Zoveel haat en domheid, maar wel binnen één zin blijven. Dat vind ik knap.quote:
Vallen doodsverwensingen ook onder vrijheid van meningsuiting?quote:
Ach jawel joh, dit zijn toch gematigde moslims, die hebben helemaal geen haat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Vallen doodsverwensingen ook onder vrijheid van meningsuiting?
Pritt Stifft en consorten laten zich wel lekker kennen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:10 schreef Scorpie het volgende:
GS reactie op het huilen van Tofik: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/10/waddun_homo.html
Tofik Dibi is een hypocriet stuk vreten, ongeacht seksuele voorkeur.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:14 schreef skrn het volgende:
Dat ik het gewoon eens ben met GeenStijl, nou ja zeg.
Zulks een begrip.quote:
Haha ja, want een hypocriete politicus op zijn plek zetten omdat hij in een door de staat gesponsord TV programma huilie mag doen terwijl hij net zijn achterban heeft weggezet als homofobe extremistische gewelddadige homohaters is 'jezelf laten kennen'. Hardop gelachen Koos.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pritt Stifft en consorten laten zich wel lekker kennen.
Verklaar u nader.quote:
Ik dacht ooit een topic gelezen te hebben over dat de politie achter haatzaaierij op social media aanging.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach jawel joh, dit zijn toch gematigde moslims, die hebben helemaal geen haat.
Ja maar das in dit geval dieskriemienazie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik dacht ooit een topic gelezen te hebben over dat de politie achter haatzaaierij op social media aanging.
Alleen wanneer de daders bestaan uit mensen die je begripvol uitnodigen voor een kop koffie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik dacht ooit een topic gelezen te hebben over dat de politie achter haatzaaierij op social media aanging.
Er schuiven vrijwel wekelijks schrijvers aan bij Matthijs om over hun boek te vertellen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha ja, want een hypocriete politicus op zijn plek zetten omdat hij in een door de staat gesponsord TV programma huilie mag doen terwijl hij net zijn achterban heeft weggezet als homofobe extremistische gewelddadige homohaters is 'jezelf laten kennen'. Hardop gelachen Koos.
Dat was een grapjequote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Verklaar u nader.
Wat bedoel je?
Poepstampen is haram. Zeker voor een mosselman.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er schuiven vrijwel wekelijks schrijvers aan bij Matthijs om over hun boek te vertellen.
Vind het allemaal niet zo schokkend. Natuurlijk probeert Dibi boeken te verkopen. Laat die jongen toch lekker.
Snap niet dat mensen zich zo druk maken om die gare Dibi. Dan koop je z'n boek toch lekker niet? Ik heb in ieder geval geen interesse in de homoseksuele avonturen van dat mannetje.
Homo's doodwensen is toch discriminatie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar das in dit geval dieskriemienazie.
Je gaat er klakkeloos vanuit dat deze jongens moslims zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was een grapje
Dibi zei immers bij DWDD dat zijn geloofsgenoten zo begripvol reageerden.
Nee das uiting aan je geloof geven.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Homo's doodwensen is toch discriminatie.
Gadverdamme, wanneer ze eenmaal uit de kast zijn kennen ze opeens ook geen grenzen meer hé.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef skrn het volgende:
Ik kan de DWDD even terugkijken, maar de focus van Dibi was geenszins op de PVV en/of Geenstijl. Kan een stukje hebben gemist, was wel andere zaken aan het doen.
Hij noemt het heel kort als Matthijs vraagt hoe er werd gereageerd op zijn 'onthulling'.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:27 schreef skrn het volgende:
Ik kan de DWDD even terugkijken, maar de focus van Dibi was geenszins op de PVV en/of Geenstijl. Kan een stukje hebben gemist, was wel andere zaken aan het doen.
Het is niet zwart wit. Op Marokkaanse fora (heb ik net gelezen) is men ook verdeeld. Ik vind het evenwel belangrijk om te laten zien dat een deel (wellicht slechts 10%) radicaal en gewelddadig is/kan zijn. Te meer dat dit heerschap ook nog op een ministerie werkt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was een grapje
Dibi zei immers bij DWDD dat zijn geloofsgenoten zo begripvol reageerden.
Enkelvoud.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat er klakkeloos vanuit dat deze jongens moslims zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |