past wel bij die andere quote in jouw sigquote:
Lol gridquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
las wel een keer zoiets ja, met een kat als UI volgens mij
Met Hermann zijn naam er boven.quote:
Heb connectiesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar haal je deze informatie vandaan?
Gewoon voor je 30ste ooit seks hebben gehadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso alle mensen die nog maagd zijn en ouder dan 20, echt kutleven dan
Rip
Moet er wel liefde in het spel zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan heb je nooit dat gevoel kunnen hebben
Past ook mooi bij de quote van Hermannquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
past wel bij die andere quote in jouw sig
Zolang je maar geen beeldmateriaal hebt dan is het goed. Straks ben ik ooit rijk en dan wil ik niet afgeperst worden.quote:
spuit 11quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Past ook mooi bij de quote van Hermann
Hoe denk jij rijk te worden dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang je maar geen beeldmateriaal hebt dan is het goed. Straks ben ik ooit rijk en dan wil ik niet afgeperst worden.
Jullie moeten herman niet zo pesten, hij heeft eindelijk een chick. Beter helpen jullie hem gewoon als hij eind 2015 nog steeds niet van haar zoete perzik heeft mogen snoepenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met Hermann zijn naam er boven.
truste bbyquote:
muhajideen of peenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een 55-jarige maagdquote:
Niet. Maar dan boeit het mij ook niet dat er beeld van zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe denk jij rijk te worden dan?
Kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet er wel liefde in het spel zijn
Herman heeft wel weinig testosteron heb ik het idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie moeten herman niet zo pesten, hij heeft eindelijk een chick. Beter helpen jullie hem gewoon als hij eind 2015 nog steeds niet van haar zoete perzik heeft mogen snoepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |