Ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:52 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Wolfsburg met twee goals verschil wint vandaag.
15 minuten tegen die kop van Cocu aankijken zou bij mij de scherpte er ook af halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
Die Cocu weet de jongens wel scherp te krijgen aan het begin van een speelhelft.
Hij kreeg zijn hand vol achter de bal, dan heb ik het idee dat hij hem ook moet kunnen stompen. Dat zou makkelijker moeten zijn. Verder staat heel de verdediging te slapen natuurlijk. Terugkoppelde speler vrij, speler die aanneemt randje 16 vrij. Waardeloze concentratie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens maar deze kon ie niets meer mee dan dit kreeg ik t idee
Ja ik dacht eerst dat het de verdediging van Wolfsburg was zoveel ruimte hadden zequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij kreeg zijn hand vol achter de bal, dan heb ik het idee dat hij hem ook moet kunnen stompen. Dat zou makkelijker moeten zijn. Verder staat heel de verdediging te slapen natuurlijk. Terugkoppelde speler vrij, speler die aanneemt randje 16 vrij. Waardeloze concentratie.
32 hele euro's.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel verdien jij hiermee?
Dat was ook wel te verwachten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv gaat met United uitmaken wie de Europa League in gaat
Vertel het gelijk ook even aan Overmars.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga Brands ook voorstellen om niemand meer bij AZ te halen. Poulsen en Maher zijn zeer matig.
Die ga ik aanraden vaker bij AZ te shoppenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertel het gelijk ook even aan Overmars.
Gelukkig is Berghuis niet gekomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga Brands ook voorstellen om niemand meer bij AZ te halen. Poulsen en Maher zijn zeer matig.
Gudeljgodquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ga ik aanraden vaker bij AZ te shoppen
Zo irritant dat gedrag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:57 schreef Zorro het volgende:
Pereiro komt dadelijk voor Maher.
In de 82e minuut.
Ik ben niet voor Ajax he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertel het gelijk ook even aan Overmars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |