ftfyquote:
Vijfde dan.quote:
Die gaan 2 overwinningen op Ajax vieren met een DVD om er vervolgens in de playoffs weer helemaal ten onder te gaan. Alleen jammer dat PSV kampioen werd dat jaar, anders zou ik in Back 2 the history geloven. Als het nu Twente was okequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, Johan Cruijff heeft het ook een heel eind geschopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PSV mist voetballers met een IQ van boven de 100.
Feyenoord gaat niet 2x winnen van Ajaxquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gaan 2 overwinningen op Ajax vieren met een DVD om er vervolgens in de playoffs weer helemaal ten onder te gaan. Alleen jammer dat PSV kampioen werd dat jaar, anders zou ik in Back 2 the history geloven. Als het nu Twente was oke
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Feyenoord.
quote:
Geen zorgen Mexicanobakker, we accepteren in April hun excusesquote:
Cruijf is seniel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, Johan Cruijff heeft het ook een heel eind geschopt.
Maar die had dan ook een IQ van boven de 200quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, Johan Cruijff heeft het ook een heel eind geschopt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen zorgen Mexicanobakker, we accepteren in April hun excuses
Als Willems en Maher konden lezen dan hadden ze dit geen leuke opmerking gevonden van je.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PSV mist voetballers met een IQ van boven de 100.
Ergerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu helemaal juichend voor de TV zitten omdat PSV achter staat tegen Wolfsburg
Da's een beetje als juichen als je scoort tegen Excelsior.
Of als Excelsior de gelijkmaker scoortquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu helemaal juichend voor de TV zitten omdat PSV achter staat tegen Wolfsburg
Wie juicht hier dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen zorgen Mexicanobakker, we accepteren in April hun excuses
Ik zit niet juichend achter de televisie, maar ook niet huilend.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is begrijpelijk als je niet voor PSV bentquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of als Excelsior de gelijkmaker scoort
Ik zou je laten opnemen als ik jou was.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi
Ik denk het oprecht, ik vind Ajax ook zwak ogen en Gustaaf en Elia ballen wel lekker. Uitpotjes worden aardig gespeeld en thuis alles gewonnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |