Bedankt, je bevestigt wat ik zelf denk.quote:
Nee. Winst. PSV moet op dezelfde voet doorgaan, dan hebben ze drie punten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Brammess het volgende:
Dus PSV'ers, los van hoe de 2e helft verloopt, vooraf tekenen voor een gelijkspel?
Gets.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is juist lekker man, giraffemeisjes wil je hebben.
[ afbeelding ]
anorexiaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het geld gaat voor een klein deel naar een goed doel. Waar de rest van het geld naartoe gaat blijft een raadselquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef RipCity het volgende:
Glazen huis is sowieso oplichterij. Heb 3 jaar bij 3fm gewerkt en ook bij glazen huis. Elke middag gingen ze weer bedenken welk bedrag ze nu weer moesten doorgeven om de kijker/luisteraar zo optimaal mogelijk te motiveren mee te doen / nummers aan te vragen. Blij dat ik toen ben gestopt! Na Eindhoven was 't nooit meer hetzelfde.
Bij jou in huis neem ik aan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enschede was de top denk ik, kan me niet voorstellen dat dat enorme bedrag verzonnen was.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef RipCity het volgende:
Glazen huis is sowieso oplichterij. Heb 3 jaar bij 3fm gewerkt en ook bij glazen huis. Elke middag gingen ze weer bedenken welk bedrag ze nu weer moesten doorgeven om de kijker/luisteraar zo optimaal mogelijk te motiveren mee te doen / nummers aan te vragen. Blij dat ik toen ben gestopt! Na Eindhoven was 't nooit meer hetzelfde.
Deze vind ik toch iets minder. Niet echt een meezinger.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:47 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Kakkerlakken kruipen onder je huid
wtf is dit echt?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
snitchquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef RipCity het volgende:
ENG ENG ENGquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is toch elk jaar weer meer geweest?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enschede was de top denk ik, kan me niet voorstellen dat dat enorme bedrag verzonnen was.
Eens, daar waren ze dan ook echt blij.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enschede was de top denk ik, kan me niet voorstellen dat dat enorme bedrag verzonnen was.
Volgens mij wordt daar wel eea over naar buiten gebracht maar dan is maar 60 of 70% terug te vinden in de rekeningen inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het geld gaat voor een klein deel naar een goed doel. Waar de rest van het geld naartoe gaat blijft een raadsel
De kelder ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou in huis neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |