abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157024846
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_157025169
Nou Joycie, t was ook niet niks, jouw hele zwangerschap en alles. Ik hoop dat je er goed over kan praten met je man en evt. andere mensen om je heen. Goed om te lezen dat het nu beter gaat :) *O* en zo te lezen doet je meisje het ook supergoed!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157025195
Even venten hoor, heb niet bij gelezen, sorry.

Ik stuurde vandaag de wekelijkse updat naar de app met ouders en schoonouders. Leuke foto's en verhaaltje, erbij gezegd dat ze verkouden is maar nog steeds een blije baby.

Belt SM op. Dat ze zich zorgen maakt want Wolk ziet er slecht uit. Ze zal vast weer afgevallen zijn en ze moet wel veel last hebben van die verkoudheid want ze ziet zo bleek en mager.

Nu ben ik ten eerste pissig dat ze dat zo zegt en ten tweede zit ik me nu toch druk te maken over haar gewicht weer. Terwijl het volgens mij echt wel meevalt op die foto's.

Sowieso zat ze 5 dagen geleden met haar gewicht nog mooi precies gemiddeld dus ik kan me niet voorstellen dat het nu opeens dramatisch is.

Echt, mens. Ik zal nog eens foto's sturen. :{w }:|

Dit waren de foto's waar ze het over heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:( :( :(
pi_157025284
Fotos zijn niet helemaal gelukt geloof ik, ik kan ze ook niet kopiėren+plakken. Maar of het nu wel of niet te zien is: misschien gewoon direct tegen sm zeggen dat je geen foto stuurt om jou onzeker te maken :{
pi_157025373
Gaat lastig op mijn telefoon, met die foto's. :P Maar tis gelukt.

Ik vind het lastig omdat SM zo verdomde onzeker is dat het vast weer een enorm drama zal veroorzaken als ik er wat van zeg. Maar ik overleg het straks wel als mijn man thuis is.
pi_157025412
Aw die fotos O+ blije mup!
pi_157025419
Ik zie een vrolijke baby, niets aan de hand! Schoonmoeders..
pi_157025447
Nah dan zou ik ook niks meer sturen hoor :( Ah ik zie ze. Wat zei je tegen je schoonmoeder maar dit was voordat ze in de wasmachine was geweest? :P

Ik heb de kinderen vanavond weer naar bed gebracht *O* De laatste weken van de zwangerschap kon ik dat niet meer opbrengen. Het was zo fijn dat ik ervan moest huilen :)
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_157025504
Ik zie ook een hele blije baby LuDann O+
Irritant van je schoonmoeder..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157025524
Pff LuDann... ja, ze heeft wel een mager koppie, maar dat zegt niks. Als zij vrolijk is en aankomt, is er toch niks aan de hand.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157025583
Echt LuDann, jouw schoonmoeder is er een om gestoord van te worden. Past ze nog steeds op? Want dit soort irritante bemoeienis zou mij toch aan het denken zetten of ik dat nog wel wil. En ik denk dat ik ook gewoon de telefoon niet meer zou opnemen als ze belt en vriend het verder zou laten afhandelen...

En verder, ze ziet er mi vrolijk uit :) En als dit mager is, dan heb ik hier twee bonestaken in huis... Niet alle baby's zijn van die bolle michelinmannetjes/vrouwtjes he. Niks van schoonmoeders gezeur aantrekken. Als ze vrolijk is en gewoon drinkt, lijkt me dat t allemaal prima gaat. Ze zijn wel sneu he als ze verkouden zijn. Hier ook een sniffende baby :{
pi_157025834
Thanks. O+ Tja, wat ik zie op die foto's is dat ze aan het groeien is en een eigen gezichtje krijgt. Ze is geen spekbaby maar ze zit toch echt gewoon mooi gemiddeld. En ook al was er iets aan de hand, ik heb helemaal geen behoefte aan dat soort opmerkingen. Daar stuur ik die foto's niet voor. Ze moet er maar gewoon op vertrouwen dat wij heus wel weten wat we doen.

@MM: nee, ze past niet meer op nu, was vorige week voor het laatst. En ze belde met het nummer van SV, die mij anders gesproken nooit belt, dus ik nam vooral op omdat ik dacht dat er iets gebeurd was. Wel fijn om te lezen dat mijn baby niet als enige geen spekbaby is. :Y

Verkouden is sneu ja. Snotfestijn. :P Maar het valt mee, ze is gelukkig verder niet ziek ofzo.
pi_157025845
Mijn man gaat haar straks even bellen. Dat wordt nog wat. :')
pi_157025911
Ik wilde ook nog een foto van mn baby posten O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157025959
Ach Pinq, wat een ontzettend toffe foto! O+ Je kleine mannetje, zo tevreden. O+
pi_157026003
Ik heb twee niet-spekkinderen. En F. is al een stuk spekkiger dan J was, die heeft gewoon beenplooitjes O+
Niks mis mee, wij zijn beide ook redelijk slank, en J. heeft gewoon het postuur van opa, die met 1.65m ook netaan 50kg weegt ;) (hier dus ook nooit commentaar op zijn gewicht gehad).
pi_157026028
Pffff wat een gedonder met schoonouders zeg. Ik prijs me maar weer eens gelukkig :@

Vandaag een jaar geleden was ik uitgerekend en hoorde ik dat ik ingeleid moest worden... Ben er een beetje emo van. Mijn lieve kippie is nu echt bijna 1 :o

Hij gaat steeds beter stappen aan twee (of 1) handje(s), bijna rennen, en achter zijn kar nu ook O+

(baggerkwaliteit uiteraard)
Kwak
pi_157026133
En ik spam mijn dotje ook even.. Gisteren alweer 8 weekjes en precies 3400gram!

SPOILER
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_157026139
Pinq O+

Ik heb vandaag foto's van lachende F. gemaakt, als bewijs dat ie dat echt wel doet omdat vriend m 's avond's alleen huilend of slapend ziet ;(

SPOILER
pi_157026174
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik spam mijn dotje ook even.. Gisteren alweer 8 weekjes en precies 3400gram!
Ah, daar is ze :D
Haar koppie heeft wel wat weg van dat van F. Lijkt me een schattig setje ;)

[ Bericht 17% gewijzigd door mousemicky op 22-10-2015 20:56:11 ]
pi_157026322
Joycie, is ze al bezet? O+ ;) Valt ze toevallig op donkere ogen, weinig haar en een licht tintje? :P
pi_157026378
Gefeliciteerd alvast, kwak. *O* En wat goed van het lopen!

Joycie wat een lief meisje heb je daar. O+

En MM, een lachje, wat schattig. O+
pi_157026418
Aahh Joyce O+
En lachje, zooo schattig :D
pi_157026466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Pffff wat een gedonder met schoonouders zeg. Ik prijs me maar weer eens gelukkig :@

Vandaag een jaar geleden was ik uitgerekend en hoorde ik dat ik ingeleid moest worden... Ben er een beetje emo van. Mijn lieve kippie is nu echt bijna 1 :o

Hij gaat steeds beter stappen aan twee (of 1) handje(s), bijna rennen, en achter zijn kar nu ook O+

(baggerkwaliteit uiteraard)
Jaaa laat de herinneringen maar komen O+
*O* lopen!
pi_157026536
Oeh ze kan al kiezen uit de mannen ;)

Haar koppie heeft inderdaad wat weg van F.!
pi_157026641
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:55 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd alvast, kwak. *O* En wat goed van het lopen!

Joycie wat een lief meisje heb je daar. O+

En MM, een lachje, wat schattig. O+
Een lief wakker meisje..

Weet niet zo goed wat ik met de avonden moet.. Ze is dan eigenlijk altijd wakker.. 8 weekjes.. Gewoon nog meeveren? Of toch proberen al op bed te leggen om een bepaalde tijf en ritme creeeren?
pi_157026665
Melba ging pas na een half jaar wat eerder naar bed volgens mij. Is wel normaal dat ze s avonds wat wakkerder zijn volgens mij.
Kwak
pi_157026767
Zelfde hier hoor Joycie (9 weken ;)). Overdag een slaapkop, in de avond komt ie tot leven (ook door krampjes). Ik denk dat ie daarin op mij lijkt ;) Wij veren maar mee, laten m in onze armen in slaap vallen en leggen m dan in de box tot de late avondvoeding. Vriend heeft nu geprobeerd of ie in bed verder slaapt, over een paar uur kan ik jullie vertellen of dat gewerkt heeft.

Overdag lukt het trouwens wel af en toe om m wakker in bed te leggen *O* En de wandelwagen bevat ook sleepydust O+

J. had trouwens precies hetzelfde. Weet niet wanneer dat precies minder werd, weet wel nog dat ie met 6 maanden naar bed ging om 7 uur, en dat nog steeds zo is :Y
pi_157026788
Oooh Kwak wat is dat jaar snel gegaan!
Ik kan het filmpje niet kijken want Frits ligt eindelijk te slapen.

O+ Pinq en Joyce en LuDann!

Niet druk maken over wat je sm zegt (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). Misschien heeft hij zulke zorgen gehad toen je man een baby was of was hij juist een spekbaby en herkent ze dit niet?

Nog :* voor DAD en de belabberde nachten. Ik dacht dat beter moest gaan nadat tand nummer 1 door was gekomen, tand 2 kwam twee dagen later en gaf toen ook nog wat issues.

We waren vandaag bij het consultatiebureau. Frits weegt nu ruim 8kg bij 70 cm.

De arts vond dat we hem meer te eten moesten geven en minder aan de borst moesten laten drinken.
Haar suggestie waren brood met margarine (wij gebruiken nooit margarine, ik vind het gewoon een heel stom product), brood met appelstroop, fruitmoes en yoghurt.
En die nachtvoeding? Die moet er allang af zijn. Ik heb maar niet verteld dat er gemiddeld vier voedingen zijn in de nacht.

Op de terugweg met mijn man besproken of we willen stoppen met rapley en gaan pureren, maar hij vindt het belangrijker dat Frits plezier heeft in eten en zijn eigen weg daarin vindt.
pi_157026827
Ooh die kleine babyfoto's O+
En dan grote bijna eenjarige Melba, wat lijkt lopen ver weg nog!

[ Bericht 48% gewijzigd door Mineola op 22-10-2015 21:23:27 ]
pi_157026828
Melba achter z'n kar O+ Wat een pretletter is het toch! Heerlijk Kwak, volgens mij genieten jullie enorm van hem. En wat is het snel gegaan hč, dat eerste jaar. Geniet van zhe memories!

Pinq je frumpie, wat een ontzettend mooie mannetje is het. En zo tevreden!

En Ludann, niks van aantrekken. Je kind ziet er heerlijk uit, helemaal niet mager. Ik herken het wel hoor, ik kon kan ook enorm onzeker worden van opmerkingen van m'n (schoon)moeder. Nergens voor nodig!

Joycie ook al zo'n mooie baby. Wat zijn die kleintjes toch leuk O+ .
pi_157026892
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Een lief wakker meisje..

Weet niet zo goed wat ik met de avonden moet.. Ze is dan eigenlijk altijd wakker.. 8 weekjes.. Gewoon nog meeveren? Of toch proberen al op bed te leggen om een bepaalde tijf en ritme creeeren?
Hier kwam er wat meer ritme toen hij zestien weken was en ik weer volledig aan het werk ging.
Tot die tijd was hij veel wakker ' s avonds en liep ik veel buiten met hem in de draagdoek.
pi_157027097
Och, wat een mooie kindjes LuDann, Joycie, Pinq en MM O+
En M van Kwak die bijna 1 wordt O+

Hier vandaag een mixed feelings dag. We genieten zo van Twix! Maar net een dikke huilbui over hoe het met mij gaat. Man heeft getroost en nu gaat het weer.

SPOILER
pi_157027174
Op tijd naar bed hier pas sinds een paar weken, en dan nog lukt het niet altijd. :D N. is bijna 5,5 maand.

Al die lieve mini's van jullie! En megaMelba! O+

Cho, ene oor in, andere oor uit! Jullie kennen Frits het best toch?
pi_157027205
Wat een plaatje Mineola O+
pi_157027429
Oh kwak O+ een jaar alweer.

Leegloop hier! Voel me hier ook niet helemaal meer op m'n plek, voor mijn gevoel is m'n baby ook al weg :P Kom maar op met dat dreumestopic :Y)
pi_157027446
Meeveren it is. Heb ook veel liever dat ze na de laatste fles lekker slaapt.. Al is dat nu ook twijfelachtig door de krampjes.

Heb haar nu op het voedibgskussen op mijn benen liggen. Dat lijkt ze wel te accepteren ipv in mijn armen.
pi_157027631
Mineola O+

Kwak, lopen! Wat een leuk filmpje! *O*

F. van mm en E van Joycie, wat een schatjes O+

En Pinq, ik had hem al gezien maar wat een heerlijke foto van je mannetje! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 oktober 2015 @ 21:53:28 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157028966
MM O+ wat een mooi manneke heb je toch ! En joycie wat een heerlijke frummel <3 ik krijg spontaan heimwee naar de baby-baby tijd van Michael ... ook al is die ook nog wel écht baby hoor, ondanks vier tanden, twee tanden op doorkomst en z'n bolle toet :P

en melba, you go boy!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_157029011
Wat een plaatjes van baby's komen hier voorbij.! O+ f
pi_157029048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Malteser het volgende:

Hier vandaag een mixed feelings dag. We genieten zo van Twix! Maar net een dikke huilbui over hoe het met mij gaat. Man heeft getroost en nu gaat het weer.

SPOILER
Heb hier meegelezen maar nog niet gereageerd. Wederom sluit ik me aan bij Always, de wijze uit het oosten :7. Zet jezelf en je gezin vooral even voorop en: komt tijd komt raad. Echt, je hoeft niet vandaag te beslissen. Vraag:
SPOILER
pi_157029300
Mooie babytjes O+

Y sliep in het begin ook pas tegen 10 's avonds, als ik zelf ook naar bed ging. Maar dat werd steeds vroeger. Nu half 8. Vind ik nog laat, maar anders ziet man haar heel kort, en we hoeven 's ochtends toch niet vroeg op.

Verder weet ik niks.
pi_157029652
Ik probeer aan te haken:
Ik zag een hoop lieve baby's O+
Speciale vermelding voor mini-mineola, wat een knoepie is het zeg!
LuDann, Wolk ziet er gewoon prima uit hoor! SM mag lekker bezorgd zijn, maar wel binnen de perken.

@bedtijd: Sjaak gaat sinds hij 14/15 weken is om 19.00u/19.30u naar bed. Soms wordt het 20.00u, maar dat is niet vaak. Hij wordt zo ergens tussen 6.00u en 7.30u wakker vaak. Nu met de verkoudheid wil hij wel soms een slokje water 's nachts.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Malteser het volgende:

SPOILER
SPOILER
Ennuh, als je een keer hulp o.i.d. wilt, dan woon ik dicht bij he :)

Hier is verder weinig bijzonders te melden, het gaat z'n gangetje en het is leuk met Sjaak :) Hij heeft een nieuwe 'Beavis&Butthead'-lach ontwikkeld O+ , ik probeer het steeds te filmen maar het lukt niet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 oktober 2015 @ 22:11:00 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157029668
Kleine michael spam onder de spoiler:
SPOILER
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_157030960
Pinquit
(WoW m'n automatische woordenverbeteraar vult pinq gelijk aan, maar 'wow' blijft hij als world of warcraft spellen haha)

Wat een tevreden kereltje' O+

Ludann
Wat een prachtige foto's. Daar wordt ie toch warm van. Laat sm maar mauwen. Is haar onzekerheid die om de hoek komt kijken. Laat het niet de jouwe worden.

Melba alweer 1?
:'(
Dus je gaat ons ook al bijna verlaten?
Maar O+ Kan me voorstellen dat het een emotionele dag voor je is. Hoort er helemaal bij!
Alvast gefeliciteerd en tot over een maand of 5. :o ga je missen kwak!
SPOILER
Slaaptijd
Wij namen haar altijd mee naar bed wanneer wij gingen slapen.
Volgens mij was ze pas een maand of 4/5 toen ze voor het eerst alleen ging slapen en wij beneden bleven.
Nu slaapt ze altijd rond 18:30/19:00. Soms iets later. We hebben heel ons schema voor haar omgegooid en eten tegenwoordig tussen 17:00 en 17:45.
Om eerlijk te zijn bevalt ons dit prima. Had ik niet verwacht.
Nu kom ik uit m'n werk, haal ro op. Kom thuiS, voeden/kroelen en daarna eventjes alleen spelen terwijl ik aan het eten begin. We eten nu gezonder dan voor ro mee at. :@
Vroegah kwam ik uit m'n werk en dan ging ik zitten. Als in: instorten.
Nu doe ik gelijk m'n taken en dan stort ik pas in wanneer ze op bed ligt :')
Oh en dan komt het ook weleens voor dat ik ook om 19:00 in bed lig :o

Vandaag even een emo dag. Tranen zitten hoog, maar komen niet. Museum bezocht en daarna heerlijke pasta gemaakt. Helaas is man sporten. Mis hem. Goed teken! (Heb ik lang niet gedaan.. :@ )
pi_157031315
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:55 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Heb hier meegelezen maar nog niet gereageerd. Wederom sluit ik me aan bij Always, de wijze uit het oosten :7. Zet jezelf en je gezin vooral even voorop en: komt tijd komt raad. Echt, je hoeft niet vandaag te beslissen. Vraag:
SPOILER
SPOILER
pi_157031890
Malteser, wat rot dat je je nu zo bezig (moet) houd(t)(en) met je werk. Hopelijk kom je er een beetje uit!

Zijn jullie af en toe ook zo blij dat je baby heeft gepoept. Dotje had net een lekkere smurrie in haar luier (1e weer na sinds gisterennacht). Omdat ik haar soms zo zie persen en dan alleen als resultaat stinkende windjes. Kan ik echt een vreugdedansje doen wanneer ik een poepluier kan verschonen!
pi_157031978
Ik moet zeggen dat ik de bijnamen Dotje en Wolk nog steeds niet kan lezen zonder te gniffelen... :D
pi_157032047
Haha E. als naar-huis-outfit een shirtje met dotje erop en dat was ons favo maat44 pakje.. En ja tis ook gewoon een dotje :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 oktober 2015 @ 23:19:28 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157032434
Als er hier mensen zijn die de potten sudocreme met een gratis snoozebaby doekje (mini doekje, geen grote) hebben aangeschaft bij de kruidvat, maar niets met het doekje doen, zou ik hem dan mogen overnemen?

pi_157032503
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:19 schreef DJMO het volgende:
Als er hier mensen zijn die de potten sudocreme met een gratis snoozebaby doekje (mini doekje, geen grote) hebben aangeschaft bij de kruidvat, maar niets met het doekje doen, zou ik hem dan mogen overnemen?
Heb er nu 1 maar die wil ik voor eva gebruiken maar denk dat ik morgen nog babyinkopen ga doen en infacol om te proberen. Dan zal ik aan je denken!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 oktober 2015 @ 23:23:36 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157032542
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Heb er nu 1 maar die wil ik voor eva gebruiken maar denk dat ik morgen nog babyinkopen ga doen en infacol om te proberen. Dan zal ik aan je denken!
superlief van je!

pi_157032755
Jullie babyspam O+

M. was vandaag voor het eerst bij sm. Schoonzus was er ook de hele dag. Ik heb begrepen dat ze weer erg lief was. Ze gaat wel steeds meer drinken zeg. Ligt dat nou aan de fles of gaven we gewoon te weinig? (Volgens mij las ik zoiets ook bij Kris toch?) Ik had 400 ml meegegeven en die is allemaal opgegaan en liefst had ze nog meer gehad :? We zaten eerst op flessen van 3x120 ml.

SPOILER
pi_157034092
Ik heb E.net in de puckababy gedaan. Vind het gewoon een beetje spannend dat inbakeren. Grote kans dat ik haar er zo weer uithaal.. Is het raar dat ik het geen fijn gevoel vind? Ik vind haar zo opgesloten. En heb ook nog niet echt het idee dat ze er rustiger door wordt. Juist gefrustreerder lijkt wel...
pi_157034828
Edit: gefrustreerd gezeik. Never mind.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157035160
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 02:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Edit: gefrustreerd gezeik. Never mind.
Gezien het tijdstip van je post, vermoed ik weer een slechte nacht? Heb je daarna nog kunnen slapen? :*
pi_157035178
Lieve, lieve dames,

Na al mijn werkgedoe en onzekerheden ga ik vanaf nu proberen om wat positiever te posten. Jullie hebben steeds super fijne adviezen en een berg begrip. Maar het lijkt kommer en kwel hier terwijl dat niet zo is.
Want Twix O+ doet het zó goed!! Ons mooie, lieve mannetje slaapt heel goed, drinkt, poept en plast goed. We zijn zo gelukkig met hem!

Vanmiddag nacontrole bij de gyn. Gesprek gok ik of wil ze ook het litteken van de keizersnede nog controleren? Weet iemand dat?
pi_157035226
Hier inderdaad meer drinken Kazy. Ik geef volgende week 3x150 mee. Eén dagje in de week lukt me dat makkelijk, maar als ik zo 4 dagen ga werken krijg ik dat niet bij elkaar gekolft. Ik re zo'n beetje 350/360 op een dag. Nog even kijken hoe ik dat ga oplossen.
Ik begrijp je gevoel van de appjes helemaal. Snap sowieso niet waarom dat in een groepsapp zou moeten worden besproken.

DaD :*

Malteser, gewoon vertellen wat je wilt. We horen het allemaal graag. Wat ontzettend fijn dat Twix het zo goed doet!

Joyce, heb je haar er nog uitgehaald? Hier nooit ingebakerd. Ik vind het er ook altijd wat sneu uitzien. Maar als het werkt dan werkt het.

Verder zag ik gister een heleboel schattige foto's. O+

L. heeft vannacht weer goed geslapen. 19:30 tot 6:30. Alleen was ik er nu op ingesteld dat ze voor een nachtvoeding zou komen en werd ik dus ieder uur wakker. :')
Ze lijkt zich weer beter te voelen. En dan is het aan één stuk door lachen. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_157035281
DAD :*

Wij zijn een paar daagjes weg, dag 1 ging supergoed! Hebben gisteren ook lekker gegeten (3 gangen) met M in de kinderwagen naast ons. We hadden de Skiphop-uil aan de beugel gehangen en daar heeft ze een tijd mee gespeeld en daarna liggen slapen. En vannacht van 22 tot 07.30 in een campingbedje geslapen :)
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:14:18 #60
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157035333
Malteser, ik vind helemaal niet dat je negatief bent of klaagt hoor, want je hebt altijd wel wat positiefs in je post te zeggen! Ze controleren volgens mij niet standaard je hechtingen, alleen als je er vragen of klachten over hebt.

Ik heb gisteren nog alle mooie babyfoto's gezien! O+

Joyce, als de puckababy niet goed aanvoelt voor je, niet doen. Wij bakerden L ook in maar ik vond het niet prettig. En toen we een slaapzakje (met mouwen) probeerden, werkte dat net zo goed. Dus achteraf gezien zou ik gewoon eerder op een slaapzakje zijn overgegaan.
Speaking of which, ik droomde dat Jagärtrut mij de opdracht had gegeven allemaal hema slaapzakjes te kopen. :D wil dat met alle liefde voor je doen als dit een voorspellende droom was, jagar. 8-)

Weer een rotnacht, DaD? Ik vind dat I daar echt mee moet stoppen als hij 1 is!

Kazy, wat stom idd van die app. En dat blauwe dingetje gaf ik eerst ook niet mee aan de opvang, dacht dat het bij de verpakking hoorde (nooit gebruiksaanwijzing lezen, jwz).

Hier ook zo'n hongerlap. L drinkt op de opvang 150 cc om de 2,5 uur. Dat kolf ik om de 3 uur, en de laatste x dat ik hem ophaalde was hij gefrustreerd dat er zo weinig te drinken viel bij mij, want ik har net gekolfd. Vrees dat ik moet gaan bijvullen met fv overdag. :( denk dat hij zoveel drinkt overdag omdat hij de nachten doorslaapt... (Er zitten dus nadelen aan :+ )
No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
pi_157035360
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:36 schreef Malteser het volgende:

[..]

Gezien het tijdstip van je post, vermoed ik weer een slechte nacht? Heb je daarna nog kunnen slapen? :*
De nachten zijn al de hele week hetzelfde: eerste voeding rond 22.30. Prima, I slaapt daarna weer gewoon in zijn eigen bedje verder. Tweede voeding rond 1.30. Daarna wil I niet meer slapen en is hij wakker en aan het huilen tot hij rond 3.30 bij Baard op de borst in slaap valt. Derde voeding rond 4.30. Hierna kan ik hem weer terugleggen in zijn bedje. Baards wekker om 6.15, I wakker om 7 uur, opstaan.

:').
pi_157035382
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De nachten zijn al de hele week hetzelfde: eerste voeding rond 22.30. Prima, I slaapt daarna weer gewoon in zijn eigen bedje verder. Tweede voeding rond 1.30. Daarna wil I niet meer slapen en is hij wakker en aan het huilen tot hij rond 3.30 bij Baard op de borst in slaap valt. Derde voeding rond 4.30. Hierna kan ik hem weer terugleggen in zijn bedje. Baards wekker om 6.15, I wakker om 7 uur, opstaan.

Boh, dat klinkt echt pittig :*
pi_157035483
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

:*
Dat is ook pittig en daar mag je ook gefrustreerd van raken.
Wil je dat we meedenken over een oplossing of wil je vooral even ventileren?
pi_157035487
DaD, wat pittig... En ik al balen dat Eva vannacht weer alleen sliep als ze bij mij lag.

Heb haar er na een kwartier uitgehaald. Ze werd niet rustiger en ik vond het geen fijn gevoel om te gaan slapen. Dus heb haar een slaapzakje zonder mouwen aangedaan.. Maar dat wilde niet echt. Dus het eerste deel van de nacht bij mij geslapen. Daarna voor de nachtfles zo koe dus 30 laten staan en nu net wakker met een poepbroek. Dusbmag niet klagen heb zelf een uurtje of 4 geslapen :)

Ow en... Ongesteld :(
pi_157035548
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:37 schreef Cholula het volgende:

[..]

Dat is ook pittig en daar mag je ook gefrustreerd van raken.
De oplossing is wachten tot de nachten weer beter worden, denk ik. Maar als je een ingenieus idee hebt, schroom niet om het te delen. :D.

Ik voelde net naast tandje 1 een bobbel voor tandje 2, dus dat zal het wel zijn. Waarom hij na voeding 1 en 3 wel weer gaat slapen is mij een raadsel, maar goed, baby's moet je niet proberen te begrijpen, denk ik. :+.
pi_157035597
Als ik de oplossing had dan sliep ik zelf ook meer dan vier uur per nacht. ;)
Ik vind onze cosleeper een uitkomst, soms heeft Frits er genoeg aan om een op zijn lijf te voelen. Het is echter vaker zo dat hij alleen bovenop me in slaap valt.
Het wordt beter zeggen ze, voor zijn zestiende slaapt hij in zijn eigen bedje. :')
pi_157035815
DaD :*

Malteser ik vind je juist altijd zo positief en liefdevol over Twix posten.

IMA lekker! Geniet ervan! Een 3-gangendiner is bij ons niet gelukt met baby erbij.

Kris en Mariposas: "fijn" om te horen dat het bij jullie ook zo gaat. Ik krijg het nog wel bij elkaar gekolfd. Ik vind het alleen zo typisch dat ze dan ineens veel meer lijken te gaan drinken op een dagje oppas. Als ik thuis kom is ze ondanks fles vlak daarvoor (gemiddeld 1-2 uur eerder) ook weer "hongerig" en doet ze alsof de hele dag geen eten heeft gehad. (Of zou ze mij dan gewoon gemist hebben? Dat begint namelijk pas als ik haar oppak.) Dan zit ik ook met nagenoeg lege borsten en met bijbehorende gefrustreerde baby.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:15:42 #68
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157035877
Ja dat heb ik dus ook kazy. Inclusief dat gefrustreerde. Ik denk dat het deels mama-honger is. Gewoon veel lekkerder drinken aan de borst dan die plastic fles. En ik heb ook het idee dat ie de flessen zo snel achterover klokt, dat hij een minder verzadigd gevoel heeft ofzo...
pi_157035895
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:41 schreef Malteser het volgende:
Lieve, lieve dames,

Na al mijn werkgedoe en onzekerheden ga ik vanaf nu proberen om wat positiever te posten. Jullie hebben steeds super fijne adviezen en een berg begrip. Maar het lijkt kommer en kwel hier terwijl dat niet zo is.
Want Twix O+ doet het zó goed!! Ons mooie, lieve mannetje slaapt heel goed, drinkt, poept en plast goed. We zijn zo gelukkig met hem!

Vanmiddag nacontrole bij de gyn. Gesprek gok ik of wil ze ook het litteken van de keizersnede nog controleren? Weet iemand dat?
Ik vind jou juist heel positief altijd! En zelfs als zou je alleen maar negatief posten, lekker boeiend, gebruik dit topic lekker als uitlaatklep. Qua werk sluit ik me aan bij de rest: ziek melden en je contract nog niet aanpassen. Ga desnoods even in overleg om je goodwill te tonen, ik zou me er ook niet zo lekker bij voelen om me ziek te melden als je toch al van plan was een hele maand vrij te nemen. Dus dat begrijp ik heel goed! Maar als outsider zeg ik meld je ziek als je nog niet in staat bent te werken en niet schuldig voelen hoor!

En OMG ik zei toch gister dat ik wachtte op een lachje?! Drie keer raden wat die kleine smurf deed gisteravond :D :D :D en ik vervolgens een uur lang manisch gekke bekken trekken _O-
En hoe trots en verheugd je dan ook bij een tweede weer bent hč O+
pi_157035995
Goeiemorge! :* voor de slechte nachten... Ik doe ook me..

Haha mariposas, grappig! De hema verzend ook naar Duitslan, dus dat scheel. Maa, en slaapzak met armen Is nog wel het proberen waar, denk ik. Nu slaapt hij in eentje zonder armen
pi_157036031
En wat leuk, Mineol, een lach! Is de mijne dan zo vroeg met dat lache? We krijgen de hele week al redelijk gericht grote glimlachen, soms met geluid O+
pi_157036357
Heel herkenbaar. Aanvallen op die boobs zodra ik weer in beeld ben, ongeacht hoe lang daarvoor ze de fles heeft gehad. Mammahonger gok ik. En veiligheid en rust ipv drukte van het KDV.

Mineola, awwwww. Lachjes. *; En herkenbaar, de gekke bekken trekken. :')

Deze week trouwens in babyhitlijsten.
3. L.exi kannibaal (op de melodie van monsieur Cannibal) L.exi kanibaal, hapt in pappa's neusOp vervelende dagen te vervangen met L.exi maakt kabaal, het kabaal is reus
2. Poep in je broek (op de melodie van Could you be loved) Poep in je, poep in je, poep in je broek, poep in je, poep in je broek. Poep in je broeeeeeek, in je broehoeeek
1. Sexy L.exi (op de melodie van I like to move it) Ik ben zo sexy sexy, want ik ben L.exi L.exi, ik ben zo sexy sexy, want ik ben L.exiiiii
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_157036440
Babyhitlijsten O+
Ik vind het zo fijn om hier herkenbare dingen te lezen, voel ik me weer normaal als ik op een of ander melodietje zing dat ik zo van Y houd en dat ze een poepje heeft of honger of moe of aandacht wilt.
Heerlijk.
pi_157036494
Haha die liedjes. :') :D Zingen is hier helemaal geen hit, gekke bekken daarentegen kan ze niet genoeg van krijgen. Ik vrees dat onze hoofden zo gaan blijven staan. :')

Check m'n gangsterdochter. :7
SPOILER
Ik kon haar esthetisch verantwoorde gebreide vestje zo snel niet vinden, dus nu voor het eerst dit jasje. :D
pi_157036624
T. Gisteren zijn eerste hele dag KDV. Vriend ging m halen en kreeg een 'laat deze voorbeeldbaby maar hier hoor, daar kunnen sommigen nog wat van leren!' Dat is dus goed gegaan.. Allemaal zorgen voor niks, gelukkig!

Mijn eerste werkdag was minder, niet van overdracht gewoon 'zoek het je maar uit'. en dan ook nog thuiskomen met keelpijn, hoofdpijn en heel veel snotter.. Bleh.
Gelukkig vandaag vrij! (Want de 'kun je morgen echt niet komen werken?' Heb ik genegeerd, het lef.. Mijn bloed kookte! Ik heb in maart!! De vrijdagen tm eind van het jaar verlof gevraagd.)

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Ggirl op 23-10-2015 10:13:42 (Foto fixen) ]
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:20:38 #76
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157036807
Ggirl, de werkgever kan je verlof intrekken als hij daarvoor een gegronde reden heeft. Just sayin'.
Wel een heel mooi mannetje heb je daar!

En selvaria wel een heel schattige gangster. :D
pi_157036849
Malteser:
SPOILER
verder vind ik je ook helemaal niet negatief hoor. Praten over deze dingen is belangrijk! :*

Overigens ben ik geen expert op dit gebied, maar mijn spoiler is boerenverstand :p verbeteraars, kom er maar in!
pi_157037223
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:20 schreef Mariposas het volgende:
Ggirl, de werkgever kan je verlof intrekken als hij daarvoor een gegronde reden heeft. Just sayin'.

quote:

Mijn werkgever heeft ze goedgekeurd.
De vestigingsmanager die de opmerking maakte grijpt echter elke mogelijkheid aan om mij tegen te werken.

Deze man vond het nodig om mij een 'vroeggeboorte van een mongooltje te wensen' bijvoorbeeld. En is sindsdien boos dat ik alles mbt verlof rechtstreeks met personeelszaken regel.

Zo roosterde hij ook mijn vervanger uit gisteren en kwam hij doodleuk binnen met 'zoek het je maar uit' ik ben de dupe van jouw kind en nu weet jij ook hoe dat voelt.

Maar goed, 1-11 word ie overgeplaatst, en voor z'n opmerkingen over m'n zwangerschap heeft hij n officiėle waarschuwing gehad. Gelukkig vond de directeur het feit dat het bij hun niet wil lukken geen excuus om mij zo te behandelen.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:10:51 #79
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157037701
:o Wat een opmerkingen Ggirl. Ik zou zeggen good riddance als ie weg is. Fijne vrije dag!
pi_157037884
Holy crap g-girl. Ik lees je post zo ff beter, maar tijdens het scannen las ik al eea. :o

Ik kwam ff inbreken met de vraag of iemand de tip heeft voor de speen die zo'n 318 keer per uur uit dr mond valt. Ik ben kapot. Ze slaapt in principe door en prima, maar ik ben alsnog de halve nacht wakker door die kutspeen. }:|

Ze slaapt op dr buik btw.
pi_157037968
Tijd voor een grotere speen spring?
pi_157037985
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:27 schreef Crumpette het volgende:
Tijd voor een grotere speen spring?
Joh? Zou het zo simpel zijn? :o Idd eens kijken welke maat ze nu heeft. Helemaal niet bij stilgestaan. :@
pi_157038067
Hmz, ze heeft er nu een van 0 tot 6 maanden. En ze is 4 maanden. En een klein hoofd. :P
pi_157038091
Wij gingen ook over op de grotere maat met een maand of 5, dat beviel hem supergoed. Alle kleine spenen werden meteen afgekeurd :')
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:01:04 #85
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_157038509
quote:

Dat eerste is opzich waar, maar gegronde reden gaat wel vrij ver voordat het wordt aangenomen..

Maar volgensmij behoren wij tot dezelfde beroepsgroep dus gok dat het wat overbodige informatie is ;) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_157039979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:15 schreef Mariposas het volgende:
Ja dat heb ik dus ook kazy. Inclusief dat gefrustreerde. Ik denk dat het deels mama-honger is. Gewoon veel lekkerder drinken aan de borst dan die plastic fles. En ik heb ook het idee dat ie de flessen zo snel achterover klokt, dat hij een minder verzadigd gevoel heeft ofzo...
Dat laatste dacht ik ook! M. kan de laatste tijd veel sneller drinken, zowel aan de borst als de fles. Waar ze eerst een minuut of 20 over een fles deed, is ze nu volgens de oma's binnen 10 minuten klaar (met de kleinste speenmaat..)

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:01 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Dat eerste is opzich waar, maar gegronde reden gaat wel vrij ver voordat het wordt aangenomen..

Maar volgensmij behoren wij tot dezelfde beroepsgroep dus gok dat het wat overbodige informatie is ;) .
Er vanuit gaande dat het over ouderschapsverlof gaat.. Is dat jurisprudentie over het intrekken van osv op initiatief van de werkgever? (Gewoon uit interesse overigens :D ) Ik zat het net even snel na te zoeken, maar kan er niets over vinden in de wet arbeid en zorg. Wel art. 6:6, maar die ziet op de omgekeerde situatie dat de werknemer verzoekt om het verlof te staken en dat dat wegens bedrijfseconomische redenen kan worden geweigerd.
pi_157039999
Wat is dat voor een hork Ggirl? :( sjonge jonge.

We hebben hem denk ik uit het dal mensen! Nu even doorpakken.
Vandaag gewogen: 2960 gram. 20 gram onder zijn geboortegewicht :D en 100 gram meer dan gisteren :P
pi_157040032
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:22 schreef -Spring het volgende:
Holy crap g-girl. Ik lees je post zo ff beter, maar tijdens het scannen las ik al eea. :o

Ik kwam ff inbreken met de vraag of iemand de tip heeft voor de speen die zo'n 318 keer per uur uit dr mond valt. Ik ben kapot. Ze slaapt in principe door en prima, maar ik ben alsnog de halve nacht wakker door die kutspeen. }:|

Ze slaapt op dr buik btw.
Zon gekke speenknuffel? Is dat iets?
pi_157040039
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:23 schreef Estrys het volgende:

Vandaag gewogen: 2960 gram. 20 gram onder zijn geboortegewicht :D en 100 gram meer dan gisteren :P
*O* hij heeft het door! Yes, stukje zorg minder, wat heerlijk! Ga zo door A!
pi_157040216
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:25 schreef pinquit het volgende:

[..]

*O* hij heeft het door! Yes, stukje zorg minder, wat heerlijk! Ga zo door A!
Hoop wel dat hij nu ook snel beter aan de borst gaat drinken. Dat kolven en bijvoeden kost zoveel tijd. Gelukkig volgende week herfstvakantie :) hoeven we niks
pi_157040254
Valt hij in slaap of zuigt hij niet krachtig? Hier valt A. na drie minuten in slaap :{
pi_157040333
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:25 schreef pinquit het volgende:

[..]

Zon gekke speenknuffel? Is dat iets?
Zo'n ringworm in close up. :D

Al aan gedacht, maar ze slaapt dus op dr buik. En ze verliest m door met dr hoofdje van links naar rechts te draaien. Dan blijft ie hangen aan het matras, zeg maar.
We hebben expres al een platte speen zonder ring, maar dat helpt dus niet genoeg.
pi_157040361
Aan beide kanten van dr hoofd zon ringworm leggen :P
Neh kan ook niks bedenken :{
pi_157040385
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:36 schreef pinquit het volgende:
Valt hij in slaap of zuigt hij niet krachtig? Hier valt A. na drie minuten in slaap :{
Hij krijgt het er niet goed uit waarschijnlijk. Niet krachtig genoeg denk ik. Maar met kolven heb ik ook dat het na 15 minuten pas echt goed begint te stromen.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:44:46 #95
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_157040450
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:22 schreef kazy het volgende:

[..]

Dat laatste dacht ik ook! M. kan de laatste tijd veel sneller drinken, zowel aan de borst als de fles. Waar ze eerst een minuut of 20 over een fles deed, is ze nu volgens de oma's binnen 10 minuten klaar (met de kleinste speenmaat..)

[..]

Er vanuit gaande dat het over ouderschapsverlof gaat.. Is dat jurisprudentie over het intrekken van osv op initiatief van de werkgever? (Gewoon uit interesse overigens :D ) Ik zat het net even snel na te zoeken, maar kan er niets over vinden in de wet arbeid en zorg. Wel art. 6:6, maar die ziet op de omgekeerde situatie dat de werknemer verzoekt om het verlof te staken en dat dat wegens bedrijfseconomische redenen kan worden geweigerd.
http://uitspraken.rechtsp(...)d=Ouderschapsverlof+

Dit is een voorbeeld waarbij het bedrijf niet eens het hele verlof wilde weigeren, maar alleen bezwaar maakte tegen de gevraagde tijdsinvulling. Zelfs dat hebben ze niet aannemelijk genoeg gemaakt. Je kan je voorstellen dat geheel weigeren nog lastiger is.

6:1 jo 6:5 lid 3 en/of 6:8 waz !

[ Bericht 1% gewijzigd door AwayTL op 23-10-2015 13:53:16 ]
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:03:49 #96
409579 LuDann
All the way
pi_157040882
Bedankt voor alle lieve woorden en de geruststelling. Man heeft haar nog niet opgebeld, vond dat ik eerst even moest afkoelen. Das op zich een goed idee, maar ik ben nog steeds bozig. Ze is altijd zo vreselijk negatief, ik word daar een beetje moe van. }:|

Kazy, dat zou ik ook niet leuk vinden hoor, van die app. Ik wil graag ook alles weten als mijn baby ergens anders is.
quote:

[..]

Wat geweldig. Deze zin moet ik mijn man leren. :D

Veel sterkte DaD, pff klinkt zwaar zeg.

Mineola, wat ontzettend tof, dat eerste lachje. O+

Gangsterdochter van Selvaria, stoer hoor. 8-)

Ggirl, wow, wat een bizar gedrag zeg. :o

Speen: Wolk slaapt met een speen die plat is aan de voorkant. Ze ligt er dan met haar hoofd op (ze valt vaak in slaap met haar neus in het matras :') ). Ik draai haar hoofd later dan opzij. Maar goed, ze wordt niet wakker als haar speen eruit valt als ze eenmaal slaapt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:23 schreef Estrys het volgende:

Oh wat goed. *O*
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:11:37 #97
409579 LuDann
All the way
pi_157041053
Ik heb een grote opdracht afgemaakt voor school terwijl Wolk heel lief een uur lang op haar speelkleed naar speeltjes lag te meppen. Daarna is ze naar bed gegaan en nu slaapt ze al 2,5 uur dus ik heb ik de tussentijd het huis een beetje op orde kunnen maken.

Nu wachten tot ze wakker wordt en dan kan ik het Lamaze speelkleed ophalen die MevrouwCactus opgestuurd heeft. *O*

Op dagen zoals dit denk ik: ''Ja, ik ga het flikken, het lukt gewoon, baby & studeren!'' Voelt wel weer anders als er weer een deadline aankomt maar voor nu is het fijn. O+
pi_157041476
Wauw Ggirl wat een bijzondere opmerkingen! Good riddance inderdaad!

Die uitvergrote ringworm als speenhouder is hier nog geen succes geweest. Ik heb helaas geen tips, ik moet regelmatig 's nachts de speen terug stoppen als Frits wakker wordt.

LuDann het is makkelijker om jezelf die zin aan te leren. Als ik een kut dag heb gehad dan begin ik mijn relaas vaak met 'ik hoef geen oplossing, ik wil gewoon even stomen.'
Dat werkt heel goed hier, mijn man hoeft niet na te denken over mogelijke oplossingen en hoeft aan het einde van mijn rant alleen samen te vatten en ik ben het kwijt.
Ik pas dit ook regelmatig toe bij mijn leerlingen, dan moeten ze benoemen wat ze willen met hun verhaal en kan ik in de tijd dat ze nadenken een oplossing bedenken.

*O* voor A van Estrys!

Malteser ik vind je ook niet negatief en volgens mij is dit topic een plek waar je niet altijd hiepdepieperblij hoeft te zijn.

Ik heb een heel lief snurkend Fritsje op mijn borst liggen, want alleen slapen is nog steeds niet aan hem besteed. Dan lees ik vervolgens over studerende moeders die ook het huishouden kunnen doen en dan voel ik me echt even een faalpaca.
pi_157041563
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:03 schreef LuDann het volgende:
Wat geweldig. Deze zin moet ik mijn man leren. :D
Dit! :Y
Maar heb mezelf inmiddels ook aangeleerd om daarmee te beginnen ja! ;)

Ggirl, jezus wat een opmerkingen joh! :o

Estrys wat fijn! *O*

LuDann: productieve dag zo! Knap dat je het gecombineerd krijgt hoor!

Uhm, wat weet ik verder nog?
Ohja lachende baby's! O+
En negatieve schoonouders... :(

SPOILER: schoonouder-gezeik

[ Bericht 13% gewijzigd door twist02 op 23-10-2015 14:42:34 ]
pi_157041900
Leuk joh schoonouders :P

Net klaar met een voeding. Mijn baby wil niet slapen. Op zich niet erg maar wat is dat de dag dat je uit je kraambed bent dat zo'n beetje de halve familie op kraamvisite wil. En ik moet eigenlijk echt rusten, iets met op je tandvlees :') Man is werken en over half uur komt visite. Echt ik spring een gat in de lucht. Whoopdiedoo. En ze zijn al onderweg dus afbellen is geen optie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')