past wel bij die andere quote in jouw sigquote:
Lol gridquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
las wel een keer zoiets ja, met een kat als UI volgens mij
Met Hermann zijn naam er boven.quote:
Heb connectiesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar haal je deze informatie vandaan?
Gewoon voor je 30ste ooit seks hebben gehadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso alle mensen die nog maagd zijn en ouder dan 20, echt kutleven dan
Rip
Moet er wel liefde in het spel zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan heb je nooit dat gevoel kunnen hebben
Past ook mooi bij de quote van Hermannquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
past wel bij die andere quote in jouw sig
Zolang je maar geen beeldmateriaal hebt dan is het goed. Straks ben ik ooit rijk en dan wil ik niet afgeperst worden.quote:
spuit 11quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Past ook mooi bij de quote van Hermann
Hoe denk jij rijk te worden dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang je maar geen beeldmateriaal hebt dan is het goed. Straks ben ik ooit rijk en dan wil ik niet afgeperst worden.
Jullie moeten herman niet zo pesten, hij heeft eindelijk een chick. Beter helpen jullie hem gewoon als hij eind 2015 nog steeds niet van haar zoete perzik heeft mogen snoepenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met Hermann zijn naam er boven.
truste bbyquote:
muhajideen of peenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een 55-jarige maagdquote:
Niet. Maar dan boeit het mij ook niet dat er beeld van zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe denk jij rijk te worden dan?
Kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet er wel liefde in het spel zijn
Herman heeft wel weinig testosteron heb ik het idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie moeten herman niet zo pesten, hij heeft eindelijk een chick. Beter helpen jullie hem gewoon als hij eind 2015 nog steeds niet van haar zoete perzik heeft mogen snoepen
Truste Cripperquote:
Kom bij mij wonenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maak er dan meteen 65 van, kan ik reageren op die huisjes hier in de buurt.
Wat er van waar is ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie moeten herman niet zo pesten, hij heeft eindelijk een chick. Beter helpen jullie hem gewoon als hij eind 2015 nog steeds niet van haar zoete perzik heeft mogen snoepen
is chill dan word je niet snel kaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Herman heeft wel weinig testosteron heb ik het idee.
Gevaarlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gefrustreerde tiener met bomgordel
Hoezo?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Herman heeft wel weinig testosteron heb ik het idee.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
muhajideen of peenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker crip![]()
Hier in de omgeving krijgen veel van die jeugdigen van die bejaardenwoningen omdat bejaarden winkels in de buurt willen hebben en zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maak er dan meteen 65 van, kan ik reageren op die huisjes hier in de buurt.
quote:
Gvdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wil een tuin bby, kom jij maar hier wonen, makkelijker als je ooit een affaire met krio wil
Ik geloof datquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft echt een vriendin.
Mensen die dat niet geloven
Dat wel, alleen de rest van zijn gelul niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft echt een vriendin.
Mensen die dat niet geloven
Haha chill toch, kost ook niks in huurprijs.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier in de omgeving krijgen veel van die jeugdigen van die bejaardenwoningen omdat bejaarden winkels in de buurt willen hebben en zo.
ik geloof het nog niks gedaan hebben gedeelte ook niet echtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat wel, alleen de rest van zijn gelul niet.
Hij is echt nog steeds maagdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat wel, alleen de rest van zijn gelul niet.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kutzooimoet ik die originele quote van hermann weer zoeken
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb ineens zin om 5 piemels tegelijk te zuigen door dit nummer
ja godverdommequote:
Dat lijkt me echt zo'n Hermann-actquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof het nog niks gedaan hebben gedeelte ook niet echt
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n Hermann-act
Wow mag jij deze info zomaar delen?quote:
Nee we zijn bffquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
bied hem een ontknapingservice aan
Je moet die img tags weghalen en die fokzine linkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kutzooimoet ik die originele quote van hermann weer zoeken
gewoon uit post gehaald van haas eerder in t topicquote:
cokequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Neverknown het volgende:
300 kilo coke vernietigd @HvN
#rip
Ja iedereen weet dat alquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow mag jij deze info zomaar delen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Wel toevallig dat z'n vriendin dezelfde datum voorbij kwam als de releasedate van GTA V op de PS4 inderdaad.
'Weet'. Enige zekere is dat hij geen Tien Ton Hermann is.quote:
thx bbyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet die img tags weghalen en die fokzine link
nu quote tags nogquote:
ILLUMINATI CONFIRMED!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Wel toevallig dat z'n vriendin dezelfde datum voorbij kwam als de releasedate van GTA V op de PS4 inderdaad.
ja nee lekker doorverkopen zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Neverknown het volgende:
http://www.nu.nl/rotterda(...)haven-rotterdam.html
Waar vernietigen ze zoiets.. 10 miljoen...
Pfff.
Quote tags ookquote:
Waarom ben jij zwart? :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
goed zoquote:
Oh dat is niet nodig, dat doe ik ook niet. Ik maak vrouwen graag aan het lachen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Chloroform het volgende:
Misschien schaamt hij zich omdat kleine lul
Neuk hemquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
Hermann heeft een hoop zelfspot, dat vind ik zo leuk aan hem
de meeste users hier wel gelukkigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
Racist :squote:
die jongen is hartstikke onzeker en wij lachen hem allemaal uitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
Kleuren zien.quote:
Een veertje kietelt beter dan een bezemquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dat is niet nodig, dat doe ik ook niet. Ik maak vrouwen graag aan het lachen.
Hij krijgt straks een brojob van mequote:
Studeren is altijd goed op elke leeftijd. Goed bezig, horkiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Racist :s
Werk, studie, dingen (ja, deze oude man gaat weer studeren, maar dan via z'n werk), geen tijd meer om volledig te gaan lopen modden dus.
Nee want jij zei dat het kut was en nu kijkt niemand meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
heeft iemand de nieuwste south park al gezien
brojob brojob choo chooquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij krijgt straks een brojob van me
Ja, ik vond vorige week leukerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ja, maar 1 afleveringquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ze zeggen het, ik kan er geen mening over geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een veertje kietelt beter dan een bezem
Zouk wel doen... En zelf beetje gebruiken af en toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee lekker doorverkopen zeker
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Studeren is altijd goed op elke leeftijd. Goed bezig, horkie
Nja, het is weer iets beter. De boodschap achter de aflevering is ook wel weer tof, maar ze brengen het gewoon op zo'n kut manier nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee want jij zei dat het kut was en nu kijkt niemand meer.
Ga toch geen South Park downloaden, daar is het niet boeiend genoeg voor.
Neenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |