ewaaquote:
Fargo is een film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey chlorine
is het nieuwe seizoen Fargo wat?
Nee die beauty sc van jou is wat wil je zeggen.quote:
Staat maar 1 aflevering op maar is wel vette afleveringquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey chlorine
is het nieuwe seizoen Fargo wat?
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die beauty sc van jou is wat wil je zeggen.
Beauty SC best SCquote:
Die serie had niet gemaakt mogen worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is bijna alsof er dingen met dezelfde naam kunnen bestaan
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkaktequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat maar 1 aflevering op maar is wel vette aflevering
Gaat echt zo van krakakakaa
jij ook niet maar daar zeuren wij toch ook niet overquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die serie had niet gemaakt mogen worden.
de serie is beter dan de film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die serie had niet gemaakt mogen worden.
Hoe zijn die series verbonden dan? Logica van 0,0quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkakte
Misschien ondertussen al e2, maar ik vond het niet tegenvallen, al ben ik snel tevreden als er beetje geschoten wordt :squote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkakte
Ik wel, je hebt het weer eens mis.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij ook niet maar daar zeuren wij toch ook niet over
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel, je hebt het weer eens mis.
allebei op zelf staande seizoenen. ieder seizoen nieuw verhaal, nieuwe acteurs, nieuwe karaktersquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe zijn die series verbonden dan? Logica van 0,0
Personagesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allebei op zelf staande seizoenen. ieder seizoen nieuw verhaal, nieuwe acteurs, nieuwe karakters
mongool
Ken de serie verder niet. True Detective S2 was trouwens top want Rachel McAdamsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allebei op zelf staande seizoenen. ieder seizoen nieuw verhaal, nieuwe acteurs, nieuwe karakters
mongool
krijgt wel hele goeie reviews zie ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ondertussen al e2, maar ik vond het niet tegenvallen, al ben ik snel tevreden als er beetje geschoten wordt :s
kan allebei toch of ben ik gewoon retardquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Personages
Een karakter is wat anders.
seizoen 2 was ongeveer 10% zo goed als seizoen 1, en een actrice die je geil vindt kan daar niet bij helpenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ken de serie verder niet. True Detective S2 was trouwens top want Rachel McAdams
alle afleveringen moeten randy afleveringen zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:21 schreef deadprez het volgende:
nieuwe south park wordt randy-aflevering zo te zien
dat nou ook weer niet, maar tis wel een van de leukste personages iddquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle afleveringen moeten randy afleveringen zijn
JAWELquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet, maar tis wel een van de leukste personages idd
S1 was next level, een van de beste seizoenen van een serie ever. Kan je niet meer overheen. 2 was toch ook wel goed hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
seizoen 2 was ongeveer 10% zo goed als seizoen 1, en een actrice die je geil vindt kan daar niet bij helpen
wow oké sorry :$quote:
Fargo S1 was ook een van de beste seizoenen van een serie ever, SNAP JE NU MIJN VERGELIJKING JIMMYDEANquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
S1 was next level, een van de beste seizoenen van een serie ever. Kan je niet meer overheen. 2 was toch ook wel goed hoor.
Nee want Fargo is een film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fargo S1 was ook een van de beste seizoenen van een serie ever, SNAP JE NU MIJN VERGELIJKING JIMMYDEAN
is morgen pas te downloaden denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ff South Park kijken dan, als het Randy ep is.
oh, niet ep 4?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
is morgen pas te downloaden denk ik
zeg nou niks, met beetje geluk gaat hij hele avond door zoekenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
is morgen pas te downloaden denk ik
nee 5, al is 4 ook best leukquote:
Doe niet zo raar joh, dikke.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg nou niks, met beetje geluk gaat hij hele avond door zoeken
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg nou niks, met beetje geluk gaat hij hele avond door zoeken
Jimmy Dean bestaat al, omdat jij dezelfde naam hebt is het onmogelijk dat jij enige kwaliteit hebtquote:
in mn hoofd was ik haar aan het uitschelden dus ja heb me nog ingehoudenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt bekend...
Oei... nooit je instructrice negeren...
Goed zo, altijd cool blijven.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
in mn hoofd was ik haar aan het uitschelden dus ja heb me nog ingehouden
zou me ook even door de eerste 3 heen slepen als ik jou was, anders vraag je je wss af waarom alles helemaal anders isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
Ga ep 4 wel kijken dan. Tijdje geen SP meer gezien.
als je in VLC een paar keer op het minnetje drukt wordt de aflevering slomer afgespeeld wat erg kan helpen bij het volgen van het verhaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
Ga ep 4 wel kijken dan. Tijdje geen SP meer gezien.
Dat doe ik dus nu. Geen zin om zoveel van deze shit te kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou me ook even door de eerste 3 heen slepen als ik jou was, anders vraag je je wss af waarom alles helemaal anders is
quote:
Is voor iets van school, niets dus.quote:
ook een presidentskandidaatquote:
Struggles...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Is voor iets van school, niets dus.
Haat 80% van die chickies, ga ze echt lelijk opmaken met opzet.
Vond zielig om nee te zeggen omdat die vrouw lief is, dus ja.
ja oké, dat is ook wel weer zo denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Graag zelfs, dan zijn de Republikeinen zeker.
jammer, ik zou gewoon beetje doekoe vragenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Is voor iets van school, niets dus.
Haat 80% van die chickies, ga ze echt lelijk opmaken met opzet.
Vond zielig om nee te zeggen omdat die vrouw lief is, dus ja.
enige presidentskandidaat waar ik van weet is donald trumpquote:
#RUBIO2016quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, dat is ook wel weer zo denk ik
geen idee wie dat is buiten dat ik zijn naam weleens voorbij heb zien komenquote:
een presidentskandidaatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee wie dat is buiten dat ik zijn naam weleens voorbij heb zien komen
bedankt hansquote:
https://twitter.com/marcorubio/status/656824272065683456quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee wie dat is buiten dat ik zijn naam weleens voorbij heb zien komen
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://twitter.com/marcorubio/status/656824272065683456
ach, wel leuk ingespeeld op die shit jaquote:
Dat is de reden ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zal vast de beste president ooit zijn met zijn filmreferenties
Nou dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, wel leuk ingespeeld op die shit ja
heb al vriendinquote:
in andere woorden je weet er geenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga jou dus echt geen serieuze redenen geven want die kan je toch niet handelen.
en mijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga jou dus echt geen serieuze redenen geven want die kan je toch niet handelen.
hihhihi zeg k niequote:
wrm skot je mequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al vriendin
[..]
in andere woorden je weet er geen
Jij bent retard, het is echt personage. En die personages hebben karakters. In het Engels is het wel character, maar in het Nederlands niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan allebei toch of ben ik gewoon retard
Goed economisch plan, jong en latino, niet te extreem op immigratie etc., niet establishment GOP en ook niet te veel Tea Party, duidelijk verhaal en goede communicator, goed plan om onderwijs te veranderen, duidelijk en principieel voor een kleine overheid.quote:
verkeerde conclusie nummer 2quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu gewoon even tijd te rekken terwijl je goeie redenenen zit te googlen
Nou, dat klinkt inderdaad niet als een slechte kandidaat voor de republikeinen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed economisch plan, jong en latino, niet te extreem op immigratie etc., niet establishment GOP en ook niet te veel Tea Party, duidelijk verhaal en goede communicator, goed plan om onderwijs te veranderen, duidelijk en principieel voor een kleine overheid.
kut engelsenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent retard, het is echt personage. En die personages hebben karakters. In het Engels is het wel character, maar in het Nederlands niet.
goed gegoogledquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed economisch plan, jong en latino, niet te extreem op immigratie etc., niet establishment GOP en ook niet te veel Tea Party, duidelijk verhaal en goede communicator, goed plan om onderwijs te veranderen, duidelijk en principieel voor een kleine overheid.
Typisch verkiezingsfilmpje, maar wel een aardige introductie:quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt inderdaad niet als een slechte kandidaat voor de republikeinen.
wat schattigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb trouwens 40 kerstkaarten voor een euro gekocht vandaag en ze zijn heel cute en wil nu al schrijven en opsturen en cadeaus voor de kerstpakkettenactie maken en en en
wil je eentje naar mij sturenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb trouwens 40 kerstkaarten voor een euro gekocht vandaag en ze zijn heel cute en wil nu al schrijven en opsturen en cadeaus voor de kerstpakkettenactie maken en en en
dat is niet skotquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wist dat je dit zou zeggen, echt stupid mofo jij
Ben ik.quote:
Dat doe hij helemaal niet, hij pakt het slechte van het Europese systeem. Hij is zelfs extremer dan de Zweedse slopers van de economie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:46 schreef deadprez het volgende:
vind het wel mooi aan sanders dat ie echt een voorbeeld lijkt te nemen aan hoe dingen in europese landen geregeld zijnmaar ja, daar win je in de vs geen verkiezingen mee natuurlijk
Oké wat is je adresquote:
Ik heb srs al cadeautjes in huisquote:
die muziek ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Typisch verkiezingsfilmpje, maar wel een aardige introductie:
voor fhf of algemeen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb srs al cadeautjes in huis
Wel een goede balans tussen de overdreven idealist en de cynische zeur.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die muziek ookWel mooi dat het niet zo'n rijkeluiszoontje is en hij komt ook wel oprecht over als een vriendelijke gast.
stuur maar naar de HEMA in Oostende, ik skate daar zo vaak in de parkeerplaats dat de medewerkers mijn post altijd brengenquote:
Er zijn slechtere Democraten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
Frank Underwood enige goeie president
Fhfquote:
Wilde heel leuk kaartje met persoonlijke boodschap sturen, maar als t zo moet dan laat maarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stuur maar naar de HEMA in Oostende, ik skate daar zo vaak in de parkeerplaats dat de medewerkers mijn post altijd brengen
heb jij al een ontvanger?quote:
zou adres dm'enquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde heel leuk kaartje met persoonlijke boodschap sturen, maar als t zo moet dan laat maar
Neequote:
Uiteraard, er zijn vrij veel partijen die meedoen, soms werken ze samen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:53 schreef deadprez het volgende:
levert de green party bijvoorbeeld eigenlijk ooit een presidentskandidaat? of is dat bij voorbaat al zo kansloos dat ze het niet proberen of hoe gaat dat eigenlijk in de vs?
nou daar worden ze voor bedankt danquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, er zijn vrij veel partijen die meedoen, soms werken ze samen.
Green Party had Nader in 2000 en daardoor won Bush
Doe maar, dan krijg je kaartjequote:
als je mijn shopper als ontvanger krijgt moet je het even zeggenquote:
ja sorry maar als ik jouw posts soms lees weet ik niet of je een hele aardige dame bent of een psychopaat die schaamhaartjes achterlaat op de lichamen van haar slachtoffersquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde heel leuk kaartje met persoonlijke boodschap sturen, maar als t zo moet dan laat maar
Ja, net die cruciale 2% ofzo van de Democraten afgesnoept.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou daar worden ze voor bedankt dan
Aahw... Kerstkaarten schrijven is altijd leuk.....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:46 schreef Chloroform het volgende:
je krijgt er wel geen terugquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar, dan krijg je kaartje
oh ik snap nu ook waar dit stukje tekst uit een nummer van nofx op slaat 'The president's laughing 'cause we voted for Nader'quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, net die cruciale 2% ofzo van de Democraten afgesnoept.
Ken je haar zo goed dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je mijn shopper als ontvanger krijgt moet je het even zeggen
Mag ik ook een kerstkaart van jou?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Aahw... Kerstkaarten schrijven is altijd leuk.....
nope, tot eergisteren helemaal nietquote:
Np.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik snap nu ook waar dit stukje tekst uit een nummer van nofx op slaat 'The president's laughing 'cause we voted for Nader'
sluiten op elkaar aan zeg ik als iemand die het nooit gezien heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik alle seizoenen van Arrested Development kijken? Sluiten die wel op elkaar aan aangezien paar in 2003-2005 zijn en eentje van 2013
jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik alle seizoenen van Arrested Development kijken? Sluiten die wel op elkaar aan aangezien paar in 2003-2005 zijn en eentje van 2013
Gvdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar als ik jouw posts soms lees weet ik niet of je een hele aardige dame bent of een psychopaat die schaamhaartjes achterlaat op de lichamen van haar slachtoffers
ja is ook zoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sluiten op elkaar aan zeg ik als iemand die het nooit gezien heeft
Geef adres maar.quote:
Geeft niet, moet al die meuk niet in huisquote:
vind je het dan niet leuk om een berg kaarten van iedereen terug te krijgen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niet, moet al die meuk niet in huis
ik ben een beetje hetzelfde maar als ik mensen debiel noem lachen ze me gewoon uitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd![]()
Ik kan heel aardig zijn, maar ben ook eerlijk en zeg wat ik denk. Niet iedereen kan daar tegen. Als iets me niet boeit, als ik iets dom vind, als iemand debiel doet of whatever dan zeg ik dat gewoon. En sommige mensen raken dan butthurt. Ben verder gewoon een heel lieve dame die soms als een kreng uit de hoek kan komen. Sry not sry
staat gewoon op piratenbaaiquote:
ze zijn nu nieuwe seizoen aan het filmen, beetje geduldquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
Pff wil Orphan Black kijken....
Begin nooit meer aan een serie op deze manier.
Ze laten me gwn in de steek.
Oh ja ik vind kaarten krijgen heel leuk hoor, maar ja, alsof je al die zooi gaat bewaren. Kaarten met persoonlijke lieve boodschap zijn leuk, maar mensen die kerstkaarten sturen en alleen "x Miep, Kees en de Kids" erop zetten moeten dood.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind je het dan niet leuk om een berg kaarten van iedereen terug te krijgen?
je kan ook op ''end'' of ''home'' drukken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef Gridlok het volgende:
deze muis is zo chill op deze site, zit zo'n scroll wheel op dat je " los " kan zetten, ding vliegt naar beneden swa
dat zou heel jammer zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
Shit man, heb net achterlijk veel snack gegeten en voel me nu alsof ik op elk moment een hartaanval kan krijgen.
inb4 grappen over zal jou eens icing etcquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef Crip het volgende:
Wie komt met kerst al mn koekjes enzo opeten?
Echt leuk om kerst thema koekjes te maken met icing enzo decorerenUiteindelijk smijt je al die shit weg
Ahw. Ik zou jou nooit uitlachen. Tenzij je debiel doet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een beetje hetzelfde maar als ik mensen debiel noem lachen ze me gewoon uit
gastquote:
je hebt mensen die van de reis genieten en die van de aankomst.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
je kan ook op ''end'' of ''home'' drukken.
maar das zkr minder cool
gelukkig doe ik nooit debiel dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Ik zou jou nooit uitlachen. Tenzij je debiel doet.
Hah, natuurlijk niet, want ik had jou toen ooit een keer mijn gezicht laten zien maar toen haakte jij lafjes afquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geef adres maar.
AHA kijk nu komt het op vertrouwen aan en nu ga je afhaken heof wil je een kekke E-CARD?
zo geweldig was die toch niet..?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
Pff wil Orphan Black kijken....
Begin nooit meer aan een serie op deze manier.
Ze laten me gwn in de steek.
Ja klopt, maar komt volgend jaar pas uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn nu nieuwe seizoen aan het filmen, beetje geduld
topseriequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo geweldig was die toch niet..?
ik doe meestal subs aan als ik iets crunchy eetquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom de neuk heb je subs nodig voor een engels gesproken serie
ik had vorig jaar echt weinig kaarten,maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik familie geen adres heb gegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja ik vind kaarten krijgen heel leuk hoor, maar ja, alsof je al die zooi gaat bewaren. Kaarten met persoonlijke lieve boodschap zijn leuk, maar mensen die kerstkaarten sturen en alleen "x Miep, Kees en de Kids" erop zetten moeten dood.
dan zet ik geluid gwn harderquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe meestal subs aan als ik iets crunchy eet
Ben gewoon een lafaard.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hah, natuurlijk niet, want ik had jou toen ooit een keer mijn gezicht laten zien maar toen haakte jij lafjes af
De serie had wel iets wat ik kon waarderenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo geweldig was die toch niet..?
Wat voor een muis heb je gekocht dan? Is het een gaming muis?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
je hebt mensen die van de reis genieten en die van de aankomst.
Misschien wel, misschien ook nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had vorig jaar echt weinig kaarten,maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik familie geen adres heb gegeven
Je kunt het nog goedmaken he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ben gewoon een lafaard.
[..]
De serie had wel iets wat ik kon waarderen
jouwquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je kunt het nog goedmaken he.
Heb toch al een foto van jou snoetje bemachtigd
Gelukkig lees ik dit. Waar is het inschrijfformulier?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef Crip het volgende:
Wie komt met kerst al mn koekjes enzo opeten?
Echt leuk om kerst thema koekjes te maken met icing enzo decorerenUiteindelijk smijt je al die shit weg
zit meloewa tegenwoordig ook al op chaturbate ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
vorige huis waar ik woonde kreeg ik van alle buren kerstkaarten. voelde me schuldig dat ik geen terug stuurdequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet
Rip
via DMquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik dit. Waar is het inschrijfformulier?
en hoe is haar snoetje?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zou me daar echt niet schuldig om voelenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige huis waar ik woonde kreeg ik van alle buren kerstkaarten. voelde me schuldig dat ik geen terug stuurde
als ie draadloos is oke, maar kan niet eten met draden enzo in de wegquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met koptelefoon op geen problemo
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens gemerktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige huis waar ik woonde kreeg ik van alle buren kerstkaarten. voelde me schuldig dat ik geen terug stuurde
ik welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
als ie draadloos is oke, maar kan niet eten met draden enzo in de weg
ik krijg altijd van die fotoshoot kerstkaarten waar ze met de familie incl. de honden/katten in kerstotufit fotos schieten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op die gezinnen moet een bomquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik krijg altijd van die fotoshoot kerstkaarten waar ze met de familie incl. de honden/katten in kerstotufit fotos schieten.
ik krijg altijd niksquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik krijg altijd van die fotoshoot kerstkaarten waar ze met de familie incl. de honden/katten in kerstotufit fotos schieten.
meeste niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens gemerkt
oh prachtigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Je had net gvd de kansquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga vrijdag, na één dik half jaar mijn diploma ophalen op mijn (ex)school, die mensen zullen ook wel denken nog nooit is er een student zo dankbaar, trots en gewillig geweest om haar/ of zijn diploma.
kader diploma?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga vrijdag, na één dik half jaar mijn diploma ophalen op mijn (ex)school, die mensen zullen ook wel denken nog nooit is er een student zo dankbaar, trots en gewillig geweest om haar/ of zijn diploma.
word ik hier gwn weer genaaid achter mn rugquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach, hoorde bij mijn diploma-uitreiking dat er van sommige studenten al paar jaar een diploma staan wachten op hun...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
waarom sturen ze niet gewoon opquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
door gewoon goed te leren en haar best te doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe denk je anders dt ze dt diploma heeft gekregen
Nee, niv. 3 secretaresse.quote:
Jij opent stiekem met een kloon topics in r&pquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik al mijn kansen benutte had ik allang geneukt
hee meloewa, ik hoor net dat jij een alleraardigst snoetje hebt..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
Mag niet moet me identificeren plus een handtekeningetje zetten.quote:
pixxie was wel een camgirlquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zit meloewa tegenwoordig ook al op chaturbate ja?
ze kunnen 1 postzegeltje toch wel betalen of nietquote:
ben 20 :squote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij opent stiekem met een kloon topics in r&p
"21 en maagd"
solliciteer bij ons. erger dan die muts die er nu zit zul je toch niet zijnquote:
Ook niet eeuwigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen 1 postzegeltje toch wel betalen of niet
[..]
ben 20 :s
#trotsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, hoorde bij mijn diploma-uitreiking dat er van sommige studenten al paar jaar een diploma staan wachten op hun...
Het is crisis :squote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen 1 postzegeltje toch wel betalen of niet
Oké, deze kop ik wel even inquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
#trots
Mensen weten tegenwoordig gwn dat een mbo diploma gelijk staat aan een stuk papier wat je in de vuilnis flikkert.
#durftezeggen
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
door gewoon goed te leren en haar best te doen?
Heb wel een lief gezicht jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee meloewa, ik hoor net dat jij een alleraardigst snoetje hebt..
Naja, ik heb wel spijt dat ik niv 4 niet binnengesleept hebt want was maar paar maandjes meer maarja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
solliciteer bij ons. erger dan die muts die er nu zit zul je toch niet zijn
natuurlijk was dima hetquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
pixxie was wel een camgirl
dima had haar herkend
Gefeli! Secretaresse was het toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
Mweh, ik had het nog tegoed he, dus zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
word ik hier gwn weer genaaid achter mn rug
Hmm, ken alleen usernaam... Was ze nog een beetje nice?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
pixxie was wel een camgirl
dima had haar herkend
Ben 23 voel me daar beetje te oud voor zeker na de jaren die ik al verpest hebt, plus ik moet dan eerst nog weer niv 4 halen. Had allemaal makkelijk kunnen zijn. Geen zin om tot mijn 30e te studeren.quote:
zou best kunnen tho, ik kan haar alleen van fotos in sexy en gewaagd. weenie of ze in kpd post.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat ze er op leek.
oke, pics van je snoetje.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb wel een lief gezicht ja
[..]
Naja, ik heb wel spijt dat ik niv 4 niet binnengesleept hebt want was maar paar maandjes meer maarja.
#shithappens
Ach dat is allang geen overwinning meer dat niv. 3 diplomaatje, dat was eerder een last van mijn schouders.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gefeli! Secretaresse was het toch?
[..]
Mweh, ik had het nog tegoed he, dus zo erg is het toch niet?
[..]
Hmm, ken alleen usernaam... Was ze nog een beetje nice?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Begrijp 't wel maar na niv 3 kun je best snel niveau 4 behalen. Scheelt toch wel weer wat.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ben 23 voel me daar beetje te oud voor zeker na de jaren die ik al verpest hebt, plus ik moet dan eerst nog weer niv 4 halen. Had allemaal makkelijk kunnen zijn. Geen zin om tot mijn 30e te studeren.
Zijn er nogal watquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
MAHL kent elke camsletje op internet, dus hij kan het vast bevestigen
zelfs de sletjes die maar 2 views per maand krijgen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
de negerinnen, zandnegers en andere kleurlingen kunnen we al schrappen.quote:
Ik ken pixxie niet, is ze een oostblokker?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
de negerinnen, zandnegers en andere kleurlingen kunnen we al schrappen.
Hij gaat meestal voor de oostblokkers
Snap ik ook hoe hij aan meloewa's foto is gekomenquote:
Meloewa DMt die gewoonquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik ook hoe hij aan meloewa's foto is gekomen
Gastquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lol welk raar kantoor werk jij nou weer?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, pics van je snoetje.
oh en niveau wordt niet naar gevraagd. als je een beetje met de computer kunt omhoog, de telefoon kunt doorverbinden en het niet erg vindt dat de baas een hufter is die af en toe gruwelijk hard kan schelden red je het wel
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ach dat is allang geen overwinning meer dat niv. 3 diplomaatje, dat was eerder een last van mijn schouders.Alsnog goed toch? Weer wat bereikt voor jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ach als je er niet meer van wakker ligt, doe dan ff een recente.
Ohquote:
Maatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
GastIk zit ook maar te overdrijven hoor als ik die shit post.
wel viesdikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
Over camgirls gesproken, was gisteren een docu op Vice aan het kijken over een vrouw die +/-600lb woog en erotisch model was en deed cammen. Voornamelijk zichelf vol proppen voor de cam terwijl mannen erop rukken. En al die mannen kopen dat eten ook gewoon voor haar.
of ze kopen eten van haar amazon wishlist. gast stuurde haar 75 chocolade repen
oja of deden haar overvliegen over de hele wereld om te daten.
wat een leven wel jelly gwn eten voor de cam ;s
Zitten ook hele lelijke vieze dikke tussenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs de sletjes die maar 2 views per maand krijgen?
Negerinnen niet nee, zandnegerinnen dan weer welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
de negerinnen, zandnegers en andere kleurlingen kunnen we al schrappen.
Hij gaat meestal voor de oostblokkers
Dan doe je dat toch...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
Over camgirls gesproken, was gisteren een docu op Vice aan het kijken over een vrouw die +/-600lb woog en erotisch model was en deed cammen. Voornamelijk zichelf vol proppen voor de cam terwijl mannen erop rukken. En al die mannen kopen dat eten ook gewoon voor haar.
of ze kopen eten van haar amazon wishlist. gast stuurde haar 75 chocolade repen
oja of deden haar overvliegen over de hele wereld om te daten.
wat een leven wel jelly gwn eten voor de cam ;s
gwn nlse vgm. wel mooi meisje hoor, heeft tats en piercingsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken pixxie niet, is ze een oostblokker?
kantoor is best normaal, alleen de baas nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Lol welk raar kantoor werk jij nou weer?
Wij moeten het zonder secretaresse doen, gewoon zelf kopietjes maken en naar de printer lopen
Contradictio in termisquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
wel mooi meisje hoor, heeft tats en piercings
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef Crip het volgende:
[..]
zo veel schijt heb ik ook weer niet aan mn lichaam
Oef, is de baas wel zo een flikkertje die vrouwen voortrekt? of worden vrouwen ook afgebrand..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, pics van je snoetje.
oh en niveau wordt niet naar gevraagd. als je een beetje met de computer kunt omhoog, de telefoon kunt doorverbinden en het niet erg vindt dat de baas een hufter is die af en toe gruwelijk hard kan schelden red je het wel
Mm jawel, weet ook niet wat me toen bezielde, want was nog maar 5 maanden... heel niveau meer plus certificaat extra... (juridisch/medisch/directie)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Begrijp 't wel maar na niv 3 kun je best snel niveau 4 behalen. Scheelt toch wel weer wat.
tja, die moeten ook aan geld komenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:26 schreef MAHL het volgende:
Zitten ook hele lelijke vieze dikke tussen
Ik DM die nooit meer. Heeeeel vroeger misschien een keer. Toen was ik echt 19 of zo.quote:
we weten onderhand al wel dat jij plezier haatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
Ken geeneen camslet, kijk het ook nooit.
Ik fap weleens hoor. Op classy milfs.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we weten onderhand al wel dat jij plezier haat
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we weten onderhand al wel dat jij plezier haat
nee nee, als hij boos is weet de secretaresse het als eerste, die zit het dichtste bijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oef, is de baas wel zo een flikkertje die vrouwen voortrekt? of worden vrouwen ook afgebrand..
[..]
als je echt een kutstage aangewezen zou krijgen en jij niet op je gemak kan functioneren word je gewoon iets anders gezocht als jij voor jezelf op komt en het niet samen opgelost kan worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oef, is de baas wel zo een flikkertje die vrouwen voortrekt? of worden vrouwen ook afgebrand..
[..]
Mm jawel, weet ook niet wat me toen bezielde, want was nog maar 5 maanden... heel niveau meer plus certificaat extra... (juridisch/medisch/directie)
Maar ik heb niet zo op de stages... dus ik twijfelde of ik die 10 weken stage wel ging halen.
Er zijn bedrijven die het je gunnen en bedrijven die het je niet gunnen. En voor zulke bedrijven was ik beetje bang. Ik ben nu eenmaal geen top secretaresse en niet dat niveau 4 zo'n hoog niveau is maar alsnog moest ik aan een bepaalde criteria voldoen qua secretaresse competenties en die had ik toen niet voldoende.
Maar ja, zoalsssssss ik al zei, stage is echt gokken wat voor plek je krijgt, ik heb een keer gewoon een stage cadeau gekregen. Die man liet me altijd, eerder gaan, later komen, hij gaf me vrij. Ik kon hem ''manipuleren''.... Het was gewoon echt een dotje
zwart/wit porno ook nog zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik fap weleens hoor. Op classy milfs.
Laat maar zitten danquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, als hij boos is weet de secretaresse het als eerste, die zit het dichtste bij
Bij sales werkte je toch? Als hij ook zo tegen klanten tekeer gaatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kantoor is best normaal, alleen de baas niet
Foei Meloewa, beetje je vrouwelijke charmes misbruikenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[..]
Mm jawel, weet ook niet wat me toen bezielde, want was nog maar 5 maanden... heel niveau meer plus certificaat extra... (juridisch/medisch/directie)
Maar ik heb niet zo op de stages... dus ik twijfelde of ik die 10 weken stage wel ging halen.
Er zijn bedrijven die het je gunnen en bedrijven die het je niet gunnen. En voor zulke bedrijven was ik beetje bang. Ik ben nu eenmaal geen top secretaresse en niet dat niveau 4 zo'n hoog niveau is maar alsnog moest ik aan een bepaalde criteria voldoen qua secretaresse competenties en die had ik toen niet voldoende.
Maar ja, zoalsssssss ik al zei, stage is echt gokken wat voor plek je krijgt, ik heb een keer gewoon een stage cadeau gekregen. Die man liet me altijd, eerder gaan, later komen, hij gaf me vrij. Ik kon hem ''manipuleren''.... Het was gewoon echt een dotje
ach ja, het scheelt dat hij er vaak niet isquote:
die hebben in porno ook meestal de geilste pakjes aanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Secretaresse lijkt me wel chill baantje
Adames kan dit beamenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Dan leverde je gewoon weinig toegevoegde waarde aan het bedrijf. Als je iets nuttigs doe dan zien ze wel graag dat je je werk en afspraken nakomt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens op Chaturbate. Daar zitten hele leukequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tja, die moeten ook aan geld komen
enige camslet die ik bij naam ken is Ashe Maree, zou ogen volspuiten
nee, met klanten weet hij op de een of andere manier alles te regelenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bij sales werkte je toch? Als hij ook zo tegen klanten tekeer gaat
Van die strakke rokken en blousjes waarbij de bovenste knopen niet meer dicht kunnen en dikke tieten in een rode bh geproptquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die hebben in porno ook meestal de geilste pakjes aan
ik hou niet zo van live camsletjes kijken, zit je daar 40 minuten geduldig te sjorren en krijg je eindelijk eens een tepel te zienquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kijk eens op Chaturbate. Daar zitten hele leukeVooral sexyanabelle22 zou ik hard doen zeg, pfwoeh
Wiequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hij fapt op geile neppe advertenties op teletekst, ultieme hipster.
bohhquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die strakke rokken en blousjes waarbij de bovenste knopen niet meer dicht kunnen en dikke tieten in een rode bh gepropt
Dat eerste klopt wel, maar alsnog wordt dat niet snel gedaan aangezien school vaak toch samenspeelt met de stageplek en ze geen plek willen verspillen door jouw gezeik.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
als je echt een kutstage aangewezen zou krijgen en jij niet op je gemak kan functioneren word je gewoon iets anders gezocht als jij voor jezelf op komt en het niet samen opgelost kan worden.
Stage is niet altijd geweldig nee, maja 10 weken is echt zo voorbij ik heb 1 jaar lang vast gezeten aan een kut stage. maar als je zo hard mogelijk werkt en voor jezelf bijhoud wat je doet en op school bewijst kan stage ook niets zeggen.
Je kunt het altijd proberen toch?
als je achterlijk bentquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:32 schreef Chloroform het volgende:
mannen die niet elk weekend een geil fokstertje op bezoek hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:37 schreef McNulty het volgende:
Noem me maar ouderwets, maar ik ga liever naar een pornosite dan dat ik ga lopen wachten totdat mijn favoriete camgirl online is.
ook genoeg sites waar de camsessies worden geupload, kun je gewoon doorspoelen naar de goeie momentenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:37 schreef McNulty het volgende:
Noem me maar ouderwets, maar ik ga liever naar een pornosite dan dat ik ga lopen wachten totdat mijn favoriete camgirl online is.
2014 belde Nultyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:37 schreef McNulty het volgende:
Je vergeet de emo.gifquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:37 schreef Adames het volgende:
[..]
mannen die niet elk weekend een geil fokstertje op bezoek hebben
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
zeg je dat ook tegen je geile fok vriendinnetjes in het weekend?
Meloewa weet dat vast wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
zeg je dat ook tegen je geile fok vriendinnetjes in het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |