De P in Pauw staat voor Pauw.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:17 schreef Achterhoker het volgende:
De P in Pauw staat voor Propaganda.
Heb je haar op FB ofzo? Ze is wel van jou leeftijd volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:20 schreef Fylax het volgende:
Ik heb Melissa net een berichtje gestuurd dat ik trots op haar ben.
Nee, Instagram en Snapchatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb je haar op FB ofzo? Ze is wel van jou leeftijd volgens mij.
Dat kan net dan. Woont ze een beetje in de buurt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, Instagram en Snapchat
. Ze is idd maar 3 jaar jonger dan ik
Noem het programma dan ook gewoon Jolo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:43 schreef Morendo het volgende:
Pauw kan zijn programma voortaan misschien beter maken als een item voor Joop.nl
Oude Hosselaarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
Op dit moment praat ik met het meisje.
Ach ja, de tegenstanders zeggen dat het allemaal verkrachters zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef Kazenbazen het volgende:
Eerder theetijd, de meeste gasten zijn echt van die typische muntthee drinkers
Gisteren was het toppunt van zelfbevlekking, die gasten die allemaal (economische) vluchtelingen hadden gesprokenUiteraard allemaal hoogopgeleide G's welke in eigen land leraar of arts waren
quote:Emotioneel asieloverleg in Steenbergen
Het was een emotionele bijeenkomst gisteren in Steenbergen. Tegenstanders van het azc lieten horen dat de vluchtelingen absoluut niet welkom zijn. Vanavond praat Pauw met Claudia van Steenpaal die de menigte in Steenbergen toesprak, hoofdredacteur van de Telegraaf Sjuul Paradijs én PvdA-fractievoorzitter Steenbergen, Willem van den Berge. Hoe kijken zij tegen de vluchtelingenkwestie aan?
quote:Politie treedt op tegen haatzaaiers op sociale media
Van berichten als “Weg met die kut vluchtelingen” tot aan “Alle vluchtelingen moeten dood”, de opvang van vluchtelingen maakt op sociale media bij velen heftige reacties los. De uitingen gaan vaak zo ver dat de politie heeft besloten in te grijpen. Wijkagenten in onder meer Leeuwarden besloten al een bezoek te brengen aan verschillende ‘haatzaaiers’ om mensen bewust te maken van hun uitingen. Wanneer is een uitspraak nog vrijheid van meningsuiting en wanneer kan iemand een bezoekje verwachten? Pauw spreekt er over met plaatsvervangend korpschef Ruud Bik.
quote:Alberto Stegeman over de commotie rondom zorgboerderij de Hoge Aard
Vorige week vertelde ‘Undercover in Nederland’ presentator Alberto Stegeman over de misstanden op zorgboerderij de Hoge Aard. Na de uitzending ontstond er een bijna onhoudbare onrust en dreiging rondom de zorgboerderij. Daarop besloot Jeugdzorg Noord-Brabant in te grijpen en haalde vier kinderen tijdelijk weg. Ook is de verwachting dat staatssecretaris Van Rijn maandag Kamervragen zal beantwoorden. Hoe kijkt Stegeman tegen alle commotie aan? Vanavond is hij te gast.
quote:Joris Luyendijk is genomineerd voor de NS Publieksprijs
Na Nederland, probeert Joris Luyendijk nu Engeland en Duitsland te veroveren. Bovendien werd hij gisteren met zijn ‘Dit kan niet waar zijn’ genomineerd voor de NS Publieksprijs. Voor deze bestseller dompelde hij zich twee jaar lang onder in de financiële wereld van Londen, waar hij met meer dan 200 bankiers sprak. Daar kwam Luyendijk tot schokkende conclusies. Vanavond schuift hij aan en praat Pauw met hem over zijn groeiende succes en zijn onthullende ontdekkingen in de financiële sector.
quote:Melanie Schultz van Haegen over de toenemende verkeersdrukte
Als gevolg van de aantrekkende economie neemt de verkeersdrukte voor het eerst in jaren weer toe. Hoe gaat minister Melanie Schultz van Haegen de files bestrijden en tegelijkertijd de vervuiling door dieselauto’s verminderen? En hoe reageert ze op staatssecretaris Mansveld die de laatste tijd behoorlijk onder vuur ligt? Vanavond geeft ze op die vragen antwoord in Pauw.
Met tokkies en modelvluchtelingen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef DKUp het volgende:
Laten we het weer over vluchtelingen hebben![]()
Dus nodig maar een vogel van de PvdA uit voor een onpartijdige blik op de gang van zakenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef DKUp het volgende:
Laten we het weer over vluchtelingen hebben![]()
Je kan me wegslepenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus nodig maar een vogel van de PvdA uit voor een onpartijdige blik op de gang van zaken![]()
![]()
Vind juist dat ze er niet knapper op wordt de laatste tijd. Maar het gaat natuurlijk om haar kwaliteitenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Meisje Schultz ziet er leuk uit vanavond.
Die tokkies horen in een zorgboerderijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef tralalala het volgende:
Was echt een dikke flopshow met die zorgboerderij
Heeft die moeder weer een trui aan die doorloopt tot in haar kapsel?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef DKUp het volgende:
Dit programma, het lijkt wel een eindeloze herhaling van vluchtelingen lovers
Laten we Kwalberto ook nog maar even hetzelfde lulverhaal vertellen als vorige week met die tokkie-ouders![]()
Geen idee, ik zap vaak tijdens Pauwquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft die moeder weer een trui aan die doorloopt tot in haar kapsel?
Nee. Je ziet spoken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:36 schreef DKUp het volgende:
Dit programma, het lijkt wel een eindeloze herhaling van vluchtelingen lovers
Moslims zijn doorgaans wel wat explosiever.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat dat betreft zitten ze op 1 lijn met de testosteronbommen uit Syrië.
Hoezo testosteronbommen? Hou die gare Wilders-imitaties voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat dat betreft zitten ze op 1 lijn met de testosteronbommen uit Syrië.
Jij bepaalt niet wie ik imiteer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo testosteronbommen? Hou die gare Wilders-imitaties voor je.
Nee, die term heb je helemaal zelf bedacht inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wie ik imiteer.
Was z'n dikke BMW er ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik zag Klaas nog lopen in Den Haag bij het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Pak eens de Van Dale bij je vader uit de boekenkast en zoek eens onder de 'I' naar imiteren/imitatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, die term heb je helemaal zelf bedacht inderdaad.!
Hij was aan het bellen, zal wel met Rutte zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Was z'n dikke BMW er ook?
Zijn vader heeft alleen de VI seizoensgids in de boekenkast staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pak eens de Van Dale bij je vader uit de boekenkast en zoek eens onder de 'I' naar imiteren/imitatie.
Ik zag Stef Blok laatst.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik zag Klaas, zonder beveiliging, nog lopen in Den Haag bij het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Hij moet pas beveiliging krijgen als ie strenger zou optreden en extreem links over zich heen zou krijgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik zag Klaas, zonder beveiliging, nog lopen in Den Haag bij het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Gewoon langslopend, of de hoertjes bezoeken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zag Stef Blok laatst.
Geleenstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |