Als dit waar is dan weet je dat deze vluchtelingenbelasting niet de enigste belasting van de EU gaat komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:42 schreef KetchupFTW het volgende:
''Europa-wijde belasting'' voor ''Meer vluchtelingen''
Ja, zo maak je je populair onder je eigen bevolking.
Het is haar plicht vanwege Duitsland haar rol in WW2.quote:
Dan moet je wat luchtverfrisser gebruiken dat helpt tegen de stank.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:14 schreef Elzies het volgende:
Ik ruik een Brexit. Ik hoop op een Nexit.
Zou best kunnen dat er veel landen (inclusief de bevolking) zit te wachten op migranten hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Zeker 15 landen zijn tegen'
Vanaf land nummer 16 hadden ze nog niet geïnformeerd denk ik. Ik weet de antwoorden wel
Ik dacht dat Merkel toch voorstelde om deze gelukzoekers eerlijk te verdelen over alle lidstaten, in plaats van alleen Duitsland, Nederland en Zweden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:16 schreef devlinmr het volgende:
Ik snap haar logica wel. Je neemt namelijk meteen de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen en je kunt t georganiseerd aanpakken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit de oplossing vind of dat ik het een goed idee vind. Enige oplossing is om orde op zaken te stellen in Syrie.
Het is gewoon een goede stap die veel landen toepassen, er zal inderdaad meer moeten gebeuren maar ik ben al blij dat men hierover aan het praten is. Niet alleen haal je de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen maar je hebt ook al registratie vooraf en weet wie je gaat binnenhalen en waarheen die mensen kunnen. De mensen die op een andere manier binnenkomen kun je dan ook beter opvangen in de huidige opvangcentra en goed controleren, het is dus ook een goede scheiding van de vluchtelingenstroom en de stroom met behoorlijke aantallen mensen die geen recht op asiel hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:16 schreef devlinmr het volgende:
Ik snap haar logica wel. Je neemt namelijk meteen de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen en je kunt t georganiseerd aanpakken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit de oplossing vind of dat ik het een goed idee vind. Enige oplossing is om orde op zaken te stellen in Syrie.
Lees even het artikel wat erbij hoort...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:11 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Alles verloopt volgens plan. Je zou echter verwachten dat het tempo ondertussen op het maximum is, maar er wordt nog gas bijgegeven.
Waar schuilt de logica om economische gelukzoekers te gaan halen naar jouw land? Bovenal, waar wil je ze nog überhaupt plaatsen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede stap die veel landen toepassen, er zal inderdaad meer moeten gebeuren maar ik ben al blij dat men hierover aan het praten is. Niet alleen haal je de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen maar je hebt ook al registratie vooraf en weet wie je gaat binnenhalen en waarheen die mensen kunnen. De mensen die op een andere manier binnenkomen kun je dan ook beter opvangen in de huidige opvangcentra en goed controleren, het is dus ook een goede scheiding van de vluchtelingenstroom en de stroom met behoorlijke aantallen mensen die geen recht op asiel hebben.
Ik weet niet over welk plan je het hebt. Economische gelukszoekers worden vaak gehaald om te werken of te ondernemen, met name omdat mensen hier ook economische gelukszoekers zijn die van hun willen profiteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waar schuilt de logica om economische gelukzoekers te gaan halen naar jouw land? Bovenal, waar wil je ze nog überhaupt plaatsen?
Met 600.000 werkloze Nederlanders hebben we geen nieuwe aanwas van uitkeringsprofiteurs nodig. Weg met die EU. Dit is een oorlog waard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik weet niet over welk plan je het hebt. Economische gelukszoekers worden vaak gehaald om te werken of te ondernemen, met name omdat mensen hier ook economische gelukszoekers zijn die van hun willen profiteren.
Die mensen waar jij over spreekt komen individueel binnen, zijn al door een bedrijf gecontacteerd en hebben hun werkvisum etc op zak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik weet niet over welk plan je het hebt. Economische gelukszoekers worden vaak gehaald om te werken of te ondernemen, met name omdat mensen hier ook economische gelukszoekers zijn die van hun willen profiteren.
Daarom zijn er ook regels voor economische gelukszoekers dat ze een baan moeten hebben die niet vervuld kunnen worden of flink moeten investeren in een onderneming. Het gaat bij economische vluchtelingen dus duidelijk niet om mensen die hier asielaanvragen en krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met 600.000 werkloze Nederlanders hebben geen nieuwe aanwas van uitkeringsprofiteurs nodig.
Ja hoor dat vind ik een uitstekend plan, dat is beter dan ze ongecontroleerd de grens over te laten komen zoals nu een feit is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen waar jij over spreekt komen individueel binnen, zijn al door een bedrijf gecontacteerd en hebben hun werkvisum etc op zak.
Jij wilt honderdduizenden onaangepasten Europa binnenvliegen?
Wil ze 6 miljoen joden gaan vervangen door moslims ? Verdomd slechte ruil.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is haar plicht vanwege Duitsland haar rol in WW2.
Zo denkt zij echt. En vele Duitsers met haar (of dat wordt iig gepretendeerd).
En die honderdduizenden spreken natuurlijk allemaal Engels of een andere Europese taal, hebben een diploma naar Europese maatstaven en gaan direct een (hoogopgeleide) baan vervullen hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja hoor dat vind ik een uitstekend plan, dat is beter dan ze ongecontroleerd de grens over te laten komen zoals nu een feit is.
Nogmaals, het zijn GEEN vluchtelingen. Enige doel is economisch motief in die landen die voor hun het meeste opleveren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook regels voor economische gelukszoekers dat ze een baan moeten hebben die niet vervuld kunnen worden of flink moeten investeren in een onderneming. Het gaat bij economische vluchtelingen dus duidelijk niet om mensen die hier asielaanvragen en krijgen.
Dat beweer ik toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En die honderdduizenden spreken natuurlijk allemaal Engels of een andere Europese taal, hebben een diploma naar Europese maatstaven en gaan direct een (hoogopgeleide) baan vervullen hier.
Dream on man
Okay jij weet nog steeds niet wat er precies onder de definitie van vluchteling staat en blijft maar onzin verkondigen. Succes dan maar en laat je vooral niet hinderen door gebrek aan kennis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn GEEN vluchtelingen. Enige doel is economisch motief in die landen die voor hun het meeste opleveren.
Elzies, laat je niet van de wijs brengen door de linkse moraalridders hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn GEEN vluchtelingen. Enige doel is economisch motief in die landen die voor hun het meeste opleveren.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:11 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Alles verloopt volgens plan. Je zou echter verwachten dat het tempo ondertussen op het maximum is, maar er wordt nog gas bijgegeven.
Heb jij nu de illusie dat die persoon ook maar een beetje luistert en leest wat de feiten zijn. Dat het vluchtelingenverdrag kijkt naar het land van herkomst en nationaliteit willen mensen gewoon niet begrijpen, jij blijkbaar ook niet. Wie heeft toch dat idiote idee de wereld in geholpen dat door veilige derde landen reizen vluchtelingen tot economische migranten maakt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Elzies, laat je niet van de wijs brengen door de linkse moraalridders hier.
Het zijn inderdaad voor 99,9% géén vluchtelingen maar economische migranten.
Om je laatste vraag te beantwoorden: de UNHCR zelf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Heb jij nu de illusie dat die persoon ook maar een beetje luistert en leest wat de feiten zijn. Dat het vluchtelingenverdrag kijkt naar het land van herkomst en nationaliteit willen mensen gewoon niet begrijpen, jij blijkbaar ook niet. Wie heeft toch dat idiote idee de wereld in geholpen dat door veilige derde landen reizen vluchtelingen tot economische migranten maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |