Ah.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is over twee weken, fluitbal.
19:00
AZ kon niet winnen van Excelsior, Willem II, Roda JC, SC Cambuurquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
AZ staat niet voor niets 10e in de Eredivisie
Moet die Pizzavreter Kramer zegge man, met ze dikke neusquote:
haha wat een gastquote:
Geen zin in ONS ALLER AJAX?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor het nieuwe voetbalweekend wat mij betreft.
Ik huil om de sterkte van de Fener-aanval.quote:
1-1.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik huil om de sterkte van de Fener-aanval.
Ik huil om de bankplekken voor Tete en Younes. Dit wordt niks. 4-0.
Die Nani die Dico Koppers in zijn zak had?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha Nani - Van Persie - Markovic
Nani kan er natuurlijk geen klote vanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die Nani die Dico Koppers in zijn zak had?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die Nani die Dico Koppers in zijn zak had?
Van Rhijn kan er ook niks vanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nani kan er natuurlijk geen klote van
Precies, overgewaardeerd talent, nu een overgewaardeerde speler.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nani kan er natuurlijk geen klote van
Oe, shots firedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Van Rhijn kan er ook niks van
Ik was cynisch . Van Rhijn is ongeschikt voor profvoetbalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Van Rhijn kan er ook niks van
Zeker ook uit de "Ajax opleiding" ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies, overgewaardeerd talent, nu een overgewaardeerde speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fener heeft het helemaal verkeerd gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies, overgewaardeerd talent, nu een overgewaardeerde speler.
Had ooit wel Mertens in zijn broekzak!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik was cynisch . Van Rhijn is ongeschikt voor profvoetbal
Wat is je punt knul?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker ook uit de "Ajax opleiding" ?
Die kopen op naam. Presteren geen enkele kut. Van Fener verliezen is gewoon een blamage.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fener heeft het helemaal verkeerd gezien
Wereldtopperquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ooit wel Mertens in zijn broekzak!
Net als van Rapid , maar ze blijven er maar mee wegkomenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die kopen op naam. Presteren geen enkele kut. Van Fener verliezen is gewoon een blamage.
veel succesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
ik ga even schijten en hoop voor 21:05 klaar te zijn
PSV in die periode was wel genieten. Met 3-1 verliezen van NACquote:
Rapid heeft Fener in de kont manquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als van Rapid , maar ze blijven er maar mee wegkomen
Oppassen dat ze geen donerschimmel krijgenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rapid heeft Fener in de kont man
Ook veel spelers zonder enige zelfkritiek met Toivonengod als sterspelerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV in die periode was wel genieten. Met 3-1 verliezen van NAC6-2 van Twente, muurtje optrekken in de ArenA onder Cocu, 2-1 verliezen van RKC, gouden tijden
Hooguit poep aan de penertquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oppassen dat ze geen donerschimmel krijgen
Even bijsnijden anders niet haramquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hooguit poep aan de penert
Is halal wollaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even bijsnijden anders niet haram
Voel nog maar eens dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik voel een AZ pingel aankomen
Of een donkerbruin kopje, weet niet preciesquote:
En een slissende god.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook veel spelers zonder enige zelfkritiek met Toivonengod als sterspeler
Dat is nu ook het geval eigenlijk ..
was het niet wijchenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Raymond Verheijen lacht zich nog ziek om die dorpspastoor uit Overdinkel
Heeft Feyenoord ook iedere keer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Augsburg kan er he-le-maal niets van maar toch winnen ze.
Also also alsoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Zo smerig onverdiend, nu weet ik weer hoeveel ik die pleurisduitsers haat met hun zaaddodende teringvoetbal. Kutvolk
We schrijven het even op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar ik wel schijtziek van word is dat AZ alleen in Europa laat zien dat ze kunnen voetballen en kansen creëren.
Ik kijk weinig wedstrijden van AZ, zeg je nou dat AZ vandaag boven zijn niveau speelde?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar ik wel schijtziek van word is dat AZ alleen in Europa laat zien dat ze kunnen voetballen en kansen creëren.
In Europa laten ze vooralsnog meer zien dan in de gemiddelde wedstrijd tegen pakweg Willem II.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kijk weinig wedstrijden van AZ, zeg je nou dat AZ vandaag boven zijn niveau speelde?
Dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Gaan die spelers als Verhaag zo even voor de camera zeggen dat het in de Bundesliga niet anders is en dat ze daar wèl volwassen voetbal spelen.
Terwijl ze keihard gelucked hebben man. Vuile hoerenteam dat Augsburg. Opheffen die kutclub.
Want jij kon je weer niet gedragen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pierre heeft me geblockt op twitter
Ik zou het niet weten. Jack van Gelder heeft me ook geblockt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want jij kon je weer niet gedragen?
Hartslagmeters en dergelijke.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom hebben die mannen een sport bh aan?
Nee, Milik is een laatste man.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef Brammess het volgende:
Milik is geen echte spits
Derksen moet alles in zijn leven ontnomen worden
Is eigenlijk linksbackquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef Brammess het volgende:
Milik is geen echte spits
Derksen moet alles in zijn leven ontnomen worden
Ik ga juichen voor Ajax en Groningenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Lets go Ajax Lets go Ajax!
en
Hup Grunn
Wie vindt jij knapper Schone of El Ghazi?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Staat Schone nu weer in de spits? Vandeweek stond El Ghazi toch in de punt?
Don LEOquote:
vindtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie vindt jij knapper Schone of El Ghazi?
Van Persie en schitterenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:03 schreef Coco98 het volgende:
Zou Van Persie gaan schitteren tegen Ajax?
Die heeft toch longkanker?quote:
Victor Reinier toch?quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:03 schreef Coco98 het volgende:
Zou Van Persie gaan schitteren tegen Ajax?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van Persie en schitteren
Goeiequote:
Ik weet alleen dat ik de baard van Schone vrij swag vindquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie vindt jij knapper Schone of El Ghazi?
Daar is niks aan gelogen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik de baard van Schone vrij swag vind
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord speelt geen Europees voetbal
Goed liedje is dat.quote:
Lekker die kontjes volspuiten met ambrosia.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Gekke turkjes
Die gaan hard in de aars gepakt worden door GODEN
Dit ga ik nu noteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat ik een hekel heb aan R van Persie?
Laten we zeggen dat ze kans genoeg hadden om te winnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie dat ik net op tijd thuis ben
Hoe was AZ?
Ja van die vieze motregen. Maar niet koud gelukkig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat een kutweer de hele week al en dat tijdens mijn vakantie.
Dan kunnen ze bezig blijven. Te vermoeiend voor ze denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zouden de Fenerbahçesupporters gaan fluiten bij balbezit van Ajax
Verdomme, das wel zonde danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze kans genoeg hadden om te winnen.
Ik mis dat Werder Bremenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis deze Diego
Nog steeds dezelfdequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis deze Diego
Wat ik mij vooral van Bremen herinner is Rogerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik mis dat Werder Bremen
Kek huppeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik mij vooral van Bremen herinner is Roger
Rogerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik mij vooral van Bremen herinner is Roger
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk nu ook. Heb ik iets gemist?
yesssquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA neequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeleken met de arena is alles een heksenketel.
quote:
De Boer vond dit de mooistequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:10 schreef Pascalus het volgende:
Waarom spelen ze uberhaupt in dat tyfus kleurtje? Aids aan mijn ogen.
AZ Ausburgquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
Zodat het slechte spel gecamoufleerd wordt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:10 schreef Pascalus het volgende:
Waarom spelen ze uberhaupt in dat tyfus kleurtje? Aids aan mijn ogen.
Viva Espana heb je gemist.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
oh, dat vind ik jammer. Wat heb ik gemist?
Hebben ze in Ottomanië ook scholen en huizen enzo?quote:
Ik was alleen blij dat je erbij bentquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
oh, dat vind ik jammer. Wat heb ik gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook blij dat jij er bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was alleen blij dat je erbij bentje hebt tot nu toe niets gemist.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: het uittenue van Ajax is mooi.Verworpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Stelling: het uittenue van Ajax is mooi.Haha wat een gekkie ben jij Kopsterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Stelling: het uittenue van Ajax is mooi.Ik werd al boos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
hahaha die domineren nog geen Rizla vloeitje manquote:
0-1quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan het zelf opzoeken, maar heeft AZ gewonnen?
Krijgen we nou zegquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haha wat een gekkie ben jij Kopsterk.
Nee, 0-1 Augsburg. AZ domineerde.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan het zelf opzoeken, maar heeft AZ gewonnen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
StellingjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ieder heeft zo zijn talenten, jij kan goed modden, dat kan ook niet iedereenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet zingenEn ook niet voetballen trouwens
Jammer, maar was te verwachten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, 0-1 Augsburg. AZ domineerde.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
StellingKoert Westerman had deze kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt ook wel meequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn talenten, jij kan goed modden, dat kan ook niet iedereen
Eerste rij Barca kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou lekker naar Barça gaan als ik Van Persie was.
Beetje niveau van de posts van Bronson_quote:
Dat mag nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef dolf1010 het volgende:
Ik word echt misselijk van dat geel en fel groene. Waarom nou niet gewoon rode wit tenue...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |