Wie van de lange gents moet hem binnenknikken dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen kutteams nemen corners kort.
Van Persiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie van de lange gents moet hem binnenknikken dan?
Misselijk ventjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef Tagliano het volgende:
El Ghazi jankt weer eens om een vrije trap, hoe voorspelbaar
Wel vermakelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef Caland het volgende:
Ik vind het een hele slechte wedstrijd.
Good pointquote:
Was gewoon een overtreding.quote:
ALBA?quote:
Barça niveau, makkelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Wat heeft hij goed gespeeld hé die RVP
Heel Ajax heeft 1 bal goed geraakt tegen PSVquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Younes heeft ook 1 bal goed geraakt tegen PSV
Gijp z'n nieuwe lievelingsspeler.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Die A.BA is wel een behoorlijke slager
Pfoe, dat zou best kunnen eh. Ik kan ook niet 1-2 meer op die wedstrijd komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel Ajax heeft 1 bal goed geraakt tegen PSV
In de voorbereiding deed hij het ook leuk overigens, daarna geblesseerd geraakt
Veltheer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Veltman is zo'n enorme baas geworden hé.
Een paar jaar geleden gaf ik al aan dat het een baas zou worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Veltman is zo'n enorme baas geworden hé.
Het was verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pfoe, dat zou best kunnen eh. Ik kan ook niet 1-2 meer op die wedstrijd komen.
Bullshitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
El Ghazi heb ik werkelijk niks goeds zien doen
Omdat hij er niks van kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
El Ghazi heb ik werkelijk niks goeds zien doen
4-6-0quote:
Je ging toch niet zei je. Begreep later al dat je wel was geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Rens. Ik heb je niet gezien zondag.
Friezen lopen altijd weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Rens. Ik heb je niet gezien zondag.
Bullshit, Veltmanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazoer is weer duidelijk de beste vh veld
Was iemand anders dan. Ik zou sowieso wel gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je ging toch niet zei je. Begreep later al dat je wel was geweest.
Zo iemand zal wel een goede jeugd hebben gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazoer is weer duidelijk de beste vh veld
Die is echt niet de beste van het veld manquote:
Bietje waterpijpuh bietje chillehquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die zitten elke avond in een shiza lounge
waterpijpen haha homooosquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die zitten elke avond in een shiza lounge
Oh excuses het was Onlogisch met wie ik had gesproken. Jij hoorde bij de zonnebrillen brigade hé?quote:
Ik had geen zonnebril op. Al zat ik wel in de desbetreffende bus. Goed geregeld allemaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh excuses het was Onlogisch met wie ik had gesproken. Jij hoorde bij de zonnebrillen brigade hé?![]()
Daarom waren de Pisveers ook zo blij een keer van Ajax te winnenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 problemen:
1. De scheids is dramatisch
2. Ajax kan niet voetballen.
Dan hebben wij elkaar onbewust wel gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had geen zonnebril op. Al zat ik wel in de desbetreffende bus. Goed geregeld allemaal.
Ja lijkt me logisch dat Fener Ajax wat minder onderschat dan Molde fucking Kquote:
Oh, is dat het..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch dat Fener Ajax wat minder onderschat dan Molde fucking K
Maak jezelf niet zo belachelijk man, calimero.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch dat Fener Ajax wat minder onderschat dan Molde fucking K
Nee kramaric is hetquote:
Ajax kan niet beterquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Joezi het volgende:
Ja Fener is ook niet goed. Maar dan moet je daar als Ajax van profiteren. En dat laten ze na
Zat jij in die kroeg ernaast?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan hebben wij elkaar onbewust wel gezien.
Lijkt me logisch toch? Wie kent Molde is christusnaam?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maak jezelf niet zo belachelijk man, calimero.
Ben je 12? Pisvee, haha.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom waren de Pisveers ook zo blij een keer van Ajax te winnen
Politieke sex vereniging xDquote:
Nee, hier had je de drie puntjes mee kunnen nemen. Geldt voor alledrie de wedstrijdenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
Weet nou niet of ik tevreden moet zijn met een punt
Het is seks.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Politieke sex vereniging xD
Die winnen toch juist meestal van Ajakkes.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom waren de Pisveers ook zo blij een keer van Ajax te winnen
HIHIHIHquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die winnen toch juist meestal van Ajakkes.
Haha. Ajakkes![]()
Meer verdien je niet...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
xD mag dat?quote:
Was tegen Heracles ook goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman lijkt net Thiago Silva vandaag, waar is die allemaal mee bezig man
Jezusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Eejit het volgende:
De Leeuw rood, schopte een tegenstander vol in zijn bek.
Baas.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Eejit het volgende:
Die staat dus in zijn hempie?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Eejit het volgende:
[3/10]quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die staat dus in zijn hempie?
Portugees trekjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:49 schreef Brammess het volgende:
Nani ligt vaker op de grond dan dat hij de bal heeft
Anders waren ze uitgeschakeld in de voorronde, had je er nog minder aan gehadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:49 schreef Vasion het volgende:
Leuk dat de bekerwinnaar in de groepfase mag spelen.
quote:
Dat is beter dan 6 nederlagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Anders waren ze uitgeschakeld in de voorronde, had je er nog minder aan gehad
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
jij bent wel echt hipster, met je anti nederland gebeurenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
FERNANDAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Haha jij weerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
FERNANDAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hoe is dat beter dan?quote:
Hahahhahaha zo madquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij bent wel echt hipster, met je anti nederland gebeuren
val in een kuil idioot
madquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij bent wel echt hipster, met je anti nederland gebeuren
val in een kuil idioot
Als je voorronde niet overleeft, dan telt er een club minder mee in het puntentotaal oid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe is dat beter dan?
Of ze 6 keer verliezen of telkens meetellen als club die al uitgeschakeld is en daarom geen punten pakt maakt niet uit
Jou nemen we bij voorbaat niet serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:52 schreef leolinedance het volgende:
Ajax speelt als een stel kleuters. Ene Tete ofzo bakt er echt geen pepernoot van.
Nee hoor, Go Ahead telt ook gewoon meequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je voorronde niet overleeft, dan telt er een club minder mee in het puntentotaal oid.
Marc en Frank moeten beide weg dit seizoen, wat een armoede die 2.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Toch ook lachwekkend dat je godverdomme geen spits in je selectie hebt. Dan ben je verdomme een profclub![]()
![]()
Ah, ik dacht dat ook uitgeschakelde clubs in de voorronde meetellen. Maar als dat zo is klopt het inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je voorronde niet overleeft, dan telt er een club minder mee in het puntentotaal oid.
NL elftal niet hoor, Nederlandse clubs boeien me niet inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha jij weerAltijd voor de tegenstanders van Nederlandse clubs
En het NL11tal
Inderdaad, optiefen met die bladmongolen. Jezus man wat een ergernis weer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Marc en Frank moeten beide weg dit seizoen, wat een armoede die 2.
El Ghazi is beter dan de hele voorhoede die er nu staat bij elkaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat mensen El Ghazi goed vonden.
van Rhijn alleen maar balletjes terugquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Tete heeft alleen maar overtredingen gemaakt.
Tel je voor de volle 100% mee hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien kunnen we sigthorsson terugvragenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Toch ook lachwekkend dat je godverdomme geen spits in je selectie hebt. Dan ben je verdomme een profclub![]()
![]()
Is ook zoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat mensen El Ghazi goed vonden.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Overigens staat Groningen ook 1-0 achter.
Het ligt aan de scheidsrechter natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkende corner
Lachwekkende arbitrale trio
Ajax moet toch echt veel beter worden
Dit is ver beneden peil man. Welke profclub heeft nu geen spits in de selectie? Wat ben je dan voor onwaardig hoerenteam?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Misschien kunnen we sigthorsson terugvragen
Wees blij dat je 1995 hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga vanavond janken in bed dat Ajax nooit meer wat zal presteren in Europa
Bedankt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Saekerhett het volgende:
Ben een beetje zat om elke keer weer Nederlandse kleuters af te zien gaan in Europa.
Toen was ik 3. Ik zal wel doen alsof ik het me heel goed herinnerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wees blij dat je 1995 hebt meegemaakt.
20 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wees blij dat je 1995 hebt meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |