quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:02 schreef Brammess het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef RipCity het volgende:
Bijna nog verneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat probeerde ik ook Henk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland als je de lapo hebt is het beleefd om dan ook de OP te maken.
haha ja knapquote:
Nee tis vreselijk slecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Was ik dan maar gisteren een uur eerder klaar met tentamenquote:
PSV denkt dat ze kans maken maar die gaan zo blunderen en tegengoal krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Wolfsburg minder sterk dan United/CSKA, ik zie kansenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Ik had vanochtend tentamen om 6 uur moest ik op, dus ook geimstquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was ik dan maar gisteren een uur eerder klaar met tentamen
Goedkope auto'squote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Monolith het volgende:
Hier valt nog wel wat te halen voor PSV vandaag.
Dat is ook niks inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had vanochtend tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |