SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, daar is zequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik spam mijn dotje ook even.. Gisteren alweer 8 weekjes en precies 3400gram!
Jaaa laat de herinneringen maar komenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Pffff wat een gedonder met schoonouders zeg. Ik prijs me maar weer eens gelukkig
Vandaag een jaar geleden was ik uitgerekend en hoorde ik dat ik ingeleid moest worden... Ben er een beetje emo van. Mijn lieve kippie is nu echt bijna 1
Hij gaat steeds beter stappen aan twee (of 1) handje(s), bijna rennen, en achter zijn kar nu ook
(baggerkwaliteit uiteraard)
Een lief wakker meisje..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:55 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd alvast, kwak.En wat goed van het lopen!
Joycie wat een lief meisje heb je daar.
En MM, een lachje, wat schattig.
Hier kwam er wat meer ritme toen hij zestien weken was en ik weer volledig aan het werk ging.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Een lief wakker meisje..
Weet niet zo goed wat ik met de avonden moet.. Ze is dan eigenlijk altijd wakker.. 8 weekjes.. Gewoon nog meeveren? Of toch proberen al op bed te leggen om een bepaalde tijf en ritme creeeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Malteser het volgende:
Och, wat een mooie kindjes LuDann, Joycie, Pinq en MM![]()
En M van Kwak die bijna 1 wordt
Hier vandaag een mixed feelings dag. We genieten zo van Twix! Maar net een dikke huilbui over hoe het met mij gaat. Man heeft getroost en nu gaat het weer.Heb hier meegelezen maar nog niet gereageerd. Wederom sluit ik me aan bij Always, de wijze uit het oostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zet jezelf en je gezin vooral even voorop en: komt tijd komt raad. Echt, je hoeft niet vandaag te beslissen. Vraag:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Malteser het volgende:
Och, wat een mooie kindjes LuDann, Joycie, Pinq en MM![]()
En M van Kwak die bijna 1 wordt
Hier vandaag een mixed feelings dag. We genieten zo van Twix! Maar net een dikke huilbui over hoe het met mij gaat. Man heeft getroost en nu gaat het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh, als je een keer hulp o.i.d. wilt, dan woon ik dicht bij he![]()
Hier is verder weinig bijzonders te melden, het gaat z'n gangetje en het is leuk met SjaakHij heeft een nieuwe 'Beavis&Butthead'-lach ontwikkeld
, ik probeer het steeds te filmen maar het lukt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaaptijd
Wij namen haar altijd mee naar bed wanneer wij gingen slapen.
Volgens mij was ze pas een maand of 4/5 toen ze voor het eerst alleen ging slapen en wij beneden bleven.
Nu slaapt ze altijd rond 18:30/19:00. Soms iets later. We hebben heel ons schema voor haar omgegooid en eten tegenwoordig tussen 17:00 en 17:45.
Om eerlijk te zijn bevalt ons dit prima. Had ik niet verwacht.
Nu kom ik uit m'n werk, haal ro op. Kom thuiS, voeden/kroelen en daarna eventjes alleen spelen terwijl ik aan het eten begin. We eten nu gezonder dan voor ro mee at.![]()
Vroegah kwam ik uit m'n werk en dan ging ik zitten. Als in: instorten.
Nu doe ik gelijk m'n taken en dan stort ik pas in wanneer ze op bed ligt![]()
Oh en dan komt het ook weleens voor dat ik ook om 19:00 in bed lig![]()
Vandaag even een emo dag. Tranen zitten hoog, maar komen niet. Museum bezocht en daarna heerlijke pasta gemaakt. Helaas is man sporten. Mis hem. Goed teken! (Heb ik lang niet gedaan..)
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Heb hier meegelezen maar nog niet gereageerd. Wederom sluit ik me aan bij Always, de wijze uit het oosten. Zet jezelf en je gezin vooral even voorop en: komt tijd komt raad. Echt, je hoeft niet vandaag te beslissen. Vraag:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er nu 1 maar die wil ik voor eva gebruiken maar denk dat ik morgen nog babyinkopen ga doen en infacol om te proberen. Dan zal ik aan je denken!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:19 schreef DJMO het volgende:
Als er hier mensen zijn die de potten sudocreme met een gratis snoozebaby doekje (mini doekje, geen grote) hebben aangeschaft bij de kruidvat, maar niets met het doekje doen, zou ik hem dan mogen overnemen?
superlief van je!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb er nu 1 maar die wil ik voor eva gebruiken maar denk dat ik morgen nog babyinkopen ga doen en infacol om te proberen. Dan zal ik aan je denken!
Gezien het tijdstip van je post, vermoed ik weer een slechte nacht? Heb je daarna nog kunnen slapen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Edit: gefrustreerd gezeik. Never mind.
De nachten zijn al de hele week hetzelfde: eerste voeding rond 22.30. Prima, I slaapt daarna weer gewoon in zijn eigen bedje verder. Tweede voeding rond 1.30. Daarna wil I niet meer slapen en is hij wakker en aan het huilen tot hij rond 3.30 bij Baard op de borst in slaap valt. Derde voeding rond 4.30. Hierna kan ik hem weer terugleggen in zijn bedje. Baards wekker om 6.15, I wakker om 7 uur, opstaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:36 schreef Malteser het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip van je post, vermoed ik weer een slechte nacht? Heb je daarna nog kunnen slapen?
Boh, dat klinkt echt pittigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De nachten zijn al de hele week hetzelfde: eerste voeding rond 22.30. Prima, I slaapt daarna weer gewoon in zijn eigen bedje verder. Tweede voeding rond 1.30. Daarna wil I niet meer slapen en is hij wakker en aan het huilen tot hij rond 3.30 bij Baard op de borst in slaap valt. Derde voeding rond 4.30. Hierna kan ik hem weer terugleggen in zijn bedje. Baards wekker om 6.15, I wakker om 7 uur, opstaan..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De nachten zijn al de hele week hetzelfde: eerste voeding rond 22.30. Prima, I slaapt daarna weer gewoon in zijn eigen bedje verder. Tweede voeding rond 1.30. Daarna wil I niet meer slapen en is hij wakker en aan het huilen tot hij rond 3.30 bij Baard op de borst in slaap valt. Derde voeding rond 4.30. Hierna kan ik hem weer terugleggen in zijn bedje. Baards wekker om 6.15, I wakker om 7 uur, opstaan..
De oplossing is wachten tot de nachten weer beter worden, denk ik. Maar als je een ingenieus idee hebt, schroom niet om het te delen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:37 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dat is ook pittig en daar mag je ook gefrustreerd van raken.
Wil je dat we meedenken over een oplossing of wil je vooral even ventileren?
Ik vind jou juist heel positief altijd! En zelfs als zou je alleen maar negatief posten, lekker boeiend, gebruik dit topic lekker als uitlaatklep. Qua werk sluit ik me aan bij de rest: ziek melden en je contract nog niet aanpassen. Ga desnoods even in overleg om je goodwill te tonen, ik zou me er ook niet zo lekker bij voelen om me ziek te melden als je toch al van plan was een hele maand vrij te nemen. Dus dat begrijp ik heel goed! Maar als outsider zeg ik meld je ziek als je nog niet in staat bent te werken en niet schuldig voelen hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:41 schreef Malteser het volgende:
Lieve, lieve dames,
Na al mijn werkgedoe en onzekerheden ga ik vanaf nu proberen om wat positiever te posten. Jullie hebben steeds super fijne adviezen en een berg begrip. Maar het lijkt kommer en kwel hier terwijl dat niet zo is.
Want Twixdoet het zķ goed!! Ons mooie, lieve mannetje slaapt heel goed, drinkt, poept en plast goed. We zijn zo gelukkig met hem!
Vanmiddag nacontrole bij de gyn. Gesprek gok ik of wil ze ook het litteken van de keizersnede nog controleren? Weet iemand dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon haar esthetisch verantwoorde gebreide vestje zo snel niet vinden, dus nu voor het eerst dit jasje.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Ggirl op 23-10-2015 10:13:42 (Foto fixen) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder vind ik je ook helemaal niet negatief hoor. Praten over deze dingen is belangrijk!![]()
Overigens ben ik geen expert op dit gebied, maar mijn spoiler is boerenverstand :p verbeteraars, kom er maar in!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:20 schreef Mariposas het volgende:
Ggirl, de werkgever kan je verlof intrekken als hij daarvoor een gegronde reden heeft. Just sayin'.
Wel een heel mooi mannetje heb je daar!
En selvaria wel een heel schattige gangster.
Mijn werkgever heeft ze goedgekeurd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:20 schreef Mariposas het volgende:
Ggirl, de werkgever kan je verlof intrekken als hij daarvoor een gegronde reden heeft. Just sayin'.
Joh? Zou het zo simpel zijn?quote:
Dat eerste is opzich waar, maar gegronde reden gaat wel vrij ver voordat het wordt aangenomen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:20 schreef Mariposas het volgende:
Dat laatste dacht ik ook! M. kan de laatste tijd veel sneller drinken, zowel aan de borst als de fles. Waar ze eerst een minuut of 20 over een fles deed, is ze nu volgens de oma's binnen 10 minuten klaar (met de kleinste speenmaat..)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:15 schreef Mariposas het volgende:
Ja dat heb ik dus ook kazy. Inclusief dat gefrustreerde. Ik denk dat het deels mama-honger is. Gewoon veel lekkerder drinken aan de borst dan die plastic fles. En ik heb ook het idee dat ie de flessen zo snel achterover klokt, dat hij een minder verzadigd gevoel heeft ofzo...
Er vanuit gaande dat het over ouderschapsverlof gaat.. Is dat jurisprudentie over het intrekken van osv op initiatief van de werkgever? (Gewoon uit interesse overigensquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat eerste is opzich waar, maar gegronde reden gaat wel vrij ver voordat het wordt aangenomen..
Maar volgensmij behoren wij tot dezelfde beroepsgroep dus gok dat het wat overbodige informatie is.
Zon gekke speenknuffel? Is dat iets?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:22 schreef -Spring het volgende:
Holy crap g-girl. Ik lees je post zo ff beter, maar tijdens het scannen las ik al eea.![]()
Ik kwam ff inbreken met de vraag of iemand de tip heeft voor de speen die zo'n 318 keer per uur uit dr mond valt. Ik ben kapot. Ze slaapt in principe door en prima, maar ik ben alsnog de halve nacht wakker door die kutspeen.![]()
Ze slaapt op dr buik btw.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:23 schreef Estrys het volgende:
Wat is dat voor een hork Ggirl?sjonge jonge.
We hebben hem denk ik uit het dal mensen! Nu even doorpakken.
Vandaag gewogen: 2960 gram. 20 gram onder zijn geboortegewichten 100 gram meer dan gisteren
Hoop wel dat hij nu ook snel beter aan de borst gaat drinken. Dat kolven en bijvoeden kost zoveel tijd. Gelukkig volgende week herfstvakantiequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:25 schreef pinquit het volgende:
[..]hij heeft het door! Yes, stukje zorg minder, wat heerlijk! Ga zo door A!
Zo'n ringworm in close up.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
Zon gekke speenknuffel? Is dat iets?
Hij krijgt het er niet goed uit waarschijnlijk. Niet krachtig genoeg denk ik. Maar met kolven heb ik ook dat het na 15 minuten pas echt goed begint te stromen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:36 schreef pinquit het volgende:
Valt hij in slaap of zuigt hij niet krachtig? Hier valt A. na drie minuten in slaap
http://uitspraken.rechtsp(...)d=Ouderschapsverlof+quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:22 schreef kazy het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook! M. kan de laatste tijd veel sneller drinken, zowel aan de borst als de fles. Waar ze eerst een minuut of 20 over een fles deed, is ze nu volgens de oma's binnen 10 minuten klaar (met de kleinste speenmaat..)
[..]
Er vanuit gaande dat het over ouderschapsverlof gaat.. Is dat jurisprudentie over het intrekken van osv op initiatief van de werkgever? (Gewoon uit interesse overigens) Ik zat het net even snel na te zoeken, maar kan er niets over vinden in de wet arbeid en zorg. Wel art. 6:6, maar die ziet op de omgekeerde situatie dat de werknemer verzoekt om het verlof te staken en dat dat wegens bedrijfseconomische redenen kan worden geweigerd.
Wat geweldig. Deze zin moet ik mijn man leren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:37 schreef Cholula het volgende:
[..]
Oh wat goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:23 schreef Estrys het volgende:
Wat is dat voor een hork Ggirl?sjonge jonge.
We hebben hem denk ik uit het dal mensen! Nu even doorpakken.
Vandaag gewogen: 2960 gram. 20 gram onder zijn geboortegewichten 100 gram meer dan gisteren
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:37 schreef Cholula het volgende:
Dit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:03 schreef LuDann het volgende:
Wat geweldig. Deze zin moet ik mijn man leren.![]()
SPOILER: schoonouder-gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door twist02 op 23-10-2015 14:42:34 ]
Thanks! Ik dacht alleen dat het ging om het intrekken van het verlof, nadat dit al was ingegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:44 schreef AwayTL het volgende:
[..]
http://uitspraken.rechtsp(...)d=Ouderschapsverlof+
Dit is een voorbeeld waarbij het bedrijf niet eens het hele verlof wilde weigeren, maar alleen bezwaar maakte tegen de gevraagde tijdsinvulling. Zelfs dat hebben ze niet aannemelijk genoeg gemaakt. Je kan je voorstellen dat geheel weigeren nog lastiger is.
6:1 jo 6:5 lid 3 en/of 6:8 waz !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder gaat volledig mee in wat wij willen voor N., schoonouders vinden sommige van de dingen die wij doen onzin en/of verwennen, maar houden dat meestal voor zich. Ze wonen ook wat verder weg, dus hebben nog nooit op N. gepast. Dat komt wel als ze iets groter is. Van tevoren wil ik dan wel helder hebben dat het inderdaad onze baby is en dat wij bepaalde dingen wel/niet willen.
Mijn baby is vandaag bij de GO en ik ben voor het eerst sinds duizend jaar even chillexed alleen de stad in geweest.Het plan was om te shoppen tot ik zou droppen, maar alles is zķ vreselijk duur.
Ben ik nu zo'n krent geworden sinds baby dat ik geen zin heb om 100+ euro voor een fatsoenlijk paar schoenen of 40+ euro voor een trui/vest of 80+ euro voor een jas af te tikken?
Ik kwam dus alleen thuis met twee hemdjes (makkelijk voor BV) en een serviessetje voor N.
[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 23-10-2015 15:24:40 ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:19 schreef Selvaria het volgende:
Whehehe, ja, vet ongezellig als een baby geen koekje mag, dan is de lol er inderdaad snel af.Ik mag echt blij zijn met mijn schoonouders zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder gaat volledig mee in wat wij willen voor N., schoonouders vinden sommige van de dingen die wij doen onzin en/of verwennen, maar houden dat meestal voor zich. Ze wonen ook wat verder weg, dus hebben nog nooit op N. gepast. Dat komt wel als ze iets groter is. Van tevoren wil ik dan wel helder hebben dat het inderdaad onze baby is en dat wij bepaalde dingen wel/niet willen.
Mijn baby is vandaag bij de GO en ik ben voor het eerst sinds duizend jaar even chillexed alleen de stad in geweest.Het plan was om te shoppen tot ik zou droppen, maar alles is zķ vreselijk duur.
Ben ik nu zo'n krent geworden sinds baby dat ik geen zin heb om 100+ euro voor een fatsoenlijk paar schoenen of 40+ euro voor een trui/vest of 80+ euro voor een jas af te tikken?
Ik kwam dus alleen thuis met twee hemdjes (makkelijk voor BV) en een serviessetje voor N.
Dinsdag hebben ze voor het eerst op N. gepast, dat ging prima. Af en toe een beetje verwennen mogen ze best, maargoed, N. is toch nog te jong om verwend te worden.
Ja Selvaria, ik herken het wel een beetje. Ik gaf al niet zoveel uit, maar sinds ik een kind heb ben ik me nog meer bewust van dat ik geld moet verdienen om haar te ondersteunen. En met een eigen bedrijf merk je dat echt wel, ik werk nu niet alleen voor mezelf maar ook voor haar.Carpe diem, quam minimum credula postero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./rant
(Doe maar ff in een spoiler, dan kan je het overslaan als je wilt)
Anyway, zo'n verschrikkelijke ramp is het ook allemaal niet, maar wel irritant. Vooral omdat ik bij mijn ouders zie dat het ook anders kan; mijn moeder is het ook niet altijd overal mee eens, maar doet wel wat wij willen
[ Bericht 5% gewijzigd door twist02 op 23-10-2015 16:31:44 ]
Ik breek even in (spuit 11?). Zonder speenkennis, maar ik had ergens gelezen dat bv-kindjes vaak een grotere speen nodig hebben. Reden weet ik niet, kuiken vond die anderhalve dag dat hij een speen wilde de grotere iig fijner.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:35 schreef Crumpette het volgende:
Wij gingen ook over op de grotere maat met een maand of 5, dat beviel hem supergoed. Alle kleine spenen werden meteen afgekeurd
Ik heb 1 doekje voor jequote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb 1 doekje voor jeals je je adres via dm of pm stuurt doe ik hem volgende week op de bus!
Maar ehm, je zegt dus hetzelfde als ik? Of is dit de meeste subtiele burn ooit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik breek even in (spuit 11?). Zonder speenkennis, maar ik had ergens gelezen dat bv-kindjes vaak een grotere speen nodig hebben. Reden weet ik niet, kuiken vond die anderhalve dag dat hij een speen wilde de grotere iig fijner.
Ehh geen idee? Ik zeg alleen wat ik heb gelezen. Misschien had ik iemand anders moeten quotenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Maar ehm, je zegt dus hetzelfde als ik? Of is dit de meeste subtiele burn ooit?
Intrekken zou wijzigen obv 6:5 lid 3 zijn dus gelijke eisen idd!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef kazy het volgende:
[..]
Thanks! Ik dacht alleen dat het ging om het intrekken van het verlof, nadat dit al was ingegaan.
Maar hoe dan ook, dat zal idd ook heel moeilijk zijn om terug te draaien. Als dat al kan.
Edit: oh wacht.. Nu ik dit heb gepost bedenk ik me dat we toch hetzelfde bedoelen
Ohhhh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:04 schreef -Spring het volgende:
Haha!
R wilde juist alleen maar kleine speentjes in het begin. Maar nu kan ik idd wel eens en grotere proberen.
Kijk wat er vandaag binnen kwam! Liefde. ♡
[ link | afbeelding ]
Da's lang!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:09 schreef LuDann het volgende:
Mijn baby heeft 4,5 uur geslapen.
[..]
Ohhhh.Als je daar vanaf wilt in de toekomst houd ik me vast aanbevolen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hey gurllllll!![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef ingee het volgende:
Oh hi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hey gurllllll!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mydelirium op 24-10-2015 16:34:33 ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef ingee het volgende:
Hey hey hey. WhatupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hey gurllllll!![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:13 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
Oh hi!Match made in heaven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LuDann: 2 maanden is voor staan wel wat vroeg denk ik, maar als ze zichzelf met wat hulp optrekt en als ze met relatief weinig steun zit is het al een heel ander verhaal dan wanneer het volledig op initiatief van de ouders gaat.
Bij R ging het ook zo ongeveer. Ze is nog heel. En anders hebben we dit stuk verpest, maar wel weer een prachtig spijsverteringssysteem afgeleverd met het uitstellen van vast voedsel. Niet alles kan perfect!
Wij doen dit soort dingen ook vaak... Vindt ze erg leuk. Ik heb het aan t CB gevraagd, die zeiden dat het wel kon, als je maar geen 'gekke dingen' doet. Volgende keer maar vragen wat gek is en wat niet...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:13 schreef LuDann het volgende:
Ingee.![]()
Hier is het avondlijke krijsfestijn al een tijd bezig, ze heeft er genoeg energie voor opgedaan vanmiddag.
Ze is eigenlijk alleen min of meer stil te kringen als ze kan "zitten" op schoot met een hand in haar rug. Ook vind mijn man het leuk om te oefenen met "staan". Dan ligt hij half, met zijn benen opgetrokken waar ze dan tegenaan ligt. Ze trekt zich dan overeind aan zijn handen en "staat" dan op zijn buik. Hier heeft ze wel lol in, maar ik weet niet zo goed of dat wel goed is voor haar heupjes enzo. Idem met het zitten. Weet iemand daar meer over? Lees zulke wisselende dingen online.
Kan dit met mate of beter helemaal niet?
In gedachten zie ik ze zo tegenover elkaar de boogie woogie dansenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:34 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
In gedachten zie ik ze zo tegenover elkaar de boogie woogie dansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:39 schreef ingee het volgende:
[..]Fijn! Moest er aan denken nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees alles maar onthoud eigenlijk weinig behalve van jou en R![]()
Daarom is actief mee schrijven ook niet echt aan de orde![]()
Nou ja, ik had met ks enzo de eerste week niet veel gedaan. Schoonmoeder was er altijd ja. Oh de herinneringen... Elke avond magnetron maaltijd.. Wat was ik blij toen ik weer kon lopen en zo snel mogelijk zelf weer eten gaan koken (zittend, dat wel)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:36 schreef ingee het volgende:
Risu, had jij nou de schoonmoeder die overal heen reed en in de kraamperiode steeds jou en baby naar buiten sleepte?
Ik vergat al babynamen, maar nu ook nog schoonmoeders.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:04 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
Ik volg het grote gele boek niet, lees gewoon hier wat R kan en kijk dan of F dat ook al kan
Zijn ze even oud dan? Want Y is maar twee weekjes jonger en die kan nog lang niet alles wat R doet. Ik volg eerder M van DJ. M en Y schelen 3 dagen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:04 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
Ik volg het grote gele boek niet, lees gewoon hier wat R kan en kijk dan of F dat ook al kan
Nou F heeft nu net pas door dat als je opzij wilt als je staat, het ook handig is als niet alleen je armen maar ook je voeten mee die kant op gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:08 schreef ingee het volgende:
Ooo dan heb ik er update: R staat redelijk echt los nu soms.
Wel meer dan een seconde!
Hoe gaat het met Fje?
Ja, F is 1 dag ouder dan R.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:26 schreef Risu het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze even oud dan? Want Y is maar twee weekjes jonger en die kan nog lang niet alles wat R doet. Ik volg eerder M van DJ. M en Y schelen 3 dagen.
Maar hij krijgt nu wel een zelfgemaakte slinger! Last minute merkt hij niks van gelukkig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
Melba wordt morgen 1 en staat nu pas soms.per ongeluk los en loopt net achter zijn kar af en toe.
Zijn veel snelle meiden hier, maar er zijn ook relaxtere nodig om t gemiddelde te bereiken
Ik zit met mijn domme hoofd nog aan zijn verjaardagsslinger te naaienaltijd last minute stress ik...
Michael is ook niet zo snel hoor. Hij rolt nu met 7,5 maand eindelijk eens keer op z'n buik. hij liet zich wel al op z'n rug terugvallen (rollen kan ik het niet eens noemenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:20 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd Melba!
Tim is absoluut een trage baby, zeker als ik hem met jullie baby's vergelijk. Hij rolt op z'n buik, maar niet terug. Hij kan nog niet zitten, brabbelt nog niet (a la bababa/dadada). Maar goed, dat hķeft natuurlijk ook allemaal nog niet.
De tijd zal leren of hij wel op een normaal tempo gaat ontwikkelen of dat hij toch iets aan z'n slechte start heeft overgehouden.
Gefeliciteerd Melba!!! 1 jaar alweer!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:20 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd Melba!
Tim is absoluut een trage baby, zeker als ik hem met jullie baby's vergelijk. Hij rolt op z'n buik, maar niet terug. Hij kan nog niet zitten, brabbelt nog niet (a la bababa/dadada). Maar goed, dat hķeft natuurlijk ook allemaal nog niet.
De tijd zal leren of hij wel op een normaal tempo gaat ontwikkelen of dat hij toch iets aan z'n slechte start heeft overgehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja, dat blijft toch wel denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier denk ik ook wel eens aan met Sjaak, zal hij wat over hebben gehouden van de keren dat hij stopte met ademen? De arts denkt van niet, maar je gaat toch vergelijken he. En ik weet dat Sjaak zich goed ontwikkelt, maar af en toe gebeurt er een tijdje weinig nieuws en dan de k ik er toch weer aan.
Ik denk ook wel dat dat blijft jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 09:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, dat blijft toch wel denk ik.
Tim heeft de eerste uren, voordat ze ontdekten wat er aan de hand was, toch aanzienlijk minder zuurstof opgenomen dan nodig was, dus dat maakt het wel wat spannend. Maar goed, we gaan 't zien
Gewoon heel luxe gekocht hoor! Geen tijd om zelf te maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:07 schreef AwayTL het volgende:
Omg kwak die tipi!!! Kan ik een bestelling plaatsen?
Ik wil dat zoo graag voor de oudste, maar ik kan het niet
Die zachte boekjes worden gewassen na elke uitleenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:17 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd kwak en melba!
Ik heb gisteren met een vriendin (en O) geluncht. Ik heb vooraf zitten denken hoe ik dat het beste kon doen en de keuze is op de draagdoek gevallen. Wel lekker lui met de tram gegaan, maar in de stad viel hij in slaap en pas 3,5 uur later werd hij onrustig en ben ik weer naar huis gegaan. Normaal slaapt hij nooit zo lang dus ging uit van 2 uurtjes lunchen dus de extra tijd was wel fijn! Alleen terug in de tram heeft hij zitten mopperen dat het allemaal net te lang duurde voor hij eten kreeg.
En O is lid van de bibliotheek geworden! Zijn zachte Hema boekje vindt hij heel interessant! Ze hadden daar ook een hele bak met babyboekjes, maar de zachte boekjes heb ik maar laten liggen. Zoveel weerstand heeft hij nog niet, en een badboekje dat ik thuis even onder de kraan kan houden vind ik een fijner idee.
Doet onze bieb niet, moet je zelf doen voor het inleveren. En er zitten genoeg moeders tussen die dat vergeten. (Hoi!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die zachte boekjes worden gewassen na elke uitleenlas ik in een infofolder over boekstart. Gewoon in de wasmachine.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:51 schreef Estrys het volgende:
Oooo Spring. Ze wordt gewoon steeds leuker![]()
A. wil alleen op mij liggen op zijn buik. Zodra ik hem in bed leg is hij klaarwakker. Dus ik heb een hoek in de bank ingepikt lekker met kussens, dekentje. Chocola, filmpje. En de rest van de wereld kan me gestolen worden
Dat is even een verandering... fijn die steunquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:11 schreef Estrys het volgende:
Mijn man kocht borstvoedingstheeen brengt mij nu een kopje
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik dacht .... jongen wanneer ga je weer eens fatsoenlijk poepen? Vanaf gisterenavond geen poepluier meer terwijl ik gewend ben dat het om de luier vol zit met bv-poep.
Ons zwembad houdt zich ook aan de schoolvakanties. Ik vind dat eigenlijk wel logisch, de gewone zwemlessen gaan ook niet door dus dan moeten de zwemleraren alleen voor een uurtje babyzwemmen komen. En er zijn genoeg ouders met oudere schoolgaande kinderen die gewoon niet komen in de vakantie. Toegegeven, ik heb er ook een tijdje aan moeten wennenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:07 schreef Cholula het volgende:
Door 's middags gezellig naast je baby te gaan slapen, Faptist.
Fuck die stapel met was, die ligt er morgen ook nog.![]()
Zou wel vroeg zijn met 12 weken Stippel, maar bobbels betekenen niet dat er direct een tand doorkomt. Tenminste, hier niet.
Succes met clusteren Pinq en Estrys.
We hebben net besloten dat er een chiropracter gaat kijken naar Frits. Misschien zit er iets geblokkeerd waardoor hij zulke korte slaapcycli heeft.
Langer dan anderhalf uur achter elkaar slapen lukt hem gewoon niet.
Ik wilde vandaag naar baby zwemmen. Dat bleek vandaag niet te zijn, want het herfstvakantie. Serieus, wat is dat voor onzin? Baby's hebben geen herfstvakantie, ik heb geen herfstvakantie en die vier andere ouders met baby blijkbaar ook niet.
Staat op de website was de mededeling. Stond ik daar met mijn badpak onder mijn kleding omdat dat zo lekker handig.
bij ons zat vanmorgen de poep op de spijkerbroek van de Duitser... Ook maar even in bad gegaan...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik dacht .... jongen wanneer ga je weer eens fatsoenlijk poepen? Vanaf gisterenavond geen poepluier meer terwijl ik gewend ben dat het om de luier vol zit met bv-poep.
Vanochtend nog niet.... ging me al een beetje zorgen maken. Besloot wurm pas vanavond in bad te doen (gisterenavond was het te laat geworden en hij te moe). Zitten we vanmiddag na zijn slaapje van ongeveer twaalf uur. Begint hij me toch te trompetteren uit zijn billen tijdens het voeden..... waarna ik een met tepel in de mond eenkrijg
Om vervolgens mijn tepel weer mee te trekken terwijl hij ineen duikt om nog even een symfonie te blazen *au*
Toen we na de voeding maar eens gingen kijken of het nog een beetje in zijn luier was gebleven en hoeveel eruit was gekomen..... is hij toch maar in bad gegaan![]()
Overigens zie ik gewoon 2 witte bobbeltjes in zijn tandvlees!Zou het dan toch!?
Vind dat best vroeg. net 12 weekjes oud!
Bijgelezen.. weinig zinnigs toe te voegen op wat al is gezegd
Nou, dat dus. Wat een heerlijkheid. Na maanden veel thuis ivm BI en ks nu eindelijk weer heerlijk op pad en een grotere actieradius. I like it!quote:
Ik vrees ook met Grote Vrezen. Sjaak ligt hier nu ook nog te spelen. Zo nog maar eens een poging wagen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:13 schreef Selvaria het volgende:
Oh en ik schijt inderdaad in mijn broek als ik denk aan wat de wintertijd met N.'s 'ritme' zou kunnen doen.
als ze zwaarder is dan drie kilo mag ze gerust de baby pcm van 60 mg hebben. Verder: ui naast het bed, stomen idd, hoofdeinde van 't bed wat omhoog zetten, evt zwitsal met eucalyptus gebruiken ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef LuDann het volgende:
Hier ook een heel sneue baby. Zo verkouden dat slapen niet zo lang lukt. Omdat ze op haar buik ligt gaat haar neus extra snel dicht. Omdat we het een beetje eng vinden zitten we er de hele dag al naast. Nu ligt ze al een paar uur aan de borst, beetje troost zoeken denk ik.
We zijn alle drie niet lekker, ik heb knallende koppijn en mijn man last van zijn keel. Gedeelde smart.
Ik heb zoute neusspray en stomen kunnen we nog doen maar verder is het uitzieken toch? Ze lijkt me wat jong voor paracetamol en ze heeft geen koorts.
http://www.wehkamp.nl/bab(...)/C50_C72_K39_554258/quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:15 schreef LuDann het volgende:
Oh ja, een ui. Straks maar even kijken of we die in huis hebben. Thenks.
Paracetamol houden we in ons achterhoofd. Vind het nu nog niet nodig maar misschien later. Ze zou best wel eens hoofdpijn kunnen hebben, net als ik.
Daar heb ik vochtige doekjes van, dacht er echt wat aan te hebben totdat ik ze bij mijzelf gebruiktequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/bab(...)/C50_C72_K39_554258/
deze bedoelde ik trouwens. oh en de snotzuiger uiteraard
Het is een PIJNstiller he, Jij neemt toch ook een pijnstiller als je hoofdpijn hebt? Als je denkt dat ze ergens last hebt kun je dat best gevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:15 schreef LuDann het volgende:
Oh ja, een ui. Straks maar even kijken of we die in huis hebben. Thenks.
Paracetamol houden we in ons achterhoofd. Vind het nu nog niet nodig maar misschien later. Ze zou best wel eens hoofdpijn kunnen hebben, net als ik.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:26 schreef ingee het volgende:
Snotzuiger?
De 'NeeeeeemamavermoordmemethetlavadinguitdeHELLLLLLL' bedoel je?
ja, die moet je ook niet hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar heb ik vochtige doekjes van, dacht er echt wat aan te hebben totdat ik ze bij mijzelf gebruikte![]()
Die troep prikt op je geīrriteerde snotneus
nasumel toevallig? daar moet ik dan ook eens voor kijken voor Jan. Die klaagt altijd over korstjes in z'n neus ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:31 schreef ingee het volgende:
Ik heb trouwens neuszalf gekregen van de apotheek tijdens de zwangerschap. Topspul en mag ook voor zuigelingen.
Wel een andere werking, niet om door te spoelen maar wel om irritatie van de slijmvliezen te voorkomen en tegen korstvorming.
Nog niet bij R geprobeerd want ik denk er net pas weer aan, maar ik denk dat het aanbrengen een stuk vriendelijker is dan neusspray of de lavahelzuiger.
die ja. Eerst de lucht eruit knijpen, ene neusgat dicht duwen met je duim, en vervolgens het peertje in het andere neusgat doen, dan loslaten.. dan zuigt het snot er goed uit. Vaak moet je het een paar keer herhalen, en het vergt een beetje oefening, maar eenmaal onder de knie werkt het best goed. Ik heb overigens wel de ervaring dat de ene neuspeer de andere niet is. Ik heb goede ervaringen met die van kruidvat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:40 schreef LuDann het volgende:
Snotzuiger? Ik heb een neuspeertje, bedoel je dat? Ik heb het geprobeerd maar niet succesvol.
En paracetamol ja kan... Vind het een beetje eng om de een op andere reden.
Ze lijkt geen pijn te hebben hoor, verder. Mijn man zei net heel terecht dat mijn koppijn hoogst waarschijnlijk komt van te weinig drinken in combinatie met de hele dag een baby aan de borst.![]()
Badspul heb ik niet in huis.
Bedankt voor de tips!
Ik dacht Nisita. Plaatje op internet lijkt er iig op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
nasumel toevallig? daar moet ik dan ook eens voor kijken voor Jan. Die klaagt altijd over korstjes in z'n neus ..
Hier dito! luiers zit ik inmiddels ook in maat 4 . :/quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:03 schreef Risu het volgende:
Bhehe, met zo'n lekker boogje?
Ik trok Y net na het badje een romper 62/68 aan en ik merkte dat hij wat lastiger aan gaat tegenwoordig. Wat is deze? Moet ik nu al aan de 74/80![]()
Ze is volgens mij wel wat gegroeid, maar bij de vorige meting was ze pas 64cm. boh, groeispurt?
Veel te snel!
Haar beentjes worden ook wat spekkiger.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:08 schreef DJMO het volgende:
ik zei kruidvat (omdat ik 'm daar gekocht had) maar het is die van nuby die ik heb: https://www.vanbellebaby.(...)utm_campaign=beslist met een flexibele punt eraan. is iets prettiger dan een 'harde'
Neequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:10 schreef Vlindur het volgende:
https://photos.google.com(...)UM263f8lypkhi0Qe_x1T
Kunnen jullie dit zien?
Ja, die heb ik ook. Werkt prima, alleen vecht mijn kind terug. Dus ik gebruik hem niet veel. Is ook niet nodig. Ik doe wel af en toe met een tissue de stukjes eruit vissen. Dan zet ze het ook op een krijsen, maar daarna ademt ze wel weer normaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:08 schreef DJMO het volgende:
ik zei kruidvat (omdat ik 'm daar gekocht had) maar het is die van nuby die ik heb: https://www.vanbellebaby.(...)utm_campaign=beslist met een flexibele punt eraan. is iets prettiger dan een 'harde'
Hij vraagt bij mij een account te kiezen, die van mij of die van man. Dus nee, werkt niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:10 schreef Vlindur het volgende:
https://photos.google.com(...)UM263f8lypkhi0Qe_x1T
Kunnen jullie dit zien?
Ik heb mijn baby van 54cm (2 weken terug) vandaag een Zara vestje maat 68 aangetrokken wat maar een klein beetje ruim zit. Zelfde voor jumpsuits maat 62. Vandaag dus ook de grotere rompers maar eens in de la gelegd, want ik gok dat F gewoon een lange romp heeft em korte beentjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:03 schreef Risu het volgende:
Bhehe, met zo'n lekker boogje?
Ik trok Y net na het badje een romper 62/68 aan en ik merkte dat hij wat lastiger aan gaat tegenwoordig. Wat is deze? Moet ik nu al aan de 74/80![]()
Ze is volgens mij wel wat gegroeid, maar bij de vorige meting was ze pas 64cm. boh, groeispurt?
Veel te snel!
Haar beentjes worden ook wat spekkiger.
Zie je, komt goed! En slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:05 schreef Malteser het volgende:
En weten jullie mijn 'owjee, hoeveel flessen en in welke verhouding moet Twix hebben' vraag van eerder deze week nog?
Mijn kind regelt dat dus gewoon zelf. Sinds donderdag liet hij steeds langer tussen zijn flessen en ben ik dus 120/4 aan gaan bieden ipv 90/3. En nu zit hij op 6 flessen (en moet ik hem soms nog wakker maken). Mijn slaapkoppie
schitterendquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:14 schreef Vlindur het volgende:
Hier dan. Ik haal hem straks weer weg, dus niet quoten graag
J en ik praten Fries en hij praat Fries tegen de kinderen. Ik Nederlands. Ze worden tweetalig opgevoedquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef Fannetje het volgende:
Mijn baby was vorige maand al 70 cm maar past rompers maat 62/68 nog en hij heeft ook nog luiers maat 3 aan. Nog zo'n anderhalf pak, maar dat gaat eigenlijk nog wel prima.
Wat een leuk filmpje Vlindur! Ik had eigenlijk verwacht dat jullie thuis Fries zouden praten
Ooh wat heerlijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:26 schreef Fannetje het volgende:
Nou R, je bent wel echt overal snel mee hč? Lief hoor!
Hier dan ook maar een filmpje. Tim moest vandaag ontzettend schateren om z'n zus
"als een lampionnetje in je zij?!"quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:24 schreef ingee het volgende:
Ik had echt een hele post getypt en drukte weer eens per ongeluk op de policy...
Alles weg.
Nou, dan maar linkdump: nieuwe feature. Geluid uit aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trek haar vooral om deze reden maatje 62 aan.
Geluid uit zei ik toch!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
"als een lampionnetje in je zij?!"![]()
![]()
![]()
Ik vind het tofquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:33 schreef ingee het volgende:
[..]
Geluid uit zei ik toch!
Mijn M heeft geen geheugen voor muziek, heel bijzonder wat daar allemaal uit komt.
ik heb er (bewust) zo rijden de treintjes voorbij van gemaakt, ipv zo varen de scheepjes voorbijquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
"als een lampionnetje in je zij?!"![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:32 schreef LuDann het volgende:
Die van Nuby heb ik idd ook, DJMO. Ook bij de Kruitvat gehaald.
Mijn baby heeft kennelijk ook rare verhoudingen. Had haar gisteren een pakje van de V&D aangetrokken, maatje 56. Bij haar armen zit het prima, maar bij haar beentjes ging het niet eens meer dicht. Mja, toen was het al aan en het was alleen om in te slapen dus ik heb haar niet meer omgekleed.
(Let niet op de volle ochtend plasluier.)
v&d heb ik ook moeite mee. één keer wassen en het past niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trek haar vooral om deze reden maatje 62 aan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh jullie lieve grote kleine baby's
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |