Nou, ik zou niet voor hem willen zitten tijdens het gebed.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Toch blijft Tofik moslim.
Gaat hij nu zichzelf ondersteboven van een toren werpen?
Achter hem lijkt me anders ook niet fijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet voor hem willen zitten tijdens het gebed.
Eerder om het feit dat hij jáááren in de kast heeft gezeten terwijl hij een zogenaamd progressieve, kosmopolitische partij vertegenwoordigde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een haat richting Dibi.
Zielig hoor.
Verder heeft Tofik Dibi gewoon een punt dat GS zich uiterst hypocriet opstelt. Enerzijds afgeven op de islam vanwege homohaat, en anderzijds Tofik Dibi uitmaken voor poepstamper en hem beschimpen om zijn homofiele gevoelens.
Ik zal geen grapjes meer maken, oké?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is niet zwart wit. Op Marokkaanse fora (heb ik net gelezen) is men ook verdeeld. Ik vind het evenwel belangrijk om te laten zien dat een deel (wellicht slechts 10%) radicaal en gewelddadig is/kan zijn. Te meer dat dit heerschap ook nog op een ministerie werkt.
Een tikkeltje gezicht hoor, dit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerder om het feit dat hij jáááren in de kast heeft gezeten terwijl hij een zogenaamd progressieve, kosmopolitische partij vertegenwoordigde.
Die 10% staan bekend als 'goed ingeburgerd' maar zijn niet te beroerd om op te roepen geweld te gebruiken tegen homo's.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is niet zwart wit. Op Marokkaanse fora (heb ik net gelezen) is men ook verdeeld. Ik vind het evenwel belangrijk om te laten zien dat een deel (wellicht slechts 10%) radicaal en gewelddadig is/kan zijn. Te meer dat dit heerschap ook nog op een ministerie werkt.
Je blijft het proberen. Hulde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staan twee jongens in dit topic.
Jij was toch niet zo van de generalisaties Koos?
Ik weet het, doodsbedreigingen doen tegen asielzoekers is okee want het heeft niks met moslims te maken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 10% staan bekend als 'goed ingeburgerd' maar zijn niet te beroerd om op te roepen geweld te gebruiken tegen homo's.
Mensen die hetzelfde doen bij asielzoekers worden opgespeurd en aan de digitale schandpaal genageld, maar die policor meute die daar verantwoordelijk voor is heeft nu blijkbaar een paar snipperdagen opgenomen.
Doe dan aangifte. Beter milieu begint bij jezelf enzo.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 10% staan bekend als 'goed ingeburgerd' maar zijn niet te beroerd om op te roepen geweld te gebruiken tegen homo's.
Mensen die hetzelfde doen bij asielzoekers worden opgespeurd en aan de digitale schandpaal genageld, maar die policor meute die daar verantwoordelijk voor is heeft nu blijkbaar een paar snipperdagen opgenomen.
Ik heb nog niemand duidelijk zien uitleggen hoe het precies hypocriet moet zijn om niet uit de kast te durven en tegelijkertijd progressieve gedachten over de samenleving te hebben. Ga jij nu de eerste zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerder om het feit dat hij jáááren in de kast heeft gezeten terwijl hij een zogenaamd progressieve, kosmopolitische partij vertegenwoordigde.
Ik heb geen aangifte gedaan tegen tokkies, dus ga ik het nu ook niet doen. Ik wijs alleen even op die hypocriete figuren die hier om het hardst staan te blèren dat PVVers/Tokkies aan de hoogste boom moeten en nu in geen velden of wegen te bespeuren zijn. Dat zijn walgelijke lowlife schijtfiguren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe dan aangifte. Beter milieu begint bij jezelf enzo.
Hoe weet je trouwens dat deze jongens moslims zijn, kan je dat nog even uitleggen? Of ga je weer duiken?quote:
Mensen zijn hypocriet. Stop de persen!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen aangifte gedaan tegen tokkies, dus ga ik het nu ook niet doen. Ik wijs alleen even op die hypocriete figuren die hier om het hardst staan te blèren dat PVVers/Tokkies aan de hoogste boom moeten en nu in geen velden of wegen te bespeuren zijn. Dat zijn walgelijke lowlife schijtfiguren.
Nou nee, prima dat je dat aanpakt, maar doe dat dan ook hier.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:36 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik weet het, doodsbedreigingen doen tegen asielzoekers is okee want het heeft niks met moslims te maken.
Als het om dit soort zaken gaan blijkbaar wel ja. En die hypocrisie zorgt voor heel wat problemen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen zijn hypocriet. Stop de persen!
Kerel, jij mag gerust vinden dat ik er een eind op los generaliseer. Ook mag je mij met alle plezier betichten van racisme.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat deze jongens moslims zijn, kan je dat nog even uitleggen? Of ga je weer duiken?
Wel eerlijk van je dat je nu toegeeft te snel te hebben geoordeeld en iemand direct als moslim te bestempelen op basis van uiterlijke kenmerken. Dat siert je.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, jij mag gerust vinden dat ik er een eind op los generaliseer. Ook mag je mij met alle plezier betichten van racisme.
Ik lig daar niet wakker van.
Ga lekker naar ONZ met dit gelul.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel eerlijk van je dat je nu toegeeft te snel te hebben geoordeeld en iemand direct als moslim te bestempelen op basis van uiterlijke kenmerken. Dat siert je.
Hoppa!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel eerlijk van je dat je nu toegeeft te snel te hebben geoordeeld en iemand direct als moslim te bestempelen op basis van uiterlijke kenmerken. Dat siert je.
Dibi is zelf hypocriet. Mensen die openlijk kritiek hebben op de islam uitmaken voor extremist en Hitler junior, maar ondertussen zelf stiekem lange tijd bang zijn voor de reactie van je geloofsgenoten (i.e. zelf stiekem ook islamofoob zijn). Daarnaast is het ook vrij schokkend dat iemand die bij een zogenaamd progressieve partij zit denkt dat homoseksualiteit een zonde is die je weg kunt toveren door religieuze rituelen uit te voeren in een grot in Marokko.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een haat richting Dibi.
Zielig hoor.
Verder heeft Tofik Dibi gewoon een punt dat GS zich uiterst hypocriet opstelt. Enerzijds afgeven op de islam vanwege homohaat, en anderzijds Tofik Dibi uitmaken voor poepstamper en hem beschimpen om zijn homofiele gevoelens.
Dit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dibi is zelf hypocriet. Mensen die openlijk kritiek hebben op de islam uitmaken voor extremist en Hitler junior, maar ondertussen zelf stiekem lange tijd bang zijn voor de reactie van je geloofsgenoten (i.e. zelf stiekem ook islamofoob zijn). Daarnaast is het ook vrij schokkend dat iemand die bij een zogenaamd progressieve partij zit denkt dat homoseksualiteit een zonde is die je weg kunt toveren door religieuze rituelen uit te voeren in een grot in Marokko.
Iemand uitmaken voor 'poepstamper' vind ik zelf ook niet netjes, maar GS is naar mijn idee verre van homofoob en de kritiek die GS geeft op Dibi heeft verder ook niet veel te maken met zijn geaardheid, maar meer met de persoon en (ex-)politicus Dibi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |