Madquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:01 schreef Ferdii het volgende:
En pisvee maar denken dat ze kans hadden om geen 4de te worden na winst op Manchester
Ik heb het ook nu op Nederland 2 staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vader heeft als echte psv´er hem op Nederland 2 gezet.![]()
feyenooitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pisvee
Dat zeggen alleen tokkies en kindjes van 10.
Is er iets leuks op dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vader heeft als echte psv´er hem op Nederland 2 gezet.![]()
tokkies van 10 zeggen de inzicht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pisvee
Daar heb je gelijk in. Van het niveau Ajaks.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pisvee
BAMquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
tokkies van 10 zeggen de inzicht.
030 is altijd erg grappigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Van het niveau Ajaks.
Ik heb PSV niet zien scoren in de eerste helft.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef Zorro het volgende:
Dit is net als tegen CSKA.
Alleen de helften andersom.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Jullie kunnen wel mooi zeggen PSV is kansloos maar het kan nog zie
als bewijs
Heel eerlijk zijn, had je iets anders verwacht dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kan er echt bijzonder weinig van.
Het kan inderdaad nog.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
als bewijs
Ajax gaat kampioen worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef Dven het volgende:
Lekker man, een uur lang al die gekkies hopen op winst en dan binnen vijf minuten dit. Genot.
Pffff.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heel eerlijk zijn, had je iets anders verwacht dan?
Wat een slechte post.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
als bewijs
Zo hoopte ik dat Heerenveen afgelopen weekend een Heerenveen-Ajaxje zou doen gelijk ergens in de jaren 60. Maar helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
als bewijs
Ik denk eigenlijk Feyenoord.quote:
Gewaagde uitspraakquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Feyenoord.
PSV mist voetballers met een IQ van boven de 100.quote:
Haha, doe niet zo raar joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook overdreven, die wilden wel gewoon winnen natuurlijk en speelden gewoon echt niet naar hun kunnen de eerste helft.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
Ach jongens, als PSV niet kan winnen van Excelsior thuis dan is het toch heel normaal dat je ook niet bij Wolfsburg uit kan winnen. Het is allemaal niet best. Wolfsburg doet rustig aan en nu hebben ze even aangezet en het is weer klaar is kees.
Elke club mist een type Robben.quote:
ftfyquote:
Vijfde dan.quote:
Die gaan 2 overwinningen op Ajax vieren met een DVD om er vervolgens in de playoffs weer helemaal ten onder te gaan. Alleen jammer dat PSV kampioen werd dat jaar, anders zou ik in Back 2 the history geloven. Als het nu Twente was okequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, Johan Cruijff heeft het ook een heel eind geschopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PSV mist voetballers met een IQ van boven de 100.
Feyenoord gaat niet 2x winnen van Ajaxquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gaan 2 overwinningen op Ajax vieren met een DVD om er vervolgens in de playoffs weer helemaal ten onder te gaan. Alleen jammer dat PSV kampioen werd dat jaar, anders zou ik in Back 2 the history geloven. Als het nu Twente was oke
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Geen zorgen Mexicanobakker, we accepteren in April hun excusesquote:
Cruijf is seniel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, Johan Cruijff heeft het ook een heel eind geschopt.
Maar die had dan ook een IQ van boven de 200quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, Johan Cruijff heeft het ook een heel eind geschopt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen zorgen Mexicanobakker, we accepteren in April hun excuses
Als Willems en Maher konden lezen dan hadden ze dit geen leuke opmerking gevonden van je.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PSV mist voetballers met een IQ van boven de 100.
Ergerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu helemaal juichend voor de TV zitten omdat PSV achter staat tegen Wolfsburg
Da's een beetje als juichen als je scoort tegen Excelsior.
Of als Excelsior de gelijkmaker scoortquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu helemaal juichend voor de TV zitten omdat PSV achter staat tegen Wolfsburg
Wie juicht hier dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen zorgen Mexicanobakker, we accepteren in April hun excuses
Ik zit niet juichend achter de televisie, maar ook niet huilend.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is begrijpelijk als je niet voor PSV bentquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of als Excelsior de gelijkmaker scoort
Ik zou je laten opnemen als ik jou was.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi
Ik denk het oprecht, ik vind Ajax ook zwak ogen en Gustaaf en Elia ballen wel lekker. Uitpotjes worden aardig gespeeld en thuis alles gewonnen toch?
Geen moment gejuicht als Ajax van Milan verloor ofzo. Alleen bij Real Madrid.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zit niet juichend achter de televisie, maar ook niet huilend.
Maar de afgelopen jaren waren de PSV aanhangers net zo zielig als Ajax verloor in CL. Dus kappen met dat Calimero gedrag.
Toen heb ik hardop zitten juichen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen moment gejuicht als Ajax van Milan verloor ofzo. Alleen bij Real Madrid.
En wel een beetje moeten gniffelen om die 1-7 toen
Yep. De Staaf kan een grote worden als die zich blijft ontwikkelen. Man man wat een genot is dat om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi
Ik denk het oprecht, ik vind Ajax ook zwak ogen en Gustaaf en Elia ballen wel lekker. Uitpotjes worden aardig gespeeld en thuis alles gewonnen toch?
Straks gniffelen om de 4-0quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een bagger blaat jij.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zit niet juichend achter de televisie, maar ook niet huilend.
Maar de afgelopen jaren waren de PSV aanhangers net zo zielig als Ajax verloor in CL. Dus kappen met dat Calimero gedrag.
Gladbach heeft hem niet voor niets weggetrapt als oud vuilquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zakt de jong door de mand zeg op dit niveau, en die zou dan in oranje moeten?
Ik juich alleen voor Bayern, anders voor de Nederlandse clubs. En heb 4x mogen juichen voor ADOquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme wat was dat pijnlijk, ook nog die twee onterecht afgekeurde goals als ik me het goed herinnerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was juist aan het juichen voor psv, maar dit is toch weer een teleurstelling. Dit kan gewoon niet in de Champions League maar je hoopt toch altijd dat het goed komt. Met alle geluk vd wereld kan je dan best een keer van een club als United winnen, maar uiteindelijk kom je veel te kort helaasquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de Twente vrouwen winnen CLquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:11 schreef Mr.N het volgende:
NL Elftal mist het EK - check
NL teams als figurant in de CL - check
NL teams armoedig in de EL - check
Ja het ziet er allemaal rooskleurig uit...^O^
Hopelijk winnen jullie 10-0.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. De Staaf kan een grote worden als die zich blijft ontwikkelen. Man man wat een genot is dat om naar te kijken.
Ik heb groot vertrouwen voor volgende week tegen die neuzen
tering slecht die man.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gladbach heeft hem niet voor niets weggetrapt als oud vuil
Ik heb mijn broekje niet uit gedaan omdat Arjen niet fit is. 2 november doe ik dat welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor Bayern, anders voor de Nederlandse clubs. En heb 4x mogen juichen voor ADO
Zo heeft Belgie ook ongeveer het EK bereikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:11 schreef Mr.N het volgende:
NL Elftal mist het EK - check
NL teams als figurant in de CL - check
NL teams armoedig in de EL - check
Ja het ziet er allemaal rooskleurig uit...
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk winnen jullie 10-0.
Ja die kan weinig klaar spelen in Europa. Te langzame handelingssnelheid, te weinig techniek in de benen en tegen grote verdedigers kan hij koppend nauwelijks nog winnen. Eredivisie is zijn top.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zakt de jong door de mand zeg op dit niveau, en die zou dan in oranje moeten?
Dat was na zijn europese avonturen wel duidelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong kan er geen reet van op Europees niveau trouwens.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10-0? Dat heb ik eerder gezien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Ajax won dan wel weer van Barcelona. Dat zijn mooie momentenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaat alles inderdaad een stapje of 40-45 te snel voor he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong kan er geen reet van op Europees niveau trouwens.
Nederland moet gewoon vanaf de jeugd een betere instroming regelen net zoals ze dat deden paar jaar geleden in Duitsland. Was ook heel erg armoedig maar door de stromingen van clubs te verbeteren komen nu heel wat talentjes tevoorschijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo heeft Belgie ook ongeveer het EK bereikt.
Dat heeft Ajax veel opgeleverd ja , winnen tegen een ploeg die klaar wasquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Ajax won dan wel weer van Barcelona. Dat zijn mooie momenten
Mist Willems voor de voorzetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
De Jong9 CL groepswedstrijden 0 goals
Dat vond ik ook wel genot.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Ajax won dan wel weer van Barcelona. Dat zijn mooie momenten
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
Ajax gaat twee keer winnen van f´noord.
Het is gewoon een erg matige spits.quote:
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat hij bij PSV en soms het NL elftal zit ipv bij Helmond Sport of ergens in Roemenie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Narsingh moeten ze ook postnataal aborteren. Wat een drama is dat zeg.
Onderling resultaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:15 schreef Brammess het volgende:
PSV moet gewoon hopen dat CSKA verliest en dan thuis met 1-0 van ze winnen, sta je boven ze op individueel resultaat
Ik denk dat ze gewoon geen zin hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:15 schreef KingRoland het volgende:
Wil PSV het niet of Kan PSV het niet...
Ja, en hoe...!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo heeft Belgie ook ongeveer het EK bereikt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:14 schreef Tjacka het volgende:
Ajax gaat twee keer winnen van f´noord.
Onze assistkoning schiet weer eens een voorzet tegen de eerste de beste verdediger aan. Toppertje.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Narsingh moeten ze ook postnataal aborteren. Wat een drama is dat zeg.
Ziet er naar uit dat ze liever naar de hotelkamer gaan om op de PS4 te spelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:15 schreef KingRoland het volgende:
Wil PSV het niet of Kan PSV het niet...
Ik geloof dat PSV gewoon eindigt als 2e. in de CL dan hé.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:15 schreef Brammess het volgende:
PSV moet gewoon hopen dat CSKA verliest en dan thuis met 1-0 van ze winnen, sta je boven ze op individueel resultaat
Een Advocaatje.quote:
Dan moet je nog 2x winnen minimaal...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik geloof dat PSV gewoon eindigt als 2e. in de CL dan hé.
Weet niet precies meer wat de stand toen was, maar Barca ging wel volle bak maar Ajax was gewoon sterker. Ajax had een hele goede dag en Barca een wat mindere dag, en dan kan je zomaar winnen. Barca wilde iig eerste worden in de poule dus echt klaar waren ze nog niet dacht ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax veel opgeleverd ja , winnen tegen een ploeg die klaar was
6/10quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wissel zal Wolfsburg niet van de wijs brengen.
Ik heb Ajax - PSV gezien.quote:
Nouja de diesel is daar flink op stoom.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
xdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Broer van De Inzicht.quote:
Een voor zijn leeftijd behoorlijk flinke centrale verdediger die ook linksachter kan spelen, heeft een bloedmooie vriendin.quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima, dit seizoen, de aankomende 2 wedstrijden hé?
Ajax ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
F´noord kan er echt helemaal niets van.
Maar ze waren wel al ruim door . En volle bak is ook overdreven trouwens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet niet precies meer wat de stand toen was, maar Barca ging wel volle bak maar Ajax was gewoon sterker. Ajax had een hele goede dag en Barca een wat mindere dag, en dan kan je zomaar winnen. Barca wilde iig eerste worden in de poule dus echt klaar waren ze nog niet dacht ik
Ik wed dat dat niet gebeurt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Heineken alsjeblieft.![]()
Wat wed jij?
Ajax ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
F´noord kan er echt helemaal niets van.
PSV ook niet .quote:
Kan hij dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
Waarom durft Narsingh geen bal hoog voor te geven ?
Kan ie niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
Waarom durft kan Narsingh geen bal hoog voorgeven ?
Omdat hij dat niet kan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
Dat is ook niet zo gek als je het verschil in geld ziet. Dan is het al ontzettend knap dat je er af en toe zelfs van weet te winnen!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze waren wel al ruim door . En volle bak is ook overdreven trouwens.
Het jammere is dan wel dat Ajax vrij vaak erg kansloos gaat tegen dat soort clubs
Wel leuk dat ze Van Gool heet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden jullie zijn vriendin geven?
https://instagram.com/rachellvangool
Niks mis mee, al is die tattoo op haar arm matigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo zullen Rapid en Steaua ook denken..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als je het verschil in geld ziet. Dan is het al ontzettend knap dat je er af en toe zelfs van weet te winnen!
Lelijk is ze niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
En Solna en Chernomorets ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo zullen Rapid en Steaua ook denken..
Dat beweer ik ook nergens.quote:
Omdat hij dan tegen de verdediger aanschiet. Minstens 8 van de 10 keer in ieder geval.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
habba habbaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oké.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wed dat dat niet gebeurt.
HertogJan
Leuk ja , de aandacht afleidenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En Solna en Chernomorets ook
Goedzo lieve jongequote:
kunnen niet beterquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
PSV speelt echt zo schandelijk slecht.
Is nog geen 82e minuut.quote:
Pereiro in de spits.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Dante en Naldo, en dan een statische spits als Luukie opstellen![]()
Frank de Boer had een meesterzet gemaakt en Maher in de spits gezet.
Die kan niet meer dan 1 wedstrijd per 2 maanden spelen.quote:
quote:
Maar zowel Feyenoord als Ajax kregen dit seizoen voetballes van de kampioen.quote:
Wie is dat?quote:
En bruma in laatste 30 minuten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Isimat inbrengenquote:
Narsing in de spits dan bedoel je. Maher is ook niet zo snel. Steekballetje en Narsing is wegquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens mij nu in Moskou.quote:
Achja, clubjes als PSV kunnen zich altijd hard opladen voor de topploegenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar zowel Feyenoord als Ajax kregen dit seizoen voetballes van de kampioen.
Weer genotvoetbal van onze goden. Beter dan deze Disneyspelers van PISVEEEJJquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Morgen weer genieten van Frankgod.
Van Gaal.quote:
28.7 meen ik,quote:
Jij wij spelen tenminste ons eigen spel en gaan dan ten onder.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weer genotvoetbal van onze goden. Beter dan deze Disneyspelers van PISVEEEJJ
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weer genotvoetbal van onze goden. Beter dan deze Disneyspelers van PISVEEEJJ
PSV GRAAFT ZICH IN!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij wij spelen tenminste ons eigen spel en gaan dan ten onder.
PSV SPEELT KLEURLOOS
Dit is een hele goede grap.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gas terugschakelen zit in hun DNA.
Testmodequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gas terugschakelen zit in hun DNA.
WIJ DOMINEREN!quote:
Nog een hattrick dit weekendquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruse
Jantje wat is die slecht.
Nee, is gewoon bagger.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wolfsburg wisselt en brengt Schurrle. PSV heeft Schaars op de bank.
Dat zegt alles.
Is niet makkelijk in zo'n heksenketel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIJ DOMINEREN!
Hopelijk beetje goed veld daar. Anders weet ik al wat ik de schuld ga geven.
Dzeko en Grafite zitten ook lekker te banken ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:28 schreef Morendo het volgende:
En dan doet De Bruyne nog niet eens mee.
Met Wolfgang Wolf als coach kun je alles verwachten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dzeko en Grafite zitten ook lekker te banken ja.
Gaan we Misimovic nog zien?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
MEnsen die naar hart van nederland en shownieuws kijken
Bij PSV doen Robben, Ronaldo, Gomes, Alex en Cocu ook niet mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:28 schreef Morendo het volgende:
En dan doet De Bruyne nog niet eens mee.
Gekke knul iddquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met Wolfgang Wolf als coach kun je alles verwachten.
Daar is ook niet bijster veel voor nodig natuurlijk, maar hij doet het helemaal niet slecht inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:30 schreef Wazaaaaa het volgende:
De Wijs nu al beter dan Brenet op LB.
Cocu zag ik wel op de bank zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij PSV doen Robben, Ronaldo, Gomes, Alex en Cocu ook niet mee.
Tot het eerste sprintduel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is ook niet bijster veel voor nodig natuurlijk, maar hij doet het helemaal niet slecht inderdaad
PSV heeft boven hun stand geleefd het afgelopen jaar. Dat eindigde dit weekend tegen Excelsior. Helaas konden de Kralingse favorieten niet doordukken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En zo gaat de 4e plek naar de 1e plek en de 1e plek naar de 4e plek.
Wel een leuk oefenpotje om hem te testen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:30 schreef Wazaaaaa het volgende:
De Wijs nu al beter dan Brenet op LB.
Tegen Ajax raakte die ook 2 ballen goedquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Pereiro heeft nog geen bal geraakt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV heeft boven hun stand geleefd het afgelopen jaar. Dat eindigde dit weekend tegen Excelsior. Helaas konden de Kralingse favorieten niet doordukken.
Was dat niet die wedstrijd waar Ajax voetballes kreeg?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tegen Ajax raakte die ook 2 ballen goed![]()
Toen werd die weer goed gehyped
nee dat was tegen Salzburgquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd waar Ajax voetballes kreeg?
Dat gebeurt wel vaker met spelers die in de Arena twee ballen goed raken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tegen Ajax raakte die ook 2 ballen goed![]()
Toen werd die weer goed gehyped
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |