Opzich wel een leuk idee ja, alleen jammer dat bijna niemand echt kan spelen en alleen maar een paar ingestudeerde liedjes kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik vind het wel een mooi iets deze vorm van muziek. Betwijfel of mensen ook echt massaal luisteren want bijna iedereen loopt tegenwoordig rond met een koptelefoon op.
Dat is het ook, ze zijn allebei super simpel om te spelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:26 schreef ScheurGleuf het volgende:
Piano's in het station zijn niet de klacht, het gaat me er meer om dat er zo vaak hetzelfde op de piano's op stations wordt gespeeld. Het betreft deze twee nummers:
Oprecht knap als je piano kunt spelen, maar ik vind dat deze twee nummers zo vaak gespeeld worden, dat het keihard aandacht vragen is. Geen idee hoe lastig het is om deze nummers te spelen, maar het klinkt als goedkoop, makkelijk scoren.
Met regelmaat zie ik filmpjes op Facebook verschijnen (ook van mijn Facebookvrienden) en dan wordt het ook massaal geliked en krijgen de filmpjes reacties hoe knap het is.![]()
Je hebt gelukkig ook veel mensen die originele stukken spelen op de piano's, dat vind ik wel heel mooi.
En daarna ga je naar de allah snackbar?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:19 schreef Sonaa88 het volgende:
Als ik iemand piano zie spelen op het station roep ik altijd keihard ALLAH AKBAR!!
Dan is het piano spelen best snel gestopt omdat er dan 1 grote chaos ontstaat
Daarmee houd je zelfs dove mensen uit hun slaap.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Piano'sGitaren
Ierse fluiten, dat zijn pas bazendingen![]()
Ik altijd de CL tunequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Hallojo het volgende:
Ik speel altijd iets van Napalm Death op zo'n piano.
Als ik piano kon spelen zou ik dat ook spelenquote:
Dan heeft jou reactie dus ook geen nut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:45 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Als ik piano kon spelen zou ik dat ook spelen
Piano's
Amélie
Helaas kan ik geen piano spelen
Ik heb ook het gevoel dat de meeste het alleen irritant vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:34 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die serieus op die dingen gaan spelen
Oja, op het station heb je meereiskorting natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:23 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ja zeg!
Ik kan die wijven in het bordeel niet betalen.
![]()
sowieso al die 'mooie' pianostukken. dat irritante liedje van twilight, dat liedje van 'intouchables', 'I giorni'quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:20 schreef leeell het volgende:
Heeft inderdaad een hoog gehalte: "Kijk mij eens deze generieke deuntjes spelen met een gezichtsuitdrukking als mozart die een nieuwe opera componeert"
Dat dus!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:48 schreef darkbright het volgende:
Nou en? Zij durven iets en hebben schijt aan een fokker en zijn foksels
Liever dat dan nog maar een reactie van jou te hoeven lezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Dat dus!Is toch fakking awesome als je piano kunt spelen en dat ff lekker kunt showen. Wat wou je anders, de hele dag naar Sky Radio luisteren ofzo?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:21 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Liever dat dan nog maar een reactie van jou te hoeven lezen.
De kreungeluiden van z'n moeder zijn bijna even mooi, maar bijna is niet helemaal. Wel stonden er veel mensen vol aandacht te kijken toen ik zijn moeder op het station vingerde.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:40 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
De kreungeluiden van z'n moeder zijn bijna even mooi, maar bijna is niet helemaal. Wel stonden er veel mensen vol aandacht te kijken toen ik zijn moeder op het station vingerde.
Is dit echt een vraag? Alles, het is Richter. Het niveau verschil tussen het gespeelde is gigantisch.quote:
Shazam jezelf eens?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 02:50 schreef GekkePoes het volgende:
Ik loop al maanden met dit melodietje in mijn hoofd, en weet nog steeds niet waar het vandaan komt
(zelf gespeeld)
Mozart, Wolfgang Amadeus: concerto No. 2 for piano in Ebquote:
SoundHound dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 03:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Mozart, Wolfgang Amadeus: concerto No. 2 for piano in Eb
kwam er uit
ik zie geen overeenkomst.
quote:
Die zegt dezequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |