abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157044058
Een Europese belasting? No way dat andere Europese landen daar voor tekenen. Misschien dat ze Dijsselbloem zo ver krijgt, maar de Polen/Grieken etc. schieten dit plan direct af natuurlijk.
pi_157044115
Misschien een markt voor Uber...een Mediterranean shuttle service.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_157044194
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:29 schreef Steinerized het volgende:
Ik geloof hier echt geen snars van.

Dit zou voor Merkel en het CDU politieke zelfmoord zijn.
Ik kan het ook bijna niet geloven, zijn bij Merkel alle stoppen doorgeslagen 8)7
Als je 100.000 den gaat ophalen, dan zijn dat extra "asielzoekers". De huidige stroom van mensen die eigenlijk geen recht op asiel hebben blijft natuurlijk gewoon doorgaan.
Trouwens hoe selecteer je wie wel en niet met het vliegtuig naar het beloofde land mag :?
Ik zie weer een bloeiend verdienmodel voor allerlei tussen personen die je een plaats op Merkels vliegtuig weten te verzekeren.
Kort samengevat: een krankzinnig plan 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:44:13 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157044196
OP gaat wel redelijk kort door de bocht :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157044212
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef D.D.W. het volgende:

Ook in Nederland zitten er heel veel op hen te wachten. Deze mensen zijn van mening dat de wereld van iedereen is en welvaart eerlijk verdeeld moet worden. Je kunt ze ook makkelijk aan het uiterlijk herkennen:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen is wereld weliswaar van iedereen, Europa is van de Europeanen en niet van de werkgeverslobby en de politici die zijn corrumperen om de welvaart nog oneerlijker te verdelen, en Nederland is van de Nederlanders en niet van belobbiede EU-ers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:45:03 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157044213
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:44 schreef Oud_student het volgende:
Als je 100.000 den gaat ophalen, dan zijn dat extra "asielzoekers".
Maar zijn het wel asielzoekers als je ze ophaalt? :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157044336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:44 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik kan het ook bijna niet geloven, zijn bij Merkel alle stoppen doorgeslagen 8)7
Als je 100.000 den gaat ophalen, dan zijn dat extra "asielzoekers". De huidige stroom van mensen die eigenlijk geen recht op asiel hebben blijft natuurlijk gewoon doorgaan.
Trouwens hoe selecteer je wie wel en niet met het vliegtuig naar het beloofde land mag :?
Ik zie weer een bloeiend verdienmodel voor allerlei tussen personen die je een plaats op Merkels vliegtuig weten te verzekeren.
Kort samengevat: een krankzinnig plan 8)7
Wat ik me vooral af vraag is waar Mutti Merkel ze wil gaan halen. Uit de kampen van Erdogan? Wat gek het blijken ineens voornamelijk Koerden, Homo's, Jihadisten en criminelen.

Erdogan wint overtuigend de verkiezingen, Turkije is 'gezuiverd'.
pi_157044379
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat ik me vooral af vraag is waar Mutti Merkel ze wil gaan halen. Uit de kampen van Erdogan? Wat gek het blijken ineens voornamelijk Koerden, Homo's, Jihadisten en criminelen.

Erdogan wint overtuigend de verkiezingen, Turkije is 'gezuiverd'.
Eens, dit "plan" roept zoveel vragen op en het maakt zoveel kapot en genereert zoveel wantrouwen, dat je je idd kan afvragen of Merkel en haar adviseurs noch wel goed bij hun hoofd zijn.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:56:15 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157044430
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:53 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Eens, dit "plan" roept zoveel vragen op en het maakt zoveel kapot en genereert zoveel wantrouwen, dat je je idd kan afvragen of Merkel en haar adviseurs noch wel goed bij hun hoofd zijn.
Het lijkt haast wel alsof ze lijdt aan een soort verknipte vorm van het Stockholmsyndroom ofzo... Zo iemand moet je niet aan de knoppen van je land willen laten draaien :N
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:56:17 #60
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_157044434
Dat mens is knettergek.
pi_157044549
Hoe je zo snel mogelijk je eigen land, cultuur en je volk om zeep helpt.

Les 24 door Merkel.
pi_157045025
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Om je laatste vraag te beantwoorden: de UNHCR zelf.
Die zeker niet die weten wel wat de definitie van vluchteling is:
quote:
It defines a refugee as a person who
is outside his or her country of na-
tionality or habitual residence; has a
well-founded fear of being persecuted
because of his or her race, religion,
nationality, membership of a particular
social group or political opinion; and
is unable or unwilling to avail him—
or herself of the protection of that
country, or to return there, for fear
of persecution
http://www.unhcr.org/4ec262df9.html

Die weten ook wel dat veilige derde landen alleen een rol spelen bij waar het asielverzoek gedaan moet worden en niet voorkomt bij "outside his or her country of nationality or habitual residence".
Daar staat immers niets over een derde land waarin iemand is geweest.
pi_157045936
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:36 schreef Nintex het volgende:
Een Europese belasting? No way dat andere Europese landen daar voor tekenen. Misschien dat ze Dijsselbloem zo ver krijgt, maar de Polen/Grieken etc. schieten dit plan direct af natuurlijk.
Dan zet GeenPeil binnen de korste keren een nieuwe handtekeningenactie op.
pi_157046184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die zeker niet die weten wel wat de definitie van vluchteling is:

[..]

http://www.unhcr.org/4ec262df9.html

Die weten ook wel dat veilige derde landen alleen een rol spelen bij waar het asielverzoek gedaan moet worden en niet voorkomt bij "outside his or her country of nationality or habitual residence".
Daar staat immers niets over een derde land waarin iemand is geweest.
Maar als we die definitie aanhouden dan zijn mensen die slechts vluchten voor oorlog of IS helemaal geen vluchtelingen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157046290
Volgens mij is dat gewoon mensensmokkel.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:48:46 #66
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157046311
Hoort zij niet bondskanselier van Zweden te zijn of zo?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157046765
Een persvoorlichter van de Duitse regering heeft inmiddels laten weten dat het verhaal om vluchtelingen zelf op te gaan halen in het Midden Oosten niet juist is en ook niet voorgedragen gaat worden door Merkel a.s. zondag bij de ingelaste Euro top.

Op de vraag over een eventuele Europese belasting om de vluchtelingenstroom te kunnen financieren luidde de reactie "geen commentaar".
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_157046909
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:29:53 #69
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157047017
quote:
Europa zou het Vluchtelingenverdrag moeten opzeggen en vervangen door een systeem van gecontroleerde immigratie: een Green Card-systeem.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157047037
Afgezien van de krankzinnige aantallen is het wel een goed plan om vluchtelingen te gaan halen mits iedere andere vorm van instroom wordt geblokkeerd. Op die manier kun je de echte vluchtelingen onderscheiden van de uitkeringszoekers en de aantallen in de hand houden.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:39:26 #71
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157047170
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Afgezien van de krankzinnige aantallen is het wel een goed plan om vluchtelingen te gaan halen mits iedere andere vorm van instroom wordt geblokkeerd. Op die manier kun je de echte vluchtelingen onderscheiden van de uitkeringszoekers en de aantallen in de hand houden.
Ik vrees dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is. Of wil jij helikopters sturen naar Raqqa die met een luidspreker in het Arabisch oproepen of alle homo's, christenen en atheïsten zich even willen melden op het centrale plein in verband met asiel in West-Europa? Plek voor twaalf, dus wees snel!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157047344
Gooi merkel eens in een AZC undercover kijken of ze die lui nog wil opvangen.
pi_157047362
quote:
Was allang bekend joh, Afrika zit hier toch al.
pi_157047373
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar als we die definitie aanhouden dan zijn mensen die slechts vluchten voor oorlog of IS helemaal geen vluchtelingen?
Wel als je tegenstander bent van IS en/of Assad. Mensen die vluchten voor willekeurige bombardementen vallen er niet onder maar die krijgen subsidiaire bescherming.
http://www.unhcr.nl/unhcr-in-nederland/begrippenlijst.html
pi_157047386
Europa is toch al te dode opgschreven door de policor en zelfhaterij.
Ik zou ze bij de EU en de VN allemaal een rot schop willen geven en ze naar huis sturen voor landverraad, volkverraad, eigen belangen eerst, discriminatie en stupiditeit.

Het is toch belachelijk dat die lui hiermee wegkomen zonder er zelf ooit last van te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')