jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n Hermann-act
Wow mag jij deze info zomaar delen?quote:
Nee we zijn bffquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
bied hem een ontknapingservice aan
Je moet die img tags weghalen en die fokzine linkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kutzooimoet ik die originele quote van hermann weer zoeken
gewoon uit post gehaald van haas eerder in t topicquote:
cokequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Neverknown het volgende:
300 kilo coke vernietigd @HvN
#rip
Ja iedereen weet dat alquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow mag jij deze info zomaar delen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Wel toevallig dat z'n vriendin dezelfde datum voorbij kwam als de releasedate van GTA V op de PS4 inderdaad.
'Weet'. Enige zekere is dat hij geen Tien Ton Hermann is.quote:
thx bbyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet die img tags weghalen en die fokzine link
nu quote tags nogquote:
ILLUMINATI CONFIRMED!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Wel toevallig dat z'n vriendin dezelfde datum voorbij kwam als de releasedate van GTA V op de PS4 inderdaad.
ja nee lekker doorverkopen zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Neverknown het volgende:
http://www.nu.nl/rotterda(...)haven-rotterdam.html
Waar vernietigen ze zoiets.. 10 miljoen...
Pfff.
Quote tags ookquote:
Waarom ben jij zwart? :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
goed zoquote:
Oh dat is niet nodig, dat doe ik ook niet. Ik maak vrouwen graag aan het lachen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Chloroform het volgende:
Misschien schaamt hij zich omdat kleine lul
Neuk hemquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
Hermann heeft een hoop zelfspot, dat vind ik zo leuk aan hem
de meeste users hier wel gelukkigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
Racist :squote:
die jongen is hartstikke onzeker en wij lachen hem allemaal uitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Remqo het volgende:
Kleuren zien.quote:
Een veertje kietelt beter dan een bezemquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dat is niet nodig, dat doe ik ook niet. Ik maak vrouwen graag aan het lachen.
Hij krijgt straks een brojob van mequote:
Studeren is altijd goed op elke leeftijd. Goed bezig, horkiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Racist :s
Werk, studie, dingen (ja, deze oude man gaat weer studeren, maar dan via z'n werk), geen tijd meer om volledig te gaan lopen modden dus.
Nee want jij zei dat het kut was en nu kijkt niemand meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
heeft iemand de nieuwste south park al gezien
brojob brojob choo chooquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij krijgt straks een brojob van me
Ja, ik vond vorige week leukerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ja, maar 1 afleveringquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ze zeggen het, ik kan er geen mening over geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een veertje kietelt beter dan een bezem
Zouk wel doen... En zelf beetje gebruiken af en toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee lekker doorverkopen zeker
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Studeren is altijd goed op elke leeftijd. Goed bezig, horkie
Nja, het is weer iets beter. De boodschap achter de aflevering is ook wel weer tof, maar ze brengen het gewoon op zo'n kut manier nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee want jij zei dat het kut was en nu kijkt niemand meer.
Ga toch geen South Park downloaden, daar is het niet boeiend genoeg voor.
Neenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |