Truste Cripperquote:
Kom bij mij wonenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maak er dan meteen 65 van, kan ik reageren op die huisjes hier in de buurt.
Wat er van waar is ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie moeten herman niet zo pesten, hij heeft eindelijk een chick. Beter helpen jullie hem gewoon als hij eind 2015 nog steeds niet van haar zoete perzik heeft mogen snoepen
is chill dan word je niet snel kaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Herman heeft wel weinig testosteron heb ik het idee.
Gevaarlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gefrustreerde tiener met bomgordel
Hoezo?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Herman heeft wel weinig testosteron heb ik het idee.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
muhajideen of peenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker crip![]()
Hier in de omgeving krijgen veel van die jeugdigen van die bejaardenwoningen omdat bejaarden winkels in de buurt willen hebben en zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maak er dan meteen 65 van, kan ik reageren op die huisjes hier in de buurt.
quote:
Gvdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wil een tuin bby, kom jij maar hier wonen, makkelijker als je ooit een affaire met krio wil
Ik geloof datquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft echt een vriendin.
Mensen die dat niet geloven
Dat wel, alleen de rest van zijn gelul niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft echt een vriendin.
Mensen die dat niet geloven
Haha chill toch, kost ook niks in huurprijs.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier in de omgeving krijgen veel van die jeugdigen van die bejaardenwoningen omdat bejaarden winkels in de buurt willen hebben en zo.
ik geloof het nog niks gedaan hebben gedeelte ook niet echtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat wel, alleen de rest van zijn gelul niet.
Hij is echt nog steeds maagdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat wel, alleen de rest van zijn gelul niet.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kutzooimoet ik die originele quote van hermann weer zoeken
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb ineens zin om 5 piemels tegelijk te zuigen door dit nummer
ja godverdommequote:
Dat lijkt me echt zo'n Hermann-actquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof het nog niks gedaan hebben gedeelte ook niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |