met deze TT mag datquote:
Mooi.quote:
Dit. Tegenaanval, bam. Jaap ging hier de fout in...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boehoe.
Zeg gewoon dat je mee doet, en start een complot tegen Danny
Zodat hij zelf geen stem hoeft in te zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
Waarom zou je in godsnaam gelijk al 2 stemmen gebruiken?
bijzonder.quote:
Danny heeft een grote mond en niemand durft hem tegen te spreken want bang om zelf slachtoffer te worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het echt opvallend dat hij zo weinig tegenstand krijgt.
Dan zou ie het gewoon slim spelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zodat hij zelf geen stem hoeft in te zetten
De rat
Allemaal meelopertjes dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Danny heeft een grote mond en niemand durft hem tegen te spreken want bang om zelf slachtoffer te worden.
Duurt het niet tot 22:00?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:31 schreef Moira. het volgende:
Komt de eilandraad volgende week dan pas?
Ze hebben nog een half uurquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:31 schreef Moira. het volgende:
Komt de eilandraad volgende week dan pas?
yepquote:
Het is gewoon +1 . Meer nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:31 schreef Gutanoth het volgende:
Mensen, leg even uit wanneer die zwarte stem nou wel en niet meetelt D:
Danny en Ryanne zijn een beetje de smaakmakers imo..quote:
Heeft Tim die 7 ook van de basis?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef DKUp het volgende:
Iedereen heeft tien stemmen. Tim heeft nu een zwarte stem op zijn naam, dus hij heeft al een extra stem (negatief) gekregen.
Ga je gang.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef Bootje84 het volgende:
Don't fuck with Anna !! Dat wil ik doen !
Hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef Bootje84 het volgende:
Don't fuck with Anna !! Dat wil ik doen !
waarschijnlijk heeft ze donkere creme er voor ofzo dat ze dat smeert want soms zie je hele donkere vlekken.quote:
En een reclameblokje?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krijgen we nu 15 minuten dit en dan 5 minuten stemmen?
O nog een reclameblok tussendoor natuurlijk...
Hopelijk een echte Survivor blindside.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef luxerobots het volgende:
Hopelijk geven ze Danny misinformatie.
Oscar is maar een slappe meeloper.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik vind Oscar echt extreem sexy
Sowieso, die Kim is wel gehaaid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef luxerobots het volgende:
Hopelijk geven ze Danny misinformatie.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik vind Oscar echt extreem sexy
familie van Roy en Nickie ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Moira. het volgende:
wie de fuck zijn deze lelijke mensen?
Denk niet dat 1 van deze deelnemers weet wat dat isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk een echte Survivor blindside.
Omdat Tim al een zwarte stem heeft en hij het verdient na zijn wangedragquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom zouden ze nu Tim eruitstemmen? Klaas of Kim zet minder stemmen in en is de komende weken een stuk gevaarlijker dan Tim.
Ik heb het begin gemist, welk wangedrag?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Tim al een zwarte stem heeft en hij het verdient na zijn wangedrag
Gaat erom hoeveel stemmen je bij elkaar kan brengen, het is nog steeds noord tegen zuid. En als Tim eruit is zijn die stemmen vast weg..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom zouden ze nu Tim eruitstemmen? Klaas of Kim zet minder stemmen in en is de komende weken een stuk gevaarlijker dan Tim.
Hij zat Oscar in elkaar te beuken om een kokosnootquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, welk wangedrag?
Kunnen ze hun stemmen ook gebruiken om stemmen op zichzelf te verwijderen ofzo?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
Als Tim nu al zn 10 stemmen inzet, doet hij daarna alleen maar voor spek en bonen mee en kan je hem er in houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Tim al een zwarte stem heeft en hij het verdient na zijn wangedrag
Misdragen bij de proef, op handen gaan staan enzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, welk wangedrag?
Ze verwachten van elkaar dat de inzet hoog isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als Tim nu al zn 10 stemmen inzet, doet hij daarna alleen maar voor spek en bonen mee en kan je hem er in houden.
De vorige keer dat iedereen een stuk of 8 stemmen had, werd de eerste ronde ook zo'n 20 keer op één persoon gestemd, dat zal nu ook wel zijn, dan maakt een zwarte stem ook niet veel uit.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zat Oscar in elkaar te beuken om een kokosnoot
Er komen nog wat eilandraden aan. Tim zet nu meer stemmen in dan Klaas of Kim, dus is Tim de komende eilandraden ongevaarlijker, omdat hij minder stemkracht heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kunnen ze hun stemmen ook gebruiken om stemmen op zichzelf te verwijderen ofzo?
Anders maakt het toch niet uit of klaas of tim die stemmen inzet? 8 stemmen op Danny (bijv) betekent dat er 9 stemmen nodig zijn op tim toch? maakt niet uit bij wie die 8 stemmen vandaan komen toch?
aah ja natuurlijk, snap hemquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er komen nog wat eilandraden aan. Tim zet nu meer stemmen in dan Klaas of Kim, dus is Tim de komende eilandraden ongevaarlijker, omdat hij minder stemkracht heeft.
Ryannequote:
5 toch?quote:
Ja dat hebben ze ook als ze meteen de sterksten er uit gooien ipv de zwaksten als het programma begint.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:50 schreef Moira. het volgende:
Ze gaan er altijd zo'n spijt van krijgen als ze tegen de finale aanzitten en het gros van hun stemmen al in de eerste eilandraad na de samensmelting hebben verspeeld
Je moet er ook niet teveel overhouden, je krijgt ook complotten tegen mensen met veel stemmenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:50 schreef Moira. het volgende:
Ze gaan er altijd zo'n spijt van krijgen als ze tegen de finale aanzitten en het gros van hun stemmen al in de eerste eilandraad na de samensmelting hebben verspeeld
truequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 oktober 2015 21:50 schreef Nizno het volgende:
wow 4 extra stemmen meteen
[..]
5 toch?
1 en de 4 extra?
veel te veel iig]
irritant, vroeger moest je lekker zelf mee stemmen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:52 schreef noodgang het volgende:
De techniek staat voor niets! Gewoon een stemmenteller in beeld!
Ja, ik zit al de hele tijd te denken dat het de finale-telling is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:52 schreef noodgang het volgende:
De techniek staat voor niets! Gewoon een stemmenteller in beeld!
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef zoem het volgende:
De productie had zeker nogal uitzoekwerk om de stemmen netjes op volgorde te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |