SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, daar is zequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik spam mijn dotje ook even.. Gisteren alweer 8 weekjes en precies 3400gram!
Jaaa laat de herinneringen maar komenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Pffff wat een gedonder met schoonouders zeg. Ik prijs me maar weer eens gelukkig
Vandaag een jaar geleden was ik uitgerekend en hoorde ik dat ik ingeleid moest worden... Ben er een beetje emo van. Mijn lieve kippie is nu echt bijna 1
Hij gaat steeds beter stappen aan twee (of 1) handje(s), bijna rennen, en achter zijn kar nu ook
(baggerkwaliteit uiteraard)
Een lief wakker meisje..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:55 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd alvast, kwak.En wat goed van het lopen!
Joycie wat een lief meisje heb je daar.
En MM, een lachje, wat schattig.
Hier kwam er wat meer ritme toen hij zestien weken was en ik weer volledig aan het werk ging.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Een lief wakker meisje..
Weet niet zo goed wat ik met de avonden moet.. Ze is dan eigenlijk altijd wakker.. 8 weekjes.. Gewoon nog meeveren? Of toch proberen al op bed te leggen om een bepaalde tijf en ritme creeeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Malteser het volgende:
Och, wat een mooie kindjes LuDann, Joycie, Pinq en MM![]()
En M van Kwak die bijna 1 wordt
Hier vandaag een mixed feelings dag. We genieten zo van Twix! Maar net een dikke huilbui over hoe het met mij gaat. Man heeft getroost en nu gaat het weer.Heb hier meegelezen maar nog niet gereageerd. Wederom sluit ik me aan bij Always, de wijze uit het oostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zet jezelf en je gezin vooral even voorop en: komt tijd komt raad. Echt, je hoeft niet vandaag te beslissen. Vraag:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Malteser het volgende:
Och, wat een mooie kindjes LuDann, Joycie, Pinq en MM![]()
En M van Kwak die bijna 1 wordt
Hier vandaag een mixed feelings dag. We genieten zo van Twix! Maar net een dikke huilbui over hoe het met mij gaat. Man heeft getroost en nu gaat het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh, als je een keer hulp o.i.d. wilt, dan woon ik dicht bij he![]()
Hier is verder weinig bijzonders te melden, het gaat z'n gangetje en het is leuk met SjaakHij heeft een nieuwe 'Beavis&Butthead'-lach ontwikkeld
, ik probeer het steeds te filmen maar het lukt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaaptijd
Wij namen haar altijd mee naar bed wanneer wij gingen slapen.
Volgens mij was ze pas een maand of 4/5 toen ze voor het eerst alleen ging slapen en wij beneden bleven.
Nu slaapt ze altijd rond 18:30/19:00. Soms iets later. We hebben heel ons schema voor haar omgegooid en eten tegenwoordig tussen 17:00 en 17:45.
Om eerlijk te zijn bevalt ons dit prima. Had ik niet verwacht.
Nu kom ik uit m'n werk, haal ro op. Kom thuiS, voeden/kroelen en daarna eventjes alleen spelen terwijl ik aan het eten begin. We eten nu gezonder dan voor ro mee at.![]()
Vroegah kwam ik uit m'n werk en dan ging ik zitten. Als in: instorten.
Nu doe ik gelijk m'n taken en dan stort ik pas in wanneer ze op bed ligt![]()
Oh en dan komt het ook weleens voor dat ik ook om 19:00 in bed lig![]()
Vandaag even een emo dag. Tranen zitten hoog, maar komen niet. Museum bezocht en daarna heerlijke pasta gemaakt. Helaas is man sporten. Mis hem. Goed teken! (Heb ik lang niet gedaan..)
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Heb hier meegelezen maar nog niet gereageerd. Wederom sluit ik me aan bij Always, de wijze uit het oosten. Zet jezelf en je gezin vooral even voorop en: komt tijd komt raad. Echt, je hoeft niet vandaag te beslissen. Vraag:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |