politie zijn uitgevoerd sta je zelf niet open voor argumenten en ga ik m'n tijd ook niet aan je verdoen. Je gelooft er maar een eind op los.quote:
Geef je urls/bronnen dan, jouw woord is evenveel waard als de mijnequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je talloze onderzoeken die bevestigen dat de criminaliteit daalt onder het tapijt veegt met "ja, maar de politie neem ik niet meer serieus" terwijl ik net heb aangegeven dat dat ook wordt ondersteund door onderzoeken die niet binnen de politie zijn uitgevoerd sta je zelf niet open voor argumenten en ga ik m'n tijd ook niet aan je verdoen. Je gelooft er maar een eind op los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |