ewaaquote:
Fargo is een film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey chlorine
is het nieuwe seizoen Fargo wat?
Nee die beauty sc van jou is wat wil je zeggen.quote:
Staat maar 1 aflevering op maar is wel vette afleveringquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey chlorine
is het nieuwe seizoen Fargo wat?
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die beauty sc van jou is wat wil je zeggen.
Beauty SC best SCquote:
Die serie had niet gemaakt mogen worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is bijna alsof er dingen met dezelfde naam kunnen bestaan
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkaktequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat maar 1 aflevering op maar is wel vette aflevering
Gaat echt zo van krakakakaa
jij ook niet maar daar zeuren wij toch ook niet overquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die serie had niet gemaakt mogen worden.
de serie is beter dan de film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die serie had niet gemaakt mogen worden.
Hoe zijn die series verbonden dan? Logica van 0,0quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkakte
Misschien ondertussen al e2, maar ik vond het niet tegenvallen, al ben ik snel tevreden als er beetje geschoten wordt :squote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkakte
Ik wel, je hebt het weer eens mis.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij ook niet maar daar zeuren wij toch ook niet over
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel, je hebt het weer eens mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |