Over zelfhaterij gesproken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:48 schreef totalvamp het volgende:
Europa is toch al te dode opgschreven door de policor en zelfhaterij.
Ik zou ze bij de EU en de VN allemaal een rot schop willen geven en ze naar huis sturen voor landverraad, volkverraad, eigen belangen eerst, discriminatie en stupiditeit.
Het is toch belachelijk dat die lui hiermee wegkomen zonder er zelf ooit last van te hebben.
Ik haat mezelf niet hoorquote:
Lach maar, maar Europa, Duitsland in het bijzonder, gaan nog steeds gebukt onder de vruchten van de tweede wereldoorlog. Tel daar een ''elite'' bij die compleet los staat van de samenleving en je krijgt dit soort voorstellen.quote:
Nog een mooi voorbeeld van zelfhaterij. "Bijna hopen op een burgeroorlog."quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
Waanzin, complete waanzin![]()
Het is een verschrikkelijk iets natuurlijk, oorlog, maar je zou onderhand toch bijna gaan hopen op een burgeroorlog/revolutie om een einde te maken aan deze waanzin en zelfvernietiging
Je etaleert de befaamde 'weg met ons-houding' anders prima, gezien de angst en het wantrouwen waar je mee rondloopt.quote:
Ik lach niet, ik vind het vrij opmerkelijk dat er gesproken wordt over zelfhaterij door iemand die denkt dat deze samenleving bedreigd wordt door nog geen 100.000 nieuwe inwoners. Alsof we in de afgelopen decennia een kutland zijn geworden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lach maar, maar Europa, Duitsland in het bijzonder, gaan nog steeds gebukt onder de vruchten van de tweede wereldoorlog.
Daar hoopt wel een groot deel op hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
Waanzin, complete waanzin![]()
Het is een verschrikkelijk iets natuurlijk, oorlog, maar je zou onderhand toch bijna gaan hopen op een burgeroorlog/revolutie om een einde te maken aan deze waanzin en zelfvernietiging
Weg met ons? Nee weg met hen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je etaleert de befaamde 'weg met ons-houding' anders prima, gezien de angst en het wantrouwen waar je mee rondloopt.
Dat gebeurd al naiefjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik lach niet, ik vind het vrij opmerkelijk dat er gesproken wordt over zelfhaterij door iemand die denkt dat deze samenleving bedreigd wordt door nog geen 100.000 nieuwe inwoners. Alsof we in de afgelopen decennia een kutland zijn geworden.
100.000 voor nu, met gezinshereniging en doorlopende stromen worden dat er meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik lach niet, ik vind het vrij opmerkelijk dat er gesproken wordt over zelfhaterij door iemand die denkt dat deze samenleving bedreigd wordt door nog geen 100.000 nieuwe inwoners. Alsof we in de afgelopen decennia een kutland zijn geworden.
We hebben ook problemen door andere oorzaken, als je geen problemen wil in een samenleving heb je een probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:
maar wil je echt gaan ontkennen dat we problematiek hebben door de immigratie van de vorige eeuw?
Ja, weg met ons, want wij, onze samenleving, de welvaart en alle verworvenheden zouden zogenaamd worden bedreigd door asielzoekers.quote:
Onzin, het gaat juist steeds beter. Op talloze vlakken. Dat we te maken hebben gehad met een recessie staat daar volledig los van.quote:Dat gebeurd al naiefje
...familie van johan cruyff toevallig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
We hebben ook problemen door andere oorzaken, als je geen problemen wil in een samenleving heb je een probleem.
Dat zeg ik niet, die zijn alleen te verwaarlozen. Wat criminaliteit, veiligheid, welvaart, zorg, onderwijs, infrastructuur, et cetera betreft doen we het nog steeds verdomd goed. Als ik die angstverhalen moet geloven gaan we langzamerhand achteruit maar dat is onzinnig gelul en blijkt helemaal nergens uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef Straatcommando. het volgende:
En een kutland, nee.. maar wil je echt gaan ontkennen dat we problematiek hebben door de immigratie van de vorige eeuw?
OK, maar die krijgen dus geen asiel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wel als je tegenstander bent van IS en/of Assad. Mensen die vluchten voor willekeurige bombardementen vallen er niet onder maar die krijgen subsidiaire bescherming.
http://www.unhcr.nl/unhcr-in-nederland/begrippenlijst.html
Slappe kuthouding? Suggereren dat Nederland een kutland is wat niet in staat is om deze vluchtelingenstroom op te vangen, dat is een slappe kuthouding waar alleen maar wantrouwen en angst uit spreekt. Als omliggende landen het tienvoudige op kunnen vangen zou Nederland dat niet eens kunnen zonder naar de hel en de verdoemenis te gaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
...familie van johan cruyff toevallig?
Bovendien is dit een heel makkelijk te voorkomen probleem. Gewoon niet zoveel mensen opnemen en al helemaal niet zo'n slappe kuthouding aannemen.
Volgens mij is Syrië een land waarbij men ook subsidaire bescherming heeft, dat is dus afhankelijk van hoe veilig het is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
OK, maar die krijgen dus geen asiel?
Dat zie je toch al gebeuren of heb je onder een steen geleeft afgelopen maanden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, weg met ons, want wij, onze samenleving, de welvaart en alle verworvenheden zouden zogenaamd worden bedreigd door asielzoekers.
[..]
Onzin, het gaat juist steeds beter. Op talloze vlakken. Dat we te maken hebben gehad met een recessie staat daar volledig los van.
Het gaat er niet om dat we het wel kunnen, je moet het niet willen dat is het probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Slappe kuthouding? Suggereren dat Nederland een kutland is wat niet in staat is om deze vluchtelingenstroom op te vangen, dat is een slappe kuthouding waar alleen maar wantrouwen en angst uit spreekt. Als omliggende landen het tienvoudige op kunnen vangen zou Nederland dat niet eens kunnen zonder naar de hel en de verdoemenis te gaan?
Borrelpraat op z'n best dit. Die bezuinigingen hebben niets met asielzoekers of immigranten te maken, dat is het gevolg van de recessie. En echt hard bezuinigd wordt er ook niet, want we kunnen jaarlijks nog 7 miljard in de illusie steken dat werklozen aan een baan geholpen moeten worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat zie je toch al gebeuren of heb je onder een steen geleeft afgelopen maanden?
Ja echt beter
Met al die bezuinigingen.
maar wel geld eruit trekken om ondankbare honden een opvang te geven waarna ze gratis geld krijgen terwijl ze hier ILLEGAAL zijn.
Ik zou ze het gevang in gooien totdat ze terug kunnen. We hebben daar ook zat plekken vrij nog.
Hou je land voor je eigen bevolking waar jongeren met 10+ jaar inschrijftijd niet eens aan een huisje kunnen komen.
Criminaliteit lijkt af te nemen, maar dat komt omdat niemand meer aangifte doet, politie doet er toch niks meer mee. Moest je eens kijken als je alle Afrikanen uit Nederland zou schoppen (zonder uitkering) wat we ineens een criminaliteits daling hebben.
Het gaat beter met het landja volgens corrupte politici.
Heeft er wel mee te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Borrelpraat op z'n best dit. Die bezuinigingen hebben niets met asielzoekers of immigranten te maken, dat is het gevolg van de recessie. En echt hard bezuinigd wordt er ook niet, want we kunnen jaarlijks nog 7 miljard in de illusie steken dat werklozen aan een baan geholpen moeten worden.
Dat de criminaliteit al jaren daalt wordt niet alleen ondersteund door het aantal aangiftes, ook door bijvoorbeeld enquêtes en onderzoeken binnen instanties zoals Slachtofferhulp. Er zijn meer manieren om criminaliteit in kaart te brengen.
Oké man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Heeft er wel mee te maken.
Wij moeten bezuinigen, maar wel geld voor die lui die hier massaal op ons sociale stelsel komen profiteren. Ja slim idee echtDeze mensen dragen NIKS bij aan onze samenleving, echt niks. Alleen maar ellende en een debiele kijk op normen en waarden.
Mensen zijn het zat dat ze steeds minder geld hebben en meer moeten betalen terwijl een stel illegalen alles gratis krijgt.
Veel mensen doen niks meer met de politie, ze vertrouwen er niet meer in. Dan kun je enquetes doen wat je wilt, maar geeft altijd een ander beeld. Ik doe geen aangifte meer bij iets, politie is nutteloos. ze zeggen direct "oh we komen wel een keertje langs of we hebben geen tijd".
Tenzij je zegt dat je op het punt staat een inbreker door zijn kop te schieten, dan is het ineens spoed.
maar blijf maar denken dat alles zo goed gaat in het land..
Vandaar dat zoveel mensen op Wilders stemmen.
Goed tegenargumentquote:
Als je talloze onderzoeken die bevestigen dat de criminaliteit daalt onder het tapijt veegt met "ja, maar de politie neem ik niet meer serieus" terwijl ik net heb aangegeven dat dat ook wordt ondersteund door onderzoeken die niet binnen de politie zijn uitgevoerd sta je zelf niet open voor argumenten en ga ik m'n tijd ook niet aan je verdoen. Je gelooft er maar een eind op los.quote:
Geef je urls/bronnen dan, jouw woord is evenveel waard als de mijnequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je talloze onderzoeken die bevestigen dat de criminaliteit daalt onder het tapijt veegt met "ja, maar de politie neem ik niet meer serieus" terwijl ik net heb aangegeven dat dat ook wordt ondersteund door onderzoeken die niet binnen de politie zijn uitgevoerd sta je zelf niet open voor argumenten en ga ik m'n tijd ook niet aan je verdoen. Je gelooft er maar een eind op los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |