Daarmee houd je zelfs dove mensen uit hun slaap.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Piano'sGitaren
Ierse fluiten, dat zijn pas bazendingen![]()
Ik altijd de CL tunequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Hallojo het volgende:
Ik speel altijd iets van Napalm Death op zo'n piano.
Als ik piano kon spelen zou ik dat ook spelenquote:
Dan heeft jou reactie dus ook geen nut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:45 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Als ik piano kon spelen zou ik dat ook spelen
Piano's
Amélie
Helaas kan ik geen piano spelen
Ik heb ook het gevoel dat de meeste het alleen irritant vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:34 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die serieus op die dingen gaan spelen
Oja, op het station heb je meereiskorting natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:23 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ja zeg!
Ik kan die wijven in het bordeel niet betalen.
![]()
sowieso al die 'mooie' pianostukken. dat irritante liedje van twilight, dat liedje van 'intouchables', 'I giorni'quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:20 schreef leeell het volgende:
Heeft inderdaad een hoog gehalte: "Kijk mij eens deze generieke deuntjes spelen met een gezichtsuitdrukking als mozart die een nieuwe opera componeert"
Dat dus!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:48 schreef darkbright het volgende:
Nou en? Zij durven iets en hebben schijt aan een fokker en zijn foksels
Liever dat dan nog maar een reactie van jou te hoeven lezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Dat dus!Is toch fakking awesome als je piano kunt spelen en dat ff lekker kunt showen. Wat wou je anders, de hele dag naar Sky Radio luisteren ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |