Als ik piano kon spelen zou ik dat ook spelenquote:
Dan heeft jou reactie dus ook geen nut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:45 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Als ik piano kon spelen zou ik dat ook spelen
Piano's
Amélie
Helaas kan ik geen piano spelen
Ik heb ook het gevoel dat de meeste het alleen irritant vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:34 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die serieus op die dingen gaan spelen
Oja, op het station heb je meereiskorting natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:23 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ja zeg!
Ik kan die wijven in het bordeel niet betalen.
![]()
sowieso al die 'mooie' pianostukken. dat irritante liedje van twilight, dat liedje van 'intouchables', 'I giorni'quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:20 schreef leeell het volgende:
Heeft inderdaad een hoog gehalte: "Kijk mij eens deze generieke deuntjes spelen met een gezichtsuitdrukking als mozart die een nieuwe opera componeert"
Dat dus!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:48 schreef darkbright het volgende:
Nou en? Zij durven iets en hebben schijt aan een fokker en zijn foksels
Liever dat dan nog maar een reactie van jou te hoeven lezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Dat dus!Is toch fakking awesome als je piano kunt spelen en dat ff lekker kunt showen. Wat wou je anders, de hele dag naar Sky Radio luisteren ofzo?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:21 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Liever dat dan nog maar een reactie van jou te hoeven lezen.
De kreungeluiden van z'n moeder zijn bijna even mooi, maar bijna is niet helemaal. Wel stonden er veel mensen vol aandacht te kijken toen ik zijn moeder op het station vingerde.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:40 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
De kreungeluiden van z'n moeder zijn bijna even mooi, maar bijna is niet helemaal. Wel stonden er veel mensen vol aandacht te kijken toen ik zijn moeder op het station vingerde.
Is dit echt een vraag? Alles, het is Richter. Het niveau verschil tussen het gespeelde is gigantisch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |