De P in Pauw staat voor Pauw.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:17 schreef Achterhoker het volgende:
De P in Pauw staat voor Propaganda.
Heb je haar op FB ofzo? Ze is wel van jou leeftijd volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:20 schreef Fylax het volgende:
Ik heb Melissa net een berichtje gestuurd dat ik trots op haar ben.
Nee, Instagram en Snapchatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb je haar op FB ofzo? Ze is wel van jou leeftijd volgens mij.
Dat kan net dan. Woont ze een beetje in de buurt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, Instagram en Snapchat
. Ze is idd maar 3 jaar jonger dan ik
Noem het programma dan ook gewoon Jolo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:43 schreef Morendo het volgende:
Pauw kan zijn programma voortaan misschien beter maken als een item voor Joop.nl
Oude Hosselaarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
Op dit moment praat ik met het meisje.
Ach ja, de tegenstanders zeggen dat het allemaal verkrachters zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Kazenbazen het volgende:
Eerder theetijd, de meeste gasten zijn echt van die typische muntthee drinkers
Gisteren was het toppunt van zelfbevlekking, die gasten die allemaal (economische) vluchtelingen hadden gesprokenUiteraard allemaal hoogopgeleide G's welke in eigen land leraar of arts waren
quote:Emotioneel asieloverleg in Steenbergen
Het was een emotionele bijeenkomst gisteren in Steenbergen. Tegenstanders van het azc lieten horen dat de vluchtelingen absoluut niet welkom zijn. Vanavond praat Pauw met Claudia van Steenpaal die de menigte in Steenbergen toesprak, hoofdredacteur van de Telegraaf Sjuul Paradijs én PvdA-fractievoorzitter Steenbergen, Willem van den Berge. Hoe kijken zij tegen de vluchtelingenkwestie aan?
quote:Politie treedt op tegen haatzaaiers op sociale media
Van berichten als “Weg met die kut vluchtelingen” tot aan “Alle vluchtelingen moeten dood”, de opvang van vluchtelingen maakt op sociale media bij velen heftige reacties los. De uitingen gaan vaak zo ver dat de politie heeft besloten in te grijpen. Wijkagenten in onder meer Leeuwarden besloten al een bezoek te brengen aan verschillende ‘haatzaaiers’ om mensen bewust te maken van hun uitingen. Wanneer is een uitspraak nog vrijheid van meningsuiting en wanneer kan iemand een bezoekje verwachten? Pauw spreekt er over met plaatsvervangend korpschef Ruud Bik.
quote:Alberto Stegeman over de commotie rondom zorgboerderij de Hoge Aard
Vorige week vertelde ‘Undercover in Nederland’ presentator Alberto Stegeman over de misstanden op zorgboerderij de Hoge Aard. Na de uitzending ontstond er een bijna onhoudbare onrust en dreiging rondom de zorgboerderij. Daarop besloot Jeugdzorg Noord-Brabant in te grijpen en haalde vier kinderen tijdelijk weg. Ook is de verwachting dat staatssecretaris Van Rijn maandag Kamervragen zal beantwoorden. Hoe kijkt Stegeman tegen alle commotie aan? Vanavond is hij te gast.
quote:Joris Luyendijk is genomineerd voor de NS Publieksprijs
Na Nederland, probeert Joris Luyendijk nu Engeland en Duitsland te veroveren. Bovendien werd hij gisteren met zijn ‘Dit kan niet waar zijn’ genomineerd voor de NS Publieksprijs. Voor deze bestseller dompelde hij zich twee jaar lang onder in de financiële wereld van Londen, waar hij met meer dan 200 bankiers sprak. Daar kwam Luyendijk tot schokkende conclusies. Vanavond schuift hij aan en praat Pauw met hem over zijn groeiende succes en zijn onthullende ontdekkingen in de financiële sector.
quote:Melanie Schultz van Haegen over de toenemende verkeersdrukte
Als gevolg van de aantrekkende economie neemt de verkeersdrukte voor het eerst in jaren weer toe. Hoe gaat minister Melanie Schultz van Haegen de files bestrijden en tegelijkertijd de vervuiling door dieselauto’s verminderen? En hoe reageert ze op staatssecretaris Mansveld die de laatste tijd behoorlijk onder vuur ligt? Vanavond geeft ze op die vragen antwoord in Pauw.
Met tokkies en modelvluchtelingen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef DKUp het volgende:
Laten we het weer over vluchtelingen hebben![]()
Dus nodig maar een vogel van de PvdA uit voor een onpartijdige blik op de gang van zakenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef DKUp het volgende:
Laten we het weer over vluchtelingen hebben![]()
Je kan me wegslepenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus nodig maar een vogel van de PvdA uit voor een onpartijdige blik op de gang van zaken![]()
![]()
Vind juist dat ze er niet knapper op wordt de laatste tijd. Maar het gaat natuurlijk om haar kwaliteitenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Meisje Schultz ziet er leuk uit vanavond.
Die tokkies horen in een zorgboerderijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef tralalala het volgende:
Was echt een dikke flopshow met die zorgboerderij
Heeft die moeder weer een trui aan die doorloopt tot in haar kapsel?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef DKUp het volgende:
Dit programma, het lijkt wel een eindeloze herhaling van vluchtelingen lovers
Laten we Kwalberto ook nog maar even hetzelfde lulverhaal vertellen als vorige week met die tokkie-ouders![]()
Geen idee, ik zap vaak tijdens Pauwquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft die moeder weer een trui aan die doorloopt tot in haar kapsel?
Nee. Je ziet spoken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef DKUp het volgende:
Dit programma, het lijkt wel een eindeloze herhaling van vluchtelingen lovers
Moslims zijn doorgaans wel wat explosiever.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat dat betreft zitten ze op 1 lijn met de testosteronbommen uit Syrië.
Hoezo testosteronbommen? Hou die gare Wilders-imitaties voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat dat betreft zitten ze op 1 lijn met de testosteronbommen uit Syrië.
Jij bepaalt niet wie ik imiteer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo testosteronbommen? Hou die gare Wilders-imitaties voor je.
Nee, die term heb je helemaal zelf bedacht inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wie ik imiteer.
Was z'n dikke BMW er ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik zag Klaas nog lopen in Den Haag bij het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Pak eens de Van Dale bij je vader uit de boekenkast en zoek eens onder de 'I' naar imiteren/imitatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, die term heb je helemaal zelf bedacht inderdaad.!
Hij was aan het bellen, zal wel met Rutte zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Was z'n dikke BMW er ook?
Zijn vader heeft alleen de VI seizoensgids in de boekenkast staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pak eens de Van Dale bij je vader uit de boekenkast en zoek eens onder de 'I' naar imiteren/imitatie.
Ik zag Stef Blok laatst.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik zag Klaas, zonder beveiliging, nog lopen in Den Haag bij het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Hij moet pas beveiliging krijgen als ie strenger zou optreden en extreem links over zich heen zou krijgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik zag Klaas, zonder beveiliging, nog lopen in Den Haag bij het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Gewoon langslopend, of de hoertjes bezoeken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zag Stef Blok laatst.
Geleenstraat.
Geloof het of niet, maar zittend achter het raam.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gewoon langslopend, of de hoertjes bezoeken?
Lekker, dat soort veronderstellingen. We kijken hier niet eens voetbal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn vader heeft alleen de VI seizoensgids in de boekenkast staan.
De anti AZC'ers worden over één kam geschoren. Net zoals de vluchtelingen.quote:
Op het Veronica-schip. Maar ook dat wordt door o.a. fok vertaald als: Veronicaschip komt op voor vluchtelingenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De anti AZC'ers worden over één kam geschoren. Net zoals de vluchtelingen.
Is er al een ontmoeteenAZCtegenstander initiatief?
Hopelijk ontvangen bepaalde lieden een bezoekje aan de deur.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hallo meneer agent, leest u dit ook mee?
Een toekomstig werkgever zal je maar googelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Echt bizar dat mensen dat onder eigen naam op twitter pleuren.
Dat is beter dan al die koelies die onder een pseudoniem posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Echt bizar dat mensen dat onder eigen naam op twitter pleuren.
Op Social Media staat het vol met dit soort haatberichten. Goed dat daar tegen wordt opgetreden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
De extremen worden wel weer tevoorschijn gehaald zie ik, totaal niet representatief voor de kritische bevolking.
Ik denk niet dat dat de toekomstige artsen en advocaten zijn, of mensen die 40 uur per week op een kantoor willen werken. Dat zijn de mensen met de petjes en de paardenstaarten die bij Vitesse op de tribune zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een toekomstig werkgever zal je maar googelen.
Foei. Binnenkort een pittig gesprek met de wijk agent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Paar dikke atoombommen op het Midden-Oosten.
Zo... heb ik dat ook weer ff gezegd.
Ik denk dat we dan een flink probleem hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Atoombommen, hij wel.. waar moet hij die vandaan halen? Allemaal bluf.. allemaal bluf..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foei. Binnenkort een pittig gesprek met de wijk agent.
Gelijk doorgestuurd naar politie in Leeuwarden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar wilt hij hem vandaan halen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:27 schreef tralalala het volgende:
Hier heb je er nog eentje agent
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeker, sowieso staat er een hoop bagger op internet / twitter. Dit soort schandalige teksten mag van mij uiteraard ook aangepakt worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op Social Media staat het vol met dit soort haatberichten. Goed dat daar tegen wordt opgetreden.
Zo'n vent in een fabriek waar mensen van allerlei afkomsten werken moet je ook niet willen. En 12 uur op een callcenter eveneens niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de toekomstige artsen en advocaten zijn, of mensen die 40 uur per week op een kantoor willen werken. Dat zijn de mensen met de petjes en de paardenstaarten die bij Vitesse op de tribune zitten.
Nou, uitingsdelicten hoeven echt niet veel prioriteit te krijgen wat mij betreft. Zeker omdat de Nederlandse politie notoir belabberd is wanneer het aankomt op het oplossen van serieuze misdaden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op Social Media staat het vol met dit soort haatberichten. Goed dat daar tegen wordt opgetreden.
Ze houden wel altijd van veel oudere vrouwen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want dan komt Allah zijn toorn over Eurpa ten toon spreidenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan een flink probleem hebben
Dus omdat serieuze misdaden lastig op te lossen zijn moeten kleinere overtredingen maar toegelaten worden. Vreemde logica.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, uitingsdelicten hoeven echt niet veel prioriteit te krijgen wat mij betreft. Zeker omdat de Nederlandse politie notoir belabberd is wanneer het aankomt op het oplossen van serieuze misdaden.
Ik neuk jullie moeders is van een andere categorie dan "alle islamieten moeten naar de gaskamer."quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Opruiing, heb je aangegevenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Atoombommen, hij wel.. waar moet hij die vandaan halen? Allemaal bluf.. allemaal bluf..
Deze vergelijking.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Internet is gewoon een open riool, daar hoef je niet tegen op te treden. Want in de huiskamers worden er ook de meest lelijke dingen naar de tv geroepen. Eigenlijk moet je dan iedere televisie uitrusten met een microfoontje, en luisteren wat mensen zeggen wanneer het op tv over vluchtelingen gaat.
En de joden moeten ook nog dood natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Ik neuk jullie moeders is van een andere categorie dan "alle islamieten moeten naar de gaskamer."
Verschil is dat je tweet en post of facebook en op fora als deze om aan de buitenwereld te laten weten wat je vind of om anderen te beïnvloeden of pijn te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Internet is gewoon een open riool, daar hoef je niet tegen op te treden. Want in de huiskamers worden er ook de meest lelijke dingen naar de tv geroepen. Eigenlijk moet je dan iedere televisie uitrusten met een microfoontje, en luisteren wat mensen zeggen wanneer het op tv over vluchtelingen gaat.
Nee, wanneer het oplossingspercentage voor serieuze misdrijven nog immer zeer laag is moet je geen manuren gaan steken in evidente flauwekul.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:29 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dus omdat serieuze misdaden lastig op te lossen zijn moeten kleinere overtredingen maar toegelaten worden. Vreemde logica.
Je zou ook kunnen zeggen dat ze hiermee uren steken in dingen die wèl invloed hebben. Iets zegt me ook dat de mensen die hierop staan, niet achter verkeersovertreders, inbrekers en gevaarlijke gekken aan gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, wanneer het oplossingspercentage voor serieuze misdrijven nog immer zeer laag is moet je geen manuren gaan steken in evidente flauwekul.
Ik denk dat je de gevolgen hiervan onderschat, er hoeft maar 1 gek te zijn...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, wanneer het oplossingspercentage voor serieuze misdrijven nog immer zeer laag is moet je geen manuren gaan steken in evidente flauwekul.
Dan zal ie Melanie wel even het in- en uitparkeren uitleggen.quote:
Ja, dat is de wereld op z'n kop heh. Een diesel is smerig dus kan niet aan een norm voldoen dus dan klopt de norm niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:33 schreef Djoetma het volgende:
Die Amerikaanse norm is makkelijk aangezien niemand daar diesel rijdt. Voor benzine zijn er andere normen waar SUV's en muclecars buiten vallen. Dus die strenge norm in de VS is bullshit.
Onhaalbaar, ov zit nu al tegen zijn grenzen aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:35 schreef eenjongen... het volgende:
Gratis ov voor iedereen en we halen de milieunormen en het fileprobleem is opgelost
Zou best kunnenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En je was je op je twaalfde al op fok?
Met de huidige investeringen zit het zeker aan zijn grenzen, zou je meer investeren dan is er veel te winnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onhaalbaar, ov zit nu al tegen zijn grenzen aan.
Maar waarom ben jij in mijn leeftijd geïnteresseerd? Wil je een date?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En je was je op je twaalfde al op fok?
Dan nog onhaalbaar, investeringen in ov zijn vele malen hoger dan in wegen. Daarnaast heb je ook veel vervoer dat niet per ov kan, bijvoorbeeld vracht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:37 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Met de huidige investeringen zit het zeker aan zijn grenzen, zou je meer investeren dan is er veel te winnen.
Ik weet genoeg, ik pas.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb het boek ook. Aanrader als je niets van de bankensector weet
Ik kan dit beamen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb het boek ook. Aanrader als je niets van de bankensector weet
Ik wil geen date.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij in mijn leeftijd geïnteresseerd? Wil je een date?
Ja ik zeg ook niet dat we de wegen moeten opdoeken, laat de vracht maar via de weg gaan. Als er een stuk minder auto's rijden kun je eerder denken aan vrachtwagens met 4/5 aanhangers,quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog onhaalbaar, investeringen in ov zijn vele malen hoger dan in wegen. Daarnaast heb je ook veel vervoer dat niet per ov kan, bijvoorbeeld vracht.
Bedanktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wil geen date.
Trouwens Schultz vind ik toch wel aardig belegen.
Maar had je wel ouder geschat. Je komt best slim op mij over, op die complottheorietjes na dan.
Ik ken weinig lekkere 75-jarige vrouwen eigenlijk..quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik kan het woord vluchteling niet meer horen.
Dan moet je geen Vara-programma's kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik kan het woord vluchteling niet meer horen.
Beetje pedant tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
Joris is een topgozer. Zijn boek over de journalistieke illusie en leven in Egypte waren top. Ook zijn documentaire over de financiële crisis van 2007 en doorgeslagen bankiers was erg goed.
Maar er is geen ander late night babbel programma.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je geen Vara-programma's kijken.
Dat boek was echt mindblowing.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
Joris is een topgozer. Zijn boek over de journalistieke illusie en leven in Egypte waren top.
Vond 'm als presentator bij Zomergasten ook prima, stukken beter dan wat er nu zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
Joris is een topgozer. Zijn boek over de journalistieke illusie en leven in Egypte waren top. Ook zijn documentaire over de financiële crisis van 2007 en doorgeslagen bankiers was erg goed.
"Het zijn net mensen" idd goed boek.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
Beetje al reeds bekende info mooi verpakken met een pakkende titel. Niks aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje pedant tegenwoordig.
Je hebt die show van Tan; ook Powned (de PVV huisomroep) heeft tegenwoordig een talkshow.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar er is geen ander late night babbel programma.
(En Zwitserse tv is tragisch)
Omhooggevallen journalist. Corstius vind ik leuker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beetje al reeds bekende info mooi verpakken met een pakkende titel. Niks aan.
1x per week helaas.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt die show van Tan; ook Powned (de PVV huisomroep) heeft tegenwoordig een talkshow.
Oh leuk we hebben weer een nieuwe fok-memequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote oren…quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Jules Paradijs, heeft enorme grote oren.
Tan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt die show van Tan; ook Powned (de PVV huisomroep) heeft tegenwoordig een talkshow.
Bij zijn vorige hoofd klopte dat qua proporties.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Die van mij zijn groterquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Beter dat dan zo'n provinciaal accent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Die bekakte urrrrrrrrrrrrrr van dat mensch.
Ga ik nu een oude Iraanse waarheid leren?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote oren…
Joris versimpeld zijn verhaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Eeeeehhh, ik denk niet perse dat vrouwen "dachten" dat ze inferieur waren.
Op hoopjes gooien en over een kam scheren. De Joris manier.
Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Indrukwekkend ja.
[ afbeelding ]
Beter gewoon ABN.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beter dat dan zo'n provinciaal accent.
Ditquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Emotieloos pianospel
Net een computerprogramma dat op het juiste moment de noot aanslaat.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Emotieloos pianospel
Zo hoor je te spellen, fuck aziatische wonderkinderen:quote:
Dat soort kinderen zijn helemaal geprogrammeerd, geloof niet in dat talent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Emotieloos pianospel
Talent bestaat ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat soort kinderen zijn helemaal geprogrammeerd, geloof niet in dat talent.
Wordt zo herhaald dus kom je wel aan de 2 uur bijna.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind dat Pauw wel 2 uur mag duren
Tegenwoordig heeft iedereen talent.quote:
Uiteindelijk is het gewoon onderdeel van een omgeving. Sommigen zijn meer geprogrammeerd (zo begint iedereen) anderen kunnen hun eigen character erin leggen, en weer anderen weten gewoon de geest van de compositie te vatten:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Emotieloos pianospel
Dat is uit de tijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind dat Pauw wel 2 uur mag duren
Is ook maar een schim van wat het was sinds Pogorelich, ze willen geen emotie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:55 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon onderdeel van een omgeving. Sommigen zijn meer geprogrammeerd (zo begint iedereen) anderen kunnen hun eigen character erin leggen, en weer anderen weten gewoon de geest van de compositie te vatten:
https://en.wikipedia.org/(...)tition#Prize_winners
Veel Aziaten. Maar de jury zal er wel minder van afweten dan jij
Dit is eigen aan de klassieke muziek. Bullshit om te zeggen dat het dan nu slechts 'een schim' is (geheel naar jouw eigen normen). Ze doen het overal goed:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is ook maar een schim van wat het was sinds Pogorelich, ze willen geen emotie.
In 1980 (the tenth edition) a controversy arose among members of the jury about a 22-year-old contestant, the Yugoslav pianist Ivo Pogorelić and his openly provocative style of interpretation and behavior on the stage. The jury divided into two groups: those who found his playing unacceptable, and those who were enthusiastic or at least approving of his performance, most notably Martha Argerich, Paul Badura-Skoda and Nikita Magaloff. Finally, when Pogorelić did not reach the final fourth stage, Martha Argerich left the jury, announcing that she felt ashamed for having taken part in the judging process. This followed the resignation of another member of the jury (Louis Kentner) who resigned because of his disapproval of the assessment.
Ja en, bij competities tegenwoordig kun je net zo goed een pop met een computer neerzetten en de Jury komt spontaan klaar. Ze doen niks met de muziek.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:58 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit is eigen aan de klassieke muziek. Bullshit om te zeggen dat het dan nu 'een schim' is. Ze doen het overal goed:
http://www.lect.co.nz/wallace-national-piano-competition-2015/
Nee, je moet gewoon een stuk goed kunnen spelen, en dat is knap omdat een stuk lastig te spelen is. Eigen muziek is ook leuk, maar daar zijn andere competities voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja en, bij competities tegenwoordig kun je net zo goed een pop met een computer neerzetten en de Jury komt spontaan klaar. Ze doen niks met de muziek.
Hoe kom je daar nou bij? Het is allemaal uit vrije wil.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:23 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb meer waardering voor de componist, dan het zoveelste Aziaatje, dat gepusht door de ouders, als een robot een muziekstuk speelt.
quote:Kritiek op programma's met 'Downies'
Programma’s over ‘Downies’ schetsen een verkeerd beeld van de werkelijkheid, zegt Ilona Oskam in een open brief op Facebook. Volgens de hulpverleenster wordt in de programma’s de werkelijkheid veel mooier voorgespiegeld dan de realiteit. Zo heeft zij te maken met dwarse downers, die regelmatig slaan en schoppen, maar ook met meubilair gooien. Vanavond is ze te gast bij Pauw en gaat ze in gesprek met Barbara van der Klis, zelf moeder van een kind met down en Chris Zegers, die volgende week met een nieuwe serie ‘Down Voor Dummies’ begint.
Katja Schuurman in 'De week van de gast'
In ‘De week van de gast’ neemt iedere vrijdag een bijzonder persoon de week door. Welk nieuws viel op en welke gebeurtenis kreeg te weinig aandacht? Deze week is dat Katja Schuurman. De actrice opende haar eigen winkel en ging in gesprek met vluchtelingen. Ook raakte ze deze week verslaafd aan een tv-serie en bekeek ze toekomstvoorspellingen voor het leven in 2050.
Spraakmakende zaken in De Affaire
In de driedelige dramaserie De Affaire werpen de eigenzinnige onderzoeksjournalisten Dana Lievens (Kiki van Deursen) en Tom Waardenburg (Peter Blok) een nieuw licht op bestaande geruchtmakende affaires. Van het fotorolletje van Srebrenica via de NSA tot Pakistaans atoomgeleerde Abdul Khan, die bezig is met onderzoeken naar Iraanse atoombommen: spraakmakende affaires komen aan bod. Vanavond zijn de hoofdrolspelers in Pauw te gast.
Dan maar broek uit én geluid uit vanavond.quote:In ‘De week van de gast’ neemt iedere vrijdag een bijzonder persoon de week door. Welk nieuws viel op en welke gebeurtenis kreeg te weinig aandacht? Deze week is dat Katja Schuurman. De actrice opende haar eigen winkel en ging in gesprek met vluchtelingen. Ook raakte ze deze week verslaafd aan een tv-serie en bekeek ze toekomstvoorspellingen voor het leven in 2050.
quote:Directeur school waarop mishandelde Helmondse meisje zit woedend op 'Pauw'
HELMOND - Directeur Hans Schapenk van de OMO Scholengroep Helmond is woedend op het tv-programma Pauw. Daarin werd woensdagavond gezegd dat de school (Vakcollege Helmond) niets doet met de mishandeling van leerlinge Melissa van Schaik door schoolgenoten. Dat is absoluut niet waar, benadrukt Schapenk. "En er is geen hoor en wederhoor gepleegd."
“We hebben wel degelijk actie ondernomen.”
Excuses aangeboden
De redactie van het programma heeft inmiddels telefonisch excuses aangeboden. Volgens medewerkers van Pauw is de school woensdagmiddag 1 keer gebeld, maar kreeg de redactie niemand aan de lijn. Bovendien was het niet de bedoeling om op de handelswijze van de school in te gaan, maar moest het item alleen gaan over geweld tussen kinderen.
Melissa en haar moeder Jacqueline van Halen vertelden in de uitzending over de mishandeling, waarvan de met een gsm gefilmde beelden op internet zijn gezet. Daarin zeiden ze dat de school zich afzijdig houdt. Andere tafelgasten gingen daar verder op in.
Terugkeertraject opgesteld voor Melissa
"Ik viel van mijn stoel af", zegt Schapenk die donderdagochtend om acht uur al naar de redactie van 'Pauw' heeft gebeld. "We hebben wel degelijk actie ondernomen. Er is een heel terugkeertraject opgesteld met Melissa. Haar klas is hier op voorbereid. We hebben gesprekken gevoerd onder het personeel en met alle klassen. En er is een brief uitgegaan naar alle ouders."
Twee meiden van school gestuurd
Daarnaast zijn de twee Helmondse meiden (14) die opgepakt zijn voor de mishandeling inmiddels van school gestuurd. "We tolereren dit geweld niet. Het besluit was al eerder genomen, maar we konden het pas meedelen als de kinderen weer op vrije voeten waren."
De redactie van Pauw nodigde Schapenk nog uit voor de uitzending van vanavond, maar daar gaat hij niet op in. Er wordt wel nog een rectificatie geplaatst op de site van het tv-programma.
http://www.ed.nl/regio/he(...)nd-op-pauw-1.5362444
Godver wat is dat een matige show zeg. Aad vd Heuvel draait zich om in z'n graf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
nu nog ff dikke tieten bij Kan niet waar zijn.
Katja over vluchtelingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:56 schreef hpeopjes het volgende:
Nog wat Gutmenschvermaak in de planning voor heute abend?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:56 schreef hpeopjes het volgende:
Nog wat Gutmenschvermaak in de planning voor heute abend?
Een journalist is nooit objectief.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Journalisten moeten hun vieze mening voor zich houden
stel je eens voor dat die je niet zint iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Journalisten moeten hun vieze mening voor zich houden
Speeltje van Duitsland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De EU is gewoon een grote kneuzenkermis dat totaal niet optreedt.
Gewoon niet op Fylax ingaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken he.Er is ongetwijfeld ook een Powned-show voor jullie PVV-ers.
Linkse hippie gespot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken he.Er is ongetwijfeld ook een Powned-show voor jullie PVV-ers.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
In Damascus kun je veilig leven, maar ze gaan toch naar Europa. We laten ons gewoon naaien.
Met zo'n uiterlijk kun je overal mee wegkomen. #nohomoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Chris Zegers transformeert prima in een zwerver. Ga zo door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |