ja omgekeerde vitiligo iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Vitiligo is juist gebrek aan pigmentatie.
Team Marian was leuker geweestquote:
Zijn er nog wel een paar die er eerder uitmogen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
Slechte TT. Klaas mag er van mij wel uit.
Heel dat team graagquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef lars91 het volgende:
[..]
Zijn er nog wel een paar die er eerder uitmogen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
Slechte TT. Klaas mag er van mij wel uit.
Oh dan zat ik niet op te letten hehequote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey malloot een kokosnoot.. ((ovide?)
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan zat ik niet op te letten hehekuttopic dit, vorige aflevering ook voor de helft gemist omdat ik hier meelas
yogaduel, tot aan de finalequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dan wint Marian in een puzzelproef als duel wss.
quote:
Zo'n hemd kan nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo'n vies shirt van Timzelfs al was ie schoon.... brr
understatementquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Ik was toch al niet aan de winnende hand..."
Zit er geen pit in zo'n ding?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef zoem het volgende:
De eerste de beste proef waaraan Marian mee doet en nog zit er geen pit in
helemaal opquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef zoem het volgende:
De eerste de beste proef waaraan Marian mee doet en nog zit er geen pit in
Twee afvallers moeten duelleren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom gaan ze nog een keer dan?
Ow ja dan ist niet gek dat er geen pit in zit.quote:
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:04 schreef Moira. het volgende:
hoe veel kokosnoten moet je eigenlijk hebben?
4quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:04 schreef Moira. het volgende:
Iedereen 4, maar Anna 6.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:04 schreef Moira. het volgende:
quote:
Ja mooi. lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef zoem het volgende:
Zo helemaal trollen zijn wanneer er spelers * 4 -1 kokosnoten zijn.
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Sander jammer. Die eikel mocht er meteen uit
samequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Kinga het volgende:
Sander gun ik eigenlijk niks. Misselijk mannetje.
Idd. Nu heeft zo'n faalhaas gewoon immuniteit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom moet het nou weer 1 man 1 vrouw zijn?
Laat lekker de eerste van elke ronde winnen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef Kinga het volgende:
En Oscar kan niet tegen zijn verlies. Ook zoiets zieligs bij ER.
pak ze van tim afquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef zoem het volgende:
Wat een kokosnootterreur maakt Tim ervan zeg.
Hij moet toch tegen Marianquote:
Dat zal vast niet expres zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:10 schreef F1gamer het volgende:
ik vind aso van tim om op anna handen te staan
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:10 schreef Moira. het volgende:
Mja Tim weet toch wel dattie van Marian gaat winnen
ik hoop op hangen aan het touwquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vorige keer toren bouwen van blokken toch? Marian heeft wel geduld
zou wel gaaf zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef Negentiendertig het volgende:
Hopelijk heeft Marian een goed moment en wint ze van Tim
ik ookquote:
Ja, ze heeft hier al haar energie gespaard en gaat er straks vol in.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef Negentiendertig het volgende:
Hopelijk heeft Marian een goed moment en wint ze van Tim
Ho hoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Nizno het volgende:
Toch even de TT aanpassen naar TeamMarian
ist al Kerst??quote:
toch een beetje jouwe gehoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Ho ho ho, je mag de TT wel aanpassen hoor Nizno
OMG stel je voor... dan moet ze elke keer een duel aan en ze verslaat ze allemaal tot aan de finale!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Die eliminatieproef tussen Marian en Tim gaat om evenwicht? Dan is Marian in het voordeel, want die doet de hele dag alleen maar yoga
Hup Marian.
ooit was het beterquote:
Ik dacht ook op basis van flitsen die ik van haar zag op TV dat het een krachtige energieke vrouw was.quote:
Goede actrice dus!!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik dacht ook op basis van flitsen die ik van haar zag op TV dat het een krachtige energieke vrouw was.
downstemmen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Moira. het volgende:
Godver, weer dat gekloot met die mongolenstemmen. Doe gewoon normaal.
hoeft dus niet. Hij heeft al een zwarte.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Allemaal alles in 1 keer, einde spel, yay.
7 is het aantal eilandraden dat nog komtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom zijn het er 7 "plus" 3 en geen 10 ??
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft Amara een zeeschildpad gerimd?
Jezus christus.
Snap ik ook niet :$ die 7 zijn een soort extra stemmen volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom zijn het er 7 "plus" 3 en geen 10 ??
Ja ok, dat vermoeden had ik dus al. ok . Thnxquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
7 is het aantal eilandraden dat nog komt
nog 7 stemrondes te gaan + 3 extra stemmenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap ik ook niet :$ die 7 zijn een soort extra stemmen volgens mij.
Misschien mag dat niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Moira. het volgende:
En dan elke keer als iemand naar huis gaat dan geeftie z'n laatste stemmen aan een vriendje, en als dat vriendje er dan de volgende aflevering uit wordt gestemd kan hij toch nog terug komen omdat hij 2x zo veel stemmen als de rest heeft. Krijg je dat gekloot. Nee.
Sinds wanneer kan je stemmen aan anderen geven?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Moira. het volgende:
En dan elke keer als iemand naar huis gaat dan geeftie z'n laatste stemmen aan een vriendje, en als dat vriendje er dan de volgende aflevering uit wordt gestemd kan hij toch nog terug komen omdat hij 2x zo veel stemmen als de rest heeft. Krijg je dat gekloot. Nee.
Dit. Dank.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Jaytje07 het volgende:
Extra stemmen...fuck off. Kan dat productieteam niet even naar Survivor kijken? Zo hoort ER te zijn
Dat heeft nooit gemogenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ze naar huis moeten met stemmen in hun zak en ze niet weg mogen geven?
Sinds wanneer kan dat niet? Was me daar niet van bewust iigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je stemmen aan anderen geven?
Ja. Eigenlijk precies wat Danny zegt. Het is gewoon "+1".quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Nizno het volgende:
Als de extra stemmen niet werden ingezet dan deed de zwarte stem toch zijn werk?
Inderdaad wat een hinderlijk, agressieve bloedhond.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik was al lang een complot tegen Danny gestart.
Ja maar dan moet je wel de gok nemen dat 9 mensen allemaal écht niet gaan stemmen. Straks ga jij braaf mee maar ben jij de lul, had je dan toch maar een stem ingezet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Nizno het volgende:
Als de extra stemmen niet werden ingezet dan deed de zwarte stem toch zijn werk?
Maar Tim/Marian stemt ook en dan is het dus al gelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk precies wat Danny zegt. Het is gewoon "+1".
Dus als niemand stemt, heeft Tim / Marian 1 stem.
Zou geniaal zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef lars91 het volgende:
Die proef kan Marian zomaar eens winnen
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit doet denk ik snel pijn aan je hoofd.
Tim heeft hier denk lichte voordeel met wat meer haar bovenop zn kop.quote:
Om Tim er uit te krijgen mag alles.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Sked het volgende:
Gênant eigenlijk dat iemand als Marian zo ver kan komen
Dat heeft volgens mij nooit gemogen. Eruit is eruit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan dat niet? Was me daar niet van bewust iig
nou nee als ik Tim zag wiebelen en Marian stil zag staan is het evenwicht wel belangrijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef luxerobots het volgende:
Tim is langer, lijkt me ook in zijn voordeel werken.
Gênant als Tom verliest van Marian.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Sked het volgende:
Gênant eigenlijk dat iemand als Marian zo ver kan komen
Kleiner zijn is met evenwicht makkelijker. Die zijn makkelijker in evenwicht te houden..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef luxerobots het volgende:
Tim is langer, lijkt me ook in zijn voordeel werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |