Madquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:01 schreef Ferdii het volgende:
En pisvee maar denken dat ze kans hadden om geen 4de te worden na winst op Manchester
Ik heb het ook nu op Nederland 2 staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vader heeft als echte psv´er hem op Nederland 2 gezet.![]()
feyenooitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pisvee
Dat zeggen alleen tokkies en kindjes van 10.
Is er iets leuks op dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vader heeft als echte psv´er hem op Nederland 2 gezet.![]()
tokkies van 10 zeggen de inzicht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pisvee
Daar heb je gelijk in. Van het niveau Ajaks.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pisvee
BAMquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
tokkies van 10 zeggen de inzicht.
030 is altijd erg grappigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Van het niveau Ajaks.
Ik heb PSV niet zien scoren in de eerste helft.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef Zorro het volgende:
Dit is net als tegen CSKA.
Alleen de helften andersom.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Jullie kunnen wel mooi zeggen PSV is kansloos maar het kan nog zie
als bewijs
Heel eerlijk zijn, had je iets anders verwacht dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kan er echt bijzonder weinig van.
Het kan inderdaad nog.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
als bewijs
Ajax gaat kampioen worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef Dven het volgende:
Lekker man, een uur lang al die gekkies hopen op winst en dan binnen vijf minuten dit. Genot.
Pffff.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heel eerlijk zijn, had je iets anders verwacht dan?
Wat een slechte post.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
als bewijs
Zo hoopte ik dat Heerenveen afgelopen weekend een Heerenveen-Ajaxje zou doen gelijk ergens in de jaren 60. Maar helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
als bewijs
Ik denk eigenlijk Feyenoord.quote:
Gewaagde uitspraakquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Feyenoord.
PSV mist voetballers met een IQ van boven de 100.quote:
Haha, doe niet zo raar joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Feyenoord.
Da's ook overdreven, die wilden wel gewoon winnen natuurlijk en speelden gewoon echt niet naar hun kunnen de eerste helft.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
Ach jongens, als PSV niet kan winnen van Excelsior thuis dan is het toch heel normaal dat je ook niet bij Wolfsburg uit kan winnen. Het is allemaal niet best. Wolfsburg doet rustig aan en nu hebben ze even aangezet en het is weer klaar is kees.
Elke club mist een type Robben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |