Ik kan het ook bijna niet geloven, zijn bij Merkel alle stoppen doorgeslagenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:29 schreef Steinerized het volgende:
Ik geloof hier echt geen snars van.
Dit zou voor Merkel en het CDU politieke zelfmoord zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen is wereld weliswaar van iedereen, Europa is van de Europeanen en niet van de werkgeverslobby en de politici die zijn corrumperen om de welvaart nog oneerlijker te verdelen, en Nederland is van de Nederlanders en niet van belobbiede EU-ers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef D.D.W. het volgende:
Ook in Nederland zitten er heel veel op hen te wachten. Deze mensen zijn van mening dat de wereld van iedereen is en welvaart eerlijk verdeeld moet worden. Je kunt ze ook makkelijk aan het uiterlijk herkennen:
Maar zijn het wel asielzoekers als je ze ophaalt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:44 schreef Oud_student het volgende:
Als je 100.000 den gaat ophalen, dan zijn dat extra "asielzoekers".
Wat ik me vooral af vraag is waar Mutti Merkel ze wil gaan halen. Uit de kampen van Erdogan? Wat gek het blijken ineens voornamelijk Koerden, Homo's, Jihadisten en criminelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:44 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik kan het ook bijna niet geloven, zijn bij Merkel alle stoppen doorgeslagen![]()
Als je 100.000 den gaat ophalen, dan zijn dat extra "asielzoekers". De huidige stroom van mensen die eigenlijk geen recht op asiel hebben blijft natuurlijk gewoon doorgaan.
Trouwens hoe selecteer je wie wel en niet met het vliegtuig naar het beloofde land mag![]()
Ik zie weer een bloeiend verdienmodel voor allerlei tussen personen die je een plaats op Merkels vliegtuig weten te verzekeren.
Kort samengevat: een krankzinnig plan
Eens, dit "plan" roept zoveel vragen op en het maakt zoveel kapot en genereert zoveel wantrouwen, dat je je idd kan afvragen of Merkel en haar adviseurs noch wel goed bij hun hoofd zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat ik me vooral af vraag is waar Mutti Merkel ze wil gaan halen. Uit de kampen van Erdogan? Wat gek het blijken ineens voornamelijk Koerden, Homo's, Jihadisten en criminelen.
Erdogan wint overtuigend de verkiezingen, Turkije is 'gezuiverd'.
Het lijkt haast wel alsof ze lijdt aan een soort verknipte vorm van het Stockholmsyndroom ofzo... Zo iemand moet je niet aan de knoppen van je land willen laten draaienquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Eens, dit "plan" roept zoveel vragen op en het maakt zoveel kapot en genereert zoveel wantrouwen, dat je je idd kan afvragen of Merkel en haar adviseurs noch wel goed bij hun hoofd zijn.
Die zeker niet die weten wel wat de definitie van vluchteling is:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Om je laatste vraag te beantwoorden: de UNHCR zelf.
http://www.unhcr.org/4ec262df9.htmlquote:It defines a refugee as a person who
is outside his or her country of na-
tionality or habitual residence; has a
well-founded fear of being persecuted
because of his or her race, religion,
nationality, membership of a particular
social group or political opinion; and
is unable or unwilling to avail him—
or herself of the protection of that
country, or to return there, for fear
of persecution
Dan zet GeenPeil binnen de korste keren een nieuwe handtekeningenactie op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:36 schreef Nintex het volgende:
Een Europese belasting? No way dat andere Europese landen daar voor tekenen. Misschien dat ze Dijsselbloem zo ver krijgt, maar de Polen/Grieken etc. schieten dit plan direct af natuurlijk.
Maar als we die definitie aanhouden dan zijn mensen die slechts vluchten voor oorlog of IS helemaal geen vluchtelingen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die zeker niet die weten wel wat de definitie van vluchteling is:
[..]
http://www.unhcr.org/4ec262df9.html
Die weten ook wel dat veilige derde landen alleen een rol spelen bij waar het asielverzoek gedaan moet worden en niet voorkomt bij "outside his or her country of nationality or habitual residence".
Daar staat immers niets over een derde land waarin iemand is geweest.
Europa zou het Vluchtelingenverdrag moeten opzeggen en vervangen door een systeem van gecontroleerde immigratie: een Green Card-systeem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:23 schreef Buster24 het volgende:
Er komen er nog miljoenen aan.
[NORML]http://www.radio1.nl/item ... kezen-hindert-opbouw.html[/NORML]
[ afbeelding ]
Ik vrees dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is. Of wil jij helikopters sturen naar Raqqa die met een luidspreker in het Arabisch oproepen of alle homo's, christenen en atheïsten zich even willen melden op het centrale plein in verband met asiel in West-Europa? Plek voor twaalf, dus wees snel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Afgezien van de krankzinnige aantallen is het wel een goed plan om vluchtelingen te gaan halen mits iedere andere vorm van instroom wordt geblokkeerd. Op die manier kun je de echte vluchtelingen onderscheiden van de uitkeringszoekers en de aantallen in de hand houden.
Was allang bekend joh, Afrika zit hier toch al.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:23 schreef Buster24 het volgende:
Er komen er nog miljoenen aan.
[NORML]http://www.radio1.nl/item ... kezen-hindert-opbouw.html[/NORML]
[ afbeelding ]
Wel als je tegenstander bent van IS en/of Assad. Mensen die vluchten voor willekeurige bombardementen vallen er niet onder maar die krijgen subsidiaire bescherming.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar als we die definitie aanhouden dan zijn mensen die slechts vluchten voor oorlog of IS helemaal geen vluchtelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |